Hoe oud is dat kind eigenlijk ?quote:Op maandag 25 december 2006 11:36 schreef CartWOman het volgende:
Wat zingt Chayenne mooi!![]()
Wie kopt 'm in?
Geen idee, ben slecht in leeftijden raden maar ik zou zeggen een jaar of 11?quote:
9 hoorde ik net, en Nena negentien...quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, ben slecht in leeftijden raden maar ik zou zeggen een jaar of 11?
ikke ikke ikke,quote:Op maandag 25 december 2006 11:36 schreef CartWOman het volgende:
Wat zingt Chayenne mooi!![]()
Wie kopt 'm in?
ze is 9quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou 9 of 11.....maakt niet zoveel uit....maar met een beetje zanglessen heb je zo een zangeresje in de dop......quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, dat is de stiefpapa......Wilgo is de vriend van Mama Natasia.....ze noemen hem Oom Wilgo.....quote:Op maandag 25 december 2006 11:51 schreef demins het volgende:
Wilgo is niet de vader van de kinderen?![]()
Hij is nog erger dan Nathanael zelf!quote:Op maandag 25 december 2006 12:15 schreef Kaleddis het volgende:
Enige vertraging, die kleine van .NL wil z'n zender niet om![]()
Ach...quote:Op maandag 25 december 2006 12:25 schreef Gigageil het volgende:
Zeker onderweg gebeurt die chocolademelk op het T-shirt van Nathanael's zoontje......anders zou het wel lullig zijn van mams......maar goed, ze krijgt het voordeel van de twijfel.....![]()
Goed samengevat van Huub.quote:Op maandag 25 december 2006 12:40 schreef demins het volgende:
Huub: Met Nathanael heb ik ruzie en Bart vind ik gewoon een lul. En hij ís ook een lul!
ligt aan het formaat van de streamquote:Op maandag 25 december 2006 12:50 schreef Sonique het volgende:
Ligt het aan mij, of begint Nena een behoorlijke plofkop te krijgen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 december 2006 12:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ligt aan het formaat van de stream![]()
Mallerd!quote:Op maandag 25 december 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
De kids van Natasia zijn nu al behoorlijk dik.
Zie je die armpjes van de jongen?quote:Op maandag 25 december 2006 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Het viel me gewoon op. Zo jong nog.
De kinderen hebben vast wel instructie gekregen dat ze niet mogen vertellen wat anderen werkelijk zeggen over hun moeder.quote:Op maandag 25 december 2006 13:10 schreef demins het volgende:
Natasia weet alles naar haar toe te draaien: "Hoe gaat het met je vriendjes? Hoe vinden ze het dat je moeder in de Gouden Kooi zit?"
Jep... Zie je zijn buik? En de buik van die dochter is al net zo dik.quote:
Dat zijn hongerbuikjes, net als de kindjes in Afrikaquote:Op maandag 25 december 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... Zie je zijn buik? En de buik van die dochter is al net zo dik.
Het is ook zo'n zielig kind.....die gaat het nog moeilijk krijgen in haar leven, als ze straks met een minumumloontje rond moet gaan komen......maar ik denk tegelijkertijd dat Nena Golddigger genoeg is om pas tevreden te zijn met een man met geld......quote:Op maandag 25 december 2006 13:11 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Nena en d'r ex hadden 10.000 netto per maand, maar ze kwamen nooit uit met hun geld![]()
En volgens Bart heeft Natasia nooit borg betaald, dat moet ze betalen als ze eruit gaat.
Zo ziet het er idd wel een beetje uit jaquote:Op maandag 25 december 2006 13:13 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Dat zijn hongerbuikjes, net als de kindjes in Afrika![]()
hmmm,.. dat mannetje moest toch naar het ziekenhuis voor operaties, misschien heeft dat ermee te maken ??quote:Op maandag 25 december 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd wel een beetje uit ja
Ze weet ze wel op te jutten! Wat jammer voor die kinderen...quote:Op maandag 25 december 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen haar zoontje: "Jij hebt ook wel witte tandjes, maar ze kunnen nog veel witter"
Dat dacht ik ook ja, maar toen zag ik die dochter. Net zo'n buik.quote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hmmm,.. dat mannetje moest toch naar het ziekenhuis voor operaties, misschien heeft dat ermee te maken ??
Nog even en Natasia is de mol.quote:Op maandag 25 december 2006 13:11 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Nena en d'r ex hadden 10.000 netto per maand, maar ze kwamen nooit uit met hun geld![]()
En volgens Bart heeft Natasia nooit borg betaald, dat moet ze betalen als ze eruit gaat.
Ik vond het idd best wel een trieste opmerking.quote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ze weet ze wel op te jutten! Wat jammer voor die kinderen...
Hoewel ik weinig goeds zie aan Natasia, denk ik dat die opmerking meer kwam uit bezorgdheid, ze maakt zich zorgen over wie zijn tandjes poetst. Zo te horen is daar in de familie niet echt duidelijkheid over en Natasia wil nu een briefje meegeven omdat ze vindt dat een volwassene zijn tandjes moet napoetsen. Ik denk niet dat ze de opmerking maakte om haar kind af te zeiken, maar omdat ze graag wil dat ie een sterk gebit heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het idd best wel een trieste opmerking.
Zou zomaar kunnen! Wel een snoepie dat jongetje! Net zo ondeugend als zijn vader gemeen is...quote:Op maandag 25 december 2006 13:28 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg de indruk dat het zoontje van Nathanael van zijn moeder de opdracht heeft gekregen om Natasia en haar kinderen te ontwijken.
Oh, ik weet het al.....een Herman Brood-copycat......quote:Op maandag 25 december 2006 14:01 schreef Gigageil het volgende:
Wie zijn die twee gasten ?
Voor Bart, Nena, Sylvia, Huub en Ilona komt er iemand met Oud & Nieuw. En Brian nodigt dan zijn broer en moeder uit voor contactpunten.quote:Op maandag 25 december 2006 13:37 schreef Gigageil het volgende:
Komt er ook iemand voor Nena, eigenlijk ?![]()
Er is bezoek voor Huub. Het zijn Henk Veen en Freeda. De kunstschilder en zijn manager komen een speciaal cadeau overhandigen aan de jarige jop. Het is een prachtig schilderij, speciaal gemaakt voor de 25-jarige. “Juste hanging out with Huub is de titel van het schilderij”, vertelt Henk Veen. De jarige is dolblij met zijn kunstwerk. Hij bedankt Ilona en Sylvia persoonlijk voor het regelen van het cadeau.quote:Op maandag 25 december 2006 14:01 schreef Gigageil het volgende:
Wie zijn die twee gasten ?
ok....bedanktquote:Op maandag 25 december 2006 14:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor Bart, Nena, Sylvia, Huub en Ilona komt er iemand met Oud & Nieuw. En Brian nodigt dan zijn broer en moeder uit voor contactpunten.
Bron?quote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Er is bezoek voor Huub. Het zijn Henk Veen en Freeda. De kunstschilder en zijn manager komen een speciaal cadeau overhandigen aan de jarige jop. Het is een prachtig schilderij, speciaal gemaakt voor de 25-jarige. “Juste hanging out with Huub is de titel van het schilderij”, vertelt Henk Veen. De jarige is dolblij met zijn kunstwerk. Hij bedankt Ilona en Sylvia persoonlijk voor het regelen van het cadeau.
Heb ff op zijn weblog gekeken.....stond een aardig gedichtje op.....ik kon hem ook al van gezicht uit de stad, maar ja......je kunt niet van iedereen de naam weten.quote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Er is bezoek voor Huub. Het zijn Henk Veen en Freeda. De kunstschilder en zijn manager komen een speciaal cadeau overhandigen aan de jarige jop. Het is een prachtig schilderij, speciaal gemaakt voor de 25-jarige. “Juste hanging out with Huub is de titel van het schilderij”, vertelt Henk Veen. De jarige is dolblij met zijn kunstwerk. Hij bedankt Ilona en Sylvia persoonlijk voor het regelen van het cadeau.
Rare types ......
Veraad je jezelf nou niet ?.....als redactie zou je dat toch moeten weten....quote:
Misschien bedoelt de redactie wel, dat wanneer je tekst regelrecht van hun site kopieert, dat het dan wel zo netjes is om meteen de bron erbij te vermelden (netiquette heet dat)quote:Op maandag 25 december 2006 14:45 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Veraad je jezelf nou niet ?.....als redactie zou je dat toch moeten weten....
http://henkveen.web-log.nl/
quote:Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien bedoelt de redactie wel, dat wanneer je tekst regelrecht van hun site kopieert, dat het dan wel zo netjes is om meteen de bron erbij te vermelden (netiquette heet dat)![]()
ok....ik dacht dat ze het anders bedoelden.....dan hebben ze wel gelijk.....quote:Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien bedoelt de redactie wel, dat wanneer je tekst regelrecht van hun site kopieert, dat het dan wel zo netjes is om meteen de bron erbij te vermelden (netiquette heet dat)![]()
en wat ? ... ze denkt er weer 10 jaar jonger uit te zien ???quote:Op maandag 25 december 2006 14:51 schreef Sonique het volgende:
Geef Ilona een stukje klei, en.....
LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |