Hoe oud is dat kind eigenlijk ?quote:Op maandag 25 december 2006 11:36 schreef CartWOman het volgende:
Wat zingt Chayenne mooi!![]()
Wie kopt 'm in?
Geen idee, ben slecht in leeftijden raden maar ik zou zeggen een jaar of 11?quote:
9 hoorde ik net, en Nena negentien...quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, ben slecht in leeftijden raden maar ik zou zeggen een jaar of 11?
ikke ikke ikke,quote:Op maandag 25 december 2006 11:36 schreef CartWOman het volgende:
Wat zingt Chayenne mooi!![]()
Wie kopt 'm in?
ze is 9quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou 9 of 11.....maakt niet zoveel uit....maar met een beetje zanglessen heb je zo een zangeresje in de dop......quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, dat is de stiefpapa......Wilgo is de vriend van Mama Natasia.....ze noemen hem Oom Wilgo.....quote:Op maandag 25 december 2006 11:51 schreef demins het volgende:
Wilgo is niet de vader van de kinderen?![]()
Hij is nog erger dan Nathanael zelf!quote:Op maandag 25 december 2006 12:15 schreef Kaleddis het volgende:
Enige vertraging, die kleine van .NL wil z'n zender niet om![]()
Ach...quote:Op maandag 25 december 2006 12:25 schreef Gigageil het volgende:
Zeker onderweg gebeurt die chocolademelk op het T-shirt van Nathanael's zoontje......anders zou het wel lullig zijn van mams......maar goed, ze krijgt het voordeel van de twijfel.....![]()
Goed samengevat van Huub.quote:Op maandag 25 december 2006 12:40 schreef demins het volgende:
Huub: Met Nathanael heb ik ruzie en Bart vind ik gewoon een lul. En hij ís ook een lul!
ligt aan het formaat van de streamquote:Op maandag 25 december 2006 12:50 schreef Sonique het volgende:
Ligt het aan mij, of begint Nena een behoorlijke plofkop te krijgen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 december 2006 12:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ligt aan het formaat van de stream![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |