Zoals mij moet hij het nog verwerken.quote:
Zolang ze die sms'jes maar echt hebben verstuurd en niet via zo'n SMS-bom, maakt het niet echt veel uit wat er in die SMS'jes staan.quote:
klinkt als een matige grapquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:14 schreef Sirolf het volgende:
Dat soepgedoe begon eerder vanavond rond etenstijd met iets over uiensoep en wat mensen die moesten komen eten. Vervolgens is het een eigen leven gaan leiden...
tja, dat zou je met een voetbalwedstrijd ook zeggen, en toch sta ik veel liever in het stadionquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af wat er zo spannend is om voor dat raam te staan. Thuis zie je het op TV toch een stuk beter en hoef je bovendien niet in de kou te staan.
absoluut, echt zo'n freakplaatjequote:
ze hebben haar hoofd geschoren hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
zijn er pics van dat geschoiren meisje?
http://sites.3fm.nl/page/sr06_actueel/188371quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
zijn er pics van dat geschoiren meisje?
dit lijkt mij een coverquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:56 schreef Cee het volgende:
Is dit een cover of heeft Abba dit gecovered van deze band?
Ik stond er gisternacht, vond het toch vrij hilarisch om er te staan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af wat er zo spannend is om voor dat raam te staan. Thuis zie je het op TV toch een stuk beter en hoef je bovendien niet in de kou te staan.
Blijft net als die van the scissor sisters een leuk liedquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:11 schreef Againzender het volgende:
The Darkness, altijd leuk op de vrijdagavond
ja, beide nummers zijn een beeeetje over-the-top, maar het blijft lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Blijft net als die van the scissor sisters een leuk lied
Ja, maar deze moet je eens in de paar maanden horen..quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Blijft net als die van the scissor sisters een leuk lied
Gezien het bedrag wat opgehaald is en de interesse valt dit voor de meesten wel mee. Maar op een gegeven moment moet je wel iets nieuws verzinnen erbij ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
De lol is er wel een beetje af, zo in het derde jaar. Volgend jaar iets nieuws verzinnen, onderwaterradio ofzo.
Jamie Liddel met dat afschuwelijke multiplyquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef JeroenV het volgende:
Wat was eigenlijk de plaat van vorig jaar. Twee jaar geleden Galvanize en nu Chelsea Daggar, maar vorig jaar?
En jawelquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:22 schreef DonStefano het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor The Fratellis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |