dan was de TT ; De eindstreep in zicht beter op zijn plaats geweestquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
nog geen laatste loodjes hoormorgen pas, vandaag nog volop aan de bak!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen om 16.00 komen ze eruit toch?
Weet je wat lekker helpt tegen het hongengevoel? Een dikke HEMA-worstquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:36 schreef evert het volgende:
[..]
cola is juist heel erg goed vanwege de suikers en om hongergevoel te verdrijven.
en roken helpt ook hongergevoel weg te drukken.
Volgens mij maken ze die elke dag bekend rond een uur of 5.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
is er al tussenstand geweest vanmiddag?
Maar grote kans dat er vandaag géén tussenstand is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:22 schreef Toad het volgende:
Volgens mij maken ze die elke dag bekend rond een uur of 5.
bij dezequote:Op zaterdag 23 december 2006 15:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
En deel 9 staat nog niet in de OP![]()
zie me sig , maar laat hem maar in zijn eigen doel schoppenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
@vitessezuid113
Morgen vitesse - ajax he!
Hup Huntelaar!![]()
![]()
Niemand.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:45 schreef B.A.Trix het volgende:
Is het nu al bekend wie er vanavond komt logeren??
eenschquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
ooooooooooh mooi nummereindelijk!
Hoogtepunt van de week!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sunchaser is weer aan het fappen op ijsmeis.rar
stond net in de smsbalk
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sunchaser is weer aan het fappen op ijsmeis.rar
stond net in de smsbalk
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
loooooool die sms
kan digi tv op pauze zetten dus foto gemaakt hahaha:
[afbeelding]
hm sander heeft ook nog nooit gehoord van overgang, van een schitterend rustig nummer naar gitaarherrie...
was even gewoon met camera voor de tv, heb t niet op een capture kaart aangesloten nuquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
"Sunchaser is weer aan het fappen op IJsmeis.rar"![]()
![]()
![]()
mmmm...vind ik juist van niet. Voor mij worden de leukste songs meestal in het begin gedraaid.....quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:17 schreef sitting_elfling het volgende:
helemaal nu die waardeloze top bladieblad komt. Waar alle goede nummers pas op het eind gedraaid worden./
Leuk want ik had t niet gezien!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
was even gewoon met camera voor de tv, heb t niet op een capture kaart aangesloten nu
maar hij is vereeuwigd![]()
voor ONZquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
was even gewoon met camera voor de tv, heb t niet op een capture kaart aangesloten nu
maar hij is vereeuwigd![]()
iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef BigFire het volgende:
kut klote UPC.
Nog ff een TT bedenken danquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
plaatje laat ik staan dus je kunt m gerust ook in andere topics gebruiken![]()
Sunchaser betrapt!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nog ff een TT bedenken dan![]()
Oja ik had het over de TV.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zette hem er zojuist even op op de achtergrond op en dat achtergrond liedje wat je net hoorde, ah ah ah ah ah, hoe heet dat????? Dat wil ik al een tijd weten!
is dat niet van postman?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zette hem er zojuist even op op de achtergrond op en dat achtergrond liedje wat je net hoorde, ah ah ah ah ah, hoe heet dat????? Dat wil ik al een tijd weten!
'SC, ouwe rukker!'quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nog ff een TT bedenken dan![]()
Misschien niet. Omdat het de voorlaatste dag is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef Kokstra het volgende:
Strals weer een tussenstand neem ik aan?
postman - you make me feelquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, hoe heet het liedje dan?
Mag waarschijnlijk niet ivm reclame, want dan wordt dat dubbel uitgezonden (radio en op tv) en daar wordt niet voor betaald.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgend jaar graag een kanaal wat echt non-stop uitzendt. Zonder die debiele stukjes rond het hele uur. Die ken je na een uurtje of wat al van buiten.
maak maar 5 euro overquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja dat is hem, dankjewel!
Er zijn ook uren dat ze gedurende reclame en radionieuws een plaat draaien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Mag waarschijnlijk niet ivm reclame, want dan wordt dat dubbel uitgezonden (radio en op tv) en daar wordt niet voor betaald.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
I can't stand losing you van The Police hoor je zo weinig helaas, vind dat echt het beste nummer!
I can't stand losing you staat hier regelmatig veel te hardquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. The Police heeft vele gave nummers
.
Something Happens - Parachutequote:
quote:Take your parachute and jump, you can't stay here forever
When everyone else is gone, being all alone won't seem that clever
Take your parachute and go, there's gonna have to be some danger
Take your parachute and jump, you're gonna have to take flight
If the wind don't catch you, I will, I will
If the wind's not there, I'm here
Don't look out before you, you know it's a long way down
I'll make it safer for you, your parachute won't let you down
Take your parachute and go, and maybe come back tomorrow
Take your parachute, I am, stop you ever getting sorrow
Cause the winds might change, and the winds might blow over you
And the winds might cut you in two, unless perhaps you get a raincoat
Take your parachute and go, and wave to me as you are falling
Take your parachute and jump, you'll hear a sound, it's just me calling
It's a beautiful day for jumping, and nothing's here to keep you back
I'll make it safer for you, your parachute is on your back
Cause the winds might change, and the winds might change
Take a parachute, I am
And jump (the wind should come and catch you)
And jump (before you hit the ground)
And jump (the wind should come and catch you)
And jump (before you hit the ground)
Jump
Take your parachute
vast niet..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
dit is wel om aan te horen, zouden ze zomaar opeens betere muziek draaien?![]()
Ik denk dat ze mee hebben zitten lezen op dit forum .. en jou nu even je paar nummers gevenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
dit is wel om aan te horen, zouden ze zomaar opeens betere muziek draaien?![]()
Toch aardig van ze ..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mee hebben zitten lezen op dit forum .. en jou nu even je paar nummers geven![]()
Ben benieuwd of Henk zometeen dan ook langs komtquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
dan is dit nummer toch weer een toonbeeld van wansmaak hoor![]()
Doe anders eens een gezellige Henk Westbroek plaat ofzo, ook altijd leuk![]()
jaaaaaa dat zou stoer zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Henk zometeen dan ook langs komt![]()
bel mijn vriendin, ze is nu toch al bezig met boodschappen doenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Is er iemand die voor mij nog een paar boodschappen wilt doen?? Geen zin...![]()
Komt ze de boodschappen dan ook brengen??quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bel mijn vriendin, ze is nu toch al bezig met boodschappen doen![]()
neem die van mij dan ook meteen meequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Is er iemand die voor mij nog een paar boodschappen wilt doen?? Geen zin...![]()
haha moet je met haar uitvechten danquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Komt ze de boodschappen dan ook brengen??![]()
Morgen zijn de winkels ook openquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef B.A.Trix het volgende:
ik vind die vent zijn stem echt verschrikkelijk, als hij nou niet zingt is het best aan te horen zo livequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Bij Blof heb ik altijd het idee dat ze er een sport van maken om zo'n diepe liedteksten te maken dat ze ook zelf niet meer weten wat ze zingen
Vraag me nog steeds af wat ze met "Choe Choe" bedoelen in dat duet met de Counting Crows
Maak maar een lijstje dan..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neem die van mij dan ook meteen mee
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=choo-choo&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Bij Blof heb ik altijd het idee dat ze er een sport van maken om zo'n diepe liedteksten te maken dat ze ook zelf niet meer weten wat ze zingen
Vraag me nog steeds af wat ze met "Choe Choe" bedoelen in dat duet met de Counting Crows
Je was ons kwijt??quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Morgen zijn de winkels ook open![]()
iemand met veel geld had al die koptelefoons op moeten kopen en die dan gewoon in een kist stoppen ofzo dat ze voor niemand spelenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:26 schreef broer het volgende:
Zo. De ellende is weer voorbij. [afbeelding]
Hoe is het toch mogelijk dat dat Bløf zo populair is?
Ja dat is ook de enige associatie die ik er mee hebquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=choo-choo&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi
Jup, precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Het is jammer dat Blof zo arrogant is en zo quasi-intellectueel... ze hadden na Liefs uit Londen en Dansen aan Zee gewoon op moeten houden
Ik ben ook niet zo'n fan van het hele Blofgebeuren.. vind 't nogal veel van hetzelfde!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:26 schreef broer het volgende:
Zo. De ellende is weer voorbij. [afbeelding]
Hoe is het toch mogelijk dat dat Bløf zo populair is?
Sander bedoel je? Ze luisteren nu allemaal ff mee met Blof denk ik..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel is stil .....
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
heerlijk toch, een tijdje niet die schreeuwende sander
Ook hierop zal gewoon geboden zijn hoor...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
kijkerdekijk ze draaien nu zelf niet en meteen stijgt het muziekniveau (al is dit nou ook weer geen wereldhit, maar lekker verfrissend ten opzichte van wat de afgelopen dagen is gedraaid)
Sorry, maar je loopt bijna alleen maar de muziek af te zeiken. Is 3FM dan niet gewoon de verkeerde zender voor jou?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
kijkerdekijk ze draaien nu zelf niet en meteen stijgt het muziekniveau (al is dit nou ook weer geen wereldhit, maar lekker verfrissend ten opzichte van wat de afgelopen dagen is gedraaid)
Ik wilde het ook net zeggen inderdaad...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Sorry, maar je loopt bijna alleen maar de muziek af te zeiken. Is 3FM dan niet gewoon de verkeerde zender voor jou?
ja is het ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Sorry, maar je loopt bijna alleen maar de muziek af te zeiken. Is 3FM dan niet gewoon de verkeerde zender voor jou?
gitaarmuziek is het echte werkquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja is het ookmaar ze maken deze dagen voor het grote publiek, draai dan ook muziek voor het grote publiek. Ik heb een heel ruime smaak qua muziek, alleen die gitaarherrie gaat er bij mij niet in.
je kon voor 50 piek een koptelefoon "kopen" dus die lui die voor het raam staan met een koptelefoon hebben er voor betaald.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Kan Blof niet gewoon opkutten uit dat huis en buiten gaan staan te spelen... kunnen we tenminste weer gewoon naar de drie luisteren waar het omgaat... wat is het nut van spelen in dat huis eigenlijk... wie heeft daarop geboden
doe mij maar electronische muziek die door 1 iemand is gemaakt met een hele batch computers en synthesizers, vind ik veel knapper dan een gitaar slopen en door een microfoon gillen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gitaarmuziek is het echte werk
Mee eens... Die alternatieve shit draaien ze maar op KinkFM en Arrow Rock ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja is het ookmaar ze maken deze dagen voor het grote publiek, draai dan ook muziek voor het grote publiek. Ik heb een heel ruime smaak qua muziek, alleen die gitaarherrie gaat er bij mij niet in.
Smaken verschillen, laten we het daar nu maar op houden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe mij maar electronische muziek die door 1 iemand is gemaakt met een hele batch computers en synthesizers, vind ik veel knapper dan een gitaar slopen en door een microfoon gillen.
En nee ik hou niet alleen van electronische muziek maar het heeft wel de voorkeur![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe mij maar electronische muziek die door 1 iemand is gemaakt met een hele batch computers en synthesizers, vind ik veel knapper dan een gitaar slopen en door een microfoon gillen.
3FM is nu eenmaal wat meer 'alternatief'. Ze draaien wat aangevraagd wordt en dat is schijnbaar dit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mee eens... Die alternatieve shit draaien ze maar op KinkFM en Arrow Rock ofzo.
ik kan me niet voorstellen dat er alleen maar rock wordt aangevraagd, dus ze draaien voornamelijk hun eigen smaak en dat moet je niet doen als je een programma voor het grote publiek maakt zoals dit is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Smaken verschillen, laten we het daar nu maar op houden.
de reden is dat ze blof live kunnen uitzenden nuquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Plaat onderbreken zonder echte reden![]()
Dat doen ze bij lokale zenders niet eens.
Sander, amateur![]()
![]()
Ze draaien echt niet voornamelijk rock hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat er alleen maar rock wordt aangevraagd, dus ze draaien voornamelijk hun eigen smaak en dat moet je niet doen als je een programma voor het grote publiek maakt zoals dit is.
Trouwens weet niet of jullie 's nachts wel eens naar belgie zijn gezapt maar dat is nog erger en vooral erg saai...
tot die kale ging meezingen klonk het best aardigquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog een nummer van Blof - LIVE
Lijkt me sterk dat er alleen maar rock wordt aangevraagd... Volgens mij pikken die alto-DJ's lekker hun eigen nummers van de lijstquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
3FM is nu eenmaal wat meer 'alternatief'. Ze draaien wat aangevraagd wordt en dat is schijnbaar dit.
nee, voornamelijk kutmuziekquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze draaien echt niet voornamelijk rock hoor.
In dit soort weken bewijst het 3FM-publiek elke keer opnieuw dat het voornamelijk uit dertigers bestaat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef JeroenV het volgende:
Ze draaien wat aangevraagd wordt en dat is schijnbaar dit.
Typische blof teksten in het Engels.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Hup on my choo choo and I'll be your engine driver in a bunny suite
Dat zit al in het origineel. Daar moet je Adam dus op aansprekenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Hup on my choo choo and I'll be your engine driver in a bunny suite
Dat ze daar bij 3FM dan niets tegen doen dan...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef broer het volgende:
[..]
In dit soort weken bewijst het 3FM-publiek elke keer opnieuw dat het voornamelijk uit dertigers bestaat.
Ja dat kan wel zijn maar "Er zijn vliegtuigstoelen en miljoenen bijbedoelingen" is ook niet bepaald makkelijk te doorgrondenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dat zit al in het origineel. Daar moet je Adam dus op aanspreken
ja dat bedoel ik, heb al eerder een voorbeeld gegeven van vannacht:quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er alleen maar rock wordt... Volgens mij pikken die alto-DJ's lekker hun eigen nummers van de lijst
snap jij dat nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn maar "Er zijn vliegtuigstoelen en miljoenen bijbedoelingen" is ook niet bepaald makkelijk te doorgronden
Waarom zouden ze? Dertigers vormen ook een doelgroep.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat ze daar bij 3FM dan niets tegen doen dan...
Viel mij ook al op ja... Ze hoeven echt niet alleen maar commerciele top 40-plaatjes te draaien, maar ze slaan wel erg de andere kant op nu.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, heb al eerder een voorbeeld gegeven van vannacht:
man aan de mic, vraagt een nummer aan, sander: ja draai ik binnen dit uur! heerlijk nummer! dit uur nog, beloofd!
volgende aan de mic, vraagt een totaal ander nummer aan, sander: ja komt een dezer dagen wel voorbij
En neem nou de nummers die altijd heel hoog in de top 2000 staan, die worden echt wel veel aangevraagd hoor, alleen die hoor je ook bijna niet, ja of 1x 's nachts. Hun eigen favorieten hoor je makkelijk 4 keer per dag (of nog vaker)
Ook jongeren luisteren veel naar 3FM hoor... en die bandjes zoals Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The Kooks zijn gewoon erg populair onder de jeugd... was vorige week bij LostProphets... je wil niet weten hoeveel meiden en jongens van onder de 20 daar binnen stonden, inclusief breezer chicks... de alternatieve muziek is gewoon populairder dan jullie denkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef broer het volgende:
[..]
In dit soort weken bewijst het 3FM-publiek elke keer opnieuw dat het voornamelijk uit dertigers bestaat.
is ook wel zo maar dat is echt niet het enige wat aangevraagd wordt, maar wel zo'n beetje het enige wat je hoort en dat is nou het punt!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook jongeren luisteren veel naar 3FM hoor... en die bandjes zoals Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The Kooks zijn gewoon erg populair onder de jeugd... was vorige week bij LostProphets... je wil niet weten hoeveel meiden en jongens van onder de 20 daar binnen stonden, inclusief breezer chicks... de alternatieve muziek is gewoon populairder dan jullie denken
Inderdaad. Ben zelf 20 en de muziek op 3FM bevalt me veel meer. Juist die bandjes die je hier noemt inderdaad zijn heel erg populair bij mensen van mijn leeftijd, meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook jongeren luisteren veel naar 3FM hoor... en die bandjes zoals Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The Kooks zijn gewoon erg populair onder de jeugd... was vorige week bij LostProphets... je wil niet weten hoeveel meiden en jongens van onder de 20 daar binnen stonden, inclusief breezer chicks... de alternatieve muziek is gewoon populairder dan jullie denken
Dingen als Franz Ferdinand zijn al lang niet meer alternatief. Dat is gewoon pop geworden. Ik ben zelf 16 en luister met veel plezier altijd naar 3FMquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is normaal prima, dan luistert het echte 3FM publiek. Dit willen ze groots en landelijk aanpakken, dan moet je toch echt meer mainstream gaan draaien zodat iedereen wel een paar nummertjes heeft om naar te luisteren en niet alleen het typische 3FM publiek.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:10 schreef JeroenV het volgende:
Tja, ik ben het opzich wel mee eens dat er soms wat meer afwisseling in mag... Maar de muziek die ze draaien is wel 3FM-muziek.
De een-na-laatste dag wordt er geen tussenstand bekend gemaakt (werd vorig jaar ook niet gedaan). De eerstvolgende tussenstand is zodoende de voorlopige eindstand van zondagmiddag.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog geen nieuwe tussenstand ?![]()
gewoon een beetje afwisselen deze week en anders gewoon alleen een radio actie er van maken...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef washandje het volgende:
3FM heeft natuurlijk ook gewoon een format waar ze zich aan moeten houden. Ze kunnen niet voor deze week al hun vaste luisteraars gaan afschrikken met hiphopherrie.
Die snappen toch ook wel dat het nu om requests gaat en dat er nu mensen luisteren die anders niet luisteren en dus andere muziek gevraagd wordt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef washandje het volgende:
3FM heeft natuurlijk ook gewoon een format waar ze zich aan moeten houden. Ze kunnen niet voor deze week al hun vaste luisteraars gaan afschrikken met hiphopherrie.
Denk ik ook ja. Maar af en toe een wat ander nummer ofzo is wel leuk natuurlijk. Queen of wat ouds ofzo. Nu inderdaad weer de Peppers, maar opzich is dat wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef washandje het volgende:
3FM heeft natuurlijk ook gewoon een format waar ze zich aan moeten houden. Ze kunnen niet voor deze week al hun vaste luisteraars gaan afschrikken.
dat zou ook weer de hele andere kant op zijn, niet alleen maar dit of alleen maar dat maar gewoon lekker van alles door elkaar draaien, dan heeft iedereen het gezellig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die snappen toch ook wel dat het nu om requests gaat en dat er nu mensen luisteren die anders niet luisteren en dus andere muziek gevraagd wordt?
hoewel er wel wat voor te zeggen valt dat al die mensen die anders niet kijken wel kennis moeten maken met de identiteit van 3fm en niet gaan denken dat 3fm een tmf-zender is
je wil het echt niet begrijpen denk ik. alle nummers die aangevraagd worden kunnen nooit allemaal gelijk gedraaid worden. en achter de schermen wordt op basis van alle aanvragen een lijst gemaakt die per uur gedraaid worden met daartussen nog wat ruimte voor 'wat er nog tussendoor komt'. daarbij: niet alle platen die iemand aanvraagt zijn direct voorradig! niet alle nummers zitten in de computer. dus sommige nummers kunnen niet gelijk gedraaid worden. daarom is er top serious request, vanaf 1e kerstdag worden alle nummers die nog niet gedraaid zijn alsnog gedraaid. eigen favorieten? je weet dat er ieder jaar een plaat is die ze energie geeft om door te gaan. en je zal ook merken dat die platen zo gaan leven dat hier heel veel geld voor binnenkomt. was vorig jaar ook met multiply.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, heb al eerder een voorbeeld gegeven van vannacht:
man aan de mic, vraagt een nummer aan, sander: ja draai ik binnen dit uur! heerlijk nummer! dit uur nog, beloofd!
volgende aan de mic, vraagt een totaal ander nummer aan, sander: ja komt een dezer dagen wel voorbij
En neem nou de nummers die altijd heel hoog in de top 2000 staan, die worden echt wel veel aangevraagd hoor, alleen die hoor je ook bijna niet, ja of 1x 's nachts. Hun eigen favorieten hoor je makkelijk 4 keer per dag (of nog vaker)
Dat format kan voor 6 dagen best wel even uit de deur gedaan worden, zo kun je toch een breder publiek bereiken. Gerard draait trouwens eerder iets afwijkends dan Sander (vannacht Albert West en Boney Mquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef washandje het volgende:
ja, maikel steur is volgens mij ook 24 uur per dag in het huis aanwezig en is hun steun en toeverlaat. en dan die mooie woorden.quote:
Ik denk eerder dat het er aan ligt dat het 's nachts is. Dan zijn er minder luisteraars om te verliezen met een vreemd nummer en bovendien zijn veel mensen dan toch lam.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat format kan voor 6 dagen best wel even uit de deur gedaan worden, zo kun je toch een breder publiek bereiken. Gerard draait trouwens eerder iets afwijkends dan Sander (vannacht Albert West en Boney M), dus het ligt ook aan de dj... Giel heb ik niet veel gehoord dus daar kan ik verder niet over oordelen.
ik heb bij Sander Hazes gehoord, Flappie, kortom...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat format kan voor 6 dagen best wel even uit de deur gedaan worden, zo kun je toch een breder publiek bereiken. Gerard draait trouwens eerder iets afwijkends dan Sander (vannacht Albert West en Boney M), dus het ligt ook aan de dj... Giel heb ik niet veel gehoord dus daar kan ik verder niet over oordelen.
kreeg een hele persoonlijke kaart met hele mooie woorden van Maikel Steur over de actie en al een soort 'bedankje'.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef JeroenV het volgende:
Wat was er met Giel?
910 euro. Netjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef evert het volgende:
ben nog steeds hoogste bieder op een weekje hoofdredacteur Nieuwe Revu!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef evert het volgende:
ben nog steeds hoogste bieder op een weekje hoofdredacteur Nieuwe Revu!
nog niet over nagedacht, misschien is het ook wel leuk een stuk te laten schrijven over de 'verslaafden' aan deze actie, in hoeverre dit hun hele normale weekritme verstoordquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, waar ga je over schrijven
![]()
Verschrikkelijk irritant die balk. Maar goed, alles voor het goede doel i guessquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gaat echt alleen nog maar over Soep in die sms balk
Alweerquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gaat echt alleen nog maar over Soep in die sms balk
gelukkig, beter zo dan een slechte telefoonlijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:49 schreef washandje het volgende:
Weer zo'n vooraf opgenomen 'gesprek' vanaf een masterclass
Deel van de opbrengst gaat daar ook naar toe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen ze eigenlijk niet beter die mijnen uit de grond halen ipv protezers maken?
Omdat het hits zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:09 schreef Cee het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden dat mensen platen aanvragen die in 'normale weken' al 387 keer per dag voorbij komen.
Jamaar dan komen die liedjes weer 387 keer voorbij en weten ze niks anders te verzinnen? Variëteit mensen, variëteit!quote:
dr was maar 1000 euro verdiend voor Barbra toplessquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Gaat die Barbara Karel nog topless of hoe zit dat?
volgens mij niet... moest 25000 kosten en daarnaast zullen ze dat bij de NCRV ook niet echt op prijs stellen denk ik... om eerlijk te zijn hoeft het van mij ook niet.... mooie dame maar het geeft de actie dan ook gelijk iets trashie'squote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Gaat die Barbara Karel nog topless of hoe zit dat?
Voor mij genoeg variatie hoor... vind het ook wel grappig dat je dus als dj nog echt een hit kunt maken.... vorig jaar Jamie Lidell, nu de Frattelis... die hype wordt groter en groterquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar dan komen die liedjes weer 387 keer voorbij en weten ze niks anders te verzinnen? Variëteit mensen, variëteit!![]()
Hit... hit... Niet overdrijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij genoeg variatie hoor... vind het ook wel grappig dat je dus als dj nog echt een hit kunt maken.... vorig jaar Jamie Lidell, nu de Frattelis... die hype wordt groter en groter
Multiply was een hele grote hit hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hit... hit... Niet overdrijven natuurlijk.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:Er wordt geld geboden om Giel te likken
![]()
'Gelukkig' heeft hij vanochtend gedouched.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Giel ziet er altijd zo onverzorgd uit... en dat dan likken
Misschien kunnen ze het kaasrandje onder zijn voorhuid wegknabbelen
daar had jij toch al voor gebodenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
hij stond vanochtend nog onder de douche iigquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Giel ziet er altijd zo onverzorgd uit... en dat dan likken
Ik lust geen kaasquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar had jij toch al voor geboden
*rijdt naar het/de/een Neudequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Je hoeft het niet door te slikken
inderdaad! welk kereltje van 14 heeft er nou een tientje in zijn zak zittenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Een crimineeltje van 14
waar 3fm serious request al wel niet goed voor is aiiiiiiiiightquote:
Nummer is gebaseerd op de film johny got his gun, een film over een soldat die op een landmijn stapt en vervolgens zonder armen, benen, blind en doof wakker wordt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:32 schreef Tourniquet het volgende:
Wel toepasselijk nummer!
LANDMINE has taken my sight....
dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:37 schreef Charmian het volgende:
Heeft iemand nou al die gratis kaartjes voor het optreden van Howard Komproe opgehaald
Het feit dat ze Giel wil likkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
waar 3fm serious request al wel niet goed voor is aiiiiiiiiight![]()
![]()
![]()
![]()
dat was zij niet!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het feit dat ze Giel wil likken
toeval of niet....?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:37 schreef Charmian het volgende:
Heeft iemand nou al die gratis kaartjes voor het optreden van Howard Komproe opgehaald
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was zij niet!
opletten broer.
Dit is het meisje dat 1800 euro kwam brengen..
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt oud : Euribeuriën... met je hoofd tussen twee tieten en dan schudden![]()
![]()
quote:
die is leuk maar niet mooiquote:
Is tie net geweest ja, jammer schakel ik weer net te laat inquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef TIM-846 het volgende:
Ja daar komt ie weer denk ik ! Ta ta ta
Loos alarm dit keerquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is tie net geweest ja, jammer schakel ik weer net te laat in
Nee, nog niet. Paar mannekes vroegen 'm aan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
nee hij is nog niet geweest.. maar het kan vast niet lang duren voordat ie wederom langs komt !quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
John schijnt er tegenwoordig nog slechter uit te zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind Mariah mooier
Maar het nummer nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind Mariah mooier
Uhm. Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind Mariah mooier
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
John schijnt er tegenwoordig nog slechter uit te zien
hehehe. ja. Kunnen ze nog wat dagen afstrepenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:55 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat aardig van die man dat ze 3 kalenders krijgen, zitten ze echt op te wachten denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, leuk de Serious Request Update!
Knap hoor.. mij lukt dat niet meer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik probeer 't maar positief te benaderen.
Leuk dat ie zich inzet maar om hem nou een masterclass kunstschaatsen te laten geven terwijl ie zelf pas een paar maanden kan schaatsenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk dat ie zich inzet maar om hem nou een masterclass kunstschaatsen te laten geven terwijl ie zelf pas een paar maanden kan schaatsen
Hij had beter een sexmarathon voor breezerchicks kunnen uitschrijven... 25 euro per beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |