Het is geweldig allemaal. Veel succes met jullie aktie..quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:26 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En het had je gepast om nu netjes te reageren nadat allerlei mensen je antwoord geven op je onvriendelijke opmerking. Want ik geloof niet dat zoiets nodig was.
en jij vindt palingsound helemaal geweldig en daar heb ik totáál niks mee maar ik gun je van harte die muziek
aaaaaaaaah wat lief van je!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:40 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Het is geweldig allemaal. Veel succes met jullie aktie..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:40 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Het is geweldig allemaal. Veel succes met jullie aktie..![]()
![]()
Mooie uitdrukking, die ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:43 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Beleefdheid is echt niks meer dan lucht maar net als een airbag vangt het de ruwe klappen op
haha, ja, sorry het lijjkt me nog steeds niks maar reageerde inderdaad niet op mijn vriendelijkst. Excuses. ( niet gelijk gaan knuffelen nu hoor...) Aan het begin van elke werkweek zit ik niet zo goed in mijn vel, en wil nog wel eens heftig reageren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:43 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dank je, alhoewel je ook gewoon mag zeggen dat het jou helemaal niks lijkt maar verder iemand succes wensen.
Maar het staat al een stuk positiever en vriendelijker.
*netjeseenhandgeeft*Beleefdheid is echt niks meer dan lucht maar net als een airbag vangt het de ruwe klappen op
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:46 schreef purmernoord het volgende:
[..]
haha, ja, sorry het lijjkt me nog steeds niks maar reageerde inderdaad niet op mijn vriendelijkst. Excuses. ( niet gelijk gaan knuffelen nu hoor...) Aan het begin van elke werkweek zit ik niet zo goed in mijn vel, en wil nog wel eens heftig reageren.
* djep knuffelt FamFarmerFanquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:52 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En naar mijn overtuiging is dit 1 van de side-effects van dat hele bord. Mensen reageren erop, een gesprek volgt en je praat met elkaar. Ineens gaan wildvreemde mensen een gesprek aan op straat, over wat zij voor waarden en normen hebben en hoe zij de wereld nu ervaren.
Wij hebben echt niet iedereen om de nek gevlogen, we hebben niemand gedwongen. Maar we hebben met iedereen die er wat over vroeg en iedereen die belangstelling had een gesprek gehad en soms dus ook geen knuffel. Maar wel een goed gevoel.
En ik denk dat het daarmee begint.
Nog steeds niks gehoord. Maandag ga ik naar Engeland bellenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:39 schreef SnowDoggg het volgende:
* SnowDoggg is benieuwd naar de video
Hoelang nog?
Ik heb niks gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:24 schreef moelan0e het volgende:
Ik hoor mensen zegen dat ze het op TV hebben gezien, sterker nog, er zijn mensen die zeggen dat ze mij op TV hebben gezien. Op SBS6.
iemand?
"Hug" terug natuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
*HUG* @Djep @Moelanoe @Schlumberger @pingwingei @Frumzel en verder iedereen die er wel 1 kan gebruiken, of 2.
* djep kruipt lekker tegen FamFarmerFan aan....quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
*HUG* @Djep @Moelanoe @Schlumberger @pingwingei @Frumzel en verder iedereen die er wel 1 kan gebruiken, of 2.
Ik zag het ook, vroeg me al af of het via Fok was. Begint een ware hype te worden dit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:22 schreef Blivox het volgende:
Free hugs vanmiddag in Rotterdam.
Maar uiteraard... Iedereen wil liefde krijgen en liefde geven...quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag het ook, vroeg me al af of het via Fok was. Begint een ware hype te worden dit.
Als jij een clubje mensen optrommelt komt dat helemaal goed!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:54 schreef Xith het volgende:
tvp! voor als jullie ooit naar arnhem of nijmegen gaan
Ik sla mensen die me spontaan knuffelenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef Djep het volgende:
[..]
Maar uiteraard... Iedereen wil liefde krijgen en liefde geven...
krijg ik een knufffff van jou???
Maar ik knuf ook niet spontaan....Ik vroeg het toch netjes. En als je niet wil; dat geeft niet niet. dan zeg ik je vriendelijk goedendag.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik sla mensen die me spontaan knuffelen. Ik doe dan ook alleen maar bij hoge uitzondering aan knuffelen, dus ik ben bang van niet
.
Ik zit nu nog in Frankrijk - en fransen zijn niet echt knuffelaarsquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Als jij een clubje mensen optrommelt komt dat helemaal goed!!!
Wist je trouwens dat er mensen van uit heel het land naar Den Haag gaan? Misschien kan je wel met iemand meerijden. Ik kom bijv. met de auto uit Meppel,....
Gelukkig maar, fransen zijn ook niet echt bekend om hun massale deodorant-gebruik en persoonlijke hygiëne.quote:Op zondag 26 november 2006 00:28 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in Frankrijk - en fransen zijn niet echt knuffelaars
En dat is KnuffelTurkquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik sla mensen die me spontaan knuffelen. Ik doe dan ook alleen maar bij hoge uitzondering aan knuffelen, dus ik ben bang van niet
.
Ook niet na een paar wijntjes??quote:Op zondag 26 november 2006 00:28 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in Frankrijk - en fransen zijn niet echt knuffelaars
YEAHquote:Op zondag 26 november 2006 20:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een meisje in Rotterdam geknuffeld gisteren!!
Hoezo: t schijnt...?quote:Op maandag 27 november 2006 22:50 schreef purplerose het volgende:
Er schijnt op fokradio gezegd te zijn dat de freehugs actie verschoven is naar 9dec?
quote:Op maandag 27 november 2006 22:55 schreef Djep het volgende:
[..]
Hoezo: t schijnt...?
Weet dr niks van.
Ik heb gevraagd of ze nog een keer aandacht aan de actie wilden besteden. Geen reactie op gekregen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:42 schreef moemoe het volgende:
Ah shit 16 december, ik heb gisteren op Fok! radio gezegd dat het 9 december was, wist het niet uit mijn hoofd.
Naja er is iig genoemd dat het in Den Haag is en dat Oversight foto's gaat schieten.
Jammer, maar als dat je beslissing is, dan heb ik daar respect voor!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Christine het volgende:
Sorry, denk dat ik toch niet meega gezien alle media-aandacht die dit krijgt/gaat krijgen... zit ik totaal niet op te wachten namelijk..
@moemoe: Je had zeker koorts?!quote:
* djep kruipt voorzichtig tegen CecilBDemented aanquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb zin om te knuffelen
Ik ga er tegen die tijd nog eens goed over nadenken, de filmpjes op youtube zien er wel cool uit. En ik kan vast wel de camera ontlopenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef Djep het volgende:
[..]
Jammer, maar als dat je beslissing is, dan heb ik daar respect voor!
In ieder geval wel een dikke knuffel voor je!
Dit is niet het bewuste nummer....quote:Op woensdag 22 november 2006 22:52 schreef Djep het volgende:
Tindersticks, Stewart Staples: This Heart Of Mine
Yep, daar was ik al heel blij mee!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:15 schreef Pingwingei het volgende:
Nouja in elk geval een vordering
De binnenstad is helemaal niet zo groot.. niet echt druk ook.. kunnen ze beter in Rotterdam gaan staan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:57 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Blijft de vraag nog:
Wanneer in Dordrecht?
![]()
![]()
In Eindhoven liepen d'r ook twee of drie vandaag...quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef Dagonet het volgende:
Vandaag iemand in Zwolle bezig geweest?
Was een aangename knuffel bij de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:17 schreef Foeske het volgende:
In Eindhoven liepen d'r ook twee of drie vandaag...
Dit was dus ook mijn reactie!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef purplerose het volgende:
Wat leuk om te zien dat het zich zo aan het verspreiden is!![]()
Laatst had ik een baaldag op mijn werk. En toen kwam iemand die van mijn knuffelactie wist me een knuffel geven!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:29 schreef Sylvana het volgende:
echt leuk dat zoveel mensen het nu doen![]()
![]()
Ahhh das lief zegquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Laatst had ik een baaldag op mijn werk. En toen kwam iemand die van mijn knuffelactie wist me een knuffel geven!
Ik heb op youtube een filmpje gezien met een interview met de Sick Puppies. Hierin wordt gemeld dat de actie al jarenlang bezig is, dus hij komt nu zeg maar na al die jaren tot bloei, er is een Free Hugs organisatie en allesquote:Op zondag 3 december 2006 03:31 schreef Schlumberger het volgende:
Een week geleden vond ik het nog tamelijk vervelend dat het zo'n enorme rage aan het worden was. De media hadden het erover, en op talloze forums werd er wel een actie georganiseerd. Het nieuwe raakte eraf, en ik had het idee dat mensen het als een rage gingen beschouwen. Iets wat je natuurlijk liever niet wil...
Maar zoals ik het nu zie, ben ik er eigenlijk wel blij mee dat het een wijdverspreid fenomeen aan het worden is. Mensen die inmiddels al vertrouwd zijn met het Free Hugs-concept, zullen je ook minder scheef aankijken op straat als je ze een knuffel wil geven.
Ik hoop echt dat dit iets blijvends gaat worden. Iets dat nog wel een paar jaar mee kanWas het maar al 16 december!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |