Het free hugs spel uiteraard. En zeker kan je punten scoren, maar je moet t wel zelf bijhouden. En..het is geen wedstrijd...quote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef Schlumberger het volgende:
Kom, laat ik ook maar eens iets van me horen
Djep, een nieuwe actie in het westen van het land lijkt me een goed plan. Die mensen waar je het over hebt staan inderdaad te popelen om weer de straat op te gaan. Wat mij betreft gaan we naar Gouda! In Rotterdam zijn vast al meerdere acties geweest. Zijn er toevallig mensen hier die bekend zijn met Gouda? Is er bijvoorbeeld een overdekt winkelcentrum?
Enne, "laat het spel weer beginnen"?Wat voor spel? Kan je er punten mee scoren dan?
Trouwens, Pingwingei: Vanzelfsprekend ga ik natuurlijk nog steeds mee met jouw initiatiefAls je nog een ride nodig hebt, wil ik je best ophalen bij je huis. Anders moet je weer zielig met je nachtblinde ogen door het Overijsselse platteland fietsen...
Ik leen de fiets van mijn zusjequote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef Schlumberger het volgende:
Trouwens, Pingwingei: Vanzelfsprekend ga ik natuurlijk nog steeds mee met jouw initiatiefAls je nog een ride nodig hebt, wil ik je best ophalen bij je huis. Anders moet je weer zielig met je nachtblinde ogen door het Overijsselse platteland fietsen...
Sja, ik heb het er niet zo op, ik duwde hem naar die meiden toe onder het mom van: ik wil je een knuffel gevenquote:Op woensdag 10 januari 2007 04:10 schreef Schlumberger het volgende:
Je hebt die meisjes niet geknuffeld?
Kan soms best aardig zijn hoor, een wildvreemde omhelzen...
Goed idee. Allen hier wat probleempjes. Ik denk dat twee van mijn drie honden volgende week in de lappenmand komen. Babooshka en Rubi moeten allebei onder het mes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:39 schreef Schlumberger het volgende:
Djep: Ik denk dat het in Rotterdam niet veel beter is. Misschien tijd voor een poll?
nog 5 uur en voor mij is het de eerste keer en je wilt niet weten hoe groot de spanning hier is, ben gewoon nu al wakker omdak niet meer kan slapenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:04 schreef Schlumberger het volgende:
En het is weer zover. Over een dikke 10 uur weer de straat op om knuffels uit te delen. Je zou denken dat het na twee acties wel normaal geworden zou zijn, maar ik voel nog steeds wel die spanning die ik de vorige keren ook voeldeHoe vaak je het ook doet, hoeveel knuffels je ook uitdeelt, het blijft bijzonder.
Nu ga ik eerst maar eens lekker slapen
een virtuele wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 07:01 schreef Never-Break het volgende:
kan iemand mij een knuffel komen geven?
Mooi, mooi!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Yoris het volgende:
Ha Medehuggers!
Zoals in een eerder topic vermeld werd is er ook een groep knuffelaars (geenfokforumleden) in december in de binnenstad van Zwolle wezen knuffelen. Dat was een overweldigend succes!![]()
Natuurlijk is er een Filmpje van op YouTube te vinden.
Tof dat er zoveel Free Hugs initiatieven zijn in Nederland!![]()
Geweldig!!! Ook leuk dat gesproken stukje in het midden en het eind!!!!!!!! Welke lijders wilden nu niet met mij mee naar Zwolle???? Het kan overal op de wereld!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Yoris het volgende:
Ha Medehuggers!
Zoals in een eerder topic vermeld werd is er ook een groep knuffelaars (geenfokforumleden) in december in de binnenstad van Zwolle wezen knuffelen. Dat was een overweldigend succes!![]()
Natuurlijk is er een Filmpje van op YouTube te vinden.
Tof dat er zoveel Free Hugs initiatieven zijn in Nederland!![]()
En nu ook een virtuele!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef Yorrit het volgende:
ik heb daarnet een free hug gekregen in het centrum van utrecht
Vast niet, daar de rage alweer zo'n beetje over is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:21 schreef Drumpie het volgende:
Zijn er ook mensen in de achterhoek die dit doen?
Euh, dan juist wel lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Vast niet, daar de rage alweer zo'n beetje over is.
En het duurt zeker NOG een weekquote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef Djep het volgende:
Ja ik wil ook zeker! Graag in het westen. Dan kunnen de mensen die we in Den Haag ontmoet hebben mee.
Helaas ben ik flink ziek geweest, dus het kwam er niet van. Ook ben ik momenteel verstoken van computer en internet. Ik hoop dat dat zondag weer verholpen is. Het duurt nu al weer een tijdje.
Dus iets opzetten lukt me deze week nog niet.
In ieder geval een dikke knuffel!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |