Goeie tip.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Mods moet je ook niet mailen. Daar heb je niks aan.
De enige die in dit geval recht van spreken heeft is shmoopy. Als je die mailt, komt alles goed.
Oh? Wieso???quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef broer het volgende:
De enige die in dit geval recht van spreken heeft is shmoopy.
Mail jij toch effe?quote:Als je die mailt, komt alles goed.
O, dat dacht ik altijd: "De enige die iets over tong te zeggen heeft, is shmoopy."quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Oh? Wieso???
Ik ben niet zo goed in mailen.quote:Mail jij toch effe?
En relatie Tong-shmoopy van 3 jaar wil wel helpenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Arcee het volgende:
In de film die nu op Nederland 2 is spelen zowel president Logan als president Palmer.
Heb je 21 Grams (quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Benicio is fantįstischLaatst keek ik naar Fearless, met Jeff Bridges, en daar had hij een piepklein rolletje in. Dat moet een van zijn eerste rollen zijn geweest.
Wat is dat voor een programma, Biene?
Jup, errug leuk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Oh wacht even, het is een film, sorry.
Nee, die staat nog op de lijst. Met Sean Penn toch ook? (Lees je mee, Elizabeth?quote:
En ik had 'm zo kunnen kijken.quote:
Valt me tegen dat je niet naar een herhaling van Bonnie & Viola zit te kijkenquote:
Met Sean Penn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, die staat nog op de lijst. Met Sean Penn toch ook? (Lees je mee, Elizabeth?)
Crash heb ik wel gezien, in de bioscoop nog wel. Ook goed, behalve laatste kwartier.
Viel d'r half in.quote:
*ril*quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet naar een herhaling van Bonnie & Viola zit te kijken![]()
Zeg dat welquote:
Jammer. En het is wel een film die je toch echt vanaf het begin moet zien. Zoals bij de meeste films. Duh.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben niet zo'n filmmens.
Je zit te veel hier.quote:En ik heb er allemaal geen tijd voor.
Tijd om even te zennen misschien?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg dat wel![]()
Babel ook nog niet gezien. Ik ben niet zo'n filmmens. En ik heb er allemaal geen tijd voor.
Dat ken ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:23 schreef Biene het volgende:
Kheb zelfs mijn wc bezoek ervoor opgehouden. Anderhalf uur is dan best lang.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:23 schreef Biene het volgende:
Jammer. En het is wel een film die je toch echt vanaf het begin moet zien. Zoals bij de meeste films. Duh.
Maar bij deze helemaal, er komen wel 6 of 7 verschillende families in beeld. En springt nogal van de ene naar de andere.
Kun je niet even met de deur open schijten plassen?quote:Kheb zelfs mijn wc bezoek ervoor opgehouden. Anderhalf uur is dan best lang.
Alleen, maar dan ook echt alleen voor de wc bezoekjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Traffic was ruim twee uur, maar ik hoefde gelukkig niet naar de wc. Liever heb ik reclames tussendoor![]()
quote:
Me twee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:26 schreef Arcee het volgende:
Klinkt goed.Zag er ook goed uit. Ik hou van zulke films.
Ik woon errug groot.quote:Kun je niet even met de deur open schijten plassen?
Jij niet minder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Biene het volgende:
Oh, beetje laat maar toch: een heel mooi 2007 voor iedereen.
Ik zag ook laatst dat je Happiness had gezien. Die vond je, net als ik, ook erg goed.quote:
Daar ben ik na een kwartier afgehaakt. Ik was er niet voor in de stemmingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:29 schreef Arcee het volgende:
Ik zag ook laatst dat je Happiness had gezien. Die vond je, net als ik, ook erg goed.
Dat was echt een freaky film.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:29 schreef Arcee het volgende:
Ik zag ook laatst dat je Happiness had gezien. Die vond je, net als ik, ook erg goed.
Ik had 'm al gezien, maar heb 'm zelfs nog een keer weer helemaal gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Daar ben ik na een kwartier afgehaakt. Ik was er niet voor in de stemming![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:32 schreef Arcee het volgende:
Tipje voor Bien: http://us.imdb.com/title/tt0367089/
Zolang je jezelf niet kwijt raakt ben je veilig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Als ik daar tijd voor kan vinden![]()
Jij ook gelukkig nieuwjaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |