Aanmeld- en discussietopic voor het uitdelen van gratis knuffels [GEEN NUFFELBEESTEN] op zaterdag 13 januari, te Deventer.
Ik heb gehoort dat er tevens markt is op de Brink in Deventer op zaterdag, dus dat komt mooi uit
Zeker meePingwingei + een vriendin
Sylvana
Schlumberger
MisschienersÉtoile [besluit op de dag zelf]
Mensen uit de vriendenkring van Eveli
Knuffel halen [meld bij het halen dan wel wie je bent
![]()
]
Eveli
LocatieHet eerste afspreekpunt is bekend. Verzamelen bij Sylvana thuis. Zij stuurt per pm haar adres+eventuele routebeschrijving door naar de deelnemers
Tijd 12 uur bij Sylvana thuis.
MediaRTV Oost
De Stentor
Deventer FM
De Stadskrant
Deventer Post
De Stedendriehoek
Weekblad van Salland
En iemand uit mijn msn kwam op het idee Man Bijt Hond te mailen omdat die, naar het schijnt, wel vaker "opmerkelijke" dingen in hun programma gooien. En hij zei ook: "Neem dan ook een landelijke nieuwsomroep" dus heb ik gekozen voor Hart van Nederland. Op hoop van zege eigenlijk Maargoed, niet geschoten is altijd mis.
Ander forumIk heb het Nederlandse Free Hugs Forum en het forum van de officiële Free Hugs Campaign ingelicht over deze actie, in de hoop op wat meer reacties
![]()
Links:
Free Hugs NederlandFree Hugs CampaignNieuwste Free Hugs-topic in LEF:
Free Hugs #4Ideeën en suggesties zijn natuurlijk altijd welom.[ Bericht 3% gewijzigd door Pingwingei op 29-12-2006 13:30:36 ]
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(Eerste naam én adoratietopique *O*Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)