quote:
Giel doet normaal ook al niet andersquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef karoltje het volgende:
Als ze nou is een weekje zouden stoppen met roken daar! Wat zal het daar stinken zeg met dat gepaf! En zeg nou zelf, dat cola drinken kan toch ook echt niet?
Mwoh, ik vermaak me er nog prima mee, volgens mij kan het zeker nog wel een jaartje of twee mee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
De lol is er wel een beetje af, zo in het derde jaar. Volgend jaar iets nieuws verzinnen, onderwaterradio ofzo.
cola is juist heel erg goed vanwege de suikers en om hongergevoel te verdrijven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef karoltje het volgende:
Als ze nou is een weekje zouden stoppen met roken daar! Wat zal het daar stinken zeg met dat gepaf! En zeg nou zelf, dat cola drinken kan toch ook echt niet?
Maar afgezien daarvan geweldige actie, heerlijke radio en heerlijke tv!
d8 ik ook al aan, die loopt vast met een hele grote sjonnie in zn broek rond nuquote:
je zal ieder jaar vernieuwing moeten doen. je ziet nu al dat de intrede van BN'ers in de avond wat toevoegt. en ik heb het gevoel dat dit steeds meer een landelijke actie wordt dus het kan nog wel ff meequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:34 schreef MrJones het volgende:
[..]
Mwoh, ik vermaak me er nog prima mee, volgens mij kan het zeker nog wel een jaartje of twee mee.
En ach, van mij mag het nog wel langer, ik hou wel van tradities (al zul je normaal gesproken na een
paar jaar altijd een teruggang in de opbrengsten en belangstelling gaan zien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |