Ik vind de kinderen van Natasia sympathieker overkomen.quote:Op maandag 25 december 2006 15:39 schreef elsie het volgende:
ja Zoji is echt een leuke mannetje ,lekker ondeugend af en toe maar niet te.
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar Zoji is natuurlijker. En waarom zouden kinderen sympathiek over moeten komen bij volwassenen, dat zijn ze misschien van nature niet... ?quote:Op maandag 25 december 2006 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind de kinderen van Natasia sympathieker overkomen.
Ik bedoelde daar verder niets mee, in elk geval niet dat kinderen sympathieker over moeten komen bij volwassenen. Bij mij komt het zoontje van .NL alleen wat verwender over, maar het zou best zo kunnen zijn dat de kinderen van Natasia meer verwend zijn. Persoonlijk voel ik me gewoon meer thuis bij het gedrag van haar kinderen. En dat terwijl ik er zelf niet voor zal kiezen om mijn kinderen u tegen me te ;aten zeggen. Maar dat ze tegen Zoji zegt: wat zegt U, dat begrijp ik dan wel weer. Ik weet niet, op de een of andere manier. . .dat zoontje van.NL, ik vind het gewoon niet zo'n schatje als de anderen hier.quote:Op maandag 25 december 2006 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar Zoji is natuurlijker. En waarom zouden kinderen sympathiek over moeten komen bij volwassenen, dat zijn ze misschien van nature niet... ?
Met de manier waarop ze wordt aangesproken. Gisteren zei ze tegen Brians moeder dat ze mensen soms verbetert in hoe ze haar aanspreken, dat ze dan tegen Bart zegt: wat? Wat zegt u! Haha, tegen Bart gaat me dat wat te ver, maar tegen Zoji begrijp het dan weer wel.quote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Gigageil het volgende:
Wat he ? Wat zegt u ? ..... Natasia verbetert het kind van .NL.....waar bemoeit ze zich mee.....![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 16:52 schreef demins het volgende:
Ik zit te janken boven mijn toetsenbord!![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 25 december 2006 16:52 schreef demins het volgende:
Ik zit te janken boven mijn toetsenbord!![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 17:21 schreef demins het volgende:
Weet je wat ik leuk vind? Die kerstman die zich als hond heeft verkleed!![]()
kloptquote:Op maandag 25 december 2006 17:25 schreef Day het volgende:
Zoji is uitgeput.
Gadver !!! Dus nog manipulerender dan ik dacht............... Dat kind nog een schuldgevoel aanpraten ook...............quote:Op maandag 25 december 2006 17:34 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Vreselijk zoals Natasia tegen haar dochter zei dat ze wel mee naar huis ging. Ik vind het zo zielig voor die arme kindjesTot hoe laat mogen de kinderen blijven btw?
ja, dat was wel heel lelijk !!quote:Op maandag 25 december 2006 17:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gadver !!! Dus nog manipulerender dan ik dacht............... Dat kind nog een schuldgevoel aanpraten ook...............
( tot 19.00 uur)
Ik denk eerder dat dit moeilijker is. Zowel voor Natasia en .NL.quote:Op maandag 25 december 2006 17:39 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Het is dat die kinderen nog zo jong zijn, maar eigenlijk hadden ze gewoon niet moeten komen. Dat had Natasia meer pijn gedaan dan een sip meisje.
Ja, 1 die zo te zien graag naar huis wil. Ze werd niet voor niks naar achteren geroepen.quote:Op maandag 25 december 2006 17:45 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Voor .NL wel, voor Natasia niet denk ik. Wat een vreselijke moeder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |