* djep kruipt lekker tegen FamFarmerFan aan....quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
*HUG* @Djep @Moelanoe @Schlumberger @pingwingei @Frumzel en verder iedereen die er wel 1 kan gebruiken, of 2.
Ik zag het ook, vroeg me al af of het via Fok was. Begint een ware hype te worden dit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:22 schreef Blivox het volgende:
Free hugs vanmiddag in Rotterdam.
Maar uiteraard... Iedereen wil liefde krijgen en liefde geven...quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag het ook, vroeg me al af of het via Fok was. Begint een ware hype te worden dit.
Als jij een clubje mensen optrommelt komt dat helemaal goed!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:54 schreef Xith het volgende:
tvp! voor als jullie ooit naar arnhem of nijmegen gaan
Ik sla mensen die me spontaan knuffelenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef Djep het volgende:
[..]
Maar uiteraard... Iedereen wil liefde krijgen en liefde geven...
krijg ik een knufffff van jou???
Maar ik knuf ook niet spontaan....Ik vroeg het toch netjes. En als je niet wil; dat geeft niet niet. dan zeg ik je vriendelijk goedendag.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik sla mensen die me spontaan knuffelen. Ik doe dan ook alleen maar bij hoge uitzondering aan knuffelen, dus ik ben bang van niet
.
Ik zit nu nog in Frankrijk - en fransen zijn niet echt knuffelaarsquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Als jij een clubje mensen optrommelt komt dat helemaal goed!!!
Wist je trouwens dat er mensen van uit heel het land naar Den Haag gaan? Misschien kan je wel met iemand meerijden. Ik kom bijv. met de auto uit Meppel,....
Gelukkig maar, fransen zijn ook niet echt bekend om hun massale deodorant-gebruik en persoonlijke hygiëne.quote:Op zondag 26 november 2006 00:28 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in Frankrijk - en fransen zijn niet echt knuffelaars
En dat is KnuffelTurkquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik sla mensen die me spontaan knuffelen. Ik doe dan ook alleen maar bij hoge uitzondering aan knuffelen, dus ik ben bang van niet
.
Ook niet na een paar wijntjes??quote:Op zondag 26 november 2006 00:28 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in Frankrijk - en fransen zijn niet echt knuffelaars
YEAHquote:Op zondag 26 november 2006 20:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een meisje in Rotterdam geknuffeld gisteren!!
Hoezo: t schijnt...?quote:Op maandag 27 november 2006 22:50 schreef purplerose het volgende:
Er schijnt op fokradio gezegd te zijn dat de freehugs actie verschoven is naar 9dec?
quote:Op maandag 27 november 2006 22:55 schreef Djep het volgende:
[..]
Hoezo: t schijnt...?
Weet dr niks van.
Ik heb gevraagd of ze nog een keer aandacht aan de actie wilden besteden. Geen reactie op gekregen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:42 schreef moemoe het volgende:
Ah shit 16 december, ik heb gisteren op Fok! radio gezegd dat het 9 december was, wist het niet uit mijn hoofd.
Naja er is iig genoemd dat het in Den Haag is en dat Oversight foto's gaat schieten.
Jammer, maar als dat je beslissing is, dan heb ik daar respect voor!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Christine het volgende:
Sorry, denk dat ik toch niet meega gezien alle media-aandacht die dit krijgt/gaat krijgen... zit ik totaal niet op te wachten namelijk..
@moemoe: Je had zeker koorts?!quote:
* djep kruipt voorzichtig tegen CecilBDemented aanquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb zin om te knuffelen
Ik ga er tegen die tijd nog eens goed over nadenken, de filmpjes op youtube zien er wel cool uit. En ik kan vast wel de camera ontlopenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef Djep het volgende:
[..]
Jammer, maar als dat je beslissing is, dan heb ik daar respect voor!
In ieder geval wel een dikke knuffel voor je!
Dit is niet het bewuste nummer....quote:Op woensdag 22 november 2006 22:52 schreef Djep het volgende:
Tindersticks, Stewart Staples: This Heart Of Mine
Yep, daar was ik al heel blij mee!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:15 schreef Pingwingei het volgende:
Nouja in elk geval een vordering
De binnenstad is helemaal niet zo groot.. niet echt druk ook.. kunnen ze beter in Rotterdam gaan staan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:57 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Blijft de vraag nog:
Wanneer in Dordrecht?
![]()
![]()
In Eindhoven liepen d'r ook twee of drie vandaag...quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef Dagonet het volgende:
Vandaag iemand in Zwolle bezig geweest?
Was een aangename knuffel bij de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:17 schreef Foeske het volgende:
In Eindhoven liepen d'r ook twee of drie vandaag...
Dit was dus ook mijn reactie!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef purplerose het volgende:
Wat leuk om te zien dat het zich zo aan het verspreiden is!![]()
Laatst had ik een baaldag op mijn werk. En toen kwam iemand die van mijn knuffelactie wist me een knuffel geven!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:29 schreef Sylvana het volgende:
echt leuk dat zoveel mensen het nu doen![]()
![]()
Ahhh das lief zegquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Laatst had ik een baaldag op mijn werk. En toen kwam iemand die van mijn knuffelactie wist me een knuffel geven!
Ik heb op youtube een filmpje gezien met een interview met de Sick Puppies. Hierin wordt gemeld dat de actie al jarenlang bezig is, dus hij komt nu zeg maar na al die jaren tot bloei, er is een Free Hugs organisatie en allesquote:Op zondag 3 december 2006 03:31 schreef Schlumberger het volgende:
Een week geleden vond ik het nog tamelijk vervelend dat het zo'n enorme rage aan het worden was. De media hadden het erover, en op talloze forums werd er wel een actie georganiseerd. Het nieuwe raakte eraf, en ik had het idee dat mensen het als een rage gingen beschouwen. Iets wat je natuurlijk liever niet wil...
Maar zoals ik het nu zie, ben ik er eigenlijk wel blij mee dat het een wijdverspreid fenomeen aan het worden is. Mensen die inmiddels al vertrouwd zijn met het Free Hugs-concept, zullen je ook minder scheef aankijken op straat als je ze een knuffel wil geven.
Ik hoop echt dat dit iets blijvends gaat worden. Iets dat nog wel een paar jaar mee kanWas het maar al 16 december!
vanaaf neemt muttie oprah op!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:19 schreef moelan0e het volgende:
Juist, dat nieuws ontving ik hier ook Schlumberger!
Thnx, gelukkig heb ik een goede fysio!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:07 schreef moelan0e het volgende:
Bah, succes met je schouder. Je hebt die namelijk wel nodig met knuffelen.
Thnx, ik zal vanaaf eens kijken!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:14 schreef SnowDoggg het volgende:
Man bijt hond uitzending Het begint bij precies 10 minuten!![]()
Tuluk wel, alleen het beste blijft natuurlijk het gewoon doen in plaats van erover praten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:35 schreef Frumzel het volgende:
het leeft niet meer?
ik kan niet teveel typen: ik spaar mijn arm voor zaterdag!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Tuluk wel, alleen het beste blijft natuurlijk het gewoon doen in plaats van erover praten.
Dat kan, Bij moest het ook groeien. Wel één hele dagquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:55 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ze waren er nog niet over uit...![]()
Het idee moet nog groeien bij hun
Ehm, je moest eens weten waar ik helemaal vandaan ben gekomen...Maar dat vertel ik wel eens onder vier ogenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:58 schreef FamFarmerFan het volgende:Het is niet iedereeen gegeven dat ze snel over hun angsten en onzekerheden heen stappen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Djep het volgende:
[..]
Ehm, je moest eens weten waar ik helemaal vandaan ben gekomen...Maar dat vertel ik wel eens onder vier ogen![]()
En juist uit dat oogpunt heb ik respect voor ieders beslissing![]()
Lieffiequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:04 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Sommige dingen hoeven niet gezegd te worden om toch uitgesproken duidelijk te zijn.
*HUG*
liefquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:42 schreef Djep het volgende:
tuurlijk wel.
Dikke knuffel voor FRUMZEL!!
Thnxquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:08 schreef Frumzel het volgende:
[..]
lief
en een knuffel terug natuurlijk
Zondag of maandag ontvangen jullie een mail/pm met nieuwe gegevens!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef Schlumberger het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om concrete afspraken te maken.
Waar spreken we af, en hoe laat? Ik stel voor dat we op Den Haag CS afspreken, voor het grote blauwe vertrektijdenbord.
Rond een uurtje of 11?
Oh hartstikke leuk zeg! En wel 3 uur lang meeknuffelenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef Seestar het volgende:
Ha!
Werd vanmorgen door een vriend gebeld dat ze op de markt knuffels uitdeelden hier in Wageningen. Ik ben een knuffel gaan halen en heb vervolgens 3 uur zelf knuffels uitgedeeld. Vond het echt fantastisch om te doen, moest ook wat schroom overwinnen, maar uiteindelijk kon ik iedereen voluit uitnodigen om te knuffelen. Ben er nog steeds van ondersteboven. Zoveel leuke reacties gekregen ook!
Ik kan het iedereen aanraden
Binnenkort komt hier ook een filmpje van op Youtube.
Je weet wie het organiseert.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef moelan0e het volgende:
Wiens idee was het in godsnaam om toestemming te vragen aan de band?
tjsk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |