Ook tof!quote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadio
Tja dit is dan ook een heel leuk topic he..quote:Op maandag 25 december 2006 15:06 schreef X. het volgende:
Ik zag dat bord en dacht al dat het uit dit topic kwam
Ik heb meegelurktquote:Op maandag 25 december 2006 15:13 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Tja dit is dan ook een heel leuk topic he..![]()
quote:
Eet smakelijk!quote:Op maandag 25 december 2006 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet weer eens gaan. Iedereen nog plezier met luisteren.
De requests werden bij elkaar geharkt en ingepland door onze muziekredactie, die in shifts ook 24 uur per dag in Utrecht waren. Natuurlijk wordt er wel gekeken naar 'beluisterbare' radio (dus niet 5 x een onbekende plaat achter elkaar, of een half uur lang alleen maar metal), maar alles kan en mag in deze week!quote:Op maandag 25 december 2006 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey Michiel, heb een vraagje met betrekking tot een discussie die we hier eerder deze week hadden...
Waren Giel, Gerard en Sander vrij in hun keuze binnen het aanbod van de requests wat ze draaiden of moesten ze zich toch aan het 3FM-format houden?
morgen om 13.00 uur is Michiel er weer toch?quote:Op maandag 25 december 2006 15:17 schreef Againzender het volgende:
Lekker radiodagje hoor zo vandaag, en Michiel is lekker bezig idd
Ok thanks, ik had namelijk het idee dat met name Giel en Gerard het vaker dan Sander aandurfden om wat bijzondere aanvragen te draaien zoals Sjef van Oekel en Kinderen voor Kinderen maar dat is dus door een redactie bepaald....quote:Op maandag 25 december 2006 15:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
De requests werden bij elkaar geharkt en ingepland door onze muziekredactie, die in shifts ook 24 uur per dag in Utrecht waren. Natuurlijk wordt er wel gekeken naar 'beluisterbare' radio (dus niet 5 x een onbekende plaat achter elkaar, of een half uur lang alleen maar metal), maar alles kan en mag in deze week!
In grote lijnen wel ja, maar soms gaan de mannen ook muitenquote:Op maandag 25 december 2006 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok thanks, ik had namelijk het idee dat met name Giel en Gerard het vaker dan Sander aandurfden om wat bijzondere aanvragen te draaien zoals Sjef van Oekel en Kinderen voor Kinderen maar dat is dus door een redactie bepaald....
Dat dacht ik al wel jaquote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
In grote lijnen wel ja, maar soms gaan de mannen ook muiten![]()
Ben bang dat dat niet gaat gebeuren...quote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef Impry het volgende:
Michiel, komt er ergens nog een playlist online van alles wat afgelopen week is gedraaid? Normaal wordt dat op de site automatisch bijgehouden, maar nu op locatie werkte dat dus niet. Ben eigenlijk wel benieuwd of mijn verzoekje van vrijdag (The Verve - Bitter Sweet Symphony) gedraaid is, maar kan dat nergens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |