abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44695037
Hier kun je afspraken maken en natuurlijk gezellig kletsen over alles wat met Free Hugs te maken heeft! Uiteraard mag er ook virtueel geknuffeld worden!!

andere delen:

• deel 1

• deel 2

• deel 3

• het aanmeldtopic voor 16 december in Den Haag!(aanmelden niet meer mogelijk)

==========================================================

en knuffelen maar!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Djep op 23-12-2006 23:28:39 ]
  • pi_44695120
    Laatste belangrijke posts uit het vorige topic:
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef Étoile het volgende:
    Zoooo daar ben ik weer
    Het was echt een overweldigend succes, we hebben honderden knuffels uitgedeeld (met zijn 4-en) en echt zo ontzettend veel leuke reacties gekregen, jong, oud, alle nationaliteiten, keurige dames en slonzige kerels. Heel veel mensen maakten foto's of filmpjes of bleven een tijd staan kijken. Er waren eigenlijk maar 2 reacties die echt niet leuk waren, de ene was een vrouw die heeeeel kattig zei 'die krijg ik wel van mn man', maar dat hoorden 2 vrouwen die aankwamen lopen en die deden dat stemmetje na en gaven me juist een extra dikke knuffel. En er was een nogal racistisch aangelegd gabbermeisje die een opmerking maakte die ik maar niet ga herhalen, maargoed toen had ik net een knuffel van 6 kinderen tegelijk gehad, dus ik was er wel tegen bestand. Het liefste vond ik een paar hele oude dametjes die je echt zooo stevig knuffelde, dat was echt gewoon ontroerend. Of van die hele nors kijkende mannen die dan toch lachend wegliepen naderhand

Ik denk dat we er minstens een stuk of 100 op film hebben dus dat wordt wel een goede! Er hebben nog spontaan 2 groepjes meiden een tijdje meegedaan, erg leuk! Naderhand hebben we gezellig bij mij thuis nog alle filmpjes even bekeken en homemade nasi gegeten. ik heb alleen wel spierpijn van het hooghouden van het bordje

Schlumberger, sorry dat ik hem niet hoorde, heb je mijn smsje nog gekregen?

Djep dappere vrouwe, hoe is het u vergaan?
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:01 schreef Djep het volgende:
    Étoile, Étoile, votre histoire c'est très, très magnifique!! Mes compliments

Ik ben eindelijk zover om een verslagje te maken. Het liet veel te lang op zich wachten.Ik moest van alles doen hier in huis en daar omheen. Ik ben weeeeeeeer helemaal hyperdepieper...

Ik ben mijn actie op een kruising van de Hoofdstraat met de markt begonnen. Mijn tas met borden heb ik bij bakkerij het stoepje gedumpt(thnx ) en zo over de markt naar mijn startplek gelopen. Ik meen dat het een kaasboertje was die mij de eerste knuffel gaf. En iedereen keek echt om en zo. En dan realiseer je je wel dat je dus echt alleen loopt!! Maar ja, je moet door:
    Binnen no time had ik drie knuffels gehad en toen kwam mijn ex- zwager aangelopen. Die heb ik geroepen en hij keek wel erg vreemd. Een knuffel kreeg ik, maar hij wou wel uitleg geven. Het is een stille, dus wat ie er nou van vond dat weet ik niet. Nog wat koetjes en kalfjes en ik ging weer door.
    Rubi werd ook eindeloos geknuffeld, door kinderen, volwassenen, verstandelijk gehandicapten....
    Na een stuk of tien knuffels ben ik de tel kwijt geraakt. Rubi werd ook eindeloos geknuffeld, door kinderen, volwassenen, verstandelijk gehandicapten....
    Drie kwartier later zag ik vanuit mijn ooghoeken ons mannetje dat het filmpje in elkaar gezet foto's van mij maken.
    Ik was erg blij hem en zijn vriend te zien: Ik vond t stiekum best wel eng.
    Ik was trouwens erg blij met het bordje van Chris.nl, dat had aan de ene kant FREE HUGS staan en aan de andere kant GRATIS KNUFFEL. Dat was hier wel nodig....
    Een buurvrouw kwam voorbij en enthousiast sprak ik haar aan. Maar die wou niet knuffelen want ze had haar moeder net moeten knuffelen want die had net een gebroken enkel opgelopen wat geopereerd moest worden....
    En eindelijk kwam de kerstman die door de stad liep mij knuffelen.
    Bekenden kwamen voorbij, verbaasd, sommigen herkenden mij niet direct(twee weken geleden bij de kapper geweest, make up wat ik bijna nooit draag...). Maar een knuffel kreeg ik!
    Even pauze, koffie en een tostie met mijn vrienden.
    Na de pauze weer op het zelfde plekje gaan staan. Mijn vrienden besloten even te gaan winkelen en lieten mij even alleen om later weer terug te komen.
    Geen camera? Geen punt. Binnen een paar tellen stond er een fotograaf van omroep Meppel plaatjes te schieten! Na wat knuffelacties vastgelegd te hebben, vertrok ie weer.
    Verder knuffelen...Meppel heeft best wat stugge inwoners en dat kon ik ook prima merken! Mensen liepen mopperend voorbij, ik kreeg de opmerking van een norse man dat ik maar een vriend moest zoeken. Jongens uit Staphorst die mij kennelijk niet verstonden( ik praat ABN). Maar ook ontzettend veel mensen die het kenden van tv, of glimlachend doorliepen en dat is natuurlijk al voldoende! Spontane mensen die aan kwamen rennen. Mensen die zich afvroegen waar de verborgen camera was...
    Even later stond er een fotograaf van de meppeler courant te knippen . Ik heb wat info wat ik leuk had uitgeprint meegegeven en wie weet komt er een leuk stukje!
    Ook mensen van 112meppel.com(die ik had ingelicht) kwamen foto's maken en zij wilden graag op de hoogte blijven van de acties! Wie weet konden ze een cameraploegje sturen voor een reportage
    Een van de fotografen heeft me ook vast gelegd knuffelend met de kerstman.
    Een mevrouw heeft zich aangemeld, ze wil mee knuffelen bij een volgende actie.
    De mannen van het draaiorgel kwamen natuurlijk ook knuffelen.
    Veel, voor mij bekende meppelers, kwamen voorbij. Een lerares met wie ik een moeilijke periode gedeeld heb, een collega, mensen van het uitgaan, mensen die ik kende toen ik in een winkel werkte(6 jaar). Mijn directe, wat oudere buren kwamen voorbij. Ik had met mijn kerstkaart ook een flyertje van het free huggen erbij gedaan. Enthousiast vroeg ik of ze een knuffel wilden. Nee dat dan toch niet... en waarom deed ik dit nou eigenlijk....
    Volgens mij zit het nu zo: het ene deel van Meppel verklaart me voor gek, en het andere deel vindt het helemaal te gek!!
    Ik ben benieuwd hoe de komende tijd in Meppel me zal vergaan....Misschien moet ik mijn haar wel blonderen ofzo ....

Mijn dag was helemaal te gek, ik heb gelachen om de gekke opmerking van deze, soms stugge opmerkingen. Ik heb genoten van de knuffels die ik kreeg( bijv die hard rock-achtige figuur met lang haar die mij op de terugweg óók weer kwam knuffelen)! Maar ik ben wel erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.....
      zaterdag 23 december 2006 @ 23:20:42 #3
    116846 Pingwingei
    Ei van gevleugelde pingrequest
    pi_44695138
    Ik wou me nog aanmelden voor 16 december
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:01 schreef Djep het volgende:
    Mijn dag was helemaal te gek, ik heb gelachen om de gekke opmerking van deze, soms stugge opmerkingen. Ik heb genoten van de knuffels die ik kreeg( bijv die hard rock-achtige figuur met lang haar die mij op de terugweg óók weer kwam knuffelen)! Maar ik ben wel erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.....
    Ik was heel niet in Meppel!

Toch echt toffe actie om daar in je eentje zo te gaan staan waar nog velen je herkennen ook nog! Toffe actie van je!
    IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
    Eerste naam én adoratietopique *O*
    Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
    Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
    pi_44695209
    Heb net aan die van mij gewerkt djep..
    die van heeft ook nieuwe foto's enz
    pi_44695409
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:23 schreef seekfaM het volgende:
    Heb net aan die van mij gewerkt djep..
    die van heeft ook nieuwe foto's enz
    ehh...waarom?
    pi_44695531
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:31 schreef Djep het volgende:

[..]

ehh...waarom?
    ik heb een nieuw topic geopend, maar dat heb jij ook tegelijk gedaan....
    In die van mij, staan de foto's van den haag en even alles bij gewerkt enz.
    pi_44695557
    Je staat hier bovenaan met een foto uit Den Haag???
    En er zitten wel vijf minuten tussen....
    pi_44695577
    FREE HUGS #4 hier bedoel ik,, ik heb er ook 1 geopend
    pi_44695595
    oke jij wint, sluit die van mij maar.
    pi_44695652
    Ik zie t niet als winnen.
    Maar ik volg de logica niet helemaal.
      zaterdag 23 december 2006 @ 23:43:59 #11
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44695719
    Nu ik het zo lees van je Djep, lijkt het mij ook erg leuk om een keer mee te doen. Jammer dat ik het niet wist dat je in Meppel stond vandaag...
    Ga je nog een keer hier in Meppel knuffelen?
    Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
    pi_44695778
    Djep

Echt gaaf dat je in je eentje heb staan knuffelen
    pi_44695795
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:43 schreef sunshine het volgende:
    Nu ik het zo lees van je Djep, lijkt het mij ook erg leuk om een keer mee te doen. Jammer dat ik het niet wist dat je in Meppel stond vandaag...
    Ga je nog een keer hier in Meppel knuffelen?
    Sunshine, lieffie, t stond in t meppel topic. Ik mistte al de Meppeler Fok!kers....... Ik weet niet of ik nog een keer in Meppel ga knuffelen. Ik moet eerst alles weer eens op een rijtje zetten. Maar ik zal je op de hoogte houden! In ieder geval leuk dat je nog ff reageert en houd de media in Meppel in de gaten!
      zaterdag 23 december 2006 @ 23:49:27 #14
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44695837
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:47 schreef Djep het volgende:

[..]

Sunshine, lieffie, t stond in t meppel topic. Ik mistte al de Meppeler Fok!kers....... Ik weet niet of ik nog een keer in Meppel ga knuffelen. Ik moet eerst alles weer eens op een rijtje zetten. Maar ik zal je op de hoogte houden! In ieder geval leuk dat je nog ff reageert en houd de media in Meppel in de gaten!

Zo, ik heb mezelf een tik gegeven dat ik het niet gelezen heb! En verdorie, ik kom vrijwel iedere zaterdag in de stad en vandaag dus weer niet!
    PM maar als je weer gaat!
    pi_44695852
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:46 schreef Sylvana het volgende:
    Djep

Echt gaaf dat je in je eentje heb staan knuffelen
    Thnx en t was best eng! Ik ben trouwens erg benieuwd naar het foto- en filmmateriaal van onze Étoile. Haar eerste actie
    pi_44696030
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:49 schreef sunshine het volgende:

[..]

PM maar als je weer gaat!
    daar wil jij moeite voor doen? is dat uit socialiteit?
      zaterdag 23 december 2006 @ 23:58:25 #17
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44696055
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef SlimShady het volgende:

[..]

daar wil jij moeite voor doen? is dat uit socialiteit?
    Hoe bedoel je dat?
    pi_44696096
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef sunshine het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
    als iemand ongelooflijk lief en sociaal is, dat jij daar bij moet zijn?
    niet dat je denkt 'leuk. maar ik ga echt niet op zoek naar een knuffel/liefde/sex/etc.'
      zondag 24 december 2006 @ 00:04:52 #19
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44696206
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 00:00 schreef SlimShady het volgende:

[..]

niet dat je denkt 'leuk. maar ik ga echt niet op zoek naar een knuffel/liefde/sex/etc.'
    Vreemde vraag eigenlijk dan zeg. Als ik op zoek zou zijn naar knuffel/liefde/sex/etc zou ik niet op de markt gaan staan om knuffels uit te delen. Daar heb ik dan wel andere manieren voor. Maar als deze vraag typerend is voor de actie, of gebruikelijk is als iemand zich voor het eerst aanmeldt, vraag ik me serieus af hoe lief en sociaal deze actie dan is.
    pi_44696343
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 00:00 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Je lijkt wel een norse stugge Meppeler
    Gelukkig liepen er ook andere mensen rond. Weet je wat het wel lijkt te zijn: het komt de mensen te dichtbij en dan gaan ze dit soort dingen roepen. Ik zag ze ook vandaag.
    Ik snap trouwens ook niet waar je de link met sex vandaan haalt.
    pi_44696507
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 00:13 schreef Djep het volgende:

[..]

Je lijkt wel een norse stugge Meppeler
    Gelukkig liepen er ook andere mensen rond. Weet je wat het wel lijkt te zijn: het komt de mensen te dichtbij en dan gaan ze dit soort dingen roepen. Ik zag ze ook vandaag.
    nors ben ik niet. in principe vind ik het een topactie.
    als je het spontaan, of soms doet OK.
    maar je gaat dit toch niet organiseren?
    quote:
    Ik snap trouwens ook niet waar je de link met sex vandaan haalt.
    dat was een voorbeeld. waarom zo ernstig op zoek gaan als je ook andere dingen kan doen.
    pi_44696625
    En waarom niet organiseren? Ik heb vandaag een hoop mensen blij gemaakt of op zijn minst een lach op hun gezicht getoverd.

En je vraagt je dus eigenlijk af waarom ik ernstig op zoek ga naar knuffels, terwijl ik ook kan gaan sexen?? Is dat wat je bedoelt?
    pi_44696902
    TVP
    Ehm... ok
      zondag 24 december 2006 @ 04:17:10 #24
    152583 Schlumberger
    Voeten niet op de bank a.u.b.
    pi_44699579
    TVP

En een diepe buiging voor de dappere dames die op zaterdag weer de straat opgegaan zijn!
      zondag 24 december 2006 @ 04:18:51 #25
    152583 Schlumberger
    pi_44699583
    Wie ziet er trouwens brood in om ergens halverwege januari weer mee te gaan? Ik wil zo graag ook weer een keertje freehuggen

*springt door de kamer van enthousiasme, daarbij behendig zijn hondje ontwijkend*
    pi_44700718
    Djep superfantastisch verhaal, ik ken de omgeving daar, dus daarom vond ik het extra dapper van je dat je het toch hebt gedaan, veel mensen zijn nogal van het 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'. En in je eentje ben je toch extra kwetsbaar omdat je niet op de 'groep' kan terugvallen ter steun. Omdat je mensen kent is het ook sowieso spannender, dat maakt een afwijzing ook iets persoonlijker denk ik. Ik kan me trouwens voorstellen dat als mensen het al een keer gezien/ over gehoord hebben in de Meppeler Courant , ze er nog leuker op reageren. Volgens mij heb je er toch een positief gevoel aan overgehouden, waren veel mensen wel enthousiast en dat is gewoon goed! En fijn! Ben ik echt blij om!

Ik heb alles een beetje kunnen laten bezinken inmiddels en ik merkte wel dat ik gisteravond steeds meer dingen ging herinneren, mensen voor me zag of bepaalde grappige dingen die me te binnen schoten. en die spierpijn is nog een tandje erger geworden

Het begin ging nogal rommelig doordat iemand zich een beetje verslapen had en ik vast stond in de file. Het was echt bizar druk gewoon in de stad, je kon over de hoofden lopen. Twee jongens waren alvast begonnen en toen ik ze aan de telefoon had waren ze al helemaal hyper, ze werden gefotografeerd, gefilmd, besprongen, dat klonk al heel bemoedigend. Toen ik aankwam had ik echt even dat momentje van.. oke, hier gaan we dan !
    Maar het voelde echt gelijk al heel leuk en al snel werd er gereageerd. Het enige wat ik wel even wennen vond is dat je dan gelijk gefotografeerd wordt met mobieltjes e.d., daar had ik gewoon nog niet bij stil gestaan. Er was 1 iemand bij met een hele dikke professionele camera, dat was iemand van de media, maar doordat ik net iemand knuffelde kon ik hem niet vragen waarvan. Opvallend veel pubers reageerden echt heel erg spontaan, jongens moesten over het algemeen er om lachen en kwamen direct aanrennen of springen en van veel meisjes hoorde ik vooral 'oooooh wat leuuuuk, keileuuuk, oh dit wil ik ook doen!!' Twee meiden maakte gelijk zelf bordjes van karton en een groepje van 4 leende mijn extra bord. Kleine kinderen reageerden ook vaak heel enthousiast, hoewel er ook een aantal waren die het toch wel heel eng vonden. Het was gewoon zo schattig om dan zo'n klein vingertje tegen je onderbeen te voelen en dan de vraag 'mag ik ook een knuffel mevrouw? ' (volgens mij was er overigens ook een aantal ouders die dachten dat ze een gratis speelgoedje kregen haha). Ik had op mijn bord Free Hugs/ Gratis Knuffel en merkte goed dat de reacties sneller en leuker gingen met de Nederlandse versie naar voren. Ik denk dat veel mensen dat, in combinatie met het 'open arm gebaar' dan toch net een fractie sneller begrijpen wat je bedoelt.

Een vriend van mij kwam erbij en die was echt erg zenuwachtig, maar toen hij zag dat ik bij vlagen aan de lopende band werd geknuffeld, kwam hij ook los. Als iemand nee zei tegen mij, maar diegene leek twijfelachtig, dan sprong hij er nog even achteraan, van mij dan misschien? Werkte opvallend vaak haha een jongen die verderop stond merkte ook dat mensen nog vaak tegen hem zeiden van 'nou vooruit', die moesten even wennen aan het idee. Een andere vriendin van me is nog langs geweest, die durfde niet mee te doen, maar is een tijd binnen gaan zitten met de hugger die even pauze hield, erg gezellig. Het was zo lief, ze vond het heel leuk dat we het deden en werd er zelfs een beetje emotioneel van om te zien hoe mensen reageerden.
    Mijn strategie (voor zover je daarvan kan spreken) was om te proberen oogcontact te krijgen met mensen die er open voor leken te staan of aandachtig het bord bekeken, een bemoedigende wilt u een knuffel mevrouw? hielp dan vaak om een twijfelaar over de streep te trekken, hoewel ook veel mensen spontaan aan kwamen lopen met de opmerking, nooouu die wil ik wel! Ook zag je soms dat bij een stelletje de jongen lachend reageerde en het meisje een beetje norser/twijfelachtig, dan deed de suggestie om gewoon samen tegelijk te knuffelen het goed. Vaak hoorde ik mensen tegen elkaar zeggen 'hee dat is nou iets voor jou!' en dan kwam die ander ook wel als je daar even contact mee maakte. Veel mensen die juist geen nederlands spraken waren weer erg blij met de engelse versie, zodat ze begrepen wat de bedoeling was en reageerden heel enthousiast.

Het is precies zoals je zei Djep, die glimlachende mensen zijn al zo bemoedigend, norse mensen die echt even ontdooien, ookal is het maar zo'n kleine glimlach, mensen die hun duim opsteken, even blijven kijken al lachend etc. Ik merkte dat mensen die in eerste instantie misschien een beetje raar keken vaak toch begonnen te lachen of in ieder geval 'anders' keken als ze zagen dat andere mensen wel heel spontaan en leuk reageerden (net alsof ze eerst besloten hadden van, wat een raar of stom gedoe en dat dus gelijk door een ander werd weerlegd). We hebben ook nog 2 agenten geknuffeld, die nogal stugjes het toch wel leuk vonden. 2 andere waren wat norser 'dat mocht niet onder diensttijd' (later bedachten we dat het op zich niet gek is als ze een wapen dragen, dan kan je die mss afpakken?). Ook hier een knuffel van een kerstman en van flyerende jongens en meiden. Ook een dame van een christelijke organisatie kwam even langs om te zeggen dat ze het een ontzettend mooi initiatief vond (om ons vervolgens nog een flyer te geven natuurlijk).

We dachten dat de winkels om 5 uur wel dicht waren, maar dat was niet zo. Op een gegeven moment waren alle tenen en vingers echter blauw dus was het langzaamaan wel genoeg geweest. Ook merkte ik duidelijk een verandering in enthousiasme toen het winkelend publiek meer naar huis ging, mensen waren vermoeider en hadden meer haast (en waren waarschijnlijk wat sjaggie van uren in de rij staan overal). Maar als er dan toch weer iemand knuffelde, kreeg je gelijk dat gevoel van 'jaaa zie je, ik moet nog even blijven'.

Filmpje volgt zeker nog, we hebben wel even wat tijd nodig om het in elkaar te brouwen, ivm de feestdagen is het even druk!
    Een fotootje van mij: http://i138.photobucket.c(...)2023-12-06/foto4.jpg

[ Bericht 1% gewijzigd door Etoile op 24-12-2006 10:44:16 ]
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
      zondag 24 december 2006 @ 11:52:33 #27
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44702028
    Wat geweldig Etoile!

Het is dus inderdaad gewoon de bedoeling mensen een beetje blijer te maken. Die ene reactie is blijkbaar niet typerend voor de actie. Gelukkig!
    Het lijkt me alleen doodeng om alleen te gaan doen, zeker voor de eerste keer!
    pi_44702876
    Étoile, ook voor jou een erg geslaagde middag dus

Ik zit elke keer weer te genieten van jullie verhalen
      zondag 24 december 2006 @ 12:29:12 #29
    157966 SKETSj
    4. [niet meer en niet minder]
    pi_44702923
    Erg leuk. Heb ik ook op Oprah Winfrey gezien.
    Bij de gedachte alleen al geweldige mensen te knuffelen krijg ik al een warm gevoel
    If I had a Hammer...
    pi_44703618
    Mooi verhaal Etoile.
    pi_44704421
    Geweldig Étoile, en inderdaad weer heel herkenbaar. Alleen bij mij waren er geen springende en rennende mensen. Maar ja, het is Meppel hè!
    En fantastisch van die agenten: dat was ons nog niet gelukt. Hopelijk is dat ook vastgelegd!
    Ook hier had ik het wel erg koud op het laatst en bleef telkens nog even wachten op de laatste knuffel, en dan nog 1, en nog 1.
    Ik geloof dat het hier wel mee viel met foto's maken met mobieltjes. Inderdaad wel mensen die dit spektakel maar eens gingen aanschouwen.
    En inderdaad, van de stelletjes was het vaak de dame die nors reageerde en hier in Meppel liepen de stelletjes dan ook bijna allemaal door. Sommige niet natuurlijk!!!
    Ik was vanmorgen bij een kerkdienst in Meppel, maar ik ben gelukkig niet herkend.
    Ik ga kerstvoorbereidingen voor morgen nemen. En nog heerlijk nagloeien van gisteren!
    pi_44711016
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 04:18 schreef Schlumberger het volgende:
    Wie ziet er trouwens brood in om ergens halverwege januari weer mee te gaan? Ik wil zo graag ook weer een keertje freehuggen

*springt door de kamer van enthousiasme, daarbij behendig zijn hondje ontwijkend*
    Meld!

En overigens ook diepe respect en een diepe buiging voor de dames en heren van afgelopen zaterdag, met name voor Djep, die het toch in haar 1-tje gedaan heeft! (Ok, samen met Rubi natuurlijk, maar toch )
    Ehm... ok
      zondag 24 december 2006 @ 16:37:37 #34
    116846 Pingwingei
    pi_44711414
    Tof verslag Étoile Springende, rennende en foto-makende mensen Geweldig!

Ik plak op mijn bord even een vel A3 papier aan 1 kant en zet er even "GRATIS KNUFFEL" op. Dit schijnt toch echt veel beter te werken

Voor mensen uit de omgeving Raalte: Ik ben van plan het in Raalte te gaan uitvoeren komend jaar, in januari, zodat ik gelijk de mensen "de beste wensen" kan wensen PM maar ofzo als je er wat voor voelt, misschien dat als er veel animo voor is dat ik even een kleine aanmeldtopic maak.
    pi_44711539
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
    Tof verslag Étoile Springende, rennende en foto-makende mensen Geweldig!

Ik plak op mijn bord even een vel A3 papier aan 1 kant en zet er even "GRATIS KNUFFEL" op. Dit schijnt toch echt veel beter te werken

Voor mensen uit de omgeving Raalte: Ik ben van plan het in Raalte te gaan uitvoeren komend jaar, in januari, zodat ik gelijk de mensen "de beste wensen" kan wensen PM maar ofzo als je er wat voor voelt, misschien dat als er veel animo voor is dat ik even een kleine aanmeldtopic maak.
    In Raalte woont toch haast geen mens?
      zondag 24 december 2006 @ 16:47:51 #36
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44711686
    quote:
    Tof!
    pi_44713948
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 04:18 schreef Schlumberger het volgende:

Ik, maar ik denk niet dat ik mag van m'n ouders
    pi_44716734
    ik wil wel.
    alleen krijg wel een drukke maand:(
    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
      zondag 24 december 2006 @ 21:24:13 #39
    152583 Schlumberger
    pi_44718592
    @ Djep: Die journalisten bakken er ook niets van he... hij schrijft dat het in Engeland begonnen is Verder wel erg leuke foto's!

@Pingwingei: Raalte... of all places Ik zou in dat geval eerder voor Deventer kiezen... ligt er maar een halfuurtje vanaf en is meteen al een stuk... euh.. urbaner

@ Decimos: Misschien moet je je ouders de youtube-filmpjes eens laten zien!
    pi_44718631
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 21:24 schreef Schlumberger het volgende:

@Pingwingei: Raalte... of all places Ik zou in dat geval eerder voor Deventer kiezen... ligt er maar een halfuurtje vanaf en is meteen al een stuk... euh.. urbaner
    Voor! Ik kom uit Deventer nl en dan doe ik mee! ( als ik kan ed)
    pi_44718722
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 21:24 schreef Schlumberger het volgende:
    @ Djep: Die journalisten bakken er ook niets van he... hij schrijft dat het in Engeland begonnen is Verder wel erg leuke foto's!

@ Decimos: Misschien moet je je ouders de youtube-filmpjes eens laten zien!
    Oeps...mijn fout Dit was een proef bericht van mij. En die heb ik per ongeluk ingevoerd.

zie je, die journalisten doen wel goed hun werk

@Decimos, of anders bel ik ze wel even
      zondag 24 december 2006 @ 21:34:11 #42
    152583 Schlumberger
    pi_44718768
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 21:31 schreef Djep het volgende:

[..]

Oeps...mijn fout Dit was een proef bericht van mij. En die heb ik per ongeluk ingevoerd.

zie je, die journalisten doen wel goed hun werk
    Heb jij dat bericht geschreven dan?
    pi_44718785
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 21:34 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

Heb jij dat bericht geschreven dan?
    Het eerste gedeelte komt uit mijn persbericht. Deze club had ik op de hoogte gesteld.
      zondag 24 december 2006 @ 21:43:57 #44
    152583 Schlumberger
    pi_44718952
    Aha, op die manier
    pi_44719878
    Mijn ouders hebben het niet zo op internetmensen ontmoeten Maar misschien gaan er wel mensen mee die ik in 't echt ook ken, misschien kan 't dan wel Nou ja, ik zie wel. Ik hoop dat 't gaat lukken, lijkt me echt heel vet
      zondag 24 december 2006 @ 22:30:44 #46
    116846 Pingwingei
    pi_44720113
    @Schlumberger: In Deventer word al veel ge-free hugged, maargoed, dat zou ook kunnen ja, in Deventer. Word sowieso een zaterdag in januari. Ik zal in elk geval Deventer zeer zeker in overweging nemen. Anders het winkelcentrum van Colmschate, daar was het altijd wel flink druk op zaterdag als ik er langs kwam toen ik er nog bij in de buurt woonde
      zondag 24 december 2006 @ 22:35:11 #47
    116846 Pingwingei
    pi_44720211
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 16:42 schreef Eveli het volgende:

[..]

In Raalte woont toch haast geen mens?
    Je wil niet weten hoe druk het daar soms is, echt serieus.
    pi_44720273
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 22:30 schreef Pingwingei het volgende:
    @Schlumberger: In Deventer word al veel ge-free hugged, maargoed, dat zou ook kunnen ja, in Deventer. Word sowieso een zaterdag in januari. Ik zal in elk geval Deventer zeer zeker in overweging nemen. Anders het winkelcentrum van Colmschate, daar was het altijd wel flink druk op zaterdag als ik er langs kwam toen ik er nog bij in de buurt woonde
    nouja, veel, er zijn hier 2 keer mensen geweest die gingen free-huggen, vaker heb ik ze hier niet gezien ( woon in centrum)
      zondag 24 december 2006 @ 22:42:49 #49
    116846 Pingwingei
    pi_44720396
    Ik heb al meerdere malen gehoort dat er ge-free hugged was. Maargoed, dan wordt het hoogstwaarschijnlijk Deventer Eens even binnenkort een goede datum prikken
    pi_44720562
    Is dit een afspraak voor in Januari? (moet dat nou met een hoofdletter of niet?) In Deventer kan ik in ieder geval niet komen
      zondag 24 december 2006 @ 22:52:47 #51
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_44720624
    Gisteren in Nijmegen liepen er ook mensen te knuffelen. Wie zijn jullie concurrenten?
      zondag 24 december 2006 @ 22:55:11 #52
    116846 Pingwingei
    pi_44720689
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 22:52 schreef Fliepke het volgende:
    Gisteren in Nijmegen liepen er ook mensen te knuffelen. Wie zijn jullie concurrenten?
    Er is geen knuffelconcurrentie, knuffelaars die dat wel serieus zo zien zijn geen echte knuffelaars maar eeropstrijkers.

En ik weet niet of er ergens anders in januari nog geknuffeld word, maar verder dan Raalte en Deventer kom ik helaas niet, moet het de komende tijd in het weekend allemaal maar met het fietsje doen, helaas. Maar geknuffeld zal er zeker worden!!
      zondag 24 december 2006 @ 22:57:38 #53
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_44720743
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 22:55 schreef Pingwingei het volgende:

[..]

Er is geen knuffelconcurrentie, knuffelaars die dat wel serieus zo zien zijn geen echte knuffelaars maar eeropstrijkers.
    Zie de knipoog
    pi_44725026
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 22:57 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Zie de knipoog
    Het is één grote vredige wereld met knuffelaars.
      maandag 25 december 2006 @ 11:27:07 #55
    152583 Schlumberger
    pi_44727190
    Merry christmas, freehuggers
    pi_44727240
    Merry X-Mas!!!

HUG!!!!
    pi_44727424
    xMass-Hug
      maandag 25 december 2006 @ 12:49:29 #58
    116846 Pingwingei
    pi_44728922
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 22:57 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Zie de knipoog
    Zag ik wel, kon het alleen niet laten

Hugging X-mas
    pi_44730559
    quote:
    Op maandag 25 december 2006 11:40 schreef Chris.nl het volgende:
    xMass-Hug
    Jij ook
    pi_44737728
    quote:
    Op maandag 25 december 2006 13:46 schreef seekfaM het volgende:

Jij ook
    Whehehe, dat jij je aangesproken voelde.. Mafkees
    pi_44738412
    Ik had 4 mensen op kerstbezoek en we hebben veel geknuffeld!!

Vrolijk kerstfeest *HUG HUG* ! ! !
      dinsdag 26 december 2006 @ 18:20:40 #62
    116846 Pingwingei
    pi_44751216
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 21:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Voor! Ik kom uit Deventer nl en dan doe ik mee! ( als ik kan ed)
    Schikt zaterdag 13 januari? Dat lijkt me wel een handige datum

Leuk idee voor Raalte trouwens: Free Hugs uitdelen tijdens carnaval optocht, kwam mijn pa mee aanzetten Daar filmt RTV Oost namelijk ook altijd, dus zou wel grappig zijn om het dan te doen. Daar komen namelijk vaak jaar-thema's voor en Free Hugs raakt best wel "in" de afgelopen en deze periode
    pi_44754751
    quote:
    Op dinsdag 26 december 2006 18:20 schreef Pingwingei het volgende:

[..]

Schikt zaterdag 13 januari? Dat lijkt me wel een handige datum
    voor zover ik nu kan zeggen wel ja
      dinsdag 26 december 2006 @ 22:12:17 #64
    152583 Schlumberger
    pi_44755258
    Count me in
      dinsdag 26 december 2006 @ 22:44:59 #65
    116846 Pingwingei
    pi_44756059
    Mooi Apart topic aanmaken?

Ik heb trouwens een Nederlands talig Free Hugs forum ook ingelicht gezien daar een aantal mensen ook uit Deventer komen De link
      woensdag 27 december 2006 @ 03:08:24 #66
    152583 Schlumberger
    pi_44761486
    Ik ben te lui om 'officiële' topics aan te maken. Doe jij het maar
    pi_44764638
    Ik woon ook in Deventer. Weet niet of ik zelf ga knuffelen (met zo'n bord vasthouden dan) maar ik kom wel even een knuffel halen dan.
    pi_44765498
    http://www.meppelercourant.nl/index.php?dir=8&art=3702683.htm

ze maken er wel weer een mooi verhaal van
    pi_44765667
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 11:39 schreef Eveli het volgende:
    Ik woon ook in Deventer. Weet niet of ik zelf ga knuffelen (met zo'n bord vasthouden dan) maar ik kom wel even een knuffel halen dan.
    Toevoeging: die vriendin van me die eerder al met een paar mensen had ge-free hugd in Deventer wil misschien ook wel meekomen doen de 13e. Zal 't haar eens vragen en misschien kan ze meer mensen meekrijgen. Dan wordt het straks een grotere groep.
    pi_44766052
    Hahaha geweldig Djep! Je bent een lokale celeb aan het worden!

De 13e gaat voor mij ivm tentamens waarschijnlijk niet lukken, maar ik beslis op de dag zelf wel of ik toch zin heb. Overigens, ik denk dat als je een echt grote groep krijgt, je beter wat verspreid door de stad kan gaan staan, je loopt dan ook een beetje in elkaars knuffelzone ( ) zeg maar. Het is volgens mij niet handig en prettig als iemand 10 keer achter elkaar op hetzelfde stukje benaderd wordt.

Het is echt leuk om te zien hoeveel mensen steeds enthousiast reageren en initiatief nemen. Een kennis van me vroeg zich wel af of mensen na een keer of 5 knuffelaars in de stad te hebben gezien nog steeds leuk reageren. Ik kan me ook wel voorstellen dat er dan lauwer gereageerd wordt, zo van daar zijn ze weer. Anderzijds is het misschien wel zo dat mensen het alsnog gewoon leuk blijven vinden om die knuffel te krijgen, omdat knuffels gewoon fijn zijn
    Wat denken jullie daarvan?
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
    pi_44767466
    Ik denk dat mensen na 3 keer in 1 week knuffelaars tegengekomen zijn wel zoiets hebben van: alwéér...

Maar ik ben er nog nooit 1 tegengekomen..
    pi_44767484
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 12:43 schreef Étoile het volgende:
    Het is echt leuk om te zien hoeveel mensen steeds enthousiast reageren en initiatief nemen. Een kennis van me vroeg zich wel af of mensen na een keer of 5 knuffelaars in de stad te hebben gezien nog steeds leuk reageren. Ik kan me ook wel voorstellen dat er dan lauwer gereageerd wordt, zo van daar zijn ze weer. Anderzijds is het misschien wel zo dat mensen het alsnog gewoon leuk blijven vinden om die knuffel te krijgen, omdat knuffels gewoon fijn zijn
    Wat denken jullie daarvan?
    Mja, elke week moet je het niet doen op dezelfde plek nee. Ik denk dat veel mensen dit dan niet snel irritant zullen vinden. Ze vinden het waarschijnlijk al mooi dat jongeren liever knuffelen in plaats van rondhangen of anderen voor de lol in elkaar slaan, dat soort dingen.

Als het in Deventer gaat gebeuren, kunnen we ook De Stentor (=regionale krant) erop wijzen. Die willen er vast wel wat over schrijven + plaatjes knippen.
      woensdag 27 december 2006 @ 16:47:48 #73
    116846 Pingwingei
    pi_44767805
    pi_44804034
    Ik zag vandaag twee meisjes met "Free Hugs" staan in Amsterdam op de Nieuwendijk... Maar ze zeiden dat ze niet van Fok! waren
    пусть всегда будет солнце
    pi_44836493
    Ons EITJE gaat lekker daar in Deventer. Ik kan *#%^&*@^&#$%@@^*@&*#^@&*# niet meedoen.
    pi_44843102
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Djep het volgende:
    Ons EITJE gaat lekker daar in Deventer. Ik kan *#%^&*@^&#$%@@^*@&*#^@&*# niet meedoen.
    jup hijs goed bezig en heb echt zin in de 13e, mn eerste free hug actie

jammer dat jij niet kunt
      vrijdag 29 december 2006 @ 23:41:53 #77
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_44843697
    Toffe actie

Enne pingwing... hou me up-to-date

[ Bericht 13% gewijzigd door Weirdow op 30-12-2006 06:50:12 ]
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
    pi_44844931
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jup hijs goed bezig en heb echt zin in de 13e, mn eerste free hug actie

jammer dat jij niet kunt
    Ja, baal, baal. Maar ik moet naar de cursus, ik heb de info later nog hard nodig!
      zaterdag 30 december 2006 @ 07:13:16 #79
    116846 Pingwingei
    pi_44849689
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:41 schreef Weirdow het volgende:
    Toffe actie

Enne pingwing... hou me up-to-date
    Gek, nu al wakker in elk geval 1 luisteraar

[ Bericht 17% gewijzigd door Pingwingei op 30-12-2006 07:37:59 ]
      zaterdag 30 december 2006 @ 07:37:07 #80
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_44849732
    Uhuh.. heb gezellig meegeluisterd
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      zaterdag 30 december 2006 @ 07:38:15 #81
    116846 Pingwingei
    pi_44849737
    Heb het opgenomen
    Klik hier voor het interview dat ik zojuist heb gegeven op Radio Oost

Hele nacht ge-sms't met een goede vriendin tot 5 uur aan toe, 6 uur ging mijn wekker dus heb niet geslapen, dus ik duik lekker mijn warme nestje in
    pi_44859491
    Goed bezig Pingwingei!
    Ehm... ok
    pi_44861352
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 07:13 schreef Pingwingei het volgende:

[..]

Gek, nu al wakker in elk geval 1 luisteraar
    je moet trouwens niet zeggen dat je de hele nacht niet geslapen hebt. Dat kan bij Fok!radio, maar hier stond het een beetje...ehh...vaaaaaaaag
      zaterdag 30 december 2006 @ 18:11:36 #84
    116846 Pingwingei
    pi_44863518
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 17:09 schreef Djep het volgende:

[..]

je moet trouwens niet zeggen dat je de hele nacht niet geslapen hebt. Dat kan bij Fok!radio, maar hier stond het een beetje...ehh...vaaaaaaaag
    Maar ik ben vaag
    pi_44863552
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef Pingwingei het volgende:

[..]

Maar ik ben vaag
    dat is een keuze
      zondag 31 december 2006 @ 10:24:17 #86
    116846 Pingwingei
    pi_44883030
    Fijne jaarwisseling voor alle knuffelaars en niet-knuffelaars
    ik ben dalijk weg dus bij deze alvast
    pi_44886686
    Van hetzelfde Pingwingei en natuurlijk de rest en lekker veel knuffelen vanavond om 12 uur he
    pi_44905915
    Gehuggig nieuwjaar
    * Chris.nl weer naar buiten gaat
      maandag 1 januari 2007 @ 16:59:14 #89
    116846 Pingwingei
    pi_44917218
    Heb wat afgeknuffeld met nieuwjaar Echt geweldig zeg... alleen wel met maar 1 persoon , verder kregen een paar gewoon 1 knuffel...

* Pingwingei thinks love struck...
    pi_44947239
    Vandaag in Amersfoort gesignaleerd?
      dinsdag 2 januari 2007 @ 20:52:38 #91
    116846 Pingwingei
    pi_44952663
    Neen. Dat was iemand die mij vanavond heeft toegevoegd op msn en ook mee wil naar Deventer Hij zei dat ie wel zou aan komen waaien met zijn bord.
    pi_44952727
    Ik had het eigenlijk over de Free Hugs in het algemeen.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 21:16:28 #93
    116846 Pingwingei
    pi_44953447
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 20:54 schreef Kadoc het volgende:
    Ik had het eigenlijk over de Free Hugs in het algemeen.
    Je vroeg het zelf
    pi_44981428
    Ik werd trouwens op DIT geattendeerd!!

Geweldig, it's spreading all over the world
    pi_44981800
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef Djep het volgende:
    Ik werd trouwens op DIT geattendeerd!!

Geweldig, it's spreading all over the world
    Doen we!

(ik wil wel een verwenmassage )
    Ehm... ok
      woensdag 3 januari 2007 @ 20:35:12 #96
    116846 Pingwingei
    pi_44984598
    Toffe actie daarzo alleen beetje ver weg en dan ook nog op een dinsdag buiten de vakantie
    pi_45155926
    Oversiggie, de link naar de foto's is dood.
    pi_45156855
    Trouwens, plannen voor een nieuwe actie.
    Ik wilde weer enigszins in het westen. Bij de vorige actie in Den Haag hebben we namelijk 4 ontzettend toffe mensen ontmoet die graag nog een actie willen!
    Mijn gedachten gingen een beetje uit naar Gouda, of Rotterdam.
    Ik zou zeggen, laat het spel weer beginnen!!!!!!!!
      maandag 8 januari 2007 @ 23:05:34 #99
    152583 Schlumberger
    pi_45163636
    Kom, laat ik ook maar eens iets van me horen

Djep, een nieuwe actie in het westen van het land lijkt me een goed plan. Die mensen waar je het over hebt staan inderdaad te popelen om weer de straat op te gaan. Wat mij betreft gaan we naar Gouda! In Rotterdam zijn vast al meerdere acties geweest. Zijn er toevallig mensen hier die bekend zijn met Gouda? Is er bijvoorbeeld een overdekt winkelcentrum?

Enne, "laat het spel weer beginnen"? Wat voor spel? Kan je er punten mee scoren dan?

Trouwens, Pingwingei: Vanzelfsprekend ga ik natuurlijk nog steeds mee met jouw initiatief Als je nog een ride nodig hebt, wil ik je best ophalen bij je huis. Anders moet je weer zielig met je nachtblinde ogen door het Overijsselse platteland fietsen...
    pi_45164114
    schlumberger, wil je mij even mailen op sylvana1987@hotmail.com zodat ik je mn adres kan geven voor de Deventer Free Hug Actie?
    pi_45172098
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef Schlumberger het volgende:
    Kom, laat ik ook maar eens iets van me horen

Djep, een nieuwe actie in het westen van het land lijkt me een goed plan. Die mensen waar je het over hebt staan inderdaad te popelen om weer de straat op te gaan. Wat mij betreft gaan we naar Gouda! In Rotterdam zijn vast al meerdere acties geweest. Zijn er toevallig mensen hier die bekend zijn met Gouda? Is er bijvoorbeeld een overdekt winkelcentrum?

Enne, "laat het spel weer beginnen"? Wat voor spel? Kan je er punten mee scoren dan?

Trouwens, Pingwingei: Vanzelfsprekend ga ik natuurlijk nog steeds mee met jouw initiatief Als je nog een ride nodig hebt, wil ik je best ophalen bij je huis. Anders moet je weer zielig met je nachtblinde ogen door het Overijsselse platteland fietsen...
    Het free hugs spel uiteraard. En zeker kan je punten scoren, maar je moet t wel zelf bijhouden. En..het is geen wedstrijd...
    Ik ben een beetje bekend in Gouda, ik heb er familie wonen. Die kan ik wel even raadplegen over leuke en ook overdekte plaatsen!
      dinsdag 9 januari 2007 @ 19:10:36 #102
    116846 Pingwingei
    pi_45186603
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef Schlumberger het volgende:
    Ik leen de fiets van mijn zusje Daar zit wel licht op
    Ik ga vanaf Colmschate met de bus, 1 europ voor heen én terug Met ons 3 komen we kwart voor 12 ongeveer op het station aan
    pi_45189621
    In Gouda schijnen wel heel veel nare Marokkanen te wonen.

Zei mijn vader en die kan het weten....Hij heeft namelijk een bel op zijn fiets.
      woensdag 10 januari 2007 @ 03:39:25 #104
    152583 Schlumberger
    pi_45201859
    Pingwingei: Okay

Djep: Ik denk dat het in Rotterdam niet veel beter is. Misschien tijd voor een poll?
    pi_45201894
    Waren ook 2 meisjes laatst in de Kalverstraat te Amsterdam aan het knuffelen.
    Toen heb ik een knuffel aan m'n vriend gegeven door zo'n kind.
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      woensdag 10 januari 2007 @ 04:10:38 #106
    152583 Schlumberger
    pi_45201964
    Je hebt die meisjes niet geknuffeld?

Kan soms best aardig zijn hoor, een wildvreemde omhelzen...
    pi_45201972
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 04:10 schreef Schlumberger het volgende:
    Je hebt die meisjes niet geknuffeld?

Kan soms best aardig zijn hoor, een wildvreemde omhelzen...
    Sja, ik heb het er niet zo op, ik duwde hem naar die meiden toe onder het mom van: ik wil je een knuffel geven .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_45261153
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 03:39 schreef Schlumberger het volgende:

Djep: Ik denk dat het in Rotterdam niet veel beter is. Misschien tijd voor een poll?
    Goed idee. Allen hier wat probleempjes. Ik denk dat twee van mijn drie honden volgende week in de lappenmand komen. Babooshka en Rubi moeten allebei onder het mes.
    Dus dat wordt even bekijken wanneer het hier weer beter gaat. En: vooral wanneer die lieve Rubi weer een dagje op pad kan! In ieder geval de eerste twee weken niet.
      zaterdag 13 januari 2007 @ 02:04:18 #109
    152583 Schlumberger
    pi_45305675
    En het is weer zover. Over een dikke 10 uur weer de straat op om knuffels uit te delen. Je zou denken dat het na twee acties wel normaal geworden zou zijn, maar ik voel nog steeds wel die spanning die ik de vorige keren ook voelde Hoe vaak je het ook doet, hoeveel knuffels je ook uitdeelt, het blijft bijzonder.

Nu ga ik eerst maar eens lekker slapen

Enne, @Djep: Sterkte met de doggies. Ik hoop dat het niets ergs is!
    pi_45307174
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 02:04 schreef Schlumberger het volgende:
    En het is weer zover. Over een dikke 10 uur weer de straat op om knuffels uit te delen. Je zou denken dat het na twee acties wel normaal geworden zou zijn, maar ik voel nog steeds wel die spanning die ik de vorige keren ook voelde Hoe vaak je het ook doet, hoeveel knuffels je ook uitdeelt, het blijft bijzonder.

Nu ga ik eerst maar eens lekker slapen
    nog 5 uur en voor mij is het de eerste keer en je wilt niet weten hoe groot de spanning hier is, ben gewoon nu al wakker omdak niet meer kan slapen

tot strax
    pi_45307197
    kan iemand mij een knuffel komen geven?
    pi_45307268
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 07:01 schreef Never-Break het volgende:
    kan iemand mij een knuffel komen geven?
    een virtuele wel.

*HUGHUG*
    pi_45349268
    Oversight, hoe zit het nou met de foto's?
    pi_45439100
    Ha Medehuggers!
    Zoals in een eerder topic vermeld werd is er ook een groep knuffelaars (geenfokforumleden) in december in de binnenstad van Zwolle wezen knuffelen. Dat was een overweldigend succes!
    Natuurlijk is er een Filmpje van op YouTube te vinden.
    Tof dat er zoveel Free Hugs initiatieven zijn in Nederland!
    pi_45444399
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Yoris het volgende:
    Ha Medehuggers!
    Zoals in een eerder topic vermeld werd is er ook een groep knuffelaars (geenfokforumleden) in december in de binnenstad van Zwolle wezen knuffelen. Dat was een overweldigend succes!
    Mooi, mooi!

Ehm... ok
    pi_45446871
    Ik heb mensen met van die free hugs bordjes zien lopen. Zwolle!
    pi_45453957
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Yoris het volgende:
    Ha Medehuggers!
    Geweldig!!! Ook leuk dat gesproken stukje in het midden en het eind!!!!!!!! Welke lijders wilden nu niet met mij mee naar Zwolle???? Het kan overal op de wereld!!!
    Mijn stukje van Utrecht komt eindelijk in de Oud Katholiek. De proefdruk was al klaar!

Voor de Rubi liefhebbers: Ze is vandaag geopereerd en ze hebben in totaal 8 bulten, verspreid over haar lichaam, verwijderd! Ze was erg emotioneel toen ik haar ophaalde( ik ook). Ze slaapt momenteel en heeft al wat gegeten en een plas gedaan.
    Ook Babooshka mijn zwarte herder, is geopereerd. Bij haar is een melkkliertumor verwijderd en ze is gesteriliseerd vanwege hormonale problemen. Met haar gaat t wat minder. Toen ik haar ophaalde, was ze aanzienlijk dwazer dan Rubi. Net toen we buiten waren kon ze nog niet plassen van de pijn en wil ook nog niks eten. Ook zij slaapt nu.

Ik wil jullie dus oproepen: GEEF HIER RUBI EN BABOOSHKA EEN BETERSCHAPSKNUFFEL!!!!
      donderdag 18 januari 2007 @ 16:00:08 #118
    116846 Pingwingei
    pi_45475165
    Bij deze, Djep, een beterschapsknuffel voor jullie drietjes!!
    pi_45662641
    He djep en de rest natuurlijk ook
    pi_45728922
    ik heb daarnet een free hug gekregen in het centrum van utrecht
    pi_45730834
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef Yorrit het volgende:
    ik heb daarnet een free hug gekregen in het centrum van utrecht
    En nu ook een virtuele!

Babooshka en Rubi zijn weer in conditie, we fietsen weer wat af. Maandag gaan de hechtingen er uit. Rubi had er wel 33! Maar ze herstelde heel vlug! Bij Babooshka duurde het herstel wat langer. De eerste dag na de operatie wou ze zelfs geen kipfilet!
    pi_45945040
    Vandaag op de korte lijnbaan in Rotterdam stonden er ook een paar.

Nog fokkers?
    R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
    pi_46246031
    bij 1Vandaag gaat het over Free Hugs nu
      dinsdag 13 februari 2007 @ 13:57:22 #124
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_46257050
    Ik heb gisteren een free-hug gekregen van een lekker strak mokkel die ik
    van een hele tijd terug kende. Die de goser met wie ze was heeft ze de rest
    vd avond niet meer zien staan aangezien Diandra - zo heet ze - mij schijnbaar
    leuker gezelschap vond dat die goser met wie ze was..
    pi_46742422
    Een van jullie die dit ook eens op een kerstmarkt in Karlsruhe (DE) gedaan heeft?
    pi_46758889
    TVP!
      zaterdag 3 maart 2007 @ 22:21:43 #127
    115814 Drumpie
    Zie Signature.
    pi_46890186
    Zijn er ook mensen in de achterhoek die dit doen?
    pi_46912694
    geen idee.. ik zou zoiets best wel eens in enschede willen zien/doen
    pi_46914305
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 22:21 schreef Drumpie het volgende:
    Zijn er ook mensen in de achterhoek die dit doen?
    Vast niet, daar de rage alweer zo'n beetje over is.
    pi_46935103
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Eveli het volgende:

[..]

Vast niet, daar de rage alweer zo'n beetje over is.
    Euh, dan juist wel lijkt me.

Trouwens. Mensen in Enschede zijn hier veel te cynisch en vastgeroest voor, denk ik.
    pi_47001279
    Juist extra uitdaging
    pi_47002693
    Hmmm Enschede dus, ik zat meer aan Gouda te denken. Maar goed, ik lees en denk nog steeds mee.
    Alleen moet ik eerst weer wat ruimte in mijn privé leven hebben...
      zondag 18 maart 2007 @ 22:01:10 #133
    159583 Frumzel
    Dát dus.
    pi_47415445
    Schopje, omdat ik eigenlijk wel een keertje wil gaan eigenlijk. Hoewel het niet persé voor Free Hugs hoeft te zijn, maar gewoon de lieve mensen weer eens te ontmoeten die toen ook in Utrecht en Den Haag waren...
    Ehm... ok
    pi_47415488
    Den haag was inderdaad errug leuk !
    pi_47445944
    Ja ik wil ook zeker! Graag in het westen. Dan kunnen de mensen die we in Den Haag ontmoet hebben mee.
    Helaas ben ik flink ziek geweest, dus het kwam er niet van. Ook ben ik momenteel verstoken van computer en internet. Ik hoop dat dat zondag weer verholpen is. Het duurt nu al weer een tijdje .
    Dus iets opzetten lukt me deze week nog niet.

In ieder geval een dikke knuffel!!!!
      maandag 19 maart 2007 @ 20:15:46 #136
    159583 Frumzel
    Dát dus.
    pi_47448255
    Ik wacht het lekker af!
    Ehm... ok
    pi_47670697
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef Djep het volgende:
    Ja ik wil ook zeker! Graag in het westen. Dan kunnen de mensen die we in Den Haag ontmoet hebben mee.
    Helaas ben ik flink ziek geweest, dus het kwam er niet van. Ook ben ik momenteel verstoken van computer en internet. Ik hoop dat dat zondag weer verholpen is. Het duurt nu al weer een tijdje .
    Dus iets opzetten lukt me deze week nog niet.

In ieder geval een dikke knuffel!!!!
    En het duurt zeker NOG een week

PRUTSERS
      dinsdag 27 maart 2007 @ 10:04:02 #138
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_47702640
    Knuffelen in Gouda is best een goed plan... Daar zijn de mensen best chago
    Rotterdam is misschien ook wel een leuk idee... De hogescholen langs gaan; langs alle gestresste studenten Misschien gaan die dan ook knuffels uitdelen
    pi_47848935
    Djep ik word helemaal parra van jou avatar
    jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
    verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
    Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
    Urzaiz doelpunten meter: 0
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')