Dankjewel shmoopyquote:Op maandag 25 december 2006 02:07 schreef shmoopy het volgende:
Done.
En alle semi-bikkels de baste wansen natuurlijk.
Hallo broer, behalve hier ben ik vandaag live gegaan van de malle babbe naar de stretto naar de bijstand naar de fuik naar de shamrock naar de daan naar een stoepje ergens bij de stadswinkel dus het is tijd om te slapen.quote:Op maandag 25 december 2006 03:05 schreef broer het volgende:
Dag, Stranger. Lang niet gezien. Of in ieder geval niet min of meer live.
Zowel Malle Babbe als De Bijstand. Je hebt een vreemd stappatroon, Stranger.quote:Op maandag 25 december 2006 03:10 schreef Stranger het volgende:
Hallo broer, behalve hier ben ik vandaag live gegaan van de malle babbe naar de stretto naar de bijstand naar de fuik naar de shamrock naar de daan naar een stoepje ergens bij de stadswinkel dus het is tijd om te slapen.
En daar had je dan weer van genoten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, da's nou jammer. Ik dacht dat ik je had weggejaagd![]()
Nou eh, nee. Maar ik moest er toch een draai aan gevenquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
En daar had je dan weer van genoten?
Ja, ja. Dat zal wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een SC-topic, gaat verder niet over DGK.
Dat is dan wel weer heel sociaal.quote:Ik heb hier gewoon te veel vriendjes (m/v)![]()
Nee, zéker niet tot 6 januari. Heb m'n enige echte originele sneeuwkat al weer teruggezet.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Ole het volgende:
Hoi Arcee!
De kerstmuts mag weer af hoor! Of wacht je tot 6 januari>
Deze is veel leukerquote:Op woensdag 27 december 2006 01:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, zéker niet tot 6 januari. Heb m'n enige echte originele sneeuwkat al weer teruggezet.
Och, blij. Ging wel weer snel om eigenlijk. 3 dagen de winkels dicht zag ik wel tegenop, maar ze gaan morgen al weer open. En het gaat er ook niet om dat ze dicht zijn, maar dat ze niet open zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:34 schreef shmoopy het volgende:
Ook zo blij dat de kerst weer voorbij is?
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:34 schreef shmoopy het volgende:
Deze is mooi puur.quote:
Hier alle dagen de AH open!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, blij. Ging wel weer snel om eigenlijk. 3 dagen de winkels dicht zag ik wel tegenop, maar ze gaan morgen al weer open. En het gaat er ook niet om dat ze dicht zijn, maar dat ze niet open zijn.
Bieneeeeeee!quote:
Mooiquote:
Ook tijdens de Kerst?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:39 schreef Ole het volgende:
Hier alle dagen de AH open!
Ik vind het wel jammer dat kerst voorbij is. Maar ik vind het helemaal jammer dat er geen sneeuw is.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:43 schreef Biene het volgende:
Ik vind het wel jammer dat kerst voorbij is. Maar ik vind het helemaal jammer dat er geen sneeuw is.
Arcee!
Ja, eerste kerstdag van 11 uur tot 21 uur.quote:
Joh! Gelukkig kon je de SB tijd snel vindenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:45 schreef Biene het volgende:
[..]
Ola Ole!
Ja, ik dacht; het is kerst, laat ik maar eens even gek doen.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:45 schreef Biene het volgende:
[..]
Ola Ole!
Ja, ik dacht; het is kerst, laat ik maar eens even gek doen.
Die zit er nog wel goed in, jah.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Joh! Gelukkig kon je de SB tijd snel vinden
Ah hoi! Nice to see youquote:Op woensdag 27 december 2006 01:49 schreef Enil het volgende:
nice! oude bekende uit een reeks, naja, ach, ik ben een kloon. Maar onderhand ben ik meer mn kloon dan het andere
Lang leve het undercover leven![]()
Nu nog even afzien totdat alle goede voornemens ook weer in rook zijn verdwenen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:34 schreef shmoopy het volgende:
quote:
Heerlijk, helder, helemaal niets. Lekker thuis geweest, samen met liev. Gegeten, film gekeken, gegeten, rondje buiten lopen, gegeten, film kijken, trivianten, en helemaal geen verplichtingen!quote:
En wat is het andere?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:49 schreef Enil het volgende:
nice! oude bekende uit een reeks, naja, ach, ik ben een kloon. Maar onderhand ben ik meer mn kloon dan het andere
Lang leve het undercover leven![]()
* Ole is jaloersquote:Op woensdag 27 december 2006 01:52 schreef Biene het volgende:
[..]
Heerlijk, helder, helemaal niets. Lekker thuis geweest, samen met liev. Gegeten, film gekeken, gegeten, rondje buiten lopen, gegeten, film kijken, trivianten, en helemaal geen verplichtingen!![]()
We hebben ons zelfs verveeld, dat was een tijd geleden.![]()
Sjucht.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nederland op z'n mooist.
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:52 schreef Biene het volgende:
Heerlijk, helder, helemaal niets. Lekker thuis geweest, samen met liev. Gegeten, film gekeken, gegeten, rondje buiten lopen, gegeten, film kijken, trivianten, en helemaal geen verplichtingen!![]()
We hebben ons zelfs verveeld, dat was een tijd geleden.![]()
Nou, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef Enil het volgende:
[..]
Nog 1 kans voor de donut, u gaat niet door voor de koelkast...
toch wel met een beetje janken he?quote:
Tssk. Naja, ik ben wel redelijk goed undercover, en mn alter ego heeft al een poosje niet meer gepostquote:
Omdat je er niks aan vond?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:55 schreef Biene het volgende:
En we wilde The lord of the rings gaan volgen, drie avonden achter elkaar. Maar bij halverwege bij deel 1 zijn we al afgehaakt.
Nope, die hebben we overgeslagen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:54 schreef Ole het volgende:
toch wel met een beetje janken he?
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:56 schreef Biene het volgende:
[..]
Nope, die hebben we overgeslagen.
Maar m'n bed roept, en de man die er in ligt.![]()
Nu weet ik 't nog niet.quote:
Batsende Gansen?quote:Op maandag 25 december 2006 02:07 schreef shmoopy het volgende:
Done.
En alle semi-bikkels de baste wansen natuurlijk.
quote:
Ikke niet! er was iemand anders eerst!quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Lieve mensen. Kijk nou eens naar de OP. Dit is een nachttopique. Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde na 02.00 uur. Dat is het enige criterium waar wij semi-bikkels ons aan houden, pas je ajb aan
Arcee
Ik had 't niet gezien, was het erg?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:07 schreef Ole het volgende:
En Shmoopy is zo lief geweest om de bagger op te ruimen![]()
Ik blijf erbij dat dit topic niet in ONZ thuishoort, dat trekt vreemde types aan. Vooral met volle maanquote:
Behoorlijk. Er waren wat baggeraars op bezoek geweestquote:Op donderdag 28 december 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 't niet gezien, was het erg?![]()
Baggeren kunnen we zelf welquote:Op donderdag 28 december 2006 01:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Behoorlijk. Er waren wat baggeraars op bezoek geweest
Nu niemand meer, maar die tijden zijn er wel geweesst. Toen reeksen niet meer mochtenquote:Op donderdag 28 december 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Maar deze reeks is toch wel bekend bij de mods? Wie zou 'm dicht willen gooien
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Baggeren kunnen we zelf wel
Foei, foei, wat een abominabele spelling!!!!quote:
Ook hoi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foei, foei, wat een abominabele spelling!!!!![]()
bwoew!!!quote:
Ik heb net mijn kaartje voor de lokale kroeg gekocht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
bwoew!!!
Kom je oud en nieuw hier vieren???
ALtijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
Wanneer is de beste reistijd voor Ierland?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
En, ik loop alvast op de zaken vooruit, broer![]()
Bien!quote:
Ja, baggeren kunnen we toch zelfquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Wat een zoenfestijn weer.
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Ik kan me jouw smileyloze tijdperk nog herinneren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:21 schreef broer het volgende:
De eerste week vrijnemen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, baggeren kunnen we toch zelf![]()
Ik wacht met grote vrees 2 januari af. Dan moet ik de goegemeente op mijn werk weer zoenen. Tips hoe ik dat voorkom![]()
Dat eerste kan dus niet meer. Het tweede is wel een optie, wil ik geen verkrampte kaken oplopen. Ik wil best een paar collega's zoenen, maar niet iedereen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
De eerste week vrijnemen.
Of met gestrekte hand de beste wensen wensen.
O, mijn hemel. Dat is waar ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wacht met grote vrees 2 januari af. Dan moet ik de goegemeente op mijn werk weer zoenen.
Dat tijdperk duurt nog steeds voort. Alleen onderbreek ik het nu af en toe.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:24 schreef Arcee het volgende:
Ik kan me jouw smileyloze tijdperk nog herinneren.
Maar hij compenseert 't met PI's. Daar valt ook wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan me jouw smileyloze tijdperk nog herinneren.
Die collega's boffen maar met zo'n start van het jaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil best een paar collega's zoenen.
Een beetje zoals Lamon's niet-postfase, zeg maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:31 schreef broer het volgende:
Dat tijdperk duurt nog steeds voort. Alleen onderbreek ik het nu af en toe.
Ik ga echt geen collega's zoenen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat eerste kan dus niet meer. Het tweede is wel een optie, wil ik geen verkrampte kaken oplopen. Ik wil best een paar collega's zoenen, maar niet iedereen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die collega's boffen maar met zo'n start van het jaar.
PI's zijn voor punctuele smiley-neukers.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar hij compenseert 't met PI's. Daar valt ook wat voor te zeggen.
En wat als je per 2 januari ergens gaat beginnen? *zeer angstig kijkt* Ik bedoel, dan hoef ik ze toch niet te zoenen? Al die vreemde mensen? Toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
O, mijn hemel. Dat is waar ook.
Was mijn contract nou tóch maar per 31 december afgelopen.
Daar werk ik 't hele jaar aan en dan proberen ze het op 2 januari tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen collega's zoenen.![]()
Maar mijn blik schijnt te doden dus niemand die ook maar die gedachte heeft als ze mij zien lopen.
Voor aanstellers, heb ik wel eens gezegd. Maar ik ben erachter dat ze toch een functie kunnen hebben. De PI's.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
PI's zijn voor punctuele smiley-neukers.
Soms, ja. Soms.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Voor aanstellers, heb ik wel eens gezegd. Maar ik ben erachter dat ze toch een functie kunnen hebben. De PI's.
Ik zou het van een vrouwlijke collega ook niet verwachten en dus ook niet proberen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar werk ik 't hele jaar aan en dan proberen ze het op 2 januari toch![]()
![]()
Maar jij bent een man, zie ik in je profiel. Vrouwen worden altijd geacht om te zoenen![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef Godlike02 het volgende:
Maar ik ben ook zo een botte lul die de mannen geen hand geeft aangezien ik geen toegevoegde waarde zie.
Het is een beetje aan de late kant, maar kijk eens op www.zoenbutton.nl.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Vrouwen worden altijd geacht om te zoenen![]()
Ik wou eigenlijk een T-shirt laten maken met 'Zoen je eigen wijf' ofzo, maar daar is 't nu te laat voorquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Het is een beetje aan de late kant, maar kijk eens op www.zoenbutton.nl.
Online is 't nooit te laat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een T-shirt laten maken met 'Zoen je eigen wijf' ofzo, maar daar is 't nu te laat voor![]()
Ik vind drie zoenen ook vaak te lang duren bij een begroeting.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Het is een beetje aan de late kant, maar kijk eens op www.zoenbutton.nl.
Gedoe is ut.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, al dat handen schudden. Ga weg met die zweethand.
Ik denk dat je een geldmaker te pakken hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wou eigenlijk een T-shirt laten maken met 'Zoen je eigen wijf' ofzo,
Ik wou toch al voor mezelf beginnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat je een geldmaker te pakken hebt.
Revolutie!quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
Het stomme is dat vrijwel iedereen er een hekel aan heeft. (Behalve de mannen in pakken.) En tóch blijft het doorgaan.
Doordat ik dit nu heb gezegd krijg ik toch wel twintig procent van de opbrengsten, of niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wou toch al voor mezelf beginnen.
Jij verzint de zinnetjes, ik doe de eindredactiequote:Op zaterdag 30 december 2006 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Doordat ik dit nu heb gezegd krijg ik toch wel twintig procent van de opbrengsten, of niet?
Doe jij eindredactie? Echt waar? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Jij verzint de zinnetjes, ik doe de eindredactie![]()
Dan doe ik 't allemaal zelf wel, want dat kan ik ook goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Doe jij eindredactie? Echt waar? Dat wist ik niet.![]()
Ik bedoel natuurlijk: als ik schrijf, wil ik wel 75% van de opbrenst.
Schuss!quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:55 schreef Biene het volgende:
En ik ga eens heerlijk op de bank.
Hoedoe!![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dan doe ik 't allemaal zelf wel, want dat kan ik ook goed![]()
Freelancers, onderste uit de kan![]()
En om astronomische bedragen te vragen. Ik ken die types welquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is precies de manier waarop ik heb besloten om van eindredactie over te stappen naar zelf schrijven.
Ik heb gewoon eerst drie jaar in loondienst gewerkt als schrijver. En nu vraag ik heel bescheiden bedragen. Potver!quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
En om astronomische bedragen te vragen. Ik ken die types wel![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:55 schreef Biene het volgende:
En ik ga eens heerlijk op de bank.
Hoedoe!![]()
Nee, er wordt druk bezuinigdquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eerst drie jaar in loondienst gewerkt als schrijver. En nu vraag ik heel bescheiden bedragen. Potver!
(Heb je nog werk voor me?)
Niks mis mee. Het zou pas fout zijn als je me niet kende en dan opeens een pak ging slijmen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Netwerken om drie uur 's nachts op een internetforum. Iets zegt me dat ik het toch een beetje fout aanpak.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:32 schreef Arcee het volgende:
Die collega's boffen maar met zo'n start van het jaar.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Niks mis mee. Het zou pas fout zijn als je me niet kende en dan opeens een pak ging slijmen.
quote:
Wel waar. Alles mis mee. Ik zit hier voor mijn lol. En jij ook. Dan ga je niet 'netwerken'. (Ik heb daar sowieso een hekel aan. Van die mensen die je in het begin van een gesprek een kaartje geven. Ga weg!)quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Niks mis mee.
Ik zou bij jou nooit slijmen.quote:Het zou pas fout zijn als je me niet kende en dan opeens een pak ging slijmen.
Ik ga op zoek naar een aantrekkelijke foto van mezelf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Geen idee. Wat doe je hier? Leg eens uit. Met plaatjes.
Ik heb geduld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een aantrekkelijke foto van mezelf.
Kan even duren, hoor.
Dan is-ie er ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Van die mensen die je in het begin van een gesprek een kaartje geven. Ga weg!
Ik niet. En ik kan niks vinden, dus dan gaat het over.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geduld.
Dat PM ik even, want dat hoeft verder niemand te weten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Maar waar werk je dan, Wickedangel? (Geen naam, maar branche.)
Niemand?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Dat PM ik even, want dat hoeft verder niemand te weten.
Gaat niet om jou, dat snap jij ook wel. Maar je weet nooit wie er meeleest. Ik heb daar gewoon geen zin in, om al te specifiek te worden.quote:
Zo was het allemaal niet bedoeld. Ik hoefde alleen maar een antwoord als communicatie, uitgeverij, reclame, journalistiek of radio/tv. Verder niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb daar gewoon geen zin in, om al te specifiek te worden.
Snap ik. Maar zelfs dat post ik hier nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Zo was het allemaal niet bedoeld. Ik hoefde alleen maar een antwoord als communicatie, uitgeverij, reclame, journalistiek of radio/tv. Verder niet.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:09 schreef broer het volgende:
Maar is het al over, dan?
nee gewoon gaan daar lekker slapenquote:Op zondag 31 december 2006 05:30 schreef ElizabethR het volgende:
Gottegotttegotttttttt, ik ben nóg wakker, ik kan helemaal niet slapen, en morgen heb ik een feessie waarbij ik minstens tot 6 uur in de ochtend wakker moet blijven.
Ik ga maar afbellen, lekker thuis bankhangen en tv kijken, heb ik veel meer zin in!!!
Jij ook papaquote:Op maandag 1 januari 2007 04:38 schreef broer het volgende:
Een goed nieuwjaar voor alle semi-bikkels.
Is je niet aan te zien hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 04:25 schreef ElizabethR het volgende:
ben bet thuis. En redelijk in de olie. Het was erg leuk!! Ieren zijn zuke lieve mensen
Zoooooo blasé om op 3 januari (3 JANUARI!!!!!!!) mensen nog een ontzettend fijn 2007 te wensenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een ontzettend fijn 2007, mensen!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zoooooo blasé om op 3 januari (3 JANUARI!!!!!!!) mensen nog een ontzettend fijn 2007 te wensen
Nee, maar het is een legitieme vraag, en ik zou het leuk vinden als dit topique deze naam krijgt. Maar dan moet ik allemaal weer een moderator gaan mailen enzo, en daar heb ik geen zin in.quote:
Goeie tip.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Mods moet je ook niet mailen. Daar heb je niks aan.
De enige die in dit geval recht van spreken heeft is shmoopy. Als je die mailt, komt alles goed.
Oh? Wieso???quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef broer het volgende:
De enige die in dit geval recht van spreken heeft is shmoopy.
Mail jij toch effe?quote:Als je die mailt, komt alles goed.
O, dat dacht ik altijd: "De enige die iets over tong te zeggen heeft, is shmoopy."quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Oh? Wieso???
Ik ben niet zo goed in mailen.quote:Mail jij toch effe?
En relatie Tong-shmoopy van 3 jaar wil wel helpenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Arcee het volgende:
In de film die nu op Nederland 2 is spelen zowel president Logan als president Palmer.
Heb je 21 Grams (quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Benicio is fantástischLaatst keek ik naar Fearless, met Jeff Bridges, en daar had hij een piepklein rolletje in. Dat moet een van zijn eerste rollen zijn geweest.
Wat is dat voor een programma, Biene?
Jup, errug leuk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Oh wacht even, het is een film, sorry.
Nee, die staat nog op de lijst. Met Sean Penn toch ook? (Lees je mee, Elizabeth?quote:
En ik had 'm zo kunnen kijken.quote:
Valt me tegen dat je niet naar een herhaling van Bonnie & Viola zit te kijkenquote:
Met Sean Penn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, die staat nog op de lijst. Met Sean Penn toch ook? (Lees je mee, Elizabeth?)
Crash heb ik wel gezien, in de bioscoop nog wel. Ook goed, behalve laatste kwartier.
Viel d'r half in.quote:
*ril*quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet naar een herhaling van Bonnie & Viola zit te kijken![]()
Zeg dat welquote:
Jammer. En het is wel een film die je toch echt vanaf het begin moet zien. Zoals bij de meeste films. Duh.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben niet zo'n filmmens.
Je zit te veel hier.quote:En ik heb er allemaal geen tijd voor.
Tijd om even te zennen misschien?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg dat wel![]()
Babel ook nog niet gezien. Ik ben niet zo'n filmmens. En ik heb er allemaal geen tijd voor.
Dat ken ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:23 schreef Biene het volgende:
Kheb zelfs mijn wc bezoek ervoor opgehouden. Anderhalf uur is dan best lang.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:23 schreef Biene het volgende:
Jammer. En het is wel een film die je toch echt vanaf het begin moet zien. Zoals bij de meeste films. Duh.
Maar bij deze helemaal, er komen wel 6 of 7 verschillende families in beeld. En springt nogal van de ene naar de andere.
Kun je niet even met de deur open schijten plassen?quote:Kheb zelfs mijn wc bezoek ervoor opgehouden. Anderhalf uur is dan best lang.
Alleen, maar dan ook echt alleen voor de wc bezoekjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Traffic was ruim twee uur, maar ik hoefde gelukkig niet naar de wc. Liever heb ik reclames tussendoor![]()
quote:
Me twee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:26 schreef Arcee het volgende:
Klinkt goed.Zag er ook goed uit. Ik hou van zulke films.
Ik woon errug groot.quote:Kun je niet even met de deur open schijten plassen?
Jij niet minder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Biene het volgende:
Oh, beetje laat maar toch: een heel mooi 2007 voor iedereen.
Ik zag ook laatst dat je Happiness had gezien. Die vond je, net als ik, ook erg goed.quote:
Daar ben ik na een kwartier afgehaakt. Ik was er niet voor in de stemmingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:29 schreef Arcee het volgende:
Ik zag ook laatst dat je Happiness had gezien. Die vond je, net als ik, ook erg goed.
Dat was echt een freaky film.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:29 schreef Arcee het volgende:
Ik zag ook laatst dat je Happiness had gezien. Die vond je, net als ik, ook erg goed.
Ik had 'm al gezien, maar heb 'm zelfs nog een keer weer helemaal gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Daar ben ik na een kwartier afgehaakt. Ik was er niet voor in de stemming![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:32 schreef Arcee het volgende:
Tipje voor Bien: http://us.imdb.com/title/tt0367089/
Zolang je jezelf niet kwijt raakt ben je veilig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Als ik daar tijd voor kan vinden![]()
Jij ook gelukkig nieuwjaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |