Dit was dus ook mijn reactie!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef purplerose het volgende:
Wat leuk om te zien dat het zich zo aan het verspreiden is!![]()
Laatst had ik een baaldag op mijn werk. En toen kwam iemand die van mijn knuffelactie wist me een knuffel geven!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:29 schreef Sylvana het volgende:
echt leuk dat zoveel mensen het nu doen![]()
![]()
Ahhh das lief zegquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Laatst had ik een baaldag op mijn werk. En toen kwam iemand die van mijn knuffelactie wist me een knuffel geven!
Ik heb op youtube een filmpje gezien met een interview met de Sick Puppies. Hierin wordt gemeld dat de actie al jarenlang bezig is, dus hij komt nu zeg maar na al die jaren tot bloei, er is een Free Hugs organisatie en allesquote:Op zondag 3 december 2006 03:31 schreef Schlumberger het volgende:
Een week geleden vond ik het nog tamelijk vervelend dat het zo'n enorme rage aan het worden was. De media hadden het erover, en op talloze forums werd er wel een actie georganiseerd. Het nieuwe raakte eraf, en ik had het idee dat mensen het als een rage gingen beschouwen. Iets wat je natuurlijk liever niet wil...
Maar zoals ik het nu zie, ben ik er eigenlijk wel blij mee dat het een wijdverspreid fenomeen aan het worden is. Mensen die inmiddels al vertrouwd zijn met het Free Hugs-concept, zullen je ook minder scheef aankijken op straat als je ze een knuffel wil geven.
Ik hoop echt dat dit iets blijvends gaat worden. Iets dat nog wel een paar jaar mee kanWas het maar al 16 december!
vanaaf neemt muttie oprah op!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:19 schreef moelan0e het volgende:
Juist, dat nieuws ontving ik hier ook Schlumberger!
Thnx, gelukkig heb ik een goede fysio!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:07 schreef moelan0e het volgende:
Bah, succes met je schouder. Je hebt die namelijk wel nodig met knuffelen.
Thnx, ik zal vanaaf eens kijken!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:14 schreef SnowDoggg het volgende:
Man bijt hond uitzending Het begint bij precies 10 minuten!![]()
Tuluk wel, alleen het beste blijft natuurlijk het gewoon doen in plaats van erover praten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:35 schreef Frumzel het volgende:
het leeft niet meer?
ik kan niet teveel typen: ik spaar mijn arm voor zaterdag!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Tuluk wel, alleen het beste blijft natuurlijk het gewoon doen in plaats van erover praten.
Dat kan, Bij moest het ook groeien. Wel één hele dagquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:55 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ze waren er nog niet over uit...![]()
Het idee moet nog groeien bij hun
Ehm, je moest eens weten waar ik helemaal vandaan ben gekomen...Maar dat vertel ik wel eens onder vier ogenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:58 schreef FamFarmerFan het volgende:Het is niet iedereeen gegeven dat ze snel over hun angsten en onzekerheden heen stappen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Djep het volgende:
[..]
Ehm, je moest eens weten waar ik helemaal vandaan ben gekomen...Maar dat vertel ik wel eens onder vier ogen![]()
En juist uit dat oogpunt heb ik respect voor ieders beslissing![]()
Lieffiequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:04 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Sommige dingen hoeven niet gezegd te worden om toch uitgesproken duidelijk te zijn.
*HUG*
liefquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:42 schreef Djep het volgende:
tuurlijk wel.
Dikke knuffel voor FRUMZEL!!
Thnxquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:08 schreef Frumzel het volgende:
[..]
lief
en een knuffel terug natuurlijk
Zondag of maandag ontvangen jullie een mail/pm met nieuwe gegevens!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef Schlumberger het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om concrete afspraken te maken.
Waar spreken we af, en hoe laat? Ik stel voor dat we op Den Haag CS afspreken, voor het grote blauwe vertrektijdenbord.
Rond een uurtje of 11?
Oh hartstikke leuk zeg! En wel 3 uur lang meeknuffelenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef Seestar het volgende:
Ha!
Werd vanmorgen door een vriend gebeld dat ze op de markt knuffels uitdeelden hier in Wageningen. Ik ben een knuffel gaan halen en heb vervolgens 3 uur zelf knuffels uitgedeeld. Vond het echt fantastisch om te doen, moest ook wat schroom overwinnen, maar uiteindelijk kon ik iedereen voluit uitnodigen om te knuffelen. Ben er nog steeds van ondersteboven. Zoveel leuke reacties gekregen ook!
Ik kan het iedereen aanraden
Binnenkort komt hier ook een filmpje van op Youtube.
Je weet wie het organiseert.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef moelan0e het volgende:
Wiens idee was het in godsnaam om toestemming te vragen aan de band?
tjsk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |