Daar werk ik 't hele jaar aan en dan proberen ze het op 2 januari tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen collega's zoenen.![]()
Maar mijn blik schijnt te doden dus niemand die ook maar die gedachte heeft als ze mij zien lopen.
Voor aanstellers, heb ik wel eens gezegd. Maar ik ben erachter dat ze toch een functie kunnen hebben. De PI's.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
PI's zijn voor punctuele smiley-neukers.
Soms, ja. Soms.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Voor aanstellers, heb ik wel eens gezegd. Maar ik ben erachter dat ze toch een functie kunnen hebben. De PI's.
Ik zou het van een vrouwlijke collega ook niet verwachten en dus ook niet proberen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar werk ik 't hele jaar aan en dan proberen ze het op 2 januari toch![]()
![]()
Maar jij bent een man, zie ik in je profiel. Vrouwen worden altijd geacht om te zoenen![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef Godlike02 het volgende:
Maar ik ben ook zo een botte lul die de mannen geen hand geeft aangezien ik geen toegevoegde waarde zie.
Het is een beetje aan de late kant, maar kijk eens op www.zoenbutton.nl.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Vrouwen worden altijd geacht om te zoenen![]()
Ik wou eigenlijk een T-shirt laten maken met 'Zoen je eigen wijf' ofzo, maar daar is 't nu te laat voorquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Het is een beetje aan de late kant, maar kijk eens op www.zoenbutton.nl.
Online is 't nooit te laat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een T-shirt laten maken met 'Zoen je eigen wijf' ofzo, maar daar is 't nu te laat voor![]()
Ik vind drie zoenen ook vaak te lang duren bij een begroeting.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Het is een beetje aan de late kant, maar kijk eens op www.zoenbutton.nl.
Gedoe is ut.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, al dat handen schudden. Ga weg met die zweethand.
Ik denk dat je een geldmaker te pakken hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wou eigenlijk een T-shirt laten maken met 'Zoen je eigen wijf' ofzo,
Ik wou toch al voor mezelf beginnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat je een geldmaker te pakken hebt.
Revolutie!quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
Het stomme is dat vrijwel iedereen er een hekel aan heeft. (Behalve de mannen in pakken.) En tóch blijft het doorgaan.
Doordat ik dit nu heb gezegd krijg ik toch wel twintig procent van de opbrengsten, of niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wou toch al voor mezelf beginnen.
Jij verzint de zinnetjes, ik doe de eindredactiequote:Op zaterdag 30 december 2006 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Doordat ik dit nu heb gezegd krijg ik toch wel twintig procent van de opbrengsten, of niet?
Doe jij eindredactie? Echt waar? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Jij verzint de zinnetjes, ik doe de eindredactie![]()
Dan doe ik 't allemaal zelf wel, want dat kan ik ook goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Doe jij eindredactie? Echt waar? Dat wist ik niet.![]()
Ik bedoel natuurlijk: als ik schrijf, wil ik wel 75% van de opbrenst.
Schuss!quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:55 schreef Biene het volgende:
En ik ga eens heerlijk op de bank.
Hoedoe!![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dan doe ik 't allemaal zelf wel, want dat kan ik ook goed![]()
Freelancers, onderste uit de kan![]()
En om astronomische bedragen te vragen. Ik ken die types welquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is precies de manier waarop ik heb besloten om van eindredactie over te stappen naar zelf schrijven.
Ik heb gewoon eerst drie jaar in loondienst gewerkt als schrijver. En nu vraag ik heel bescheiden bedragen. Potver!quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
En om astronomische bedragen te vragen. Ik ken die types wel![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:55 schreef Biene het volgende:
En ik ga eens heerlijk op de bank.
Hoedoe!![]()
Nee, er wordt druk bezuinigdquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eerst drie jaar in loondienst gewerkt als schrijver. En nu vraag ik heel bescheiden bedragen. Potver!
(Heb je nog werk voor me?)
Niks mis mee. Het zou pas fout zijn als je me niet kende en dan opeens een pak ging slijmen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Netwerken om drie uur 's nachts op een internetforum. Iets zegt me dat ik het toch een beetje fout aanpak.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:32 schreef Arcee het volgende:
Die collega's boffen maar met zo'n start van het jaar.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Niks mis mee. Het zou pas fout zijn als je me niet kende en dan opeens een pak ging slijmen.
quote:
Wel waar. Alles mis mee. Ik zit hier voor mijn lol. En jij ook. Dan ga je niet 'netwerken'. (Ik heb daar sowieso een hekel aan. Van die mensen die je in het begin van een gesprek een kaartje geven. Ga weg!)quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Niks mis mee.
Ik zou bij jou nooit slijmen.quote:Het zou pas fout zijn als je me niet kende en dan opeens een pak ging slijmen.
Ik ga op zoek naar een aantrekkelijke foto van mezelf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Geen idee. Wat doe je hier? Leg eens uit. Met plaatjes.
Ik heb geduld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een aantrekkelijke foto van mezelf.
Kan even duren, hoor.
Dan is-ie er ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Van die mensen die je in het begin van een gesprek een kaartje geven. Ga weg!
Ik niet. En ik kan niks vinden, dus dan gaat het over.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geduld.
Dat PM ik even, want dat hoeft verder niemand te weten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Maar waar werk je dan, Wickedangel? (Geen naam, maar branche.)
Niemand?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Dat PM ik even, want dat hoeft verder niemand te weten.
Gaat niet om jou, dat snap jij ook wel. Maar je weet nooit wie er meeleest. Ik heb daar gewoon geen zin in, om al te specifiek te worden.quote:
Zo was het allemaal niet bedoeld. Ik hoefde alleen maar een antwoord als communicatie, uitgeverij, reclame, journalistiek of radio/tv. Verder niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb daar gewoon geen zin in, om al te specifiek te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |