Ik denk dat ik dat ook maar ga doen ja..quote:Op zondag 24 december 2006 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje wezenloos voor me uit te staren.
Nouja, verplicht All You Need Is Love meekijken ...
Geen ideeeeeeeeeeeeee wie dat is maar ik ga idd ff zappen.quote:
All you need is love, dat is echt bagger! Was 3FM Serious Request er nog maar..quote:Op zondag 24 december 2006 21:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen ja..Ik ben het natuurlijk niet verplicht maarja je moet wat he.
Belgische cabaretier die best leuk uit de hoek kan komenquote:Op zondag 24 december 2006 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geen ideeeeeeeeeeeeee wie dat is maar ik ga idd ff zappen.
![]()
TATATATATATATATATATATATAquote:Op zondag 24 december 2006 21:55 schreef axis303 het volgende:
Ik mis Gerard Ekdom
Wel een stel lelijke boeren zeg.quote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rMIOHXvKZSM.
Mooi nummer voor Kerstavond.
Gewoon 3FM blijven luisteren, er is voldoende goede muziek te horen.quote:
Zeer strak jah! lijkt mij echt kicken om jezelf op 3FM te horen. Goede plaat btw, heb het grootste gedeelte van het nummer nog wel gehoord alleen de eerste 20 seconden en het praatje vooraf helaas niet.quote:Op maandag 25 december 2006 00:00 schreef CarOnline het volgende:
it's a sin. vrijdagavond al aangevraagd maar niet gehoord. toen ze bij het aanvragen vroegen of ze me in de uitzending mochten bellen zei ik ja, maar had er eigenlijk alweer spijt van. maar ik had mn plaat niet gehoord en hoe groot is de kans dat ze je bellen!
dus ik lag net op de bank, gaat de foon, ja met die en die van 3fm, je had een plaat aangevraagd, mag ik je zo in de uitzending? ik uh.... je overvalt me een beetje maar ok, dus toen moest ik even wachten en toen vroeg ie wat dingen. en toen draaide ie mn plaat
Nou eh ik heb mezelf niet gehoordquote:Op maandag 25 december 2006 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer strak jah! lijkt mij echt kicken om jezelf op 3FM te horen. Goede plaat btw, heb het grootste gedeelte van het nummer nog wel gehoord alleen de eerste 20 seconden en het praatje vooraf helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |