Er is geen knuffelconcurrentie, knuffelaars die dat wel serieus zo zien zijn geen echte knuffelaars maar eeropstrijkers.quote:Op zondag 24 december 2006 22:52 schreef Fliepke het volgende:
Gisteren in Nijmegen liepen er ook mensen te knuffelen. Wie zijn jullie concurrenten?
Zie de knipoogquote:Op zondag 24 december 2006 22:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Er is geen knuffelconcurrentie, knuffelaars die dat wel serieus zo zien zijn geen echte knuffelaars maar eeropstrijkers.
Zag ik wel, kon het alleen niet latenquote:
Schikt zaterdag 13 januari? Dat lijkt me wel een handige datumquote:Op zondag 24 december 2006 21:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Voor! Ik kom uit Deventer nl en dan doe ik mee! ( als ik kan ed)
voor zover ik nu kan zeggen wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Schikt zaterdag 13 januari? Dat lijkt me wel een handige datum
Toevoeging: die vriendin van me die eerder al met een paar mensen had ge-free hugd in Deventer wil misschien ook wel meekomen doen de 13e. Zal 't haar eens vragen en misschien kan ze meer mensen meekrijgen. Dan wordt het straks een grotere groep.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:39 schreef Eveli het volgende:
Ik woon ook in Deventer.Weet niet of ik zelf ga knuffelen (met zo'n bord vasthouden dan) maar ik kom wel even een knuffel halen dan.
![]()
Mja, elke week moet je het niet doen op dezelfde plek nee. Ik denk dat veel mensen dit dan niet snel irritant zullen vinden. Ze vinden het waarschijnlijk al mooi dat jongeren liever knuffelen in plaats van rondhangen of anderen voor de lol in elkaar slaan, dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:43 schreef Étoile het volgende:
Het is echt leuk om te zien hoeveel mensen steeds enthousiast reageren en initiatief nemen. Een kennis van me vroeg zich wel af of mensen na een keer of 5 knuffelaars in de stad te hebben gezien nog steeds leuk reageren. Ik kan me ook wel voorstellen dat er dan lauwer gereageerd wordt, zo van daar zijn ze weer. Anderzijds is het misschien wel zo dat mensen het alsnog gewoon leuk blijven vinden om die knuffel te krijgen, omdat knuffels gewoon fijn zijn![]()
Wat denken jullie daarvan?
jup hijs goed bezig en heb echt zin in de 13e, mn eerste free hug actiequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Djep het volgende:
Ons EITJE gaat lekker daar in Deventer. Ik kan *#%^&*@^$%@@^*@&*#^@&*# niet meedoen.![]()
Ja, baal, baal. Maar ik moet naar de cursus, ik heb de info later nog hard nodig!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup hijs goed bezig en heb echt zin in de 13e, mn eerste free hug actie
jammer dat jij niet kunt
Gek, nu al wakkerquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:41 schreef Weirdow het volgende:
Toffe actie
Enne pingwing... hou me up-to-date
je moet trouwens niet zeggen dat je de hele nacht niet geslapen hebt. Dat kan bij Fok!radio, maar hier stond het een beetje...ehh...vaaaaaaaagquote:Op zaterdag 30 december 2006 07:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gek, nu al wakkerin elk geval 1 luisteraar
Maar ik ben vaagquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:09 schreef Djep het volgende:
[..]
je moet trouwens niet zeggen dat je de hele nacht niet geslapen hebt. Dat kan bij Fok!radio, maar hier stond het een beetje...ehh...vaaaaaaaag![]()
Je vroeg het zelfquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:54 schreef Kadoc het volgende:
Ik had het eigenlijk over de Free Hugs in het algemeen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef Djep het volgende:
Ik werd trouwens op DIT geattendeerd!!
Geweldig, it's spreading all over the world![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |