Volgens mij zal het hele huis onderhand al verdwenen zijn. But that's just a guess.quote:Op maandag 25 december 2006 14:54 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er met het huis gebeurd? Zijn platen voor gezet ofzo?
Oh. Waar ik nu naar kijk is gewoon de normale 3fm studio?quote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij zal het hele huis onderhand al verdwenen zijn. But that's just a guess.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh. Waar ik nu naar kijk is gewoon de normale 3fm studio?
Doh. Natuurlijk of het hele glazen huis is ineens van interieur veranderd.quote:Op maandag 25 december 2006 14:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh. Waar ik nu naar kijk is gewoon de normale 3fm studio?
Heerlijkquote:Op maandag 25 december 2006 14:56 schreef Toad het volgende:
Lekker nummer van Kylie is dit toch he. [afbeelding]
Ja, maar ik ben niet zoals jullie de hele week al nonstop aan het kijken.quote:Op maandag 25 december 2006 14:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Doh. Natuurlijk of het hele glazen huis is ineens van interieur veranderd.![]()
"Het Goete Toel"quote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef Toad het volgende:
Sorry Michiel, dit gaat je nog heel lang achtervolgen. Maar het was toch zo'n mooi moment.
Check: http://www.michielveenstr(...)e+Wereld+Draait+Door!
Hhahaha die kende ik nog niet! lolquote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef Toad het volgende:
Sorry Michiel, dit gaat je nog heel lang achtervolgen. Maar het was toch zo'n mooi moment.
Check: http://www.michielveenstr(...)e+Wereld+Draait+Door!
We waren heul niet nonstop aan het kijken.quote:Op maandag 25 december 2006 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zoals jullie de hele week al nonstop aan het kijken.
Nederlanders proberen het tenminste..quote:Op maandag 25 december 2006 15:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederlanders die proberen Duits te spreken, het blijft een drama.
Idd. Echt nietquote:Op maandag 25 december 2006 15:01 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
We waren heul niet nonstop aan het kijken.![]()
Valt me ook op..quote:Op maandag 25 december 2006 14:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of begint Veenstra al wat Ekdom trekjes te krijgen? Ik dacht voor een moment dat hij last had van stuiptrekkingen maar het schijnt dat hij zit mee te bewegen.![]()
Chapeau chapeau!quote:Op maandag 25 december 2006 15:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, die 40 euro is binnen. Ik maak het NU over.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |