Tis gewoon een typische rustige edoch saaie zondagavond, voor zover ik weet zijn er geen directe aanleidingen voorquote:Op zondag 24 december 2006 20:52 schreef avonne het volgende:
goedenavond.
Wat is er aan de hand?
Sylvia kijkt ook ernstig chagerijnig
Bart heeft dan ook een zeer irritante manier van uit de hoogte lullen en overheersend gelijk willen hebben.....quote:Op zondag 24 december 2006 21:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael voelt zich opgefokt door Bart...heeeeeeeeeeeeel duidelijk
Bart mag zelf ook wel uitkijken......wie staat er nou ECHT achter hem ? Brian ? Nena ? De rest kan hem ook wel schieten.....Brian twijfelt ook al soms......quote:Op zondag 24 december 2006 21:30 schreef Black_king het volgende:
Bart maakt .NL nog een keer duidelijk dat wat hem betreft .NL niet heilig is in het huis....
Huub danwel .NL gaat eruit, de zes blijven erin, geeft hij aan.
Ja Bart zit zich als winnaar te profileren naast Nathanael...Bart heeft net gezegd dat Huub of Nathanael er deze maand uitgaat of volgende maand. Ik begrijp die obessie overigens niet die Nathanael jegens Huub heeft...ziekelijk gewoon.quote:Op zondag 24 december 2006 21:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bart heeft dan ook een zeer irritante manier van uit de hoogte lullen en overheersend gelijk willen hebben.....![]()
The higher they come, the harder they fall.....quote:Op zondag 24 december 2006 21:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bart mag zelf ook wel uitkijken......wie staat er nou ECHT achter hem ? Brian ? Nena ? De rest kan hem ook wel schieten.....Brian twijfelt ook al soms......
Ik denk dat hij Huub nu als enige manier ziet om het zelf wat langer te kunnen redden in DGK......lekker stoken en de aandacht van jezelf afleiden......quote:Op zondag 24 december 2006 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja Bart zit zich als winnaar te profileren naast Nathanael...Bart heeft net gezegd dat Huub of Nathanael er deze maand uitgaat of volgende maand. Ik begrijp die obessie overigens niet die Nathanael jegens Huub heeft...ziekelijk gewoon.
Hij en Huub horen niet bij de zes. Het is .NL's nachtmerrie dat hij gaat verliezen van Huub. Dat gaat hij nog jaren horen.....Kdenk niet dat hij dat aankan...quote:Op zondag 24 december 2006 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik begrijp die obessie overigens niet die Nathanael jegens Huub heeft...ziekelijk gewoon.
Daar kun je wel es gelijk in hebben ja....zo'n strebertje is het wel....quote:Op zondag 24 december 2006 21:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij en Huub horen niet bij de zes. Het is .NL's nachtmerrie dat hij gaat verliezen van Huub. Dat gaat hij nog jaren horen.....Kdenk niet dat hij dat aankan...![]()
Bart is zijn enige hoop op overleven. Huub heeft zich enigszins geliefd gemaakt bij de meiden, dus wellicht dat die eerst voor het vertrek van .NL gaan kiezen. Ook omdat dit weer een steek is naar de "Superior Bart".quote:Op zondag 24 december 2006 21:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daar kun je wel es gelijk in hebben ja....zo'n strebertje is het wel....![]()
Hij heeft het onderschat, maar kon weining anders natuurlijk; Hij ging voor de leider van de groep. Maar wat blijkt: De leider van de groep weet dat hij populair is, en werkt nu de andere sterke tegenstanders eruit.quote:Op zondag 24 december 2006 21:42 schreef rooie3 het volgende:
NL is dommer dan hij zijn eigen voordoet.
Hij dacht dat hij door met Bart aan te pappen alles in de hand zou hebben.
Dus had hij Huub niet nodig .
Echt stom van hem.
Clever, maar daar is .NL iets te trots voor, geloof ik....quote:Op zondag 24 december 2006 21:56 schreef Rencho het volgende:
De enige oplossing voor NL volgens mij is een deal met Huub. Huub stemt deze tegen en NL volgende maand.
Denk dat het daarvoor te kort dag is en ook al zouden ze die deal maken dan houden ze zich er toch niet aan als het moment daar is...quote:Op zondag 24 december 2006 21:56 schreef Rencho het volgende:
De enige oplossing voor NL volgens mij is een deal met Huub.
Maar het is een sluw plan en dat is ie weer wel...je kunt het op verscheidene manieren bekijken.quote:Op zondag 24 december 2006 21:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Clever, maar daar is .NL iets te trots voor, geloof ik....![]()
Nope, ze zit naast Huub....quote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
Kom net weer binnen en zie Nena weer languit op de andere bank zitten. Dat betekent dus dat Natasia weer trots naar Netty zit?
Love actualy geloof ik... erg saai om nu streams te volgenquote:Op zondag 24 december 2006 22:28 schreef Black_king het volgende:
Wat kijken ze eigenlijk ?
Ze hebben een heel grote klik...ze kunnen heerlijk met elkaar over niets praten en doen alsof het interessant isquote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
Kom net weer binnen en zie Nena weer languit op de andere bank zitten. Dat betekent dus dat Natasia weer trots naar Netty zit?
wanneer moet ze eigenlijk weer naar huis?quote:Op zondag 24 december 2006 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze hebben een heel grote klik...ze kunnen heerlijk met elkaar over niets praten en doen alsof het interessant is![]()
Morgenmiddag 15.00 uur dacht ik...quote:Op zondag 24 december 2006 22:55 schreef bosb het volgende:
[..]
wanneer moet ze eigenlijk weer naar huis?
Over 4 uur.....quote:Op zondag 24 december 2006 22:55 schreef bosb het volgende:
[..]
wanneer moet ze eigenlijk weer naar huis?
Nee, ze mag morgennacht om 3:00 uur weg, maar gaat waarschijnlijk eerder. Na het kerstdiner, geloof ik.quote:Op zondag 24 december 2006 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Morgenmiddag 15.00 uur dacht ik...
Ilona ook?quote:Op maandag 25 december 2006 00:06 schreef avonne het volgende:
Toasten op Huubs verjaardag
(bart verstopt zich eventjes snel)
[afbeelding]
Ik zie geen two lovers, maar een stomvervelend, kinderlijk meisje met een ijsje, en een domme Jongen die zich totaal wegcijfert........quote:Op maandag 25 december 2006 00:11 schreef Rencho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Brian en Nena: Two lovers
Da's toeval.quote:Op maandag 25 december 2006 10:28 schreef avonne het volgende:
Zo op het eerste gezicht (kan toeval zijn) lijkt het alsof Natasia veel meer aandacht aan haar zoon geeft dan aan haar dochter.
Ik kan nu niet verder kijken, maar willen jullie dat eens in de gaten houden voor mij?
Idd lief jaquote:Op maandag 25 december 2006 10:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's toeval.![]()
Wat een ontzettend lieve kinderen...Ze zijn duidelijk erg blij hun mama weer te zien.
Ja die baalt als een stekker, logisch ook. Waarom pas om half 2? Toch sneu.quote:Op maandag 25 december 2006 10:31 schreef Black_king het volgende:
Nathanael is duidelijk onder de indruk dat zijn zoontje er niet is......
Mss inmiddels alweer gerepareerd?quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef Black_king het volgende:
Jairo : Wij kijken op de computer......
Ik dat dat die kapot was....?
Of wilde Wilgo laten geloven dat ze niet alles volgen om Natas wat rust te geven.... ?quote:Op maandag 25 december 2006 10:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss inmiddels alweer gerepareerd?
Dat wil ik dus niet zien.quote:Op maandag 25 december 2006 10:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd lief ja
Zal wel moeilijk zijn om later weer afscheid te nemen denk ik
Hoe oud is dat kind eigenlijk ?quote:Op maandag 25 december 2006 11:36 schreef CartWOman het volgende:
Wat zingt Chayenne mooi!![]()
Wie kopt 'm in?
Geen idee, ben slecht in leeftijden raden maar ik zou zeggen een jaar of 11?quote:
9 hoorde ik net, en Nena negentien...quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, ben slecht in leeftijden raden maar ik zou zeggen een jaar of 11?
ikke ikke ikke,quote:Op maandag 25 december 2006 11:36 schreef CartWOman het volgende:
Wat zingt Chayenne mooi!![]()
Wie kopt 'm in?
ze is 9quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou 9 of 11.....maakt niet zoveel uit....maar met een beetje zanglessen heb je zo een zangeresje in de dop......quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, dat is de stiefpapa......Wilgo is de vriend van Mama Natasia.....ze noemen hem Oom Wilgo.....quote:Op maandag 25 december 2006 11:51 schreef demins het volgende:
Wilgo is niet de vader van de kinderen?![]()
Hij is nog erger dan Nathanael zelf!quote:Op maandag 25 december 2006 12:15 schreef Kaleddis het volgende:
Enige vertraging, die kleine van .NL wil z'n zender niet om![]()
Ach...quote:Op maandag 25 december 2006 12:25 schreef Gigageil het volgende:
Zeker onderweg gebeurt die chocolademelk op het T-shirt van Nathanael's zoontje......anders zou het wel lullig zijn van mams......maar goed, ze krijgt het voordeel van de twijfel.....![]()
Goed samengevat van Huub.quote:Op maandag 25 december 2006 12:40 schreef demins het volgende:
Huub: Met Nathanael heb ik ruzie en Bart vind ik gewoon een lul. En hij ís ook een lul!
ligt aan het formaat van de streamquote:Op maandag 25 december 2006 12:50 schreef Sonique het volgende:
Ligt het aan mij, of begint Nena een behoorlijke plofkop te krijgen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 december 2006 12:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ligt aan het formaat van de stream![]()
Mallerd!quote:Op maandag 25 december 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
De kids van Natasia zijn nu al behoorlijk dik.
Zie je die armpjes van de jongen?quote:Op maandag 25 december 2006 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Het viel me gewoon op. Zo jong nog.
De kinderen hebben vast wel instructie gekregen dat ze niet mogen vertellen wat anderen werkelijk zeggen over hun moeder.quote:Op maandag 25 december 2006 13:10 schreef demins het volgende:
Natasia weet alles naar haar toe te draaien: "Hoe gaat het met je vriendjes? Hoe vinden ze het dat je moeder in de Gouden Kooi zit?"
Jep... Zie je zijn buik? En de buik van die dochter is al net zo dik.quote:
Dat zijn hongerbuikjes, net als de kindjes in Afrikaquote:Op maandag 25 december 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... Zie je zijn buik? En de buik van die dochter is al net zo dik.
Het is ook zo'n zielig kind.....die gaat het nog moeilijk krijgen in haar leven, als ze straks met een minumumloontje rond moet gaan komen......maar ik denk tegelijkertijd dat Nena Golddigger genoeg is om pas tevreden te zijn met een man met geld......quote:Op maandag 25 december 2006 13:11 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Nena en d'r ex hadden 10.000 netto per maand, maar ze kwamen nooit uit met hun geld![]()
En volgens Bart heeft Natasia nooit borg betaald, dat moet ze betalen als ze eruit gaat.
Zo ziet het er idd wel een beetje uit jaquote:Op maandag 25 december 2006 13:13 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Dat zijn hongerbuikjes, net als de kindjes in Afrika![]()
hmmm,.. dat mannetje moest toch naar het ziekenhuis voor operaties, misschien heeft dat ermee te maken ??quote:Op maandag 25 december 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd wel een beetje uit ja
Ze weet ze wel op te jutten! Wat jammer voor die kinderen...quote:Op maandag 25 december 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen haar zoontje: "Jij hebt ook wel witte tandjes, maar ze kunnen nog veel witter"
Dat dacht ik ook ja, maar toen zag ik die dochter. Net zo'n buik.quote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hmmm,.. dat mannetje moest toch naar het ziekenhuis voor operaties, misschien heeft dat ermee te maken ??
Nog even en Natasia is de mol.quote:Op maandag 25 december 2006 13:11 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Nena en d'r ex hadden 10.000 netto per maand, maar ze kwamen nooit uit met hun geld![]()
En volgens Bart heeft Natasia nooit borg betaald, dat moet ze betalen als ze eruit gaat.
Ik vond het idd best wel een trieste opmerking.quote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ze weet ze wel op te jutten! Wat jammer voor die kinderen...
Hoewel ik weinig goeds zie aan Natasia, denk ik dat die opmerking meer kwam uit bezorgdheid, ze maakt zich zorgen over wie zijn tandjes poetst. Zo te horen is daar in de familie niet echt duidelijkheid over en Natasia wil nu een briefje meegeven omdat ze vindt dat een volwassene zijn tandjes moet napoetsen. Ik denk niet dat ze de opmerking maakte om haar kind af te zeiken, maar omdat ze graag wil dat ie een sterk gebit heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het idd best wel een trieste opmerking.
Zou zomaar kunnen! Wel een snoepie dat jongetje! Net zo ondeugend als zijn vader gemeen is...quote:Op maandag 25 december 2006 13:28 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg de indruk dat het zoontje van Nathanael van zijn moeder de opdracht heeft gekregen om Natasia en haar kinderen te ontwijken.
Oh, ik weet het al.....een Herman Brood-copycat......quote:Op maandag 25 december 2006 14:01 schreef Gigageil het volgende:
Wie zijn die twee gasten ?
Voor Bart, Nena, Sylvia, Huub en Ilona komt er iemand met Oud & Nieuw. En Brian nodigt dan zijn broer en moeder uit voor contactpunten.quote:Op maandag 25 december 2006 13:37 schreef Gigageil het volgende:
Komt er ook iemand voor Nena, eigenlijk ?![]()
Er is bezoek voor Huub. Het zijn Henk Veen en Freeda. De kunstschilder en zijn manager komen een speciaal cadeau overhandigen aan de jarige jop. Het is een prachtig schilderij, speciaal gemaakt voor de 25-jarige. “Juste hanging out with Huub is de titel van het schilderij”, vertelt Henk Veen. De jarige is dolblij met zijn kunstwerk. Hij bedankt Ilona en Sylvia persoonlijk voor het regelen van het cadeau.quote:Op maandag 25 december 2006 14:01 schreef Gigageil het volgende:
Wie zijn die twee gasten ?
ok....bedanktquote:Op maandag 25 december 2006 14:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor Bart, Nena, Sylvia, Huub en Ilona komt er iemand met Oud & Nieuw. En Brian nodigt dan zijn broer en moeder uit voor contactpunten.
Bron?quote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Er is bezoek voor Huub. Het zijn Henk Veen en Freeda. De kunstschilder en zijn manager komen een speciaal cadeau overhandigen aan de jarige jop. Het is een prachtig schilderij, speciaal gemaakt voor de 25-jarige. “Juste hanging out with Huub is de titel van het schilderij”, vertelt Henk Veen. De jarige is dolblij met zijn kunstwerk. Hij bedankt Ilona en Sylvia persoonlijk voor het regelen van het cadeau.
Heb ff op zijn weblog gekeken.....stond een aardig gedichtje op.....ik kon hem ook al van gezicht uit de stad, maar ja......je kunt niet van iedereen de naam weten.quote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Er is bezoek voor Huub. Het zijn Henk Veen en Freeda. De kunstschilder en zijn manager komen een speciaal cadeau overhandigen aan de jarige jop. Het is een prachtig schilderij, speciaal gemaakt voor de 25-jarige. “Juste hanging out with Huub is de titel van het schilderij”, vertelt Henk Veen. De jarige is dolblij met zijn kunstwerk. Hij bedankt Ilona en Sylvia persoonlijk voor het regelen van het cadeau.
Rare types ......
Veraad je jezelf nou niet ?.....als redactie zou je dat toch moeten weten....quote:
Misschien bedoelt de redactie wel, dat wanneer je tekst regelrecht van hun site kopieert, dat het dan wel zo netjes is om meteen de bron erbij te vermelden (netiquette heet dat)quote:Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Veraad je jezelf nou niet ?.....als redactie zou je dat toch moeten weten....
http://henkveen.web-log.nl/
quote:Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien bedoelt de redactie wel, dat wanneer je tekst regelrecht van hun site kopieert, dat het dan wel zo netjes is om meteen de bron erbij te vermelden (netiquette heet dat)![]()
ok....ik dacht dat ze het anders bedoelden.....dan hebben ze wel gelijk.....quote:Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien bedoelt de redactie wel, dat wanneer je tekst regelrecht van hun site kopieert, dat het dan wel zo netjes is om meteen de bron erbij te vermelden (netiquette heet dat)![]()
en wat ? ... ze denkt er weer 10 jaar jonger uit te zien ???quote:Op maandag 25 december 2006 14:51 schreef Sonique het volgende:
Geef Ilona een stukje klei, en.....
LOL
Ik vind de kinderen van Natasia sympathieker overkomen.quote:Op maandag 25 december 2006 15:39 schreef elsie het volgende:
ja Zoji is echt een leuke mannetje ,lekker ondeugend af en toe maar niet te.
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar Zoji is natuurlijker. En waarom zouden kinderen sympathiek over moeten komen bij volwassenen, dat zijn ze misschien van nature niet... ?quote:Op maandag 25 december 2006 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind de kinderen van Natasia sympathieker overkomen.
Ik bedoelde daar verder niets mee, in elk geval niet dat kinderen sympathieker over moeten komen bij volwassenen. Bij mij komt het zoontje van .NL alleen wat verwender over, maar het zou best zo kunnen zijn dat de kinderen van Natasia meer verwend zijn. Persoonlijk voel ik me gewoon meer thuis bij het gedrag van haar kinderen. En dat terwijl ik er zelf niet voor zal kiezen om mijn kinderen u tegen me te ;aten zeggen. Maar dat ze tegen Zoji zegt: wat zegt U, dat begrijp ik dan wel weer. Ik weet niet, op de een of andere manier. . .dat zoontje van.NL, ik vind het gewoon niet zo'n schatje als de anderen hier.quote:Op maandag 25 december 2006 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar Zoji is natuurlijker. En waarom zouden kinderen sympathiek over moeten komen bij volwassenen, dat zijn ze misschien van nature niet... ?
Met de manier waarop ze wordt aangesproken. Gisteren zei ze tegen Brians moeder dat ze mensen soms verbetert in hoe ze haar aanspreken, dat ze dan tegen Bart zegt: wat? Wat zegt u! Haha, tegen Bart gaat me dat wat te ver, maar tegen Zoji begrijp het dan weer wel.quote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Gigageil het volgende:
Wat he ? Wat zegt u ? ..... Natasia verbetert het kind van .NL.....waar bemoeit ze zich mee.....![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 16:52 schreef demins het volgende:
Ik zit te janken boven mijn toetsenbord!![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 25 december 2006 16:52 schreef demins het volgende:
Ik zit te janken boven mijn toetsenbord!![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 17:21 schreef demins het volgende:
Weet je wat ik leuk vind? Die kerstman die zich als hond heeft verkleed!![]()
kloptquote:Op maandag 25 december 2006 17:25 schreef Day het volgende:
Zoji is uitgeput.
Gadver !!! Dus nog manipulerender dan ik dacht............... Dat kind nog een schuldgevoel aanpraten ook...............quote:Op maandag 25 december 2006 17:34 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Vreselijk zoals Natasia tegen haar dochter zei dat ze wel mee naar huis ging. Ik vind het zo zielig voor die arme kindjesTot hoe laat mogen de kinderen blijven btw?
ja, dat was wel heel lelijk !!quote:Op maandag 25 december 2006 17:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gadver !!! Dus nog manipulerender dan ik dacht............... Dat kind nog een schuldgevoel aanpraten ook...............
( tot 19.00 uur)
Ik denk eerder dat dit moeilijker is. Zowel voor Natasia en .NL.quote:Op maandag 25 december 2006 17:39 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Het is dat die kinderen nog zo jong zijn, maar eigenlijk hadden ze gewoon niet moeten komen. Dat had Natasia meer pijn gedaan dan een sip meisje.
Ja, 1 die zo te zien graag naar huis wil. Ze werd niet voor niks naar achteren geroepen.quote:Op maandag 25 december 2006 17:45 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Voor .NL wel, voor Natasia niet denk ik. Wat een vreselijke moeder![]()
Ik neem aan dat dit een sarcastisch garpje isquote:Op maandag 25 december 2006 18:18 schreef demins het volgende:
Jairo: Ik hou echt van je, mama!
Natasia: Ik ook van mij... euh... van jou schatje!
Ik zeg: uit de ouderlijke macht!
quote:Op maandag 25 december 2006 18:35 schreef demins het volgende:
Natasia heeft een afscheidsbrief geschreven!![]()
Ik denk dat ze zometeen weggaat, maar ik hoop natuurlijk dat ze zich gaat verhangen!
Dit is een heel fout grapje (hoop ik vurig)???quote:Op maandag 25 december 2006 18:18 schreef demins het volgende:
Jairo: Ik hou echt van je, mama!
Natasia: Ik ook van mij... euh... van jou schatje!
Ik zeg: uit de ouderlijke macht!
Als iemand mij op een manier aanspreekt die me niet bevalt zeg ik daar ook iets van...heeft niets met bemoeizucht te makenquote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Gigageil het volgende:
Wat he ? Wat zegt u ? ..... Natasia verbetert het kind van .NL.....waar bemoeit ze zich mee.....![]()
Valt wel mee, hoor. Zo ben ik zelf ook opgevoed. En nee, ik ben geen surinaamse, maar gewoon hollands stamboekvee.quote:Op maandag 25 december 2006 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wat apart, kinderen die hun ouders met u aanspreken.
Of zit dat in de Surinaamse cultuur?
En hoe laat is het tenenkrommende afscheid met de kiddo`s, gevolgd door een ontploffing van zelfbeklag door Natasia.![]()
Zal wel Hindoestaanse zijn zo te zien...quote:Op maandag 25 december 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Leuke kinderen!
Die Zoji heeft zo te zien geen creoolse mama.
Nee, dat is niet typisch Surinaamsquote:Op maandag 25 december 2006 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wat apart, kinderen die hun ouders met u aanspreken.
Of zit dat in de Surinaamse cultuur?
En hoe laat is het tenenkrommende afscheid met de kiddo`s, gevolgd door een ontploffing van zelfbeklag door Natasia.![]()
Ik weet niet... wat vond je er grappig aan?quote:Op maandag 25 december 2006 18:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dit is een heel fout grapje (hoop ik vurig)???![]()
Of Javaans. Zijn naamt klinkt wel zo.quote:Op maandag 25 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel Hindoestaanse zijn zo te zien...
Helemaal niets.quote:Op maandag 25 december 2006 18:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet... wat vond je er grappig aan?![]()
Het kan ook gewoon een verspreking zijn. Wat een drama om niks zeg!quote:Op maandag 25 december 2006 18:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Ik hoopte eerder dat jij zo ziekelijk was om dit te kunnen verzinnen, dan dat een moeder dit werkelijk uit zou kunnen spreken tegen haar kind.
Gelukkig moet ik je teleurstellen! Ik ben niet zo ziek om dit te verzinnen; de woorden zijn voor rekening van Natasia!quote:Op maandag 25 december 2006 18:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Ik hoopte eerder dat jij zo ziekelijk was om dit te kunnen verzinnen, dan dat een moeder dit werkelijk uit zou kunnen spreken tegen haar kind.
Prima op tijd voor het afscheid!quote:Op maandag 25 december 2006 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Een mededelende stem klinkt, dat ze nog 5 minuten hebben.
En ook een teruglopende klok op het beeldscherm.![]()
Ik zat me erover te verbazen dat hij blijkbaar ook in niet dronken toestand zijn kwetsbaarheden heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef demins het volgende:
Nathanael veegt zijn ogen alweer uit! Hij was iets te vroeg begonnen met huilen!
Een onbewuste vertragingstechniek.quote:Op maandag 25 december 2006 19:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ontaarde moeder![]()
![]()
![]()
Het kind geeft over![]()
Ze heeft al gezegd dat ze blijft hoor, bij het afscheid beloofde ze haar kinderen dat ze naar huis komt als ze haar rijbewijs gehaald heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 19:17 schreef demins het volgende:
Als Natasia genoeg geleden heeft, maakt ze bekend dat ze blijft!![]()
zelf onvolwassen, denk ik dan.quote:Op maandag 25 december 2006 19:11 schreef demins het volgende:
Het is niet de bedoeling dat het je vriend is, Nathanael, het is je zoon!![]()
Misbruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |