Leonardoquote:Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef Sethje het volgende:
Waarom scouten wij geen Mendez, Alex en Farfan....
In Zuid-Amerika is veel te halen, en wij hebben er nop.
Dat is waar, er moet toch wel op jaarbasis een onbekende speler aangetrokken worden die 2 seizoenen erna het niveau aan kan. Op dit moment is de scouting teveel op zoek naar oudere jongers die er gelijk staan. Een Rosales, Rosenberg, in mindere mate Leonardo. Die zijn gewoon al teveel gevormd.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:50 schreef Sethje het volgende:
Wat betreft Chivu/Litmanen klopt. Maar die moet je wel in je selectie hebben. Ik bedoel ; je hebt een groot soutingsapparaat, daar MOET meer uit te halen zijn.
Ach, van die spelers vind ik Mendez geen uitvinding. Een Alex kon alleen gehaald worden m.b.v. Chelsea (willen we dat uberhaupt, opleiden voor noppes?). Farfan is de enige die echt voor jan doedel is gehaald en voor een flinke winst verkocht kan worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef Sethje het volgende:
Waarom scouten wij geen Mendez, Alex en Farfan....
In Zuid-Amerika is veel te halen, en wij hebben er nop.
En Gomez en Salcido dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, van die spelers vind ik Mendez geen uitvinding. Een Alex kon alleen gehaald worden m.b.v. Chelsea (willen we dat uberhaupt, opleiden voor noppes?). Farfan is de enige die echt voor jan doedel is gehaald en voor een flinke winst verkocht kan worden.
Gomes vind ik er ook eentje inderdaad, Salcido is toch niet van het niveau Alex/Gomes/Farfan hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef Vakkie_W het volgende:
En Gomez en Salcido dan?
Waarom zou Cristian Chivu terugkeren naar Ajax, terwijl hij ook naar Barça of Real Madrid kan?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:05 schreef FritsBom het volgende:
Waarom zou Chivu niet haalbaar zijn? Als je een aantal van die mooi-weer-voetballers verkoopt is Chivu best te halen. Persoonlijk wil hij wel, mits er een fatsoenlijk salaris geboden wordt. We moeten eens af van die topspelers-zijn-niet-te-halen-gedachte. Wij zijn een topclub en iedereen is te koop.
Omdat wij dat heel liev vragenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou Cristian Chivu terugkeren naar Ajax, terwijl hij ook naar Barça of Real Madrid kan?
Die zit er net een halfjaartje, die moet je nog wel effies geven. Kan ook wel wat worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Gomes vind ik er ook eentje inderdaad, Salcido is toch niet van het niveau Alex/Gomes/Farfan hoor.
Lach maar, maar dat kan snel omkeren als het 5-0 wordt in de arena.quote:
Dat lijkt me wel meevallen. Heb het idee dat Ajax zich eigen zelf te weinig verdiept in Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:56 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien heeft PSV z'n naam ook mee in dat gebied, door Ronaldo, Romario etc.
Nou, wij hebben anders wel Rosales.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel meevallen. Heb het idee dat Ajax zich eigen zelf te weinig verdiept in Zuid-Amerika.
Niet lang meerquote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou, wij hebben anders wel Rosales..
Ajax maakt gewoon weinig kans daar.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ajax zich eigen zelf te weinig verdiept in Zuid-Amerika.
Live: Versatel/Tele2quote:Op woensdag 27 december 2006 14:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
waar word het trouwens uitgezonden?
4-1, net als vorig jaar. (2x hehe)quote:Op woensdag 27 december 2006 14:40 schreef Urquhart het volgende:
Wat verwachten we van vanavond?
Ik gok op een krappe 2-1. De winnende treffer valt in de laatste 5 minuten.
een overtuigende overwinning.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:40 schreef Urquhart het volgende:
Wat verwachten we van vanavond?
Ik gok op een krappe 2-1. De winnende treffer valt in de laatste 5 minuten.
quote:Olaf Lindenbergh heeft enkele gesprekken achter de rug met Feyenoord. Dat wist Emile Schelvis dinsdagmiddag te melden op Radio Rijnmond. Volgens de journalist wordt de interesse van Feyenoord in de middenvelder van ajax echter ontkend door de Rotterdamse clubleiding.
Olaf Lindenbergh Feyenoord-trainer Erwin Koeman gaf onlangs al aan dat hij graag een ervaren speler aan zijn selectie zou willen toevoegen. Lindenbergh heeft laten weten dat hij ondanks een nog doorlopend contract wil vertrekken. De routinier kan niet op een basisplaats rekenen en hoopt op een transfer naar het buitenland. Zijn verbintenis loopt nog door tot de zomer van 2009.
Coach Henk ten Cate kondigde woensdag aan hard te zullen oordelen over spelers die op de bank zitten en laten doorschemeren dat ze naar een andere club willen. "Wie niet voor ajax wil voetballen, gaat maar met het tweede meetrainen", aldus Ten Cate in Het Parool.
Zullen ze blij mee zijn in Rotterdam...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |