Ik had 't niet gezien, was het erg?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:07 schreef Ole het volgende:
En Shmoopy is zo lief geweest om de bagger op te ruimen![]()
Ik blijf erbij dat dit topic niet in ONZ thuishoort, dat trekt vreemde types aan. Vooral met volle maanquote:
Behoorlijk. Er waren wat baggeraars op bezoek geweestquote:Op donderdag 28 december 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had 't niet gezien, was het erg?![]()
Baggeren kunnen we zelf welquote:Op donderdag 28 december 2006 01:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Behoorlijk. Er waren wat baggeraars op bezoek geweest
Nu niemand meer, maar die tijden zijn er wel geweesst. Toen reeksen niet meer mochtenquote:Op donderdag 28 december 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Maar deze reeks is toch wel bekend bij de mods? Wie zou 'm dicht willen gooien
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Baggeren kunnen we zelf wel
Foei, foei, wat een abominabele spelling!!!!quote:
Ook hoi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foei, foei, wat een abominabele spelling!!!!![]()
bwoew!!!quote:
Ik heb net mijn kaartje voor de lokale kroeg gekocht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
bwoew!!!
Kom je oud en nieuw hier vieren???
ALtijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
Wanneer is de beste reistijd voor Ierland?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
En, ik loop alvast op de zaken vooruit, broer![]()
Bien!quote:
Ja, baggeren kunnen we toch zelfquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Wat een zoenfestijn weer.
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Ik kan me jouw smileyloze tijdperk nog herinneren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:21 schreef broer het volgende:
De eerste week vrijnemen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, baggeren kunnen we toch zelf![]()
Ik wacht met grote vrees 2 januari af. Dan moet ik de goegemeente op mijn werk weer zoenen. Tips hoe ik dat voorkom![]()
Dat eerste kan dus niet meer. Het tweede is wel een optie, wil ik geen verkrampte kaken oplopen. Ik wil best een paar collega's zoenen, maar niet iedereen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
De eerste week vrijnemen.
Of met gestrekte hand de beste wensen wensen.
O, mijn hemel. Dat is waar ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wacht met grote vrees 2 januari af. Dan moet ik de goegemeente op mijn werk weer zoenen.
Dat tijdperk duurt nog steeds voort. Alleen onderbreek ik het nu af en toe.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:24 schreef Arcee het volgende:
Ik kan me jouw smileyloze tijdperk nog herinneren.
Maar hij compenseert 't met PI's. Daar valt ook wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan me jouw smileyloze tijdperk nog herinneren.
Die collega's boffen maar met zo'n start van het jaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil best een paar collega's zoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |