Deze is mooi puur.quote:
Hier alle dagen de AH open!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, blij. Ging wel weer snel om eigenlijk. 3 dagen de winkels dicht zag ik wel tegenop, maar ze gaan morgen al weer open. En het gaat er ook niet om dat ze dicht zijn, maar dat ze niet open zijn.
Bieneeeeeee!quote:
Mooiquote:
Ook tijdens de Kerst?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:39 schreef Ole het volgende:
Hier alle dagen de AH open!
Ik vind het wel jammer dat kerst voorbij is. Maar ik vind het helemaal jammer dat er geen sneeuw is.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:43 schreef Biene het volgende:
Ik vind het wel jammer dat kerst voorbij is. Maar ik vind het helemaal jammer dat er geen sneeuw is.
Arcee!
Ja, eerste kerstdag van 11 uur tot 21 uur.quote:
Joh! Gelukkig kon je de SB tijd snel vindenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:45 schreef Biene het volgende:
[..]
Ola Ole!
Ja, ik dacht; het is kerst, laat ik maar eens even gek doen.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:45 schreef Biene het volgende:
[..]
Ola Ole!
Ja, ik dacht; het is kerst, laat ik maar eens even gek doen.
Die zit er nog wel goed in, jah.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Joh! Gelukkig kon je de SB tijd snel vinden
Ah hoi! Nice to see youquote:Op woensdag 27 december 2006 01:49 schreef Enil het volgende:
nice! oude bekende uit een reeks, naja, ach, ik ben een kloon. Maar onderhand ben ik meer mn kloon dan het andere
Lang leve het undercover leven![]()
Nu nog even afzien totdat alle goede voornemens ook weer in rook zijn verdwenen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:34 schreef shmoopy het volgende:
Ook zo blij dat de kerst weer voorbij is?
quote:
Heerlijk, helder, helemaal niets. Lekker thuis geweest, samen met liev. Gegeten, film gekeken, gegeten, rondje buiten lopen, gegeten, film kijken, trivianten, en helemaal geen verplichtingen!quote:
En wat is het andere?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:49 schreef Enil het volgende:
nice! oude bekende uit een reeks, naja, ach, ik ben een kloon. Maar onderhand ben ik meer mn kloon dan het andere
Lang leve het undercover leven![]()
* Ole is jaloersquote:Op woensdag 27 december 2006 01:52 schreef Biene het volgende:
[..]
Heerlijk, helder, helemaal niets. Lekker thuis geweest, samen met liev. Gegeten, film gekeken, gegeten, rondje buiten lopen, gegeten, film kijken, trivianten, en helemaal geen verplichtingen!![]()
We hebben ons zelfs verveeld, dat was een tijd geleden.![]()
Sjucht.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nederland op z'n mooist.
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:52 schreef Biene het volgende:
Heerlijk, helder, helemaal niets. Lekker thuis geweest, samen met liev. Gegeten, film gekeken, gegeten, rondje buiten lopen, gegeten, film kijken, trivianten, en helemaal geen verplichtingen!![]()
We hebben ons zelfs verveeld, dat was een tijd geleden.![]()
Nou, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef Enil het volgende:
[..]
Nog 1 kans voor de donut, u gaat niet door voor de koelkast...
toch wel met een beetje janken he?quote:
Tssk. Naja, ik ben wel redelijk goed undercover, en mn alter ego heeft al een poosje niet meer gepostquote:
Omdat je er niks aan vond?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:55 schreef Biene het volgende:
En we wilde The lord of the rings gaan volgen, drie avonden achter elkaar. Maar bij halverwege bij deel 1 zijn we al afgehaakt.
Nope, die hebben we overgeslagen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:54 schreef Ole het volgende:
toch wel met een beetje janken he?
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:56 schreef Biene het volgende:
[..]
Nope, die hebben we overgeslagen.
Maar m'n bed roept, en de man die er in ligt.![]()
Nu weet ik 't nog niet.quote:
Batsende Gansen?quote:Op maandag 25 december 2006 02:07 schreef shmoopy het volgende:
Done.
En alle semi-bikkels de baste wansen natuurlijk.
quote:
Ikke niet! er was iemand anders eerst!quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Lieve mensen. Kijk nou eens naar de OP. Dit is een nachttopique. Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde na 02.00 uur. Dat is het enige criterium waar wij semi-bikkels ons aan houden, pas je ajb aan
Arcee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |