dan was de TT ; De eindstreep in zicht beter op zijn plaats geweestquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
nog geen laatste loodjes hoormorgen pas, vandaag nog volop aan de bak!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen om 16.00 komen ze eruit toch?
Weet je wat lekker helpt tegen het hongengevoel? Een dikke HEMA-worstquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:36 schreef evert het volgende:
[..]
cola is juist heel erg goed vanwege de suikers en om hongergevoel te verdrijven.
en roken helpt ook hongergevoel weg te drukken.
Volgens mij maken ze die elke dag bekend rond een uur of 5.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
is er al tussenstand geweest vanmiddag?
Maar grote kans dat er vandaag géén tussenstand is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:22 schreef Toad het volgende:
Volgens mij maken ze die elke dag bekend rond een uur of 5.
bij dezequote:Op zaterdag 23 december 2006 15:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
En deel 9 staat nog niet in de OP![]()
zie me sig , maar laat hem maar in zijn eigen doel schoppenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
@vitessezuid113
Morgen vitesse - ajax he!
Hup Huntelaar!![]()
![]()
Niemand.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:45 schreef B.A.Trix het volgende:
Is het nu al bekend wie er vanavond komt logeren??
eenschquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
ooooooooooh mooi nummereindelijk!
Hoogtepunt van de week!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sunchaser is weer aan het fappen op ijsmeis.rar
stond net in de smsbalk
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sunchaser is weer aan het fappen op ijsmeis.rar
stond net in de smsbalk
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
loooooool die sms
kan digi tv op pauze zetten dus foto gemaakt hahaha:
[afbeelding]
hm sander heeft ook nog nooit gehoord van overgang, van een schitterend rustig nummer naar gitaarherrie...
was even gewoon met camera voor de tv, heb t niet op een capture kaart aangesloten nuquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
"Sunchaser is weer aan het fappen op IJsmeis.rar"![]()
![]()
![]()
mmmm...vind ik juist van niet. Voor mij worden de leukste songs meestal in het begin gedraaid.....quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:17 schreef sitting_elfling het volgende:
helemaal nu die waardeloze top bladieblad komt. Waar alle goede nummers pas op het eind gedraaid worden./
Leuk want ik had t niet gezien!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
was even gewoon met camera voor de tv, heb t niet op een capture kaart aangesloten nu
maar hij is vereeuwigd![]()
voor ONZquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
was even gewoon met camera voor de tv, heb t niet op een capture kaart aangesloten nu
maar hij is vereeuwigd![]()
iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef BigFire het volgende:
kut klote UPC.
Nog ff een TT bedenken danquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
plaatje laat ik staan dus je kunt m gerust ook in andere topics gebruiken![]()
Sunchaser betrapt!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nog ff een TT bedenken dan![]()
Oja ik had het over de TV.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zette hem er zojuist even op op de achtergrond op en dat achtergrond liedje wat je net hoorde, ah ah ah ah ah, hoe heet dat????? Dat wil ik al een tijd weten!
is dat niet van postman?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zette hem er zojuist even op op de achtergrond op en dat achtergrond liedje wat je net hoorde, ah ah ah ah ah, hoe heet dat????? Dat wil ik al een tijd weten!
'SC, ouwe rukker!'quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nog ff een TT bedenken dan![]()
Misschien niet. Omdat het de voorlaatste dag is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef Kokstra het volgende:
Strals weer een tussenstand neem ik aan?
postman - you make me feelquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, hoe heet het liedje dan?
Mag waarschijnlijk niet ivm reclame, want dan wordt dat dubbel uitgezonden (radio en op tv) en daar wordt niet voor betaald.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgend jaar graag een kanaal wat echt non-stop uitzendt. Zonder die debiele stukjes rond het hele uur. Die ken je na een uurtje of wat al van buiten.
maak maar 5 euro overquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja dat is hem, dankjewel!
Er zijn ook uren dat ze gedurende reclame en radionieuws een plaat draaien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Mag waarschijnlijk niet ivm reclame, want dan wordt dat dubbel uitgezonden (radio en op tv) en daar wordt niet voor betaald.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
I can't stand losing you van The Police hoor je zo weinig helaas, vind dat echt het beste nummer!
I can't stand losing you staat hier regelmatig veel te hardquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. The Police heeft vele gave nummers
.
Something Happens - Parachutequote:
quote:Take your parachute and jump, you can't stay here forever
When everyone else is gone, being all alone won't seem that clever
Take your parachute and go, there's gonna have to be some danger
Take your parachute and jump, you're gonna have to take flight
If the wind don't catch you, I will, I will
If the wind's not there, I'm here
Don't look out before you, you know it's a long way down
I'll make it safer for you, your parachute won't let you down
Take your parachute and go, and maybe come back tomorrow
Take your parachute, I am, stop you ever getting sorrow
Cause the winds might change, and the winds might blow over you
And the winds might cut you in two, unless perhaps you get a raincoat
Take your parachute and go, and wave to me as you are falling
Take your parachute and jump, you'll hear a sound, it's just me calling
It's a beautiful day for jumping, and nothing's here to keep you back
I'll make it safer for you, your parachute is on your back
Cause the winds might change, and the winds might change
Take a parachute, I am
And jump (the wind should come and catch you)
And jump (before you hit the ground)
And jump (the wind should come and catch you)
And jump (before you hit the ground)
Jump
Take your parachute
vast niet..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
dit is wel om aan te horen, zouden ze zomaar opeens betere muziek draaien?![]()
Ik denk dat ze mee hebben zitten lezen op dit forum .. en jou nu even je paar nummers gevenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
dit is wel om aan te horen, zouden ze zomaar opeens betere muziek draaien?![]()
Toch aardig van ze ..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mee hebben zitten lezen op dit forum .. en jou nu even je paar nummers geven![]()
Ben benieuwd of Henk zometeen dan ook langs komtquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
dan is dit nummer toch weer een toonbeeld van wansmaak hoor![]()
Doe anders eens een gezellige Henk Westbroek plaat ofzo, ook altijd leuk![]()
jaaaaaa dat zou stoer zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Henk zometeen dan ook langs komt![]()
bel mijn vriendin, ze is nu toch al bezig met boodschappen doenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Is er iemand die voor mij nog een paar boodschappen wilt doen?? Geen zin...![]()
Komt ze de boodschappen dan ook brengen??quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bel mijn vriendin, ze is nu toch al bezig met boodschappen doen![]()
neem die van mij dan ook meteen meequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Is er iemand die voor mij nog een paar boodschappen wilt doen?? Geen zin...![]()
haha moet je met haar uitvechten danquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Komt ze de boodschappen dan ook brengen??![]()
Morgen zijn de winkels ook openquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |