Ilona ook?quote:Op maandag 25 december 2006 00:06 schreef avonne het volgende:
Toasten op Huubs verjaardag
(bart verstopt zich eventjes snel)
[afbeelding]
Ik zie geen two lovers, maar een stomvervelend, kinderlijk meisje met een ijsje, en een domme Jongen die zich totaal wegcijfert........quote:Op maandag 25 december 2006 00:11 schreef Rencho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Brian en Nena: Two lovers
Da's toeval.quote:Op maandag 25 december 2006 10:28 schreef avonne het volgende:
Zo op het eerste gezicht (kan toeval zijn) lijkt het alsof Natasia veel meer aandacht aan haar zoon geeft dan aan haar dochter.
Ik kan nu niet verder kijken, maar willen jullie dat eens in de gaten houden voor mij?
Idd lief jaquote:Op maandag 25 december 2006 10:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's toeval.![]()
Wat een ontzettend lieve kinderen...Ze zijn duidelijk erg blij hun mama weer te zien.
Ja die baalt als een stekker, logisch ook. Waarom pas om half 2? Toch sneu.quote:Op maandag 25 december 2006 10:31 schreef Black_king het volgende:
Nathanael is duidelijk onder de indruk dat zijn zoontje er niet is......
Mss inmiddels alweer gerepareerd?quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef Black_king het volgende:
Jairo : Wij kijken op de computer......
Ik dat dat die kapot was....?
Of wilde Wilgo laten geloven dat ze niet alles volgen om Natas wat rust te geven.... ?quote:Op maandag 25 december 2006 10:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss inmiddels alweer gerepareerd?
Dat wil ik dus niet zien.quote:Op maandag 25 december 2006 10:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd lief ja
Zal wel moeilijk zijn om later weer afscheid te nemen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |