Wel een stel lelijke boeren zeg.quote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rMIOHXvKZSM.
Mooi nummer voor Kerstavond.
Gewoon 3FM blijven luisteren, er is voldoende goede muziek te horen.quote:
Zeer strak jah! lijkt mij echt kicken om jezelf op 3FM te horen. Goede plaat btw, heb het grootste gedeelte van het nummer nog wel gehoord alleen de eerste 20 seconden en het praatje vooraf helaas niet.quote:Op maandag 25 december 2006 00:00 schreef CarOnline het volgende:
it's a sin. vrijdagavond al aangevraagd maar niet gehoord. toen ze bij het aanvragen vroegen of ze me in de uitzending mochten bellen zei ik ja, maar had er eigenlijk alweer spijt van. maar ik had mn plaat niet gehoord en hoe groot is de kans dat ze je bellen!
dus ik lag net op de bank, gaat de foon, ja met die en die van 3fm, je had een plaat aangevraagd, mag ik je zo in de uitzending? ik uh.... je overvalt me een beetje maar ok, dus toen moest ik even wachten en toen vroeg ie wat dingen. en toen draaide ie mn plaat
Nou eh ik heb mezelf niet gehoordquote:Op maandag 25 december 2006 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer strak jah! lijkt mij echt kicken om jezelf op 3FM te horen. Goede plaat btw, heb het grootste gedeelte van het nummer nog wel gehoord alleen de eerste 20 seconden en het praatje vooraf helaas niet.
Ja, dat is wel snel. Vrijdagavond was echt gekkenwerk, ik heb gekeken tot een uurtje of 3 ofzo en die Sander werd helemaal gek, zoveel platen dat ie moest draaien, ook wat door de brievenbus kwam enzo. Dus ik had al het idee dat ie niet gedraaid werd.quote:Op maandag 25 december 2006 00:06 schreef borisz het volgende:
Ik had hem dinsdag aangevraagd en werd die middag nog gedraaid![]()
Ach onze namen werden genoemd bij een plaat die wij niet hadden aangevraagd...quote:Op maandag 25 december 2006 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer strak jah! lijkt mij echt kicken om jezelf op 3FM te horen. Goede plaat btw, heb het grootste gedeelte van het nummer nog wel gehoord alleen de eerste 20 seconden en het praatje vooraf helaas niet.
Dan hoop ik niet dat die van mij voor een uur of 4 's nachts op de planning staatquote:Op maandag 25 december 2006 00:05 schreef CarOnline het volgende:
Ze hebben hem net gedraaid. Toch netjes want ik had hem vrijdag aangevraagd.
En leuk dat ze bellen voor de tijd, weet je tenminste wanneer
uuhhm dat is wel minder ja. Als mij dat zou overkomen bij een plaat van Britney Spears of een zeikplaat van Christina A dan zou ik daar ook niet blij van worden.quote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach onze namen werden genoemd bij een plaat die wij niet hadden aangevraagd...![]()
Dus die kick is overdreven...![]()
Vraag je geld terug johquote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach onze namen werden genoemd bij een plaat die wij niet hadden aangevraagd...![]()
Dus die kick is overdreven...![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat die van mij voor een uur of 4 's nachts op de planning staat, had er 2 aangevraagd, zijn beide wel al langsgeweest, maar zul je zien dat ze nu bellen ipv tijdens het huis
.
quote:Op maandag 25 december 2006 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dat is wel minder ja. Als mij dat zou overkomen bij een plaat van Britney Spears of een zeikplaat van Christina A dan zou ik daar ook niet blij van worden.![]()
Ik zei het foutquote:Op maandag 25 december 2006 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, dan weet je iig dat ze gedraaid zijn!
dat is Bianca jaquote:Op maandag 25 december 2006 00:20 schreef CarOnline het volgende:
Das toch dat grietje van 11? Met die enorme stem?
Genie is imo de enigste plaat van Christina die ik een beetje trek, de rest is echt niet te harden.quote:Op maandag 25 december 2006 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]Een plaat van mij was Christina A
Genie in a bottle om precies te zijn
, was bedoeld als tegen hanger van de Britney plaat die ze toen draaide
, helaas mijn plaat niet gedraaid meteen erna
.
De 2e plaat was trouwens Bianca Ryan.
Christina 15 e en Bianca 50 e
Jong talent: Bianca Ryanquote:Op maandag 25 december 2006 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Genie is imo de enigste plaat van Christina die ik een beetje trek, de rest is echt niet te harden.![]()
Bianca Ryan zegt mij zo niets.
http://www.youtube.com/watch?v=lUlFnwQuRfgquote:Op maandag 25 december 2006 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Genie is imo de enigste plaat van Christina die ik een beetje trek, de rest is echt niet te harden.![]()
Bianca Ryan zegt mij zo niets.
Ik had deze aangevraagdquote:Op maandag 25 december 2006 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bianca; http://www.youtube.com/watch?v=SqN0O1xJ4yw
OMFG!
Eerste keer dat ik dat meisje hoor, hoe de hell kan zon klein meisje zo'n stem hebben die klinkt alsof ze jaaaren ervaring heeft.
neuh.. het ging niet om het genoemd worden, maar als ze het dan toch doen.. doe het dan goed...quote:
Niet mijn smaak muziek maar wat een stem voor zo'n klein kindquote:Op maandag 25 december 2006 00:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bianca; http://www.youtube.com/watch?v=SqN0O1xJ4yw
OMFG!
Eerste keer dat ik dat meisje hoor, hoe de hell kan zon klein meisje zo'n stem hebben die klinkt alsof ze jaaaren ervaring heeft.
quote:Op maandag 25 december 2006 01:01 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, zoveel geld halen de kerken in Nederland op een dag binnen.
Hoeveel heeft dit hele glazen huis geintje gekost?
Rot op man met je gezeurquote:Op maandag 25 december 2006 01:01 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, zoveel geld halen de kerken in Nederland op een dag binnen.
Hoeveel heeft dit hele glazen huis geintje gekost?
FOK! he?quote:Op maandag 25 december 2006 01:07 schreef DaMook het volgende:
Maar serieus, dit is toch een goede actie met een goed doel , ik snap niet wat sommige klagen.
Ho, hij is net zoveel user als jij en ik en mag ook een mening hebbenquote:Op maandag 25 december 2006 01:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Rot op man met je gezeur
En dat is dan mod
Nederlanders staan er toch juist om bekend dat ze veel geld aan goede doelen geven?quote:Op maandag 25 december 2006 02:26 schreef Impry het volgende:
Kun je toch zien dat Nederlanders wat gieriger zijn op het gebied van geld uitgeven....
en dat ze erg goed zijn om tijdens acties veel geld in te zamelen.quote:Op maandag 25 december 2006 10:23 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Nederlanders staan er toch juist om bekend dat ze veel geld aan goede doelen geven?
via de site van 3FM kan dat wel volgens mij.quote:Op maandag 25 december 2006 12:04 schreef Dos37 het volgende:
kun je eigenlijk nog uren terugluisteren.
Ja daar moet ik je gelijk ingeven maar ik denk dat ze zelf ook een beetje verrast zijn door de respons van dit jaar... ik hoop dan wel dat ze volgend jaar de wat bijzondere nummers voorrang geven, zodat toch iedereen waar voor zijn donatie krijgt...quote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef JeroenV het volgende:
Dat vind ik dan wel weer jammer. Eerst zeggen ze dat ze alles gaan draaien, nu zijn het alleen maar de meest aangevraagde nummers.
quote:Op maandag 25 december 2006 12:12 schreef JeroenV het volgende:
De Serious Request is ten einde. Leve de Top Serious Request! De hele week is volgepland met liedjes. De meest aangevraagde hoor je als laatst. Dat is geworden: The Fratellis met Chelsea BeggarDagger.
Volgens mij maakt 't niet zoveel uit hoe groot het marktaandeel van de zender is. Gezien de aandacht die in zo ongeveer alle actualiteitenprogramma's is geweest (NOS Journaal, RTL Nieuws, Hart van Nederland, enzovoort, enzovoort) is driekwart van Nederland wel op de hoogte van de actie.quote:Op maandag 25 december 2006 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat ze erg goed zijn om tijdens acties veel geld in te zamelen.
Maar erg netjes van de Belgen dat ze tijdens hunn eerste actie al zoveel binnen halen. Heeft StuBru zoveel meer marktaandeel in Belgie dan 3FM in Nederland?
hehe. Had `t gekeken op tv, was zeker coolquote:Op maandag 25 december 2006 13:05 schreef washandje het volgende:
Het was gisteren echt te gek op het Neude
Toen de Fratelli's werden gedraaid ging iedereen helemaal los, en elke keer dat het geluid niet werkte begon het hele publiek maar gewoon ta ta ta te zingen
Je kunt nog altijd Veenstra bewonderen via de webcam, leuk hoe hij zich daar zit te vervelen.quote:Op maandag 25 december 2006 13:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Is nu raar om 3fm zonder beeld te luisteren..![]()
Ja dat idee had ik al na je vorige bericht.. Hij staat nu op de webcam..quote:Op maandag 25 december 2006 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd Veenstra bewonderen via de webcam, leuk hoe hij zich daar zit te vervelen.
quote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel Veenstra is volgens mij best een nerd, dus ik kan het mij ook niet voorstellen dat hij hier niet even komt kijken.
nerds komen voornamelijk op tweakers tochquote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel Veenstra is volgens mij best een nerd, dus ik kan het mij ook niet voorstellen dat hij hier niet even komt kijken.
Daar heeft ie idd veel van weg.quote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat was ik ook van plan, Roel_Jewel...quote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heeft ie idd veel van weg.
zou 't lukken om 'm met zo'n opmerking tot een reactie te verleiden?![]()
shitquote:Op maandag 25 december 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomme, mijn SMS'je is er niet uitgepikt door Veenstra.
Whehe, en dan ga je maar scheldenquote:Op maandag 25 december 2006 01:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Rot op man met je gezeur
En dat is dan mod
Ik doe genoeg voor het goede doel. Alleen niet voor "Serious Request".quote:Op maandag 25 december 2006 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]Slarioux, als het je niets doet dan ga je toch lekker ergens anders posten
.
Maar serieus, dit is toch een goede actie met een goed doel , ik snap niet wat sommige klagen.
Nou ja zeg!quote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zeg ik. Het is beter dan niks. Maar dan kan ik er nog wel wat tegen hebben, of niet?quote:Op maandag 25 december 2006 14:04 schreef Siegfried het volgende:
Zonder dat 'pimpen' was er nooit zoveel geld voor dit doel (de stille ramp landmijnen) opgehaald man
Tuurlijk, maar je kunt niet zeggen dat het geen drol oplevert. Want zonder deze actie was er nagenoeg niets opgehaald voor dit doel.quote:Op maandag 25 december 2006 14:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is beter dan niks. Maar dan kan ik er nog wel wat tegen hebben, of niet?
Hahah ga es aan het werk man! Beetje fokken in de baas z'n tijd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |