Dat is toch gunstig, dat drijft het totaalbedrag alleen maar op.quote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
het was ook gewoon een beetje een wedstrijd tussen die 2 zenders.
Onzinnig? Als je dit onzinnig noemt, ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n onzinnige bestemming vraag ik me dan af, waarom niet ter bestrijding van kanker, aids...? Dit is een plaatsgebonden probleem terwijl er veel grootschaligere problemen zijn.
quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgend jaar mét Michiel Veenstra.
Ja het is inderdaad wel verslavend. Ik heb er dit jaar alleen niet veel van gezien. De vorige 2 jaren heb ik er meer naar gekeken volgens mij.quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yup, heb het vanaf dag 2 gekeken geloof ik en sindsdien meteen verslaafd
Nee, ik bedoel het probleem pak je er niet mee aan, je helpt er wel de slachtoffers mee maar de meeste mijnen blijven onder de grond zitten en volgend jaar heb je gewoon weer dezelfde aantal slachtoffers.quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzinnig? Als je dit onzinnig noemt, ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd.
Ze keken ook wel een beetje teleurgesteld uit toen Sander berekende dat België totaal 5 miljoen had gegevenquote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef niksan het volgende:Op de webcam hoor je nog mensen napraten dat België zo'n groot bedrag heeft binnen gehaald voor hun eerste jaar. Ze kunnen het (ik denk achter de schermen) het niet helemaal vatten
Sorry, maar dat is ook te onwerkelijk voor woorden. Al zou de premier van Belgie dat beweren, zou ik er nog niets van geloven. Belgen zijn niet zo gul.quote:Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze keken ook wel een beetje teleurgesteld uit toen Sander berekende dat België totaal 5 miljoen had gegeven![]()
Bij mij doet de webcam het helemaal niet meer? Ik zie alleen maar een groen vlak.quote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef niksan het volgende:Op de webcam hoor je nog mensen napraten dat België zo'n groot bedrag heeft binnen gehaald voor hun eerste jaar. Ze kunnen het (ik denk achter de schermen) het niet helemaal vatten
Ik vond dat er wel heel snel overheen werd gepraat op het podium, het NOS nieuws vond het niet eens nodig om het te vermelden, wat Belgie heeft gegeven![]()
Tja dat is idd wel een probleem. Maar wat ik begrepen heb is het wel zo dat er druk gezocht wordt naar die krengen. Feit is gewoon dat ze niet weten waar die krengen liggen. En als ze wel een gebied hebben waar ze liggen dan is het nog een hele klus om ze daar weg te krijgen. Schijnt niet zo simpel te zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het probleem pak je er niet mee aan, je helpt er wel de slachtoffers mee maar de meeste mijnen blijven onder de grond zitten en volgend jaar heb je gewoon weer dezelfde aantal slachtoffers.![]()
De dj's daar hadden 1,1 miljoen opgehaald. Komt 100.000 van de Vlaamse regering bij en de federale regering verdubbelt dat. Schiet lekker opquote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef niksan het volgende:Op de webcam hoor je nog mensen napraten dat België zo'n groot bedrag heeft binnen gehaald voor hun eerste jaar. Ze kunnen het (ik denk achter de schermen) het niet helemaal vatten
Ik dacht dat Belgie gewoon één regering had, maar blijkbaar dus Vlaamse regering + Waalse regering en daarboven op nog een federale regering?quote:Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De dj's daar hadden 1,1 miljoen opgehaald. Komt 100.000 van de Vlaamse regering bij en de federale regering verdubbelt dat. Schiet lekker op.
Vergeet niet dat dit hun eerste keer was.quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef thespotlessmind het volgende:
Voor Vlaanderen dat 10miljoen minder inwoners heeft dan Nederland vind ik dat we een mooi bedrag hebben binnengehaald
Er is al genoeg geregeld door andere instanties om de mijnen op te ruimen. 3FM helpt de slachtoffers te helpen zodat ze hun leven weer kunnen oppakken. Zoals weer werken en voor het gezin zorgen. Dus indirect helpen ze niet alleen de slachtoffers maar ook de gezinnen.quote:Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het probleem pak je er niet mee aan, je helpt er wel de slachtoffers mee maar de meeste mijnen blijven onder de grond zitten en volgend jaar heb je gewoon weer dezelfde aantal slachtoffers.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Belgie gewoon één regering had, maar blijkbaar dus Vlaamse regering + Waalse regering en daarboven op nog een federale regering?
Lange Frans en Baas B was toch ook wel tof. Toen liep het publiek halverwege al weg en stonden ze voor een halve plein.quote:Op zondag 24 december 2006 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vond trouwens het einde stukken beter dan voorgaand jaar. Lekker springen en feesten. En Ilse DeLange heeft ook genoeg publiek getrokken. Goede keuze.
Ik ben Belg voor alle duidelijkheidquote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit hun eerste keer was.![]()
quote:Van de miljarden aan toegezegde hulp na de tsunami van tweede kerstdag 2004 ligt nog een groot deel op de plank te wachten op een bestemming of om besteed te worden aan het doel waarvoor het is bedoeld. Dat blijkt uit gegevens van de Verenigde Naties waarop de BBC en de Britse krant 'The Guardian' de hand hebben weten te leggen.
In totaal 6,7 miljard dollar werd aan vier getroffen landen toegezegd door buitenlandse regeringen en hulporganisaties. Daarvan is 3,5 miljard nog niet besteed terwijl nog geen 35 procent van de slachtoffers een nieuw eigen dak boven het hoofd heeft gekregen. Tal van infrastructurele projecten zijn nog niet van de grond gekomen.
Hoeveel had 3FM het eerste jaar?quote:Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De dj's daar hadden 1,1 miljoen opgehaald. Komt 100.000 van de Vlaamse regering bij en de federale regering verdubbelt dat. Schiet lekker op.
dat riep ik ook al 3 keer maar dan moet ik niet zeikenquote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit bedrag gaat verdeeld worden over 30 verschillende plaatselijke instanties/bedrijven, dus 88.298 euro voor elk om protheses te maken.
Waarom eigenlijk zo'n onzinnige bestemming vraag ik me dan af, waarom niet ter bestrijding van kanker, aids...? Dit is een plaatsgebonden probleem terwijl er veel grootschaligere problemen zijn.
Ach, daar heb je wel gelijk in. Als het om iets anders ging had ik misschien nog wel wat meer gestort. En dat zal ook meer mensen trekken.quote:Op zondag 24 december 2006 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat riep ik ook al 3 keer maar dan moet ik niet zeiken![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus de echte opbrengsten zijn, zonder regeringen:
1.109.713 voor BE
1.648.495 voor NL
ja aids, kanker, dat is wereldwijd een ramp, denk dat je toch meer mensen over de schreef krijgt dan, maar ik denk dat Nederland wil laten zien hoe gul ze zijn ofzo?quote:Op zondag 24 december 2006 18:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, daar heb je wel gelijk in. Als het om iets anders ging had ik misschien nog wel wat meer gestort. En dat zal ook meer mensen trekken.
Logischerwijs zou je verwachten dat België lager zou scoren. Eerste keer, kleiner land enz. Errug knap om dan met zo'n gigantisch bedrag te komenquote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoeveel had 3FM het eerste jaar?
Bedenk daarbij dat 3FM eigenlijk 'maar' 1,6 miljoen had, dan is het gewoon reuzeknap wat de Belgen geflikt hebben. Voor veel minder inwoners ook..
Overigens deden ze wel erg denigrerend over de Belgen, en je zag ze ook echt opkijken van dat bedrag...
quote:Op zondag 24 december 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus de echte opbrengsten zijn, zonder regeringen:
1.109.713 voor BE (+ 1.109.713 + 200.000 van regering)
1.648.495 voor NL (+1.000.000 regering)
ze draaien wel gevarieerder dan 3FM deed de afgelopen dagen...quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik weet niet hoe groot het marktaandeel van die radiozender in Belgie is?
In ieder geval wel groter dan 3FM in Nederland volgens mij. Al heb je daar natuurlijk ook de talensplisting.quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Malibu-06 het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2006/12/114764.htmlquote:Uit de meest recente Vlaamse luistercijfers (golf 12) blijkt dat Studio Brussel een marktaandeel heeft van 7,22%. Daarmee is het de vijfde radiozender van Vlaanderen onder Radio 2 (31,15), Q-music (17,38), Donna (15,82) en Radio 1 (7,42).
waarvan 10 miljoen allochtonen die hier niet aan meedoen, dus zitten we ongeveer gelijkquote:Op zondag 24 december 2006 18:38 schreef Frederic het volgende:
Mensen het gaat hier niet over Belgie, maar over Vlaanderen.
StuBru is in Wallonie zelfs niet te ontvangen. En Vlaanderen heeft 6 miljoen inwoners, tov 16 miljoen in NL.
aan zijn postuur te zien doet ie dat sowieso al nietquote:Op zondag 24 december 2006 18:57 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Dolf Jansen die niet eet?
Hoezo als Giel er niet is?quote:Op zondag 24 december 2006 18:59 schreef JeroenV het volgende:
Ben benieuwd of ze het volgend jaar doortrekken en of het dan loopt als Giel er niet is. Toch een van de bekendsten van 3FM en trekt veel mensen.
Die doet echt wel weer mee hoorquote:Op zondag 24 december 2006 19:00 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk dat hij volgend jaar niet mee doet...
Had er dit jaar al geen zin in en zijn vrouw heeft het ook gehad dat hij met kerst niet aan te spreken is...
Jezus man, het zijn enkel de Vlamingen, hoogstens 6 miljoen tov 16 miljoen in Nederland.quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
StuBru heeft 1.3 miljoen van de regering gekregen, en 3FM 1 miljoen. Dus het bedrag van de Belgen is wat geflatteerd.
Ik zit ook een beetje wezenloos voor me uit te starenquote:
Goh bedankt zeg!quote:Op zondag 24 december 2006 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeker voor diegenen die de request-journaals nog niet hebben gezien.
.
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen ja..quote:Op zondag 24 december 2006 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje wezenloos voor me uit te staren.
Nouja, verplicht All You Need Is Love meekijken ...
Geen ideeeeeeeeeeeeee wie dat is maar ik ga idd ff zappen.quote:
All you need is love, dat is echt bagger! Was 3FM Serious Request er nog maar..quote:Op zondag 24 december 2006 21:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen ja..Ik ben het natuurlijk niet verplicht maarja je moet wat he.
Belgische cabaretier die best leuk uit de hoek kan komenquote:Op zondag 24 december 2006 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geen ideeeeeeeeeeeeee wie dat is maar ik ga idd ff zappen.
![]()
TATATATATATATATATATATATAquote:Op zondag 24 december 2006 21:55 schreef axis303 het volgende:
Ik mis Gerard Ekdom
Wel een stel lelijke boeren zeg.quote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rMIOHXvKZSM.
Mooi nummer voor Kerstavond.
Gewoon 3FM blijven luisteren, er is voldoende goede muziek te horen.quote:
Zeer strak jah! lijkt mij echt kicken om jezelf op 3FM te horen. Goede plaat btw, heb het grootste gedeelte van het nummer nog wel gehoord alleen de eerste 20 seconden en het praatje vooraf helaas niet.quote:Op maandag 25 december 2006 00:00 schreef CarOnline het volgende:
it's a sin. vrijdagavond al aangevraagd maar niet gehoord. toen ze bij het aanvragen vroegen of ze me in de uitzending mochten bellen zei ik ja, maar had er eigenlijk alweer spijt van. maar ik had mn plaat niet gehoord en hoe groot is de kans dat ze je bellen!
dus ik lag net op de bank, gaat de foon, ja met die en die van 3fm, je had een plaat aangevraagd, mag ik je zo in de uitzending? ik uh.... je overvalt me een beetje maar ok, dus toen moest ik even wachten en toen vroeg ie wat dingen. en toen draaide ie mn plaat
Nou eh ik heb mezelf niet gehoordquote:Op maandag 25 december 2006 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer strak jah! lijkt mij echt kicken om jezelf op 3FM te horen. Goede plaat btw, heb het grootste gedeelte van het nummer nog wel gehoord alleen de eerste 20 seconden en het praatje vooraf helaas niet.
Ja, dat is wel snel. Vrijdagavond was echt gekkenwerk, ik heb gekeken tot een uurtje of 3 ofzo en die Sander werd helemaal gek, zoveel platen dat ie moest draaien, ook wat door de brievenbus kwam enzo. Dus ik had al het idee dat ie niet gedraaid werd.quote:Op maandag 25 december 2006 00:06 schreef borisz het volgende:
Ik had hem dinsdag aangevraagd en werd die middag nog gedraaid![]()
Ach onze namen werden genoemd bij een plaat die wij niet hadden aangevraagd...quote:Op maandag 25 december 2006 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer strak jah! lijkt mij echt kicken om jezelf op 3FM te horen. Goede plaat btw, heb het grootste gedeelte van het nummer nog wel gehoord alleen de eerste 20 seconden en het praatje vooraf helaas niet.
Dan hoop ik niet dat die van mij voor een uur of 4 's nachts op de planning staatquote:Op maandag 25 december 2006 00:05 schreef CarOnline het volgende:
Ze hebben hem net gedraaid. Toch netjes want ik had hem vrijdag aangevraagd.
En leuk dat ze bellen voor de tijd, weet je tenminste wanneer
uuhhm dat is wel minder ja. Als mij dat zou overkomen bij een plaat van Britney Spears of een zeikplaat van Christina A dan zou ik daar ook niet blij van worden.quote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach onze namen werden genoemd bij een plaat die wij niet hadden aangevraagd...![]()
Dus die kick is overdreven...![]()
Vraag je geld terug johquote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach onze namen werden genoemd bij een plaat die wij niet hadden aangevraagd...![]()
Dus die kick is overdreven...![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat die van mij voor een uur of 4 's nachts op de planning staat, had er 2 aangevraagd, zijn beide wel al langsgeweest, maar zul je zien dat ze nu bellen ipv tijdens het huis
.
quote:Op maandag 25 december 2006 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dat is wel minder ja. Als mij dat zou overkomen bij een plaat van Britney Spears of een zeikplaat van Christina A dan zou ik daar ook niet blij van worden.![]()
Ik zei het foutquote:Op maandag 25 december 2006 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, dan weet je iig dat ze gedraaid zijn!
dat is Bianca jaquote:Op maandag 25 december 2006 00:20 schreef CarOnline het volgende:
Das toch dat grietje van 11? Met die enorme stem?
Genie is imo de enigste plaat van Christina die ik een beetje trek, de rest is echt niet te harden.quote:Op maandag 25 december 2006 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]Een plaat van mij was Christina A
Genie in a bottle om precies te zijn
, was bedoeld als tegen hanger van de Britney plaat die ze toen draaide
, helaas mijn plaat niet gedraaid meteen erna
.
De 2e plaat was trouwens Bianca Ryan.
Christina 15 e en Bianca 50 e
Jong talent: Bianca Ryanquote:Op maandag 25 december 2006 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Genie is imo de enigste plaat van Christina die ik een beetje trek, de rest is echt niet te harden.![]()
Bianca Ryan zegt mij zo niets.
http://www.youtube.com/watch?v=lUlFnwQuRfgquote:Op maandag 25 december 2006 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Genie is imo de enigste plaat van Christina die ik een beetje trek, de rest is echt niet te harden.![]()
Bianca Ryan zegt mij zo niets.
Ik had deze aangevraagdquote:Op maandag 25 december 2006 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bianca; http://www.youtube.com/watch?v=SqN0O1xJ4yw
OMFG!
Eerste keer dat ik dat meisje hoor, hoe de hell kan zon klein meisje zo'n stem hebben die klinkt alsof ze jaaaren ervaring heeft.
neuh.. het ging niet om het genoemd worden, maar als ze het dan toch doen.. doe het dan goed...quote:
Niet mijn smaak muziek maar wat een stem voor zo'n klein kindquote:Op maandag 25 december 2006 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bianca; http://www.youtube.com/watch?v=SqN0O1xJ4yw
OMFG!
Eerste keer dat ik dat meisje hoor, hoe de hell kan zon klein meisje zo'n stem hebben die klinkt alsof ze jaaaren ervaring heeft.
quote:Op maandag 25 december 2006 01:01 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, zoveel geld halen de kerken in Nederland op een dag binnen.
Hoeveel heeft dit hele glazen huis geintje gekost?
Rot op man met je gezeurquote:Op maandag 25 december 2006 01:01 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, zoveel geld halen de kerken in Nederland op een dag binnen.
Hoeveel heeft dit hele glazen huis geintje gekost?
FOK! he?quote:Op maandag 25 december 2006 01:07 schreef DaMook het volgende:
Maar serieus, dit is toch een goede actie met een goed doel , ik snap niet wat sommige klagen.
Ho, hij is net zoveel user als jij en ik en mag ook een mening hebbenquote:Op maandag 25 december 2006 01:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Rot op man met je gezeur
En dat is dan mod
Nederlanders staan er toch juist om bekend dat ze veel geld aan goede doelen geven?quote:Op maandag 25 december 2006 02:26 schreef Impry het volgende:
Kun je toch zien dat Nederlanders wat gieriger zijn op het gebied van geld uitgeven....
en dat ze erg goed zijn om tijdens acties veel geld in te zamelen.quote:Op maandag 25 december 2006 10:23 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Nederlanders staan er toch juist om bekend dat ze veel geld aan goede doelen geven?
via de site van 3FM kan dat wel volgens mij.quote:Op maandag 25 december 2006 12:04 schreef Dos37 het volgende:
kun je eigenlijk nog uren terugluisteren.
Ja daar moet ik je gelijk ingeven maar ik denk dat ze zelf ook een beetje verrast zijn door de respons van dit jaar... ik hoop dan wel dat ze volgend jaar de wat bijzondere nummers voorrang geven, zodat toch iedereen waar voor zijn donatie krijgt...quote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef JeroenV het volgende:
Dat vind ik dan wel weer jammer. Eerst zeggen ze dat ze alles gaan draaien, nu zijn het alleen maar de meest aangevraagde nummers.
quote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef JeroenV het volgende:
De Serious Request is ten einde. Leve de Top Serious Request! De hele week is volgepland met liedjes. De meest aangevraagde hoor je als laatst. Dat is geworden: The Fratellis met Chelsea BeggarDagger.
Volgens mij maakt 't niet zoveel uit hoe groot het marktaandeel van de zender is. Gezien de aandacht die in zo ongeveer alle actualiteitenprogramma's is geweest (NOS Journaal, RTL Nieuws, Hart van Nederland, enzovoort, enzovoort) is driekwart van Nederland wel op de hoogte van de actie.quote:Op maandag 25 december 2006 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat ze erg goed zijn om tijdens acties veel geld in te zamelen.
Maar erg netjes van de Belgen dat ze tijdens hunn eerste actie al zoveel binnen halen. Heeft StuBru zoveel meer marktaandeel in Belgie dan 3FM in Nederland?
hehe. Had `t gekeken op tv, was zeker coolquote:Op maandag 25 december 2006 13:05 schreef washandje het volgende:
Het was gisteren echt te gek op het Neude
Toen de Fratelli's werden gedraaid ging iedereen helemaal los, en elke keer dat het geluid niet werkte begon het hele publiek maar gewoon ta ta ta te zingen
Je kunt nog altijd Veenstra bewonderen via de webcam, leuk hoe hij zich daar zit te vervelen.quote:Op maandag 25 december 2006 13:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Is nu raar om 3fm zonder beeld te luisteren..![]()
Ja dat idee had ik al na je vorige bericht.. Hij staat nu op de webcam..quote:Op maandag 25 december 2006 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd Veenstra bewonderen via de webcam, leuk hoe hij zich daar zit te vervelen.
quote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel Veenstra is volgens mij best een nerd, dus ik kan het mij ook niet voorstellen dat hij hier niet even komt kijken.
nerds komen voornamelijk op tweakers tochquote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel Veenstra is volgens mij best een nerd, dus ik kan het mij ook niet voorstellen dat hij hier niet even komt kijken.
Daar heeft ie idd veel van weg.quote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat was ik ook van plan, Roel_Jewel...quote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heeft ie idd veel van weg.
zou 't lukken om 'm met zo'n opmerking tot een reactie te verleiden?![]()
shitquote:Op maandag 25 december 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, mijn SMS'je is er niet uitgepikt door Veenstra.
Whehe, en dan ga je maar scheldenquote:Op maandag 25 december 2006 01:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Rot op man met je gezeur
En dat is dan mod
Ik doe genoeg voor het goede doel. Alleen niet voor "Serious Request".quote:Op maandag 25 december 2006 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]Slarioux, als het je niets doet dan ga je toch lekker ergens anders posten
.
Maar serieus, dit is toch een goede actie met een goed doel , ik snap niet wat sommige klagen.
Nou ja zeg!quote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zeg ik. Het is beter dan niks. Maar dan kan ik er nog wel wat tegen hebben, of niet?quote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef Siegfried het volgende:
Zonder dat 'pimpen' was er nooit zoveel geld voor dit doel (de stille ramp landmijnen) opgehaald man
Tuurlijk, maar je kunt niet zeggen dat het geen drol oplevert. Want zonder deze actie was er nagenoeg niets opgehaald voor dit doel.quote:Op maandag 25 december 2006 14:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is beter dan niks. Maar dan kan ik er nog wel wat tegen hebben, of niet?
Hahah ga es aan het werk man! Beetje fokken in de baas z'n tijd!quote:
Dan moeten we dit topic nog maar 51 weken in leven houden!quote:Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef MichielV het volgende:
Mailtje heb ik gehad, ik weet ook niet waar de rest van de lijst is gebleven... hopelijk kan iemand van de site daar snel ff naar kijken.
Ik heb een topweek gehad met weer een bizarre ontknoping. Ik zeg nu al op naar Serious Request 2007!
Ja niet normaal zoveel geld he..quote:Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef MichielV het volgende:
Mailtje heb ik gehad, ik weet ook niet waar de rest van de lijst is gebleven... hopelijk kan iemand van de site daar snel ff naar kijken.
Ik heb een topweek gehad met weer een bizarre ontknoping. Ik zeg nu al op naar Serious Request 2007!
Makkiequote:Op maandag 25 december 2006 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan moeten we dit topic nog maar 51 weken in leven houden!![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel! Als je nog een bordje met grote letters FOK.NL goed zichtbaar voor de webcam plaatst, doneer ik nog een extra 40 euro voor de actie.
quote:
Volgens mij komen Giel Beelen en Gerard Ekdom hier wel vaker, in ieder geval op de Frontpage, ik heb ze nog op Fok.nl zien surfen toen ze in het Glazen Huis zaten. Van Edwin Evers en RIck van Velthuyzen (538) weet ik ook dat ze hier soms komen kijken.quote:Op maandag 25 december 2006 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
zijn er eigenlijk nog meer 3fm dj's hier ooit te vinden?![]()
Vannacht even geluisterd, kwam Nikita voorbij, je wilt niet weten hoe snel ik de radio weer heb uitgezet.quote:
Die stomme Jenssen ook want die haalt z'n grappen o.a. van FOK! volgens mij..quote:Op maandag 25 december 2006 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij komen Giel Beelen en Gerard Ekdom hier wel vaker, in ieder geval op de Frontpage, ik heb ze nog op Fok.nl zien surfen toen ze in het Glazen Huis zaten. Van Edwin Evers en RIck van Velthuyzen (538) weet ik ook dat ze hier soms komen kijken.
Giel zit iig op de FP. Gebruikt veel van de opmerkelijke en rare FP-berichten voor z'n programmaquote:Op maandag 25 december 2006 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij komen Giel Beelen en Gerard Ekdom hier wel vaker, in ieder geval op de Frontpage, ik heb ze nog op Fok.nl zien surfen toen ze in het Glazen Huis zaten. Van Edwin Evers en RIck van Velthuyzen (538) weet ik ook dat ze hier soms komen kijken.
Vraag je collega's es als ze weer bijgegeten zijnquote:Op maandag 25 december 2006 14:29 schreef MichielV het volgende:
Fok-bordje komt zo :-)
Ik heb eigenlijk geen idee of hier nog andere jocks zitten..?
Ah tof, ik maak straks dan het geld over naar giro 22744 t.n.v. de Rode Kruis. Tof man. Ik vond toch al dat ik te weinig had gegeven tijdens de actie (15 euro).quote:Op maandag 25 december 2006 14:29 schreef MichielV het volgende:
Fok-bordje komt zo :-)
Ik heb eigenlijk geen idee of hier nog andere jocks zitten..?
Ik betwijfel of er vanavond nog DJ's beschikbaar zijn om te presenteren, dan zal er wel non-stop gedraaid worden.quote:Op maandag 25 december 2006 14:37 schreef borisz het volgende:
Veenstra heb je een overzicht hoelaat welke jocks presenteren?
ik weet er een paar
7-10 Sander de Heer
10-13 Edwin Diergaarde
13-16 Michiel Veenstra
16-19 ?
19-22 ?
22- 1 Rudy Mackay
1- 4 ?
4-7 ?
of al opgenomen urenquote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er vanavond nog DJ's beschikbaar zijn om te presenteren, dan zal er wel non-stop gedraaid worden.
al duurt dat bordje maken wel heeeeeeeeeeeul lang.quote:Op maandag 25 december 2006 14:43 schreef Toad het volgende:
Altijd weer leuk wanneer Veenstra opeens weer reageert op het forum.
die komt om te roken, die had afgelopen week het glazen huis veel gezien en dacht iedereen bij 3fm rookt als een ketter dus ik ga daar even langs!quote:
Ik zou denken dat laatste (het gaat om de keiharde pegelsquote:Op maandag 25 december 2006 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Is de lijst nu gebaseerd op de aantal keer dat ie is aangevraagd of op het geldbedrag dat een plaat heeft opgebracht... andere jaren was het meen ik dat laatste maar nu
quote:Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
. Er kon maar één reply op mijn post komen
.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef MichielV het volgende:
En alles is live natuurlijk! Kom op zeg, dit is 3FM!
quote:Op maandag 25 december 2006 14:50 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik dacht ff dat ie bordje ging maken, zagen jullie die schijnbeweging ook!![]()
ff tussen neus en lippen door..quote:Op maandag 25 december 2006 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik dacht dat ie de hele lijst 'ff' handmatig aan 't opschrijven was.
Volgens mij zal het hele huis onderhand al verdwenen zijn. But that's just a guess.quote:Op maandag 25 december 2006 14:54 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er met het huis gebeurd? Zijn platen voor gezet ofzo?
Oh. Waar ik nu naar kijk is gewoon de normale 3fm studio?quote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij zal het hele huis onderhand al verdwenen zijn. But that's just a guess.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh. Waar ik nu naar kijk is gewoon de normale 3fm studio?
Doh. Natuurlijk of het hele glazen huis is ineens van interieur veranderd.quote:Op maandag 25 december 2006 14:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh. Waar ik nu naar kijk is gewoon de normale 3fm studio?
Heerlijkquote:Op maandag 25 december 2006 14:56 schreef Toad het volgende:
Lekker nummer van Kylie is dit toch he. [afbeelding]
Ja, maar ik ben niet zoals jullie de hele week al nonstop aan het kijken.quote:Op maandag 25 december 2006 14:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Doh. Natuurlijk of het hele glazen huis is ineens van interieur veranderd.![]()
"Het Goete Toel"quote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef Toad het volgende:
Sorry Michiel, dit gaat je nog heel lang achtervolgen. Maar het was toch zo'n mooi moment.
Check: http://www.michielveenstr(...)e+Wereld+Draait+Door!
Hhahaha die kende ik nog niet! lolquote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef Toad het volgende:
Sorry Michiel, dit gaat je nog heel lang achtervolgen. Maar het was toch zo'n mooi moment.
Check: http://www.michielveenstr(...)e+Wereld+Draait+Door!
We waren heul niet nonstop aan het kijken.quote:Op maandag 25 december 2006 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zoals jullie de hele week al nonstop aan het kijken.
Nederlanders proberen het tenminste..quote:Op maandag 25 december 2006 15:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederlanders die proberen Duits te spreken, het blijft een drama.
Idd. Echt nietquote:Op maandag 25 december 2006 15:01 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
We waren heul niet nonstop aan het kijken.![]()
Valt me ook op..quote:Op maandag 25 december 2006 14:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of begint Veenstra al wat Ekdom trekjes te krijgen? Ik dacht voor een moment dat hij last had van stuiptrekkingen maar het schijnt dat hij zit mee te bewegen.![]()
Chapeau chapeau!quote:Op maandag 25 december 2006 15:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, die 40 euro is binnen. Ik maak het NU over.![]()
![]()
Ook tof!quote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadio
Tja dit is dan ook een heel leuk topic he..quote:Op maandag 25 december 2006 15:06 schreef X. het volgende:
Ik zag dat bord en dacht al dat het uit dit topic kwam
Ik heb meegelurktquote:Op maandag 25 december 2006 15:13 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Tja dit is dan ook een heel leuk topic he..![]()
quote:
Eet smakelijk!quote:Op maandag 25 december 2006 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet weer eens gaan. Iedereen nog plezier met luisteren.
De requests werden bij elkaar geharkt en ingepland door onze muziekredactie, die in shifts ook 24 uur per dag in Utrecht waren. Natuurlijk wordt er wel gekeken naar 'beluisterbare' radio (dus niet 5 x een onbekende plaat achter elkaar, of een half uur lang alleen maar metal), maar alles kan en mag in deze week!quote:Op maandag 25 december 2006 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey Michiel, heb een vraagje met betrekking tot een discussie die we hier eerder deze week hadden...
Waren Giel, Gerard en Sander vrij in hun keuze binnen het aanbod van de requests wat ze draaiden of moesten ze zich toch aan het 3FM-format houden?
morgen om 13.00 uur is Michiel er weer toch?quote:Op maandag 25 december 2006 15:17 schreef Againzender het volgende:
Lekker radiodagje hoor zo vandaag, en Michiel is lekker bezig idd
Ok thanks, ik had namelijk het idee dat met name Giel en Gerard het vaker dan Sander aandurfden om wat bijzondere aanvragen te draaien zoals Sjef van Oekel en Kinderen voor Kinderen maar dat is dus door een redactie bepaald....quote:Op maandag 25 december 2006 15:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
De requests werden bij elkaar geharkt en ingepland door onze muziekredactie, die in shifts ook 24 uur per dag in Utrecht waren. Natuurlijk wordt er wel gekeken naar 'beluisterbare' radio (dus niet 5 x een onbekende plaat achter elkaar, of een half uur lang alleen maar metal), maar alles kan en mag in deze week!
In grote lijnen wel ja, maar soms gaan de mannen ook muitenquote:Op maandag 25 december 2006 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok thanks, ik had namelijk het idee dat met name Giel en Gerard het vaker dan Sander aandurfden om wat bijzondere aanvragen te draaien zoals Sjef van Oekel en Kinderen voor Kinderen maar dat is dus door een redactie bepaald....
Dat dacht ik al wel jaquote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
In grote lijnen wel ja, maar soms gaan de mannen ook muiten![]()
Ben bang dat dat niet gaat gebeuren...quote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef Impry het volgende:
Michiel, komt er ergens nog een playlist online van alles wat afgelopen week is gedraaid? Normaal wordt dat op de site automatisch bijgehouden, maar nu op locatie werkte dat dus niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of mijn verzoekje van vrijdag (The Verve - Bitter Sweet Symphony) gedraaid is, maar kan dat nergens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |