nog niet over nagedacht, misschien is het ook wel leuk een stuk te laten schrijven over de 'verslaafden' aan deze actie, in hoeverre dit hun hele normale weekritme verstoordquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, waar ga je over schrijven
![]()
Verschrikkelijk irritant die balk. Maar goed, alles voor het goede doel i guessquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gaat echt alleen nog maar over Soep in die sms balk
Alweerquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gaat echt alleen nog maar over Soep in die sms balk
gelukkig, beter zo dan een slechte telefoonlijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:49 schreef washandje het volgende:
Weer zo'n vooraf opgenomen 'gesprek' vanaf een masterclass
Deel van de opbrengst gaat daar ook naar toe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen ze eigenlijk niet beter die mijnen uit de grond halen ipv protezers maken?
Omdat het hits zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:09 schreef Cee het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden dat mensen platen aanvragen die in 'normale weken' al 387 keer per dag voorbij komen.
Jamaar dan komen die liedjes weer 387 keer voorbij en weten ze niks anders te verzinnen? Variëteit mensen, variëteit!quote:
dr was maar 1000 euro verdiend voor Barbra toplessquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Gaat die Barbara Karel nog topless of hoe zit dat?
volgens mij niet... moest 25000 kosten en daarnaast zullen ze dat bij de NCRV ook niet echt op prijs stellen denk ik... om eerlijk te zijn hoeft het van mij ook niet.... mooie dame maar het geeft de actie dan ook gelijk iets trashie'squote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Gaat die Barbara Karel nog topless of hoe zit dat?
Voor mij genoeg variatie hoor... vind het ook wel grappig dat je dus als dj nog echt een hit kunt maken.... vorig jaar Jamie Lidell, nu de Frattelis... die hype wordt groter en groterquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar dan komen die liedjes weer 387 keer voorbij en weten ze niks anders te verzinnen? Variëteit mensen, variëteit!![]()
Hit... hit... Niet overdrijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij genoeg variatie hoor... vind het ook wel grappig dat je dus als dj nog echt een hit kunt maken.... vorig jaar Jamie Lidell, nu de Frattelis... die hype wordt groter en groter
Multiply was een hele grote hit hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hit... hit... Niet overdrijven natuurlijk.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:Er wordt geld geboden om Giel te likken
![]()
'Gelukkig' heeft hij vanochtend gedouched.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Giel ziet er altijd zo onverzorgd uit... en dat dan likken
Misschien kunnen ze het kaasrandje onder zijn voorhuid wegknabbelen
daar had jij toch al voor gebodenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
hij stond vanochtend nog onder de douche iigquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Giel ziet er altijd zo onverzorgd uit... en dat dan likken
Ik lust geen kaasquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar had jij toch al voor geboden
*rijdt naar het/de/een Neudequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Je hoeft het niet door te slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |