Dan moeten we dit topic nog maar 51 weken in leven houden!quote:Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef MichielV het volgende:
Mailtje heb ik gehad, ik weet ook niet waar de rest van de lijst is gebleven... hopelijk kan iemand van de site daar snel ff naar kijken.
Ik heb een topweek gehad met weer een bizarre ontknoping. Ik zeg nu al op naar Serious Request 2007!
Ja niet normaal zoveel geld he..quote:Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef MichielV het volgende:
Mailtje heb ik gehad, ik weet ook niet waar de rest van de lijst is gebleven... hopelijk kan iemand van de site daar snel ff naar kijken.
Ik heb een topweek gehad met weer een bizarre ontknoping. Ik zeg nu al op naar Serious Request 2007!
Makkiequote:Op maandag 25 december 2006 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan moeten we dit topic nog maar 51 weken in leven houden!![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel! Als je nog een bordje met grote letters FOK.NL goed zichtbaar voor de webcam plaatst, doneer ik nog een extra 40 euro voor de actie.
quote:
Volgens mij komen Giel Beelen en Gerard Ekdom hier wel vaker, in ieder geval op de Frontpage, ik heb ze nog op Fok.nl zien surfen toen ze in het Glazen Huis zaten. Van Edwin Evers en RIck van Velthuyzen (538) weet ik ook dat ze hier soms komen kijken.quote:Op maandag 25 december 2006 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
zijn er eigenlijk nog meer 3fm dj's hier ooit te vinden?![]()
Vannacht even geluisterd, kwam Nikita voorbij, je wilt niet weten hoe snel ik de radio weer heb uitgezet.quote:
Die stomme Jenssen ook want die haalt z'n grappen o.a. van FOK! volgens mij..quote:Op maandag 25 december 2006 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij komen Giel Beelen en Gerard Ekdom hier wel vaker, in ieder geval op de Frontpage, ik heb ze nog op Fok.nl zien surfen toen ze in het Glazen Huis zaten. Van Edwin Evers en RIck van Velthuyzen (538) weet ik ook dat ze hier soms komen kijken.
Giel zit iig op de FP. Gebruikt veel van de opmerkelijke en rare FP-berichten voor z'n programmaquote:Op maandag 25 december 2006 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij komen Giel Beelen en Gerard Ekdom hier wel vaker, in ieder geval op de Frontpage, ik heb ze nog op Fok.nl zien surfen toen ze in het Glazen Huis zaten. Van Edwin Evers en RIck van Velthuyzen (538) weet ik ook dat ze hier soms komen kijken.
Vraag je collega's es als ze weer bijgegeten zijnquote:Op maandag 25 december 2006 14:29 schreef MichielV het volgende:
Fok-bordje komt zo :-)
Ik heb eigenlijk geen idee of hier nog andere jocks zitten..?
Ah tof, ik maak straks dan het geld over naar giro 22744 t.n.v. de Rode Kruis. Tof man. Ik vond toch al dat ik te weinig had gegeven tijdens de actie (15 euro).quote:Op maandag 25 december 2006 14:29 schreef MichielV het volgende:
Fok-bordje komt zo :-)
Ik heb eigenlijk geen idee of hier nog andere jocks zitten..?
Ik betwijfel of er vanavond nog DJ's beschikbaar zijn om te presenteren, dan zal er wel non-stop gedraaid worden.quote:Op maandag 25 december 2006 14:37 schreef borisz het volgende:
Veenstra heb je een overzicht hoelaat welke jocks presenteren?
ik weet er een paar
7-10 Sander de Heer
10-13 Edwin Diergaarde
13-16 Michiel Veenstra
16-19 ?
19-22 ?
22- 1 Rudy Mackay
1- 4 ?
4-7 ?
of al opgenomen urenquote:Op maandag 25 december 2006 14:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er vanavond nog DJ's beschikbaar zijn om te presenteren, dan zal er wel non-stop gedraaid worden.
al duurt dat bordje maken wel heeeeeeeeeeeul lang.quote:Op maandag 25 december 2006 14:43 schreef Toad het volgende:
Altijd weer leuk wanneer Veenstra opeens weer reageert op het forum.
die komt om te roken, die had afgelopen week het glazen huis veel gezien en dacht iedereen bij 3fm rookt als een ketter dus ik ga daar even langs!quote:
Ik zou denken dat laatste (het gaat om de keiharde pegelsquote:Op maandag 25 december 2006 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Is de lijst nu gebaseerd op de aantal keer dat ie is aangevraagd of op het geldbedrag dat een plaat heeft opgebracht... andere jaren was het meen ik dat laatste maar nu
quote:Op maandag 25 december 2006 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
. Er kon maar één reply op mijn post komen
.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef MichielV het volgende:
En alles is live natuurlijk! Kom op zeg, dit is 3FM!
quote:Op maandag 25 december 2006 14:50 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik dacht ff dat ie bordje ging maken, zagen jullie die schijnbeweging ook!![]()
ff tussen neus en lippen door..quote:Op maandag 25 december 2006 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik dacht dat ie de hele lijst 'ff' handmatig aan 't opschrijven was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |