Ook hierop zal gewoon geboden zijn hoor...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
kijkerdekijk ze draaien nu zelf niet en meteen stijgt het muziekniveau (al is dit nou ook weer geen wereldhit, maar lekker verfrissend ten opzichte van wat de afgelopen dagen is gedraaid)
Sorry, maar je loopt bijna alleen maar de muziek af te zeiken. Is 3FM dan niet gewoon de verkeerde zender voor jou?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
kijkerdekijk ze draaien nu zelf niet en meteen stijgt het muziekniveau (al is dit nou ook weer geen wereldhit, maar lekker verfrissend ten opzichte van wat de afgelopen dagen is gedraaid)
Ik wilde het ook net zeggen inderdaad...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Sorry, maar je loopt bijna alleen maar de muziek af te zeiken. Is 3FM dan niet gewoon de verkeerde zender voor jou?
ja is het ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Sorry, maar je loopt bijna alleen maar de muziek af te zeiken. Is 3FM dan niet gewoon de verkeerde zender voor jou?
gitaarmuziek is het echte werkquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja is het ookmaar ze maken deze dagen voor het grote publiek, draai dan ook muziek voor het grote publiek. Ik heb een heel ruime smaak qua muziek, alleen die gitaarherrie gaat er bij mij niet in.
je kon voor 50 piek een koptelefoon "kopen" dus die lui die voor het raam staan met een koptelefoon hebben er voor betaald.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Kan Blof niet gewoon opkutten uit dat huis en buiten gaan staan te spelen... kunnen we tenminste weer gewoon naar de drie luisteren waar het omgaat... wat is het nut van spelen in dat huis eigenlijk... wie heeft daarop geboden
doe mij maar electronische muziek die door 1 iemand is gemaakt met een hele batch computers en synthesizers, vind ik veel knapper dan een gitaar slopen en door een microfoon gillen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gitaarmuziek is het echte werk
Mee eens... Die alternatieve shit draaien ze maar op KinkFM en Arrow Rock ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja is het ookmaar ze maken deze dagen voor het grote publiek, draai dan ook muziek voor het grote publiek. Ik heb een heel ruime smaak qua muziek, alleen die gitaarherrie gaat er bij mij niet in.
Smaken verschillen, laten we het daar nu maar op houden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe mij maar electronische muziek die door 1 iemand is gemaakt met een hele batch computers en synthesizers, vind ik veel knapper dan een gitaar slopen en door een microfoon gillen.
En nee ik hou niet alleen van electronische muziek maar het heeft wel de voorkeur![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe mij maar electronische muziek die door 1 iemand is gemaakt met een hele batch computers en synthesizers, vind ik veel knapper dan een gitaar slopen en door een microfoon gillen.
3FM is nu eenmaal wat meer 'alternatief'. Ze draaien wat aangevraagd wordt en dat is schijnbaar dit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mee eens... Die alternatieve shit draaien ze maar op KinkFM en Arrow Rock ofzo.
ik kan me niet voorstellen dat er alleen maar rock wordt aangevraagd, dus ze draaien voornamelijk hun eigen smaak en dat moet je niet doen als je een programma voor het grote publiek maakt zoals dit is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Smaken verschillen, laten we het daar nu maar op houden.
de reden is dat ze blof live kunnen uitzenden nuquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Plaat onderbreken zonder echte reden![]()
Dat doen ze bij lokale zenders niet eens.
Sander, amateur![]()
![]()
Ze draaien echt niet voornamelijk rock hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat er alleen maar rock wordt aangevraagd, dus ze draaien voornamelijk hun eigen smaak en dat moet je niet doen als je een programma voor het grote publiek maakt zoals dit is.
Trouwens weet niet of jullie 's nachts wel eens naar belgie zijn gezapt maar dat is nog erger en vooral erg saai...
tot die kale ging meezingen klonk het best aardigquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog een nummer van Blof - LIVE
Lijkt me sterk dat er alleen maar rock wordt aangevraagd... Volgens mij pikken die alto-DJ's lekker hun eigen nummers van de lijstquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
3FM is nu eenmaal wat meer 'alternatief'. Ze draaien wat aangevraagd wordt en dat is schijnbaar dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |