abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44420436
OOoow gaaf!!!

Famtastisch!!!
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_44421562
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef Djep het volgende:
Het filmpje staat online:

http://www.youtube.com/watch?v=zOyi-AYb18Q

Veel plezier!
Ge-wel-dig
  donderdag 14 december 2006 @ 14:20:04 #203
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_44425055
Jaaaaaa Hij is erg mooi geworden zeg
* Pingwingei krijgt spontaan weer zin in knuffelen
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
  donderdag 14 december 2006 @ 14:56:33 #204
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_44426138
Wat een superlief filmpje is het geworden zeg!!!
Krijg gelijk zin in zaterdag
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_44427005
Ik word echt helemaal blij van het filmpje
pi_44427700
Tis zeker wel goed geregeld door Djep!
pi_44429237
Heel erg leuk in elkaar gezet! bedankt, bedankt!

Bij het intro staat Free Huggs, met dubbel g.

Trouwens, de jongen in oranje jas, laten we hem M noemen, die wilt erg graag de orginele video op DVD oid. Is dat mogelijk?

[ Bericht 38% gewijzigd door moelan0e op 14-12-2006 16:49:54 ]
pi_44459935
Zijn er nog mensen die leuke media weten in Den Haag??
pi_44460491
Oh en morgen moet echt iemand de borden voor me sjouwen, anders haal ik het einde van de dag niet. Ik zal een handigere manier bedenken dan in Utrecht!
pi_44464068
We verzamelen dus om 12.00 aangezien ik geen reakties heb gehad!
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:30:29 #211
52349 purplerose
pi_44464284
12.00 op Denhaag CS lijkt me prima plan
en uiteraard help ik je met sjouwen
pi_44465592
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef purplerose het volgende:
12.00 op Denhaag CS lijkt me prima plan
en uiteraard help ik je met sjouwen
das helemaal top. Ik hoop alleen dat er extra borden komen!
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:27:17 #213
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_44465686
Sorry voor het gebrek aan reacties aan mijn kant. Ik heb het extreem druk gehad de afgelopen dagen. Ben daarom ook blij om morgen iets leuks te gaan doen

Het filmpje is leuk geworden! Fijn dat ie toch nog online gezet kon worden. Ik ga vanavond nog één of twee borden maken, trouwens. Enne, ik wil ook wel wat borden sjouwen hoor, geen probleem.

Trouwens! Ik ga morgenochtend met de auto en heb nog ruimte over. Zit je op de route Apeldoorn-Amersfoort-Utrecht-Den Haag, en wil je meerijden, stuur dan een berichtje naar Eleven@live.nl.
pi_44465759
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Schlumberger het volgende:
Sorry voor het gebrek aan reacties aan mijn kant. Ik heb het extreem druk gehad de afgelopen dagen. Ben daarom ook blij om morgen iets leuks te gaan doen

Het filmpje is leuk geworden! Fijn dat ie toch nog online gezet kon worden. Ik ga vanavond nog één of twee borden maken, trouwens. Enne, ik wil ook wel wat borden sjouwen hoor, geen probleem.

Trouwens! Ik ga morgenochtend met de auto en heb nog ruimte over. Als er iemand is op de route Apeldoorn-Amersfoort-Utrecht-Den Haag, dan is die van harte uitgenodigd om mee te rijden
OK dan, helemaal top! Excuus geaccepteerd. Dat filmpje is een verhaal apart, maar dat vertel ik morgen wel.
Fijn dat je borden wil maken. Dat is wel nodig. Tenzij iedereen gewoon weg blijft.
pi_44468269
Want een ontzettend leuk filmpje Echt leuk in elkaar gezet.

Ik moet zelf nog even kijken hoe ik het precies moet doen. Ik denk dat ik vanuit Breda maar met de trein ga, omdat ik verder niet echt bekend ben met andere stations. Ik zal nou proberen er wel op tijd bij te zijn (En neem natuurlijk camera mee )
Ehm... ok
pi_44470228
Heeft iemand ook een idee hoe ik de borden makkelijk mee kan nemen, ze zijn 50X70 cm.
pi_44470424
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Djep het volgende:
Heeft iemand ook een idee hoe ik de borden makkelijk mee kan nemen, ze zijn 50X70 cm.
Bij elkaar binden door middel van een touwtje, je kan ze ook tussen je rug en je rugzak dragen ( als je een stukje moet lopen )

Djep ik ben er van de partij!, ik heb er echt al zin in. !
pi_44470480
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Djep het volgende:
Nee om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee... Technisch gesproken zijn het incourante kolereborden om te vervoeren :P
pi_44477455
veel plezier vandaag met huggen
pi_44477478
Een knuffel topic!
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:41:49 #221
52349 purplerose
pi_44477768
Sorrie guys, heb me verslapen dus 12.00 ga ik nie meer redden
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:42:48 #222
52349 purplerose
pi_44477773
Hadden we eigenlijk een backup plan voor als het regent, want in denhaag kan je nergens beschut staan zoals in hoogcaterijne
pi_44481192
geweldig filmpje!
pi_44481258
ah, dus daar is mijn vent heen

knuffelse mensen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 14:04:47 #225
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44481412
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef Djep het volgende:
Het filmpje staat online:

http://www.youtube.com/watch?v=zOyi-AYb18Q

Veel plezier!
Tof
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44485910
Ik meld mij weer, na een onwijsgave knuffeldag!
Tof! vond ik het echt!, ook al waren we met weinig

Leuk om jullie een keertje in het echt te hebben leren kennen!
Het wachten is op de foto's *kuch* Oversight *kuch*
pi_44485966
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:30 schreef seekfaM het volgende:
Ik meld mij weer, na een onwijsgave knuffeldag!
Tof! vond ik het echt!, ook al waren we met weinig

Leuk om jullie een keertje in het echt te hebben leren kennen!
Het wachten is op de foto's *kuch* Oversight *kuch*
ah !!

is hij ook onderweg ?

*honger heeft*

leuk dat het gezellig is geweest.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44486212
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef Mirage het volgende:

[..]

ah !!

is hij ook onderweg ?

*honger heeft*

leuk dat het gezellig is geweest.
We waren met 6... (17 mensen hadden zich aangemeld )
Volgens mij is de helft nog steeds onderweg naar Den haag ( als we de sms'jes moeten geloven die Djep kreeg )

Maar afgezien vandat
Het was gezellig en volgens mij is de meerderheid nu bezig naar het thuis frond aan het rijden de reactie's komen van hun volgens mij zo wel ik zit te wachten
pi_44486256
mooi dat het weer zo'n geslaagde dag was
pi_44489255
't Was echt enorm tof... Veel spontane reacties van het publiek, d'r was ook iemand die warme oliebollen voor ons ging kopen
Die cliniclowns neus bewaar ik als aandenken..

'k Had op de terugweg nog steeds de neiging om spontaan mensen te knuffelen, alleen bedacht ik me gelukkig net op tijd dat ik niet meer met zo'n bordje rondliep...
pi_44489539
Ik heb vandaag ook een Free Hugster geknuffeld. Een vriendin van me (waar ik het in topic 1 al eens over had) was vandaag ook weer de stad in gegaan (Dickens Festijn, Deventer) met een paar anderen, toen zagen we elkaar en ging ik haar even knuffelen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:36:28 #232
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_44490821
Ik ben benieuwd naar de leuke verslagen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_44491117
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:36 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de leuke verslagen
Die komen er vast en zeker maar aangezien nog niet iedereen die er geweest was zich heeft gemeld wacht ik nog even af
pi_44494274
Djep is thuis.

Het was weer hartstikke leuk. We hebben veel in de Passage gestaan en dat was echt een leuke locatie.
Wie waren er? Schlumberger, seekfaM, Chris.nl een dame van het vrolijke duo, RUBI en ik namen het knuffelen voor onze rekening. Onze lieve Oversight was er om een heleboel foto's te maken. Helaas is er NIET gefilmd. Door het wegblijven van sommige mensen viel dat in het water.
We hebben ontelbaaar veel knuffels uitgedeeld!
Op het laatst kwamen er mensen bij die mee gingen doen: twee leuke jonge dames en een ontzettend lieve moeder met een even zo lieve zoon. Eén van die meiden heeft echt IEDEREEN geknuffeld. Als afsluiter gingen we nog even wat drinken(schlumberger en ik , de dames en de moeder en de zoon) en in het café hebben we ook weer veel geknuffeld!! En die ene dame ging het hele café rond, hartstikke leuk!
Rubi en Djep zijn ontzettend moe. Ik heb kramp in mijn kaken van het lachen, zo leuk was. Ik ga naar bed met de clownsneus op en de rest van mijn verslag bewaar ik tot morgen!

KNUFFFFFFFF

[ Bericht 0% gewijzigd door Djep op 16-12-2006 23:07:02 ]
pi_44494304
oversightje is thuis en vanavond probeert hij de foto's nog online te zetten

(moest ik doorgeven)

kan dat maarzo of moet hij ze eerst rondsturen voor toestemmingen ?
Sir Winston Churchill
pi_44494510
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef Mirage het volgende:
oversightje is thuis en vanavond probeert hij de foto's nog online te zetten

(moest ik doorgeven)

wat mij betreft mag het.
pi_44494572
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:52 schreef Djep het volgende:

[..]

wat mij betreft mag het.
Ik ook ,

Djep ik vond het Top!!!!
pi_44494612
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Ik ook ,

Djep ik vond het Top!!!!
Fijn!!!! ik ook weer helemaal!!!
pi_44494681
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:40 schreef Djep het volgende:
... Helaas is er gefilmd. Door het wegblijven van sommige mensen viel dat in het water. ...
Die zin snap ik niet ...
pi_44494737
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:00 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Die zin snap ik niet ...
Dat door het weg blijven van sommige mensen, der niet gefilmd kon worden, dus dat dat filmen daardoor in het water gevallen is
pi_44494841
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:40 schreef Djep het volgende:
Djep is thuis.

Het was weer hartstikke leuk. We hebben veel in de Passage gestaan en dat was echt een leuke locatie.
Wie waren er? Schlumberger, seekfaM, Chris.nl een dame van het vrolijke duo, RUBI en ik namen het knuffelen voor onze rekening. Onze lieve Oversight was er om een heleboel foto's te maken. Helaas is er NIET gefilmd. Door het wegblijven van sommige mensen viel dat in het water.
We hebben ontelbaaar veel knuffels uitgedeeld!
Op het laatst kwamen er mensen bij die mee gingen doen: twee leuke jonge dames en een ontzettend lieve moeder met een even zo lieve zoon. Eén van die meiden heeft echt IEDEREEN geknuffeld. Als afsluiter gingen we nog even wat drinken(schlumberger en ik , de dames en de moeder en de zoon) en in het café hebben we ook weer veel geknuffeld!! En die ene dame ging het hele café rond, hartstikke leuk!
Rubi en Djep zijn ontzettend moe. Ik heb kramp in mijn kaken van het lachen, zo leuk was. Ik ga naar bed met de clownsneus op en de rest van mijn verslag bewaar ik tot morgen!

KNUFFFFFFFF
sorry, het woordje NIET vergeten....
pi_44494854
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef Mirage het volgende:
1900 foto's rondsturen

pi_44495149
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Dat door het weg blijven van sommige mensen, der niet gefilmd kon worden, dus dat dat filmen daardoor in het water gevallen is
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:07 schreef Djep het volgende:

[..]

sorry, het woordje NIET vergeten....
hehe, dacht het al!
  zondag 17 december 2006 @ 01:07:50 #244
152583 Schlumberger
pi_44497452
Ik ben ook weer bij mijn computer

Wát een geweldige dag was het weer! Aanvankelijk had ik mijn bedenkingen over de Hagenezen (vinden die Randstedelingen dit wel leuk?), maar dat bleek zeker mee te vallen. Het was jammer dat niet iedereen er was, maar dat kwam gelukkig goed door de vele enthousiastelingen die spontaan meededen. Zoals Djep al zei waren sommigen daarvan echt niet te stoppen, zoveel knuffels deelden ze uit!

Toen ik vanmorgen naar het westen reed, en mijn ruitenwissers hun best deden om de regen weg te vegen, zag ik het een beetje somber in. Ik zag ons al zielig in een winderige straat staan, zeiknat van de regen... Maar gelukkig was er een verwarmde indoor-winkelstraat mét kerstboom waar we konden staan.

Ik zou nog wel tientallen regels door kunnen gaan met schrijven over hoe leuk het wel niet was, maar ik geloof dat de boodschap wel duidelijk is nu. De volgende keer ben ik er weer bij. Ergens in januari ofzo?
  zondag 17 december 2006 @ 01:40:43 #245
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44497987
op schiphol .
  zondag 17 december 2006 @ 01:52:46 #246
19194 Oversight
◢◤
pi_44498555
quote:
Op zondag 17 december 2006 01:52 schreef Oversight het volgende:
Eerste foto's online...

http://web.mac.com/overheid/iWeb/Site/FREE%20HUGS.html
Goed werk!!

alleen kijk ik af en toe wel heeeeel vreemd . Kijk ik vaker zo...?
  zondag 17 december 2006 @ 02:43:53 #248
19194 Oversight
◢◤
pi_44498979
quote:
Op zondag 17 december 2006 02:11 schreef Djep het volgende:

Kijk ik vaker zo...?

een heleboel....
◢◤
  zondag 17 december 2006 @ 02:45:11 #249
19194 Oversight
◢◤
pi_44498993
en er zijn een paar waanzinnige lachfoto's van jou, die een beetje zijn bewogen....
◢◤
pi_44499096
Ik had er graag bij willen zijn zoals gezegd maar ik stond vanmiddag helaas in mijn met modder besmeurde keeperstenue in de regen te verliezen met voetbal
pi_44502581
Ohhh waarom zie ik dit nu pas?!

Wat een geweldig initiatief en een werkelijk fantastisch filmpje ervan, ik werd helemaal er een beetje van!

Zijn er al ideeën/plannen voor een volgende free hug dag?
Lijkt me leuk om hier ook eens te doen/organiseren

[ Bericht 13% gewijzigd door Etoile op 17-12-2006 12:15:04 ]
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_44502726
quote:
Op zondag 17 december 2006 02:45 schreef Oversight het volgende:
en er zijn een paar waanzinnige lachfoto's van jou, die een beetje zijn bewogen....
Een paar lach foto's van mij bedoel je
pi_44512527
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:24 schreef Perriwinkle het volgende:
kan er niet even gezegd worden waar we afspreken dat is toch veel handiger?
Waarom dan? Je komt toch niet...
  zondag 17 december 2006 @ 23:21:01 #254
152583 Schlumberger
pi_44524423
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:34 schreef Djep het volgende:

[..]

Waarom dan? Je komt toch niet...
Zoals zoveel mensen... ik wil niet vervelend doen hoor, maar het is toch fijn als je even afzegt vantevoren. Ik kan het me goed voorstellen dat je op het laatste moment denkt: "Brrr, ik ga toch maar niet...' Maar nu hebben we een tijd voor niets gewacht...

Maar goed, over een maandje weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_44526042
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:21 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

Zoals zoveel mensen... ik wil niet vervelend doen hoor, maar het is toch fijn als je even afzegt vantevoren. Ik kan het me goed voorstellen dat je op het laatste moment denkt: "Brrr, ik ga toch maar niet...' Maar nu hebben we een tijd voor niets gewacht...

Maar goed, over een maandje weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Als het maar niet zo is, dat jullie op mij hebben gewacht, aangezien ik Djep 2 smsjes gestuurd heb. Inhoud is overigens niet zo belangrijk, mochten jullie daar naar vragen.
Ehm... ok
  maandag 18 december 2006 @ 00:26:24 #256
152583 Schlumberger
pi_44526143
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Als het maar niet zo is, dat jullie op mij hebben gewacht, aangezien ik Djep 2 smsjes gestuurd heb. Inhoud is overigens niet zo belangrijk, mochten jullie daar naar vragen.
Van jou wisten we het hoor
pi_44526515
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:26 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

Van jou wisten we het hoor
Oh, gelukkig maar

*zweet van voorhoofd afveegt...
Ehm... ok
pi_44526908
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Dat heb ik uiteraard gemeld
pi_44533832
Ik gooi toch maar een voorzichtig spontaan mini-freehug-initiatiefje op hier, na een mailuitwisselingetje met Djep

Ik ben bezig een aantal vrienden op te trommelen om te proberen aanstaande zaterdag de 23e te gaan knuffelen in Eindhoven. Waarom zo snel, omdat ik jammergenoeg niet eerder van het initiatief wist hier op fok!, maar vooral omdat ik weet dat voor een bepaalde groep mensen de kerstdagen vreselijk eenzaam en verdrietig kunnen zijn. En die kunnen juist nu wel wat positieve energie gebruiken . En kerst draait toch om een mooie positieve gedachte en niet om alleen maar snel nog kadootjes voor de boom inslaan, knuffelen is dan toch wel een leuke manier om dat onder de aandacht te brengen, toch?

Ik heb in ieder geval 1 iemand die meegaat en een aantal mensen die het toch wel erg spannend vinden, maar wel geinteresseerd zijn. Ik denk dat het al een stuk minder spannend lijkt als je met een groepje bent, dus samen eventuele negativiteit kan opvangen. Camera en bediener daarvan zijn ook aanwezig.

Dus als er nog mensen zijn uit het zuiden of mensen die gewoon niet genoeg van knuffelen krijgen, laat u horen
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 18 december 2006 @ 13:21:36 #260
152583 Schlumberger
pi_44534918
Wat leuk dat je zo enthousiast bent, Étoile

De verleiding is groot om zaterdag ook naar Eindhoven te komen.. maar ik ga er nog even een middagje over nadenken! Zet mij dus maar op de 'misschien'-lijst
pi_44535106
Leuk Schlumberger! Het is ook wel heel snel he, denk er idd maar ff rustig over na

Ik dacht eventueel anders aan de zaterdag daarop, maar qua gedachte lijkt dit me heel leuk! Gisteren liep ik met een vriendin van me langs een minikerstmarktje in de stad en de negativiteit kwam gewoon op je af, bah. Ik kreeg toen al zin om gewoon ter plekke iets te doen.
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 13:28:36 #262
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44535144
quote:
Op zondag 17 december 2006 01:52 schreef Oversight het volgende:
Eerste foto's online...

http://web.mac.com/overheid/iWeb/Site/FREE%20HUGS.html
Lief.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44540849
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:34 schreef Djep het volgende:
  • Frumzel(camera en knuffelen)

• FamFarmerFan(knuffelen)===>evt met vrienden

• Schlumberger(knuffelen)

• Panthera1984(knuffelen)

• Mystikvm(camera)

• purplerose(knuffelen)

• Djep(knuffelen)

Misschien:

• Memento-Mori

• Filay

• Perriwinkle===meld je je nog even aan?

[afbeelding]
  • de blonde in bruin jasje kan hier een knuffel komen halen
    Lead me away, come inside,
    see my mind in kaleidoscope
    Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
      maandag 18 december 2006 @ 16:27:12 #264
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_44541044
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 12:43 schreef Étoile het volgende:
    Ik gooi toch maar een voorzichtig spontaan mini-freehug-initiatiefje op hier, na een mailuitwisselingetje met Djep

Ik ben bezig een aantal vrienden op te trommelen om te proberen aanstaande zaterdag de 23e te gaan knuffelen in Eindhoven. Waarom zo snel, omdat ik jammergenoeg niet eerder van het initiatief wist hier op fok!, maar vooral omdat ik weet dat voor een bepaalde groep mensen de kerstdagen vreselijk eenzaam en verdrietig kunnen zijn. En die kunnen juist nu wel wat positieve energie gebruiken . En kerst draait toch om een mooie positieve gedachte en niet om alleen maar snel nog kadootjes voor de boom inslaan, knuffelen is dan toch wel een leuke manier om dat onder de aandacht te brengen, toch?

Ik heb in ieder geval 1 iemand die meegaat en een aantal mensen die het toch wel erg spannend vinden, maar wel geinteresseerd zijn. Ik denk dat het al een stuk minder spannend lijkt als je met een groepje bent, dus samen eventuele negativiteit kan opvangen. Camera en bediener daarvan zijn ook aanwezig.

Dus als er nog mensen zijn uit het zuiden of mensen die gewoon niet genoeg van knuffelen krijgen, laat u horen
    Ik zal het ook hier even melden:
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Étoile het volgende:
    Heey mede-Eindhovenaren, kennen jullie het Free Hugs initiatief op fok!? Het leek mij leuk om a.s. zaterdag voor kerst dit ludieke experiment te gaan doen in de stad en dacht, misschien zitten er in deze reeks nog mensen die het leuk lijken en genoeg lef hebben?

Zie voor meer info dit topic: FREE HUGS #3 en deze website www.freehugscampaign.org
    Er wordt al ge-free-hugged in het centrum van Eindhoven .
    Bij de Piazza voor .
    Kortom, pak zaterdag de fiets naar het centrum en hug de vrijwilligers daaro!
    pi_44541673
    bleiblei, dankje voor de tip! Doen ze het structureel dan op zaterdag? Ik ken iig (online) vredeslifter die het georganiseerd had op 2 december, die heb ik ook even benaderd. Maar ik wist niet dat ze het vaker deden. Ken je ze toevallig?
      maandag 18 december 2006 @ 17:04:00 #266
    36431 bleiblei
    pi_44542558
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef Étoile het volgende:
    bleiblei, dankje voor de tip! Doen ze het structureel dan op zaterdag? Ik ken iig (online) vredeslifter die het georganiseerd had op 2 december, die heb ik ook even benaderd. Maar ik wist niet dat ze het vaker deden. Ken je ze toevallig?
    Nope, ik heb ze een keer zien staan. Zou idd. 2 december geweest kunnen zijn.
    pi_44543665
    Volgens mij was dat idd de enige keer, zij zijn in Nijmegen dit weekend. Ik blijf proberen mensen te overtuigen, het lijkt me nou echt leuk zo positief de kerst in. Ik hoop heel erg dat de twijfelaars in mn omgeving toch durven. Nouja, en anders ga ik sowieso mee met jullie de volgende keer

Is t niets voor jou bleiblei?
      maandag 18 december 2006 @ 17:40:31 #268
    36431 bleiblei
    pi_44543909
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Étoile het volgende:
    Volgens mij was dat idd de enige keer, zij zijn in Nijmegen dit weekend. Ik blijf proberen mensen te overtuigen, het lijkt me nou echt leuk zo positief de kerst in. Ik hoop heel erg dat de twijfelaars in mn omgeving toch durven. Nouja, en anders ga ik sowieso mee met jullie de volgende keer

Is t niets voor jou bleiblei?
    Nope, heb het te druk met andere dingen. Sorry!
    (Ben zo een zakenmannetje met te veel tijd @ work en te weinig tijd ernaast ).
    Maar ik zal mijn vriendin ter compensatie goed knuffelen die avond!
      maandag 18 december 2006 @ 17:55:34 #269
    116846 Pingwingei
    Ei van gevleugelde pingrequest
    pi_44544400
    Geweldig, zeg dat er mensen zelfs fanatiek meededen

Jammer dat velen er niet kwamen, maar de foto's liegen er niet om, het was vast reuzeleuk! Ik had een andere meeting, maar daar werd ook heel veel afgeknuffeld En heb in gedachten nog met jullie meegedaan
    IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
    Eerste naam én adoratietopique *O*
    Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
    Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
    pi_44545099
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 17:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nope, heb het te druk met andere dingen. Sorry!
    (Ben zo een zakenmannetje met te veel tijd @ work en te weinig tijd ernaast ).
    Maar ik zal mijn vriendin ter compensatie goed knuffelen die avond!
    Haha, is ok hoor Je mag natuurlijk ook gewoon ff langskomen voor een knuffel

Inmiddels zijn er 4 zeker (incl mezelf) en zo'n 4 twijfelaars!
    pi_44551646
    jammer dat ik niet kon
    pi_44551982
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
    jammer dat ik niet kon
    Daar koos je zelf voor
    Ehm... ok
    pi_44552477
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef Étoile het volgende:

[..]

Haha, is ok hoor Je mag natuurlijk ook gewoon ff langskomen voor een knuffel

Inmiddels zijn er 4 zeker (incl mezelf) en zo'n 4 twijfelaars!
    Ga zo door!!!

En je hebt weer een mail van mij!
    pi_44574145
    En inmiddels heeft 1 twijfelaar afgezegd, jammer!
    Waar blijft de rest?

Schlumberger heb je lekker nagedacht? gewoon doooeeen joh, lekker positief de kerst in
    pi_44604365
    fak dat in den haag dus net gemist :p komt er binnenkort nog 1 in den haag of leiden ofzo?
    .mwep
    pi_44634138
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 17:26 schreef Étoile het volgende:

Schlumberger heb je lekker nagedacht? gewoon doooeeen joh, lekker positief de kerst in

got.rice er komen 2 mensen uit Den Haag om zaterdag mee te doen, dus er is misschien wel iets te regelen als je wil?
      vrijdag 22 december 2006 @ 16:32:48 #277
    64326 beestjuh
    stupid little dreamer
    pi_44661340
    Ik kan ook wel een knuffel gebruiken.... of uitdelen, het effect blijft gelijk, maar morgen in eindhoven dus? Dan moet ik helaasch werken. Zijn er nog andere data, ik ga even het topic doorpluizen!
    power to the people
      vrijdag 22 december 2006 @ 16:36:33 #278
    102582 Asics
    Asics HIGH !!!
    pi_44661419
    wel leuk maar mag ik ook kiezen? ik wil liever niet door zo'n spook geknuffeld worden
    Asics neemt de tijd.
    Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
    pi_44661755
    Ik ben bezig om een nieuwe actie te organiseren. Ik hoop in januari of februari. Maar ik heb tips nodig: Welke stad gaan we?!?!
    pi_44661778
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef Djep het volgende:
    Ik ben bezig om een nieuwe actie te organiseren. Ik hoop in januari of februari. Maar ik heb tips nodig: Welke stad gaan we?!?!
    Den haag
    pi_44662045
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef Djep het volgende:
    Tokyo. Wat zou ik daar dolgraag mensen knuffelen.

Nee maar serieus, Apeldoorn misschien? Dan kan ik ook nog komen als ik durf.
    pi_44663033
    Jammer dat ik dit nu pas lees, anders was ik misschien wel meegegaan, 16 December. Misschien de volgende keer
    Dan zou ik graag in Den Haag gaan
    pi_44663599
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 17:07 schreef Eveli het volgende:

[..]

Tokyo. Wat zou ik daar dolgraag mensen knuffelen.

Nee maar serieus, Apeldoorn misschien? Dan kan ik ook nog komen als ik durf.
    Als mensen met meer suggesties komen, dan kan ik ff een polletje maken!

=========================================================================

Ik ga morgen gewoon in mijn eentje hier in Meppel knuffelen!

[ Bericht 40% gewijzigd door Djep op 22-12-2006 18:59:19 ]
    pi_44663620
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 18:16 schreef Djep het volgende:
    Ik ga morgen gewoon in mijn eentje hier in Meppel knuffelen!
    Knuffelverslaafde

Nee hoor Heel goed
    pi_44663641
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 18:17 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Knuffelverslaafde

Nee hoor Heel goed
    Doe je mee?

Voor jou heb ik wel een slaapplaats
    pi_44663671
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 18:18 schreef Djep het volgende:

[..]

Doe je mee?

Voor jou heb ik wel een slaapplaats
    Van ouders, moet ik al mee naar oma. daar een beetje sociaal doen
    Maar, een andere keer doe ik zeker mee vooral als jij het weer organiseerd met een aantal mensen
    pi_44663732
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Van ouders, moet ik al mee naar oma. daar een beetje sociaal doen
    Maar, een andere keer doe ik zeker mee vooral als jij het weer organiseerd met een aantal mensen
    Hmm jammer, maar aan de andere kant is dit natuurlijk een heel sociaal verantwoorde actie! En dan komen we bij jouw oma knuffelen op oudjaarsdag...(of woont ze nog zelfstandig ?)

Maar een volgende actie komt er zeker. Je hebt mijn mail toch gehad?
    pi_44663848
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 18:22 schreef Djep het volgende:

[..]

Hmm jammer, maar aan de andere kant is dit natuurlijk een heel sociaal verantwoorde actie! En dan komen we bij jouw oma knuffelen op oudjaarsdag...(of woont ze nog zelfstandig ?)

Maar een volgende actie komt er zeker. Je hebt mijn mail toch gehad?
    Ja, dat is zeer zeker zo Sociaal verantwoord maar aangezien men oma, nog zelfstandig woont ( in Valkenswaard (alleen )) is het wel even aardig om daar langs tegaan
    Ja ik heb je mail gehad, reactie ga je nog wel krijgen om zo ook nog een aantal dingen te melden, maar dat in het mailtje
    pi_44663933
    Qua centraligheid zou je ook eens voor Amersfoort ofzo kunnen kiezen? Of Rotterdam?

Het is best opvallend dat er zo veel kleine acties georganiseerd wordt her en der (ik heb mensen gesproken die alleen al dit weekend ook in utrecht, dordrecht, nijmegen en weert gaan huggen).
      vrijdag 22 december 2006 @ 19:34:20 #290
    152583 Schlumberger
    pi_44665369
    Pff... het gaat allemaal te snel om bij te houden

-Étoile: Ik heb al de hele week nagedacht over wel of niet meegaan naar Eindhoven, maar ik heb voorlopig besloten om thuis te blijven. Ik ben deze week al overal in het land geweest om te werken (vandaag weer 550 km gereden), en daarbij komt nog eens een fulltime studie...

Toch zou ik graag de mogelijkheid nog open willen houden Als ik me morgen toch verveel, spring ik misschien wel in de auto om nog een paar knuffels mee te pikken... Vandaar dat ik het op het prijs zou stellen als iemand me een mobiel nummer wil doorsturen zodat ik kan bellen waar jullie staan. Het adres dat je hiervoor kan gebruiken is Eleven @ live . nl

- Wat betreft de volgende Freehugs-actie: Eind januari lijkt me een goede tijd.... Apeldoorn (groot overdekt winkelcentrum!), Arnhem, Zwolle, Groningen of Den Bosch lijken mij goede lokaties

(succes met de poll, Djeppie )
    pi_44665554
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef Schlumberger het volgende:
    Pff... het gaat allemaal te snel om bij te houden

-Étoile: Ik heb al de hele week nagedacht over wel of niet meegaan naar Eindhoven, maar ik heb voorlopig besloten om thuis te blijven. Ik ben deze week al overal in het land geweest om te werken (vandaag weer 550 km gereden), en daarbij komt nog eens een fulltime studie...

Toch zou ik graag de mogelijkheid nog open willen houden Als ik me morgen toch verveel, spring ik misschien wel in de auto om nog een paar knuffels mee te pikken... Vandaar dat ik het op het prijs zou stellen als iemand me een mobiel nummer wil doorsturen zodat ik kan bellen waar jullie staan. Het adres dat je hiervoor kan gebruiken is Eleven @ live . nl

- Wat betreft de volgende Freehugs-actie: Eind januari lijkt me een goede tijd.... Apeldoorn (groot overdekt winkelcentrum!), Arnhem, Zwolle, Groningen of Den Bosch lijken mij goede lokaties

(succes met de poll, Djeppie )
    schlummie...morgen in Meppel dan? Het is wel klein hier hoor! Maar wel gezellie!!
    pi_44666161
    Dank voor je reactie! Ik heb je gemaild! Kan me voorstellen dat het erg veel is, het moet natuurlijk wel leuk blijven he?! Niet dat je met een burnout thuis zit van al dat geknuffel haha.

[ Bericht 10% gewijzigd door Etoile op 22-12-2006 20:09:42 ]
    pi_44670997
    HIER vind je alvast een nieuwe OP. Voor als dit deel vol is
    pi_44676680
    HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES EN PLEZIER, ÉTOILE ! ! !

het wordt fantastisch, dat zul je zien ! ! !

Dikke knuf, Djep ! ! !
      zaterdag 23 december 2006 @ 15:06:59 #295
    152583 Schlumberger
    pi_44682446
    Ik heb Étoile net geprobeerd te bellen, maar ze hoorde haar telefoon niet. Iets zegt me dat ze het wel naar hun zin hebben
      zaterdag 23 december 2006 @ 16:55:57 #296
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_44684721
    Er stonden mensen met Free Hugs borden in Arnhem. Ik vermoedde eigenlijk dat het fokkers waren, maar zo te lezen niet..?
    Tranquillo
      zaterdag 23 december 2006 @ 17:10:46 #297
    152583 Schlumberger
    pi_44685090
    Nope, wij waren het niet

Hoe heb jij het gehad in Meppel, Djep? Was je echt in je eentje gegaan? Da's wel lef hoor
    pi_44692337
    Zoooo daar ben ik weer
    Het was echt een overweldigend succes, we hebben honderden knuffels uitgedeeld (met zijn 4-en) en echt zo ontzettend veel leuke reacties gekregen, jong, oud, alle nationaliteiten, keurige dames en slonzige kerels. Heel veel mensen maakten foto's of filmpjes of bleven een tijd staan kijken. Er waren eigenlijk maar 2 reacties die echt niet leuk waren, de ene was een vrouw die heeeeel kattig zei 'die krijg ik wel van mn man', maar dat hoorden 2 vrouwen die aankwamen lopen en die deden dat stemmetje na en gaven me juist een extra dikke knuffel. En er was een nogal racistisch aangelegd gabbermeisje die een opmerking maakte die ik maar niet ga herhalen, maargoed toen had ik net een knuffel van 6 kinderen tegelijk gehad, dus ik was er wel tegen bestand. Het liefste vond ik een paar hele oude dametjes die je echt zooo stevig knuffelde, dat was echt gewoon ontroerend. Of van die hele nors kijkende mannen die dan toch lachend wegliepen naderhand

Ik denk dat we er minstens een stuk of 100 op film hebben dus dat wordt wel een goede! Er hebben nog spontaan 2 groepjes meiden een tijdje meegedaan, erg leuk! Naderhand hebben we gezellig bij mij thuis nog alle filmpjes even bekeken en homemade nasi gegeten. ik heb alleen wel spierpijn van het hooghouden van het bordje

Schlumberger, sorry dat ik hem niet hoorde, heb je mijn smsje nog gekregen?

Djep dappere vrouwe, hoe is het u vergaan?
    pi_44694630
    Étoile, Étoile, votre histoire c'est très, très magnifique!! Mes compliments

Ik ben eindelijk zover om een verslagje te maken. Het liet veel te lang op zich wachten.Ik moest van alles doen hier in huis en daar omheen. Ik ben weeeeeeeer helemaal hyperdepieper...

Ik ben mijn actie op een kruising van de Hoofdstraat met de markt begonnen. Mijn tas met borden heb ik bij bakkerij het stoepje gedumpt(thnx ) en zo over de markt naar mijn startplek gelopen. Ik meen dat het een kaasboertje was die mij de eerste knuffel gaf. En iedereen keek echt om en zo. En dan realiseer je je wel dat je dus echt alleen loopt!! Maar ja, je moet door:
    Binnen no time had ik drie knuffels gehad en toen kwam mijn ex- zwager aangelopen. Die heb ik geroepen en hij keek wel erg vreemd. Een knuffel kreeg ik, maar hij wou wel uitleg geven. Het is een stille, dus wat ie er nou van vond dat weet ik niet. Nog wat koetjes en kalfjes en ik ging weer door.
    Rubi werd ook eindeloos geknuffeld, door kinderen, volwassenen, verstandelijk gehandicapten....
    Na een stuk of tien knuffels ben ik de tel kwijt geraakt. Rubi werd ook eindeloos geknuffeld, door kinderen, volwassenen, verstandelijk gehandicapten....
    Drie kwartier later zag ik vanuit mijn ooghoeken ons mannetje dat het filmpje in elkaar gezet foto's van mij maken.
    Ik was erg blij hem en zijn vriend te zien: Ik vond t stiekum best wel eng.
    Ik was trouwens erg blij met het bordje van Chris.nl, dat had aan de ene kant FREE HUGS staan en aan de andere kant GRATIS KNUFFEL. Dat was hier wel nodig....
    Een buurvrouw kwam voorbij en enthousiast sprak ik haar aan. Maar die wou niet knuffelen want ze had haar moeder net moeten knuffelen want die had net een gebroken enkel opgelopen wat geopereerd moest worden....
    En eindelijk kwam de kerstman die door de stad liep mij knuffelen.
    Bekenden kwamen voorbij, verbaasd, sommigen herkenden mij niet direct(twee weken geleden bij de kapper geweest, make up wat ik bijna nooit draag...). Maar een knuffel kreeg ik!
    Even pauze, koffie en een tostie met mijn vrienden.
    Na de pauze weer op het zelfde plekje gaan staan. Mijn vrienden besloten even te gaan winkelen en lieten mij even alleen om later weer terug te komen.
    Geen camera? Geen punt. Binnen een paar tellen stond er een fotograaf van omroep Meppel plaatjes te schieten! Na wat knuffelacties vastgelegd te hebben, vertrok ie weer.
    Verder knuffelen...Meppel heeft best wat stugge inwoners en dat kon ik ook prima merken! Mensen liepen mopperend voorbij, ik kreeg de opmerking van een norse man dat ik maar een vriend moest zoeken. Jongens uit Staphorst die mij kennelijk niet verstonden( ik praat ABN). Maar ook ontzettend veel mensen die het kenden van tv, of glimlachend doorliepen en dat is natuurlijk al voldoende! Spontane mensen die aan kwamen rennen. Mensen die zich afvroegen waar de verborgen camera was...
    Even later stond er een fotograaf van de meppeler courant te knippen . Ik heb wat info wat ik leuk had uitgeprint meegegeven en wie weet komt er een leuk stukje!
    Ook mensen van 112meppel.com(die ik had ingelicht) kwamen foto's maken en zij wilden graag op de hoogte blijven van de acties! Wie weet konden ze een cameraploegje sturen voor een reportage
    Een van de fotografen heeft me ook vast gelegd knuffelend met de kerstman.
    Een mevrouw heeft zich aangemeld, ze wil mee knuffelen bij een volgende actie.
    De mannen van het draaiorgel kwamen natuurlijk ook knuffelen.
    Veel, voor mij bekende meppelers, kwamen voorbij. Een lerares met wie ik een moeilijke periode gedeeld heb, een collega, mensen van het uitgaan, mensen die ik kende toen ik in een winkel werkte(6 jaar). Mijn directe, wat oudere buren kwamen voorbij. Ik had met mijn kerstkaart ook een flyertje van het free huggen erbij gedaan. Enthousiast vroeg ik of ze een knuffel wilden. Nee dat dan toch niet... en waarom deed ik dit nou eigenlijk....
    Volgens mij zit het nu zo: het ene deel van Meppel verklaart me voor gek, en het andere deel vindt het helemaal te gek!!
    Ik ben benieuwd hoe de komende tijd in Meppel me zal vergaan....Misschien moet ik mijn haar wel blonderen ofzo ....

Mijn dag was helemaal te gek, ik heb gelachen om de gekke opmerking van deze, soms stugge opmerkingen. Ik heb genoten van de knuffels die ik kreeg( bijv die hard rock-achtige figuur met lang haar die mij op de terugweg óók weer kwam knuffelen)! Maar ik ben wel erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.....
    pi_44694775
    wat ontzettend leuk zeg Djep en wat een lef hoor, in je eentje gaan knuffelen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')