abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44695037
Hier kun je afspraken maken en natuurlijk gezellig kletsen over alles wat met Free Hugs te maken heeft! Uiteraard mag er ook virtueel geknuffeld worden!!

andere delen:

• deel 1

• deel 2

• deel 3

• het aanmeldtopic voor 16 december in Den Haag!(aanmelden niet meer mogelijk)

==========================================================

en knuffelen maar!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Djep op 23-12-2006 23:28:39 ]
  • pi_44695120
    Laatste belangrijke posts uit het vorige topic:
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef Étoile het volgende:
    Zoooo daar ben ik weer
    Het was echt een overweldigend succes, we hebben honderden knuffels uitgedeeld (met zijn 4-en) en echt zo ontzettend veel leuke reacties gekregen, jong, oud, alle nationaliteiten, keurige dames en slonzige kerels. Heel veel mensen maakten foto's of filmpjes of bleven een tijd staan kijken. Er waren eigenlijk maar 2 reacties die echt niet leuk waren, de ene was een vrouw die heeeeel kattig zei 'die krijg ik wel van mn man', maar dat hoorden 2 vrouwen die aankwamen lopen en die deden dat stemmetje na en gaven me juist een extra dikke knuffel. En er was een nogal racistisch aangelegd gabbermeisje die een opmerking maakte die ik maar niet ga herhalen, maargoed toen had ik net een knuffel van 6 kinderen tegelijk gehad, dus ik was er wel tegen bestand. Het liefste vond ik een paar hele oude dametjes die je echt zooo stevig knuffelde, dat was echt gewoon ontroerend. Of van die hele nors kijkende mannen die dan toch lachend wegliepen naderhand

Ik denk dat we er minstens een stuk of 100 op film hebben dus dat wordt wel een goede! Er hebben nog spontaan 2 groepjes meiden een tijdje meegedaan, erg leuk! Naderhand hebben we gezellig bij mij thuis nog alle filmpjes even bekeken en homemade nasi gegeten. ik heb alleen wel spierpijn van het hooghouden van het bordje

Schlumberger, sorry dat ik hem niet hoorde, heb je mijn smsje nog gekregen?

Djep dappere vrouwe, hoe is het u vergaan?
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:01 schreef Djep het volgende:
    Étoile, Étoile, votre histoire c'est très, très magnifique!! Mes compliments

Ik ben eindelijk zover om een verslagje te maken. Het liet veel te lang op zich wachten.Ik moest van alles doen hier in huis en daar omheen. Ik ben weeeeeeeer helemaal hyperdepieper...

Ik ben mijn actie op een kruising van de Hoofdstraat met de markt begonnen. Mijn tas met borden heb ik bij bakkerij het stoepje gedumpt(thnx ) en zo over de markt naar mijn startplek gelopen. Ik meen dat het een kaasboertje was die mij de eerste knuffel gaf. En iedereen keek echt om en zo. En dan realiseer je je wel dat je dus echt alleen loopt!! Maar ja, je moet door:
    Binnen no time had ik drie knuffels gehad en toen kwam mijn ex- zwager aangelopen. Die heb ik geroepen en hij keek wel erg vreemd. Een knuffel kreeg ik, maar hij wou wel uitleg geven. Het is een stille, dus wat ie er nou van vond dat weet ik niet. Nog wat koetjes en kalfjes en ik ging weer door.
    Rubi werd ook eindeloos geknuffeld, door kinderen, volwassenen, verstandelijk gehandicapten....
    Na een stuk of tien knuffels ben ik de tel kwijt geraakt. Rubi werd ook eindeloos geknuffeld, door kinderen, volwassenen, verstandelijk gehandicapten....
    Drie kwartier later zag ik vanuit mijn ooghoeken ons mannetje dat het filmpje in elkaar gezet foto's van mij maken.
    Ik was erg blij hem en zijn vriend te zien: Ik vond t stiekum best wel eng.
    Ik was trouwens erg blij met het bordje van Chris.nl, dat had aan de ene kant FREE HUGS staan en aan de andere kant GRATIS KNUFFEL. Dat was hier wel nodig....
    Een buurvrouw kwam voorbij en enthousiast sprak ik haar aan. Maar die wou niet knuffelen want ze had haar moeder net moeten knuffelen want die had net een gebroken enkel opgelopen wat geopereerd moest worden....
    En eindelijk kwam de kerstman die door de stad liep mij knuffelen.
    Bekenden kwamen voorbij, verbaasd, sommigen herkenden mij niet direct(twee weken geleden bij de kapper geweest, make up wat ik bijna nooit draag...). Maar een knuffel kreeg ik!
    Even pauze, koffie en een tostie met mijn vrienden.
    Na de pauze weer op het zelfde plekje gaan staan. Mijn vrienden besloten even te gaan winkelen en lieten mij even alleen om later weer terug te komen.
    Geen camera? Geen punt. Binnen een paar tellen stond er een fotograaf van omroep Meppel plaatjes te schieten! Na wat knuffelacties vastgelegd te hebben, vertrok ie weer.
    Verder knuffelen...Meppel heeft best wat stugge inwoners en dat kon ik ook prima merken! Mensen liepen mopperend voorbij, ik kreeg de opmerking van een norse man dat ik maar een vriend moest zoeken. Jongens uit Staphorst die mij kennelijk niet verstonden( ik praat ABN). Maar ook ontzettend veel mensen die het kenden van tv, of glimlachend doorliepen en dat is natuurlijk al voldoende! Spontane mensen die aan kwamen rennen. Mensen die zich afvroegen waar de verborgen camera was...
    Even later stond er een fotograaf van de meppeler courant te knippen . Ik heb wat info wat ik leuk had uitgeprint meegegeven en wie weet komt er een leuk stukje!
    Ook mensen van 112meppel.com(die ik had ingelicht) kwamen foto's maken en zij wilden graag op de hoogte blijven van de acties! Wie weet konden ze een cameraploegje sturen voor een reportage
    Een van de fotografen heeft me ook vast gelegd knuffelend met de kerstman.
    Een mevrouw heeft zich aangemeld, ze wil mee knuffelen bij een volgende actie.
    De mannen van het draaiorgel kwamen natuurlijk ook knuffelen.
    Veel, voor mij bekende meppelers, kwamen voorbij. Een lerares met wie ik een moeilijke periode gedeeld heb, een collega, mensen van het uitgaan, mensen die ik kende toen ik in een winkel werkte(6 jaar). Mijn directe, wat oudere buren kwamen voorbij. Ik had met mijn kerstkaart ook een flyertje van het free huggen erbij gedaan. Enthousiast vroeg ik of ze een knuffel wilden. Nee dat dan toch niet... en waarom deed ik dit nou eigenlijk....
    Volgens mij zit het nu zo: het ene deel van Meppel verklaart me voor gek, en het andere deel vindt het helemaal te gek!!
    Ik ben benieuwd hoe de komende tijd in Meppel me zal vergaan....Misschien moet ik mijn haar wel blonderen ofzo ....

Mijn dag was helemaal te gek, ik heb gelachen om de gekke opmerking van deze, soms stugge opmerkingen. Ik heb genoten van de knuffels die ik kreeg( bijv die hard rock-achtige figuur met lang haar die mij op de terugweg óók weer kwam knuffelen)! Maar ik ben wel erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.....
      zaterdag 23 december 2006 @ 23:20:42 #3
    116846 Pingwingei
    Ei van gevleugelde pingrequest
    pi_44695138
    Ik wou me nog aanmelden voor 16 december
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:01 schreef Djep het volgende:
    Mijn dag was helemaal te gek, ik heb gelachen om de gekke opmerking van deze, soms stugge opmerkingen. Ik heb genoten van de knuffels die ik kreeg( bijv die hard rock-achtige figuur met lang haar die mij op de terugweg óók weer kwam knuffelen)! Maar ik ben wel erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.....
    Ik was heel niet in Meppel!

Toch echt toffe actie om daar in je eentje zo te gaan staan waar nog velen je herkennen ook nog! Toffe actie van je!
    IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
    Eerste naam én adoratietopique *O*
    Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
    Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
    pi_44695209
    Heb net aan die van mij gewerkt djep..
    die van heeft ook nieuwe foto's enz
    pi_44695409
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:23 schreef seekfaM het volgende:
    Heb net aan die van mij gewerkt djep..
    die van heeft ook nieuwe foto's enz
    ehh...waarom?
    pi_44695531
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:31 schreef Djep het volgende:

[..]

ehh...waarom?
    ik heb een nieuw topic geopend, maar dat heb jij ook tegelijk gedaan....
    In die van mij, staan de foto's van den haag en even alles bij gewerkt enz.
    pi_44695557
    Je staat hier bovenaan met een foto uit Den Haag???
    En er zitten wel vijf minuten tussen....
    pi_44695577
    FREE HUGS #4 hier bedoel ik,, ik heb er ook 1 geopend
    pi_44695595
    oke jij wint, sluit die van mij maar.
    pi_44695652
    Ik zie t niet als winnen.
    Maar ik volg de logica niet helemaal.
      zaterdag 23 december 2006 @ 23:43:59 #11
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44695719
    Nu ik het zo lees van je Djep, lijkt het mij ook erg leuk om een keer mee te doen. Jammer dat ik het niet wist dat je in Meppel stond vandaag...
    Ga je nog een keer hier in Meppel knuffelen?
    Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
    pi_44695778
    Djep

Echt gaaf dat je in je eentje heb staan knuffelen
    pi_44695795
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:43 schreef sunshine het volgende:
    Nu ik het zo lees van je Djep, lijkt het mij ook erg leuk om een keer mee te doen. Jammer dat ik het niet wist dat je in Meppel stond vandaag...
    Ga je nog een keer hier in Meppel knuffelen?
    Sunshine, lieffie, t stond in t meppel topic. Ik mistte al de Meppeler Fok!kers....... Ik weet niet of ik nog een keer in Meppel ga knuffelen. Ik moet eerst alles weer eens op een rijtje zetten. Maar ik zal je op de hoogte houden! In ieder geval leuk dat je nog ff reageert en houd de media in Meppel in de gaten!
      zaterdag 23 december 2006 @ 23:49:27 #14
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44695837
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:47 schreef Djep het volgende:

[..]

Sunshine, lieffie, t stond in t meppel topic. Ik mistte al de Meppeler Fok!kers....... Ik weet niet of ik nog een keer in Meppel ga knuffelen. Ik moet eerst alles weer eens op een rijtje zetten. Maar ik zal je op de hoogte houden! In ieder geval leuk dat je nog ff reageert en houd de media in Meppel in de gaten!

Zo, ik heb mezelf een tik gegeven dat ik het niet gelezen heb! En verdorie, ik kom vrijwel iedere zaterdag in de stad en vandaag dus weer niet!
    PM maar als je weer gaat!
    pi_44695852
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:46 schreef Sylvana het volgende:
    Djep

Echt gaaf dat je in je eentje heb staan knuffelen
    Thnx en t was best eng! Ik ben trouwens erg benieuwd naar het foto- en filmmateriaal van onze Étoile. Haar eerste actie
    pi_44696030
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:49 schreef sunshine het volgende:

[..]

PM maar als je weer gaat!
    daar wil jij moeite voor doen? is dat uit socialiteit?
      zaterdag 23 december 2006 @ 23:58:25 #17
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44696055
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef SlimShady het volgende:

[..]

daar wil jij moeite voor doen? is dat uit socialiteit?
    Hoe bedoel je dat?
    pi_44696096
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef sunshine het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
    als iemand ongelooflijk lief en sociaal is, dat jij daar bij moet zijn?
    niet dat je denkt 'leuk. maar ik ga echt niet op zoek naar een knuffel/liefde/sex/etc.'
      zondag 24 december 2006 @ 00:04:52 #19
    2004 sunshine
    Still shining!
    pi_44696206
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 00:00 schreef SlimShady het volgende:

[..]

niet dat je denkt 'leuk. maar ik ga echt niet op zoek naar een knuffel/liefde/sex/etc.'
    Vreemde vraag eigenlijk dan zeg. Als ik op zoek zou zijn naar knuffel/liefde/sex/etc zou ik niet op de markt gaan staan om knuffels uit te delen. Daar heb ik dan wel andere manieren voor. Maar als deze vraag typerend is voor de actie, of gebruikelijk is als iemand zich voor het eerst aanmeldt, vraag ik me serieus af hoe lief en sociaal deze actie dan is.
    pi_44696343
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 00:00 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Je lijkt wel een norse stugge Meppeler
    Gelukkig liepen er ook andere mensen rond. Weet je wat het wel lijkt te zijn: het komt de mensen te dichtbij en dan gaan ze dit soort dingen roepen. Ik zag ze ook vandaag.
    Ik snap trouwens ook niet waar je de link met sex vandaan haalt.
    pi_44696507
    quote:
    Op zondag 24 december 2006 00:13 schreef Djep het volgende:

[..]

Je lijkt wel een norse stugge Meppeler
    Gelukkig liepen er ook andere mensen rond. Weet je wat het wel lijkt te zijn: het komt de mensen te dichtbij en dan gaan ze dit soort dingen roepen. Ik zag ze ook vandaag.
    nors ben ik niet. in principe vind ik het een topactie.
    als je het spontaan, of soms doet OK.
    maar je gaat dit toch niet organiseren?
    quote:
    Ik snap trouwens ook niet waar je de link met sex vandaan haalt.
    dat was een voorbeeld. waarom zo ernstig op zoek gaan als je ook andere dingen kan doen.
    pi_44696625
    En waarom niet organiseren? Ik heb vandaag een hoop mensen blij gemaakt of op zijn minst een lach op hun gezicht getoverd.

En je vraagt je dus eigenlijk af waarom ik ernstig op zoek ga naar knuffels, terwijl ik ook kan gaan sexen?? Is dat wat je bedoelt?
    pi_44696902
    TVP
    Ehm... ok
      zondag 24 december 2006 @ 04:17:10 #24
    152583 Schlumberger
    Voeten niet op de bank a.u.b.
    pi_44699579
    TVP

En een diepe buiging voor de dappere dames die op zaterdag weer de straat opgegaan zijn!
      zondag 24 december 2006 @ 04:18:51 #25
    152583 Schlumberger
    Voeten niet op de bank a.u.b.
    pi_44699583
    Wie ziet er trouwens brood in om ergens halverwege januari weer mee te gaan? Ik wil zo graag ook weer een keertje freehuggen

*springt door de kamer van enthousiasme, daarbij behendig zijn hondje ontwijkend*
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')