Snap ik. Maar zelfs dat post ik hier nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Zo was het allemaal niet bedoeld. Ik hoefde alleen maar een antwoord als communicatie, uitgeverij, reclame, journalistiek of radio/tv. Verder niet.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:09 schreef broer het volgende:
Maar is het al over, dan?
nee gewoon gaan daar lekker slapenquote:Op zondag 31 december 2006 05:30 schreef ElizabethR het volgende:
Gottegotttegotttttttt, ik ben nóg wakker, ik kan helemaal niet slapen, en morgen heb ik een feessie waarbij ik minstens tot 6 uur in de ochtend wakker moet blijven.
Ik ga maar afbellen, lekker thuis bankhangen en tv kijken, heb ik veel meer zin in!!!
Jij ook papaquote:Op maandag 1 januari 2007 04:38 schreef broer het volgende:
Een goed nieuwjaar voor alle semi-bikkels.
Is je niet aan te zien hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 04:25 schreef ElizabethR het volgende:
ben bet thuis. En redelijk in de olie. Het was erg leuk!! Ieren zijn zuke lieve mensen
Zoooooo blasé om op 3 januari (3 JANUARI!!!!!!!) mensen nog een ontzettend fijn 2007 te wensenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een ontzettend fijn 2007, mensen!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zoooooo blasé om op 3 januari (3 JANUARI!!!!!!!) mensen nog een ontzettend fijn 2007 te wensen
Nee, maar het is een legitieme vraag, en ik zou het leuk vinden als dit topique deze naam krijgt. Maar dan moet ik allemaal weer een moderator gaan mailen enzo, en daar heb ik geen zin in.quote:
Goeie tip.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Mods moet je ook niet mailen. Daar heb je niks aan.
De enige die in dit geval recht van spreken heeft is shmoopy. Als je die mailt, komt alles goed.
Oh? Wieso???quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef broer het volgende:
De enige die in dit geval recht van spreken heeft is shmoopy.
Mail jij toch effe?quote:Als je die mailt, komt alles goed.
O, dat dacht ik altijd: "De enige die iets over tong te zeggen heeft, is shmoopy."quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Oh? Wieso???
Ik ben niet zo goed in mailen.quote:Mail jij toch effe?
En relatie Tong-shmoopy van 3 jaar wil wel helpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |