Ge-wel-digquote:Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef Djep het volgende:
Het filmpje staat online:
http://www.youtube.com/watch?v=zOyi-AYb18Q
Veel plezier!
das helemaal top. Ik hoop alleen dat er extra borden komen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef purplerose het volgende:
12.00 op Denhaag CS lijkt me prima plan
en uiteraard help ik je met sjouwen
OK dan, helemaal top! Excuus geaccepteerd. Dat filmpje is een verhaal apart, maar dat vertel ik morgen wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Schlumberger het volgende:
Sorry voor het gebrek aan reacties aan mijn kant. Ik heb het extreem druk gehad de afgelopen dagen. Ben daarom ook blij om morgen iets leuks te gaan doen
Het filmpje is leuk geworden! Fijn dat ie toch nog online gezet kon worden. Ik ga vanavond nog één of twee borden maken, trouwens. Enne, ik wil ook wel wat borden sjouwen hoor, geen probleem.
Trouwens! Ik ga morgenochtend met de auto en heb nog ruimte over. Als er iemand is op de route Apeldoorn-Amersfoort-Utrecht-Den Haag, dan is die van harte uitgenodigd om mee te rijden
Bij elkaar binden door middel van een touwtje, je kan ze ook tussen je rug en je rugzak dragen ( als je een stukje moet lopen )quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Djep het volgende:
Heeft iemand ook een idee hoe ik de borden makkelijk mee kan nemen, ze zijn 50X70 cm.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Djep het volgende:
Heeft iemand ook een idee hoe ik de borden makkelijk mee kan nemen, ze zijn 50X70 cm.
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef Djep het volgende:
Het filmpje staat online:
http://www.youtube.com/watch?v=zOyi-AYb18Q
Veel plezier!
ah !!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:30 schreef seekfaM het volgende:
Ik meld mij weer, na een onwijsgave knuffeldag!
Tof! vond ik het echt!, ook al waren we met weinig
Leuk om jullie een keertje in het echt te hebben leren kennen!
Het wachten is op de foto's*kuch* Oversight *kuch*
![]()
We waren met 6... (17 mensen hadden zich aangemeld )quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
ah !!
is hij ook onderweg ?
*honger heeft*
leuk dat het gezellig is geweest.
![]()
![]()
Die komen er vast en zekerquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:36 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de leuke verslagen
wat mij betreft mag het.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef Mirage het volgende:
oversightje is thuis en vanavond probeert hij de foto's nog online te zetten
(moest ik doorgeven)
kan dat maarzo of moet hij ze eerst rondsturen voor toestemmingen ?
Fijn!!!! ik ook weer helemaal!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik ook,
Djep ik vond het Top!!!!![]()
![]()
Die zin snap ik niet ...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:40 schreef Djep het volgende:
... Helaas is er gefilmd. Door het wegblijven van sommige mensen viel dat in het water. ...
Dat door het weg blijven van sommige mensen, der niet gefilmd kon worden, dus dat dat filmen daardoor in het water gevallen isquote:
sorry, het woordje NIET vergeten....quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:40 schreef Djep het volgende:
Djep is thuis.
Het was weer hartstikke leuk. We hebben veel in de Passage gestaan en dat was echt een leuke locatie.
Wie waren er? Schlumberger, seekfaM, Chris.nl een dame van het vrolijke duo, RUBI en ik namen het knuffelen voor onze rekening. Onze lieve Oversight was er om een heleboel foto's te maken. Helaas is er NIET gefilmd. Door het wegblijven van sommige mensen viel dat in het water.
We hebben ontelbaaar veel knuffels uitgedeeld!
Op het laatst kwamen er mensen bij die mee gingen doen: twee leuke jonge dames en een ontzettend lieve moeder met een even zo lieve zoon. Eén van die meiden heeft echt IEDEREEN geknuffeld. Als afsluiter gingen we nog even wat drinken(schlumberger en ik , de dames en de moeder en de zoon) en in het café hebben we ook weer veel geknuffeld!! En die ene dame ging het hele café rond, hartstikke leuk!
Rubi en Djep zijn ontzettend moe. Ik heb kramp in mijn kaken van het lachen, zo leuk was. Ik ga naar bed met de clownsneus op en de rest van mijn verslag bewaar ik tot morgen!
KNUFFFFFFFF![]()
1900 foto's rondsturenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:42 schreef Mirage het volgende:
kan dat maarzo of moet hij ze eerst rondsturen voor toestemmingen ?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat door het weg blijven van sommige mensen, der niet gefilmd kon worden, dus dat dat filmen daardoor in het water gevallen is
hehe, dacht het al!quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:07 schreef Djep het volgende:
[..]
sorry, het woordje NIET vergeten....
Goed werk!!quote:Op zondag 17 december 2006 01:52 schreef Oversight het volgende:
Eerste foto's online...
http://web.mac.com/overheid/iWeb/Site/FREE%20HUGS.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |