Nou, wij hebben anders wel Rosales.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel meevallen. Heb het idee dat Ajax zich eigen zelf te weinig verdiept in Zuid-Amerika.
Niet lang meerquote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou, wij hebben anders wel Rosales..
Ajax maakt gewoon weinig kans daar.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ajax zich eigen zelf te weinig verdiept in Zuid-Amerika.
Live: Versatel/Tele2quote:Op woensdag 27 december 2006 14:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
waar word het trouwens uitgezonden?
4-1, net als vorig jaar. (2x hehe)quote:Op woensdag 27 december 2006 14:40 schreef Urquhart het volgende:
Wat verwachten we van vanavond?
Ik gok op een krappe 2-1. De winnende treffer valt in de laatste 5 minuten.
een overtuigende overwinning.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:40 schreef Urquhart het volgende:
Wat verwachten we van vanavond?
Ik gok op een krappe 2-1. De winnende treffer valt in de laatste 5 minuten.
quote:Olaf Lindenbergh heeft enkele gesprekken achter de rug met Feyenoord. Dat wist Emile Schelvis dinsdagmiddag te melden op Radio Rijnmond. Volgens de journalist wordt de interesse van Feyenoord in de middenvelder van ajax echter ontkend door de Rotterdamse clubleiding.
Olaf Lindenbergh Feyenoord-trainer Erwin Koeman gaf onlangs al aan dat hij graag een ervaren speler aan zijn selectie zou willen toevoegen. Lindenbergh heeft laten weten dat hij ondanks een nog doorlopend contract wil vertrekken. De routinier kan niet op een basisplaats rekenen en hoopt op een transfer naar het buitenland. Zijn verbintenis loopt nog door tot de zomer van 2009.
Coach Henk ten Cate kondigde woensdag aan hard te zullen oordelen over spelers die op de bank zitten en laten doorschemeren dat ze naar een andere club willen. "Wie niet voor ajax wil voetballen, gaat maar met het tweede meetrainen", aldus Ten Cate in Het Parool.
Zullen ze blij mee zijn in Rotterdam...quote:
Da's wel rigoureus. Ik las dat alle spelers die weigerden te trainen naar AJAX 2 gingen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg op de tribune? [afbeelding]
Stevige maatregel..quote:Op woensdag 27 december 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg op de tribune? [afbeelding]
Ik denk gewoon een keer rust.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's wel rigoureus. Ik las dat alle spelers die weigerden te trainen naar AJAX 2 gingen.
quote:
quote:Voor ontevreden Ajacieden dreigt Jong Ajax 27 december 2006
Spelers die bij hun besluit blijven om Ajax te willen verlaten, zullen zichzelf voortaan terugvinden op de trainingen van het beloftenelftal. Trainer Henk ten Cate heeft gezegd dat hij niet wil werken met spelers die ontevreden en ongemotiveerd zijn. "Ik wil me alleen concentreren op jongens die ook echt bij Ajax verder willen", aldus de coach.
Olaf Lindenbergh met voormalig Ajax-trainer Danny Blind Na de straftraining en de geldboete op Eerste Kerstdag, dreigt Ten Cate nu met terugzetting naar Jong Ajax als de spelers niet genoeg inzet tonen. Typerend voor de mentaliteit in zijn selectie vindt hij het aantal spelers dat in het openbaar klaagt. "Als ze even niet bij de basiself zitten, beginnen ze te blazen", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Ik stoor me daar enorm aan. Wie er niet trots op is om bij Ajax te spelen, gaat maar bij het tweede meetrainen en zoekt een andere club."
Olaf Lindenbergh heeft bij Ajax aangegeven dat hij ondanks een nog doorlopend contract wil vertrekken. Michael Krohn-Dehli zou dezelfde plannen hebben, maar hij ontkende dit tegenover De Telegraaf. Ook Markus Rosenberg sprak al enkele malen zijn onvrede uit over zijn rol bij Ajax.
quote:
Daar heb je het al.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg is ziekjes. Verder niks aan het handje dus.
Vermeer.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:58 schreef Jnk18 het volgende:
wie is de 2e keeper?
Jup, volgens NOS TT wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:02 schreef Black-Death het volgende:
Dus Gentenaar erin vandaag en Vermeer op de bank?
Ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:02 schreef Black-Death het volgende:
Dus Gentenaar erin vandaag en Vermeer op de bank?
Opstelling Ajax:quote:
dank je.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Opstelling Ajax:
Gentenaar;
Ogararu, Grygera, Stam, Vermaelen;
Heitinga, Sneijder, Emanuelson;
De Mul, Huntelaar en Babel.
Bank: Vermeer, Maduro, Rosales, Lindenbergh, Rosenberg,
.Manucharyan, Vertonghen.
Speelt laatste tijd met Jong Ajax toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Mitea nu alweer geblesseerd of zit hij op de tribune?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:56 schreef Moody het volgende:
[..]
De enige Ajax-bikkel van de afgelopen 10 jaar
eigenlijk gewoon een rode kaart voor sneijder wegens hands en de keeper aanvallen die de bal al klem heeft...quote:
Neej man, is toch geen overtreding o.i.d.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon een rode kaart voor sneijder wegens hands en de keeper aanvallen die de bal al klem heeft...
kan zoiets achteraf nog problemen (schorsing?) opleveren ?
Keeper aanvallen die de bal al klem heeft zullen ze hooguit geel voor geven, zeker in dit geval waarbij geen enkel gevaar is voor een speler/keeper.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon een rode kaart voor sneijder wegens hands en de keeper aanvallen die de bal al klem heeft...
kan zoiets achteraf nog problemen (schorsing?) opleveren ?
Hands (en in dit geval dus opzetterlijk) is gewoon een overtreding hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man, is toch geen overtreding o.i.d.
Daar ga je toch niet naderhand een schorsing voor uitdelenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hands (en in dit geval dus opzetterlijk) is gewoon een overtreding hoor.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hands (en in dit geval dus opzetterlijk) is gewoon een overtreding hoor.
Hoezo niet? is gewoon opzettelijk hands + (zoals gezegd) aanvallen van de keeper en dus direct roodquote:Op woensdag 27 december 2006 21:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet naderhand een schorsing voor uitdelen..
Jezus hé, in welke wereld leef jij?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoezo niet? is gewoon opzettelijk hands + (zoals gezegd) aanvallen van de keeper en dus direct rood
Dus omdat hij hem niet stevig genoeg vast heeft mag sneijder hem met de hand uit zn armen slaan/duwen?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Die keeper komt aanrennen, sneijder komt aanrennen, er staat een verdediger tussen waardoor ze elkaar niet goed zien, de keeper heeft de bal vast als een klein meisje een dikke vette spin en laat hem uit schrik los.
Sneijder ziet de bal en tikt hem in. Simpel, niets aan de hand.
Tuuuuuuurlijk heeft ie hem niet in zn handen. Slechts met 10 vingers.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef Cheiron het volgende:
Hij slaat de bal helemaal niet uit zn handen. Hij laat gewoon de bal vallen van de schrik. Kijk naar de ogen van die kerel dan! Vol schrik!
Ik ben keeper... of het nou bij ajax gebeurt of bij fc schubbekutteveen gaat het nu niet om.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef Nashje het volgende:
Rot effe een end op joh. Als het bij je eigen clubje was geweest was het vast allemaal niet zo erg.
2 punten inlopen op psv -=> 9 punten achterstand. Had je bij Vitesse niet als een stel achterlijke gedragen was het nu 6 punten.
Henk zal er wel een ouderjaarsnachttraining tegenaan gooien. Met vuurwerk in het achterwerk.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef F1Bas het volgende:
2de helft lijkt helaas weer nergens op.
Niks aan het 'handje'.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef M0NTANA het volgende:
De 1-0 van Wesley Sneijder:
[afbeelding] [afbeelding]
Met dank aan venomsnake.
Hand van God.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niks aan het 'handje'.![]()
Wat een slappe hap die keepert.
ik heb het al in zijn Fotoboek vermeldquote:
He, hallo, HW boeit het echt niet wat wij vinden, hoor. Eerlijk en heus waar!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb het al in zijn Fotoboek vermeld
ja maar dit is andersquote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
He, hallo, HW boeit het echt niet wat wij vinden, hoor. Eerlijk en heus waar!![]()
Gevalletje van "uitgeluld"?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Cheiron het volgende:
Ja, klaar nu hoor. Wat een gezeur zeg
Is dat komend weekend?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax moet winnen in Eindhoven, en dan is het nog maar 6 punten.
quote eens een bericht van iemand die dat post danquote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gevalletje van "uitgeluld"?
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat Roda vandaag weer waardeloos was, maar dat neemt niet weg dat we weer genaaid zijn geworden. Ik zeg ook niet dat we wel gewonnen hadden als die "goal" van Sneijder was afgekeurd, maar je had iig. wel een andere wedstrijd gehad.
Ach ja, als jullie blij zijn dat jullie op deze manier winnen, dan zegt dat al genoeg over het van jullie en van jullie club
Waarom hap je Houniet?quote:
Aanvallen van de keeper?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoezo niet? is gewoon opzettelijk hands + (zoals gezegd) aanvallen van de keeper en dus direct rood
ik zeg ook niet dat dat hier staat, maar ik neem toch aan dat jullie blij zijn dat jullie gewonnen hebbenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote eens een bericht van iemand die dat post dan
Hoe noem je "de bal uit de handen van de keeper slaan" dan??quote:Op woensdag 27 december 2006 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aanvallen van de keeper?
Je hebt het spel niet echt begrepen
In Eindhoven winnen jullie zeker nietquote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef patrickt37 het volgende:
Ineens kijk ik weer iets rooskleuriger naar het kampioenschap dan de afgelopen dagen.
Ajax moet winnen in Eindhoven, en dan is het nog maar 6 punten.
Handsquote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Timo20 het volgende:
Hoe noem je "de bal uit de handen van de keeper slaan" dan??
blij dat we gewonnen hebben: Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat dat hier staat, maar ik neem toch aan dat jullie blij zijn dat jullie gewonnen hebben
[..]
nou dan. dan maakt Sneijder dus volgens jou ook hands en is het toch een onterechte goal?quote:
Daar kan ik me dan weer in vindenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
blij dat we gewonnen hebben: Ja
de manier waarop: Nee
Ja, niet perse pro Ajax maar hij deed werkelijk alleeeees fout. Kah had rood moeten hebben, 1-0 was hands, duidelijke corners en vrije trappen niet gegeven.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog steeds ajacieden hier die over de scheids zeuren?
Kah solliciteert bijna elke wedstrijd wel naar rood trouwens.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, niet perse pro Ajax maar hij deed werkelijk alleeeees fout. Kah had rood moeten hebben, 1-0 was hands, duidelijke corners en vrije trappen niet gegeven.
En dat is een Fifa international are u kidding me![]()
DAT VELD MAG OOK WEL IS OPTYFEN![]()
ROSALES![]()
Jep, hij was weer drama.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog steeds ajacieden hier die over de scheids zeuren?
Wat een held die Gentenaar!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:53 schreef MaxC het volgende:
We hebben eindelijk de 0 is gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |