Dat is toch gunstig, dat drijft het totaalbedrag alleen maar op.quote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
het was ook gewoon een beetje een wedstrijd tussen die 2 zenders.
Onzinnig? Als je dit onzinnig noemt, ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n onzinnige bestemming vraag ik me dan af, waarom niet ter bestrijding van kanker, aids...? Dit is een plaatsgebonden probleem terwijl er veel grootschaligere problemen zijn.
quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgend jaar mét Michiel Veenstra.
Ja het is inderdaad wel verslavend. Ik heb er dit jaar alleen niet veel van gezien. De vorige 2 jaren heb ik er meer naar gekeken volgens mij.quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yup, heb het vanaf dag 2 gekeken geloof ik en sindsdien meteen verslaafd
Nee, ik bedoel het probleem pak je er niet mee aan, je helpt er wel de slachtoffers mee maar de meeste mijnen blijven onder de grond zitten en volgend jaar heb je gewoon weer dezelfde aantal slachtoffers.quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzinnig? Als je dit onzinnig noemt, ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd.
Ze keken ook wel een beetje teleurgesteld uit toen Sander berekende dat België totaal 5 miljoen had gegevenquote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef niksan het volgende:Op de webcam hoor je nog mensen napraten dat België zo'n groot bedrag heeft binnen gehaald voor hun eerste jaar. Ze kunnen het (ik denk achter de schermen) het niet helemaal vatten
Sorry, maar dat is ook te onwerkelijk voor woorden. Al zou de premier van Belgie dat beweren, zou ik er nog niets van geloven. Belgen zijn niet zo gul.quote:Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze keken ook wel een beetje teleurgesteld uit toen Sander berekende dat België totaal 5 miljoen had gegeven![]()
Bij mij doet de webcam het helemaal niet meer? Ik zie alleen maar een groen vlak.quote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef niksan het volgende:Op de webcam hoor je nog mensen napraten dat België zo'n groot bedrag heeft binnen gehaald voor hun eerste jaar. Ze kunnen het (ik denk achter de schermen) het niet helemaal vatten
Ik vond dat er wel heel snel overheen werd gepraat op het podium, het NOS nieuws vond het niet eens nodig om het te vermelden, wat Belgie heeft gegeven![]()
Tja dat is idd wel een probleem. Maar wat ik begrepen heb is het wel zo dat er druk gezocht wordt naar die krengen. Feit is gewoon dat ze niet weten waar die krengen liggen. En als ze wel een gebied hebben waar ze liggen dan is het nog een hele klus om ze daar weg te krijgen. Schijnt niet zo simpel te zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het probleem pak je er niet mee aan, je helpt er wel de slachtoffers mee maar de meeste mijnen blijven onder de grond zitten en volgend jaar heb je gewoon weer dezelfde aantal slachtoffers.![]()
De dj's daar hadden 1,1 miljoen opgehaald. Komt 100.000 van de Vlaamse regering bij en de federale regering verdubbelt dat. Schiet lekker opquote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef niksan het volgende:Op de webcam hoor je nog mensen napraten dat België zo'n groot bedrag heeft binnen gehaald voor hun eerste jaar. Ze kunnen het (ik denk achter de schermen) het niet helemaal vatten
Ik dacht dat Belgie gewoon één regering had, maar blijkbaar dus Vlaamse regering + Waalse regering en daarboven op nog een federale regering?quote:Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De dj's daar hadden 1,1 miljoen opgehaald. Komt 100.000 van de Vlaamse regering bij en de federale regering verdubbelt dat. Schiet lekker op.
Vergeet niet dat dit hun eerste keer was.quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef thespotlessmind het volgende:
Voor Vlaanderen dat 10miljoen minder inwoners heeft dan Nederland vind ik dat we een mooi bedrag hebben binnengehaald
Er is al genoeg geregeld door andere instanties om de mijnen op te ruimen. 3FM helpt de slachtoffers te helpen zodat ze hun leven weer kunnen oppakken. Zoals weer werken en voor het gezin zorgen. Dus indirect helpen ze niet alleen de slachtoffers maar ook de gezinnen.quote:Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het probleem pak je er niet mee aan, je helpt er wel de slachtoffers mee maar de meeste mijnen blijven onder de grond zitten en volgend jaar heb je gewoon weer dezelfde aantal slachtoffers.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Belgie gewoon één regering had, maar blijkbaar dus Vlaamse regering + Waalse regering en daarboven op nog een federale regering?
Lange Frans en Baas B was toch ook wel tof. Toen liep het publiek halverwege al weg en stonden ze voor een halve plein.quote:Op zondag 24 december 2006 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vond trouwens het einde stukken beter dan voorgaand jaar. Lekker springen en feesten. En Ilse DeLange heeft ook genoeg publiek getrokken. Goede keuze.
Ik ben Belg voor alle duidelijkheidquote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit hun eerste keer was.![]()
quote:Van de miljarden aan toegezegde hulp na de tsunami van tweede kerstdag 2004 ligt nog een groot deel op de plank te wachten op een bestemming of om besteed te worden aan het doel waarvoor het is bedoeld. Dat blijkt uit gegevens van de Verenigde Naties waarop de BBC en de Britse krant 'The Guardian' de hand hebben weten te leggen.
In totaal 6,7 miljard dollar werd aan vier getroffen landen toegezegd door buitenlandse regeringen en hulporganisaties. Daarvan is 3,5 miljard nog niet besteed terwijl nog geen 35 procent van de slachtoffers een nieuw eigen dak boven het hoofd heeft gekregen. Tal van infrastructurele projecten zijn nog niet van de grond gekomen.
Hoeveel had 3FM het eerste jaar?quote:Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De dj's daar hadden 1,1 miljoen opgehaald. Komt 100.000 van de Vlaamse regering bij en de federale regering verdubbelt dat. Schiet lekker op.
dat riep ik ook al 3 keer maar dan moet ik niet zeikenquote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit bedrag gaat verdeeld worden over 30 verschillende plaatselijke instanties/bedrijven, dus 88.298 euro voor elk om protheses te maken.
Waarom eigenlijk zo'n onzinnige bestemming vraag ik me dan af, waarom niet ter bestrijding van kanker, aids...? Dit is een plaatsgebonden probleem terwijl er veel grootschaligere problemen zijn.
Ach, daar heb je wel gelijk in. Als het om iets anders ging had ik misschien nog wel wat meer gestort. En dat zal ook meer mensen trekken.quote:Op zondag 24 december 2006 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat riep ik ook al 3 keer maar dan moet ik niet zeiken![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus de echte opbrengsten zijn, zonder regeringen:
1.109.713 voor BE
1.648.495 voor NL
ja aids, kanker, dat is wereldwijd een ramp, denk dat je toch meer mensen over de schreef krijgt dan, maar ik denk dat Nederland wil laten zien hoe gul ze zijn ofzo?quote:Op zondag 24 december 2006 18:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, daar heb je wel gelijk in. Als het om iets anders ging had ik misschien nog wel wat meer gestort. En dat zal ook meer mensen trekken.
Logischerwijs zou je verwachten dat België lager zou scoren. Eerste keer, kleiner land enz. Errug knap om dan met zo'n gigantisch bedrag te komenquote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoeveel had 3FM het eerste jaar?
Bedenk daarbij dat 3FM eigenlijk 'maar' 1,6 miljoen had, dan is het gewoon reuzeknap wat de Belgen geflikt hebben. Voor veel minder inwoners ook..
Overigens deden ze wel erg denigrerend over de Belgen, en je zag ze ook echt opkijken van dat bedrag...
quote:Op zondag 24 december 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus de echte opbrengsten zijn, zonder regeringen:
1.109.713 voor BE (+ 1.109.713 + 200.000 van regering)
1.648.495 voor NL (+1.000.000 regering)
ze draaien wel gevarieerder dan 3FM deed de afgelopen dagen...quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik weet niet hoe groot het marktaandeel van die radiozender in Belgie is?
In ieder geval wel groter dan 3FM in Nederland volgens mij. Al heb je daar natuurlijk ook de talensplisting.quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Malibu-06 het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2006/12/114764.htmlquote:Uit de meest recente Vlaamse luistercijfers (golf 12) blijkt dat Studio Brussel een marktaandeel heeft van 7,22%. Daarmee is het de vijfde radiozender van Vlaanderen onder Radio 2 (31,15), Q-music (17,38), Donna (15,82) en Radio 1 (7,42).
waarvan 10 miljoen allochtonen die hier niet aan meedoen, dus zitten we ongeveer gelijkquote:Op zondag 24 december 2006 18:38 schreef Frederic het volgende:
Mensen het gaat hier niet over Belgie, maar over Vlaanderen.
StuBru is in Wallonie zelfs niet te ontvangen. En Vlaanderen heeft 6 miljoen inwoners, tov 16 miljoen in NL.
aan zijn postuur te zien doet ie dat sowieso al nietquote:Op zondag 24 december 2006 18:57 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Dolf Jansen die niet eet?
Hoezo als Giel er niet is?quote:Op zondag 24 december 2006 18:59 schreef JeroenV het volgende:
Ben benieuwd of ze het volgend jaar doortrekken en of het dan loopt als Giel er niet is. Toch een van de bekendsten van 3FM en trekt veel mensen.
Die doet echt wel weer mee hoorquote:Op zondag 24 december 2006 19:00 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk dat hij volgend jaar niet mee doet...
Had er dit jaar al geen zin in en zijn vrouw heeft het ook gehad dat hij met kerst niet aan te spreken is...
Jezus man, het zijn enkel de Vlamingen, hoogstens 6 miljoen tov 16 miljoen in Nederland.quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
StuBru heeft 1.3 miljoen van de regering gekregen, en 3FM 1 miljoen. Dus het bedrag van de Belgen is wat geflatteerd.
Ik zit ook een beetje wezenloos voor me uit te starenquote:
Goh bedankt zeg!quote:Op zondag 24 december 2006 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeker voor diegenen die de request-journaals nog niet hebben gezien.
.
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen ja..quote:Op zondag 24 december 2006 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje wezenloos voor me uit te staren.
Nouja, verplicht All You Need Is Love meekijken ...
Geen ideeeeeeeeeeeeee wie dat is maar ik ga idd ff zappen.quote:
All you need is love, dat is echt bagger! Was 3FM Serious Request er nog maar..quote:Op zondag 24 december 2006 21:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen ja..Ik ben het natuurlijk niet verplicht maarja je moet wat he.
Belgische cabaretier die best leuk uit de hoek kan komenquote:Op zondag 24 december 2006 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geen ideeeeeeeeeeeeee wie dat is maar ik ga idd ff zappen.
![]()
TATATATATATATATATATATATAquote:Op zondag 24 december 2006 21:55 schreef axis303 het volgende:
Ik mis Gerard Ekdom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |