plaats dan ff een linkje van de oude naar de nieuwequote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef Incolumis het volgende:
fok wiki is dood
Ik !! i confessquote:Op woensdag 27 december 2006 19:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie zat er laatst richting Breda wel niet het hardst op Dr. Dre te blerren?
mischien wel bij Jediquote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef Incolumis het volgende:
die jedi mindtricks werken hier niet hoor, we zijn allemaal homo's
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef Incolumis het volgende:
die jedi mindtricks werken hier niet hoor, we zijn allemaal homo's
ik doelde op Frankquote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
plaats dan ff een linkje van de oude naar de nieuwe
[..]
Ik !! i confess
maar is dat niet hele coole muziek?
Ach niet zo snel. Zo erg zijn we nietquote:Op woensdag 27 december 2006 19:33 schreef JediMindTricks het volgende:
* JediMindTricks zich uit de voeten maakt
JP?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
mischien wel bij Jedi
zou het een kloon van Jp zijn?
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is hier echt donker, ik kan niet eens me tas vinden
Lang leven de bewaker
ik ben normaal gesproken altijd het eerst wegquote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
je hebt wel schik in je nieuwe baan he?
is geloof ik niet de eerste keer dat je er zo laat nog bent
ook wel bekend als:quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Incolumis het volgende:
er is nog een jedi onder ons, de hult zich altijd in het duister
Ik bedoel dat als je met meerdere in de auto zit je vaak aan het praten bent ipv relaxt naar muziek luisteren. In je eentje gaat dat beterquote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor onzinnig iets
net of je samen niet met relaxte muziek kunt rijden
ik kom soms nieteensquote:Op woensdag 27 december 2006 19:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik ben normaal gesproken altijd het eerst weg
ben ik blij dat ik met Ferdi mee rijquote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je met meerdere in de auto zit je vaak aan het praten bent ipv relaxt naar muziek luisteren. In je eentje gaat dat beter
Ik neem wel Metallica mee, altijd goed!
T begint met een een goede flow van Relax om na 10 seconden ingemixt te worden met of Welcome to the Jungle of Open your eyes.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Sickert het volgende:
ben ik blij dat ik met Ferdi mee rij![]()
ben benieuwd wat die me dan voorschoteld
heel goed!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
T begint met een een goede flow van Relax om na 10 seconden ingemixt te worden met of Welcome to the Jungle of Open your eyes.
Je moet er wat voor over hebben nietwaar
heb jij kerst overleeft ja?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je met meerdere in de auto zit je vaak aan het praten bent ipv relaxt naar muziek luisteren. In je eentje gaat dat beter
Ik neem wel Metallica mee, altijd goed!
overleeft
ik vind Metalica echt helemaal nietsquote:Op woensdag 27 december 2006 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok Metallica & Guns N' Roses dan.
Ferdi neemt Relax mee, tsja...
Guns N' Roses & Guano Apes wel en Metallica niet?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
heel goed!
u weet mij zeer tevreden te stellen
Je bent wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 27 december 2006 19:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind Metalica echt helemaal niets
kan er echt niks aan doen vind het geen lekkere muziek
Guns'n Roses daar integen is helemaal geweldig
Ik merk het al. Dat wordt een volle mp3-cd en dan via de afsluitdijk naar Apeldoornquote:Op woensdag 27 december 2006 19:42 schreef Sickert het volgende:
Guns'n Roses daar integen is helemaal geweldig
Nieuw vlees uit het Oosten van het landquote:Op woensdag 27 december 2006 19:43 schreef Syd het volgende:
Coolik speel ook BF2, alleen ben nog bar slecht,
http://www.bf2stats.nl/player/81150763/
Trouwens, die kerel op wereldranklijst #2 moet ook wel aardig goed zijn, aangezien hij veeeel minder uren heeft dan de anderen
oet Hengel, goed volkquote:Op woensdag 27 december 2006 19:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Nieuw vlees uit het Oosten van het land
Belangrijkste vraag is natuurlijk of je bier drinkt.
Kan ie meteen met jou meerijden alstie van bier houdtquote:
wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Syd het volgende:
Jaja, Hengelo 074 ! Maar ik drink geen bier, ik drink Grolsch
Heb ik wat gemist....?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan ie meteen met jou meerijden alstie van bier houdt
quote:
Als je nu pas komt kijken wel maar goed dat maakt nooit uitquote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Syd het volgende:
Heb ik wat gemist....?
Whaha, hoe verzin je het.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Het tweede BoF Huwelijk
[..]
Als je nu pas komt kijken wel maar goed dat maakt nooit uitAl sinds de zomer doen we met een man of 6 een voetbalpoule invullen waarbij iedereen een krat bier heeft ingezet. Dat wordt 5 januari a.s. verzameld in Apeldoorn en dan wordt er een beroemd en beruchte BoF-bier-meet gehouden
![]()
wie zegt dat we het gaan drinken dan? we gaan postman's opblaasbare badje vullen en erin zwemmenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Whaha, hoe verzin je het.![]()
Maar om mij een echte bierdrinker te noemen zoals jullie, nee sorry![]()
ook niet zoquote:Op woensdag 27 december 2006 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Guns N' Roses & Guano Apes wel en Metallica niet?
Tssss
[..]
Je bent wel een beetje vreemdJe vind Guns N' Roses leuk.....wat vind je dan van Iron Maiden?
naakt tochwel hoop ik?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie zegt dat we het gaan drinken dan? we gaan postman's opblaasbare badje vullen en erin zwemmen
Erg leuk altijdquote:
Mocht je je vervelen....quote:Maar om mij een echte bierdrinker te noemen zoals jullie, nee sorry![]()
Dat is toch een minpunt...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Syd het volgende:
Jaja, Hengelo 074 ! Maar ik drink geen bier, ik drink Grolsch
Elvis vind ik wel aardig, niet super. Klinkt mij allemaal net iets te dof...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook niet zo
wat vind jij van Elvis?
en nee dit word geen flauwe grap dit is een serieuse vraag
Eggbird, succesquote:Op woensdag 27 december 2006 20:00 schreef Incolumis het volgende:
zweetpoten!
allejezus zeg, stinken toen ik m'n schoenen uitdeed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |