Ik neem aan dat dit een sarcastisch garpje isquote:Op maandag 25 december 2006 18:18 schreef demins het volgende:
Jairo: Ik hou echt van je, mama!
Natasia: Ik ook van mij... euh... van jou schatje!
Ik zeg: uit de ouderlijke macht!
quote:Op maandag 25 december 2006 18:35 schreef demins het volgende:
Natasia heeft een afscheidsbrief geschreven!![]()
Ik denk dat ze zometeen weggaat, maar ik hoop natuurlijk dat ze zich gaat verhangen!
Dit is een heel fout grapje (hoop ik vurig)???quote:Op maandag 25 december 2006 18:18 schreef demins het volgende:
Jairo: Ik hou echt van je, mama!
Natasia: Ik ook van mij... euh... van jou schatje!
Ik zeg: uit de ouderlijke macht!
Als iemand mij op een manier aanspreekt die me niet bevalt zeg ik daar ook iets van...heeft niets met bemoeizucht te makenquote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Gigageil het volgende:
Wat he ? Wat zegt u ? ..... Natasia verbetert het kind van .NL.....waar bemoeit ze zich mee.....![]()
Valt wel mee, hoor. Zo ben ik zelf ook opgevoed. En nee, ik ben geen surinaamse, maar gewoon hollands stamboekvee.quote:Op maandag 25 december 2006 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wat apart, kinderen die hun ouders met u aanspreken.
Of zit dat in de Surinaamse cultuur?
En hoe laat is het tenenkrommende afscheid met de kiddo`s, gevolgd door een ontploffing van zelfbeklag door Natasia.![]()
Zal wel Hindoestaanse zijn zo te zien...quote:Op maandag 25 december 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Leuke kinderen!
Die Zoji heeft zo te zien geen creoolse mama.
Nee, dat is niet typisch Surinaamsquote:Op maandag 25 december 2006 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wat apart, kinderen die hun ouders met u aanspreken.
Of zit dat in de Surinaamse cultuur?
En hoe laat is het tenenkrommende afscheid met de kiddo`s, gevolgd door een ontploffing van zelfbeklag door Natasia.![]()
Ik weet niet... wat vond je er grappig aan?quote:Op maandag 25 december 2006 18:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dit is een heel fout grapje (hoop ik vurig)???![]()
Of Javaans. Zijn naamt klinkt wel zo.quote:Op maandag 25 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel Hindoestaanse zijn zo te zien...
Helemaal niets.quote:Op maandag 25 december 2006 18:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet... wat vond je er grappig aan?![]()
Het kan ook gewoon een verspreking zijn. Wat een drama om niks zeg!quote:Op maandag 25 december 2006 18:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Ik hoopte eerder dat jij zo ziekelijk was om dit te kunnen verzinnen, dan dat een moeder dit werkelijk uit zou kunnen spreken tegen haar kind.
Gelukkig moet ik je teleurstellen! Ik ben niet zo ziek om dit te verzinnen; de woorden zijn voor rekening van Natasia!quote:Op maandag 25 december 2006 18:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Ik hoopte eerder dat jij zo ziekelijk was om dit te kunnen verzinnen, dan dat een moeder dit werkelijk uit zou kunnen spreken tegen haar kind.
Prima op tijd voor het afscheid!quote:Op maandag 25 december 2006 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Een mededelende stem klinkt, dat ze nog 5 minuten hebben.
En ook een teruglopende klok op het beeldscherm.![]()
Ik zat me erover te verbazen dat hij blijkbaar ook in niet dronken toestand zijn kwetsbaarheden heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef demins het volgende:
Nathanael veegt zijn ogen alweer uit! Hij was iets te vroeg begonnen met huilen!
Een onbewuste vertragingstechniek.quote:Op maandag 25 december 2006 19:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ontaarde moeder![]()
![]()
![]()
Het kind geeft over![]()
Ze heeft al gezegd dat ze blijft hoor, bij het afscheid beloofde ze haar kinderen dat ze naar huis komt als ze haar rijbewijs gehaald heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 19:17 schreef demins het volgende:
Als Natasia genoeg geleden heeft, maakt ze bekend dat ze blijft!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |