inderdaad! welk kereltje van 14 heeft er nou een tientje in zijn zak zittenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Een crimineeltje van 14
waar 3fm serious request al wel niet goed voor is aiiiiiiiiightquote:
Nummer is gebaseerd op de film johny got his gun, een film over een soldat die op een landmijn stapt en vervolgens zonder armen, benen, blind en doof wakker wordt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:32 schreef Tourniquet het volgende:
Wel toepasselijk nummer!
LANDMINE has taken my sight....
dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:37 schreef Charmian het volgende:
Heeft iemand nou al die gratis kaartjes voor het optreden van Howard Komproe opgehaald
Het feit dat ze Giel wil likkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
waar 3fm serious request al wel niet goed voor is aiiiiiiiiight![]()
![]()
![]()
![]()
dat was zij niet!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het feit dat ze Giel wil likken
toeval of niet....?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:37 schreef Charmian het volgende:
Heeft iemand nou al die gratis kaartjes voor het optreden van Howard Komproe opgehaald
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was zij niet!
opletten broer.
Dit is het meisje dat 1800 euro kwam brengen..
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt oud : Euribeuriën... met je hoofd tussen twee tieten en dan schudden![]()
![]()
quote:
die is leuk maar niet mooiquote:
Is tie net geweest ja, jammer schakel ik weer net te laat inquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef TIM-846 het volgende:
Ja daar komt ie weer denk ik ! Ta ta ta
Loos alarm dit keerquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is tie net geweest ja, jammer schakel ik weer net te laat in
Nee, nog niet. Paar mannekes vroegen 'm aan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
nee hij is nog niet geweest.. maar het kan vast niet lang duren voordat ie wederom langs komt !quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
John schijnt er tegenwoordig nog slechter uit te zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind Mariah mooier
Maar het nummer nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind Mariah mooier
Uhm. Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind Mariah mooier
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
John schijnt er tegenwoordig nog slechter uit te zien
hehehe. ja. Kunnen ze nog wat dagen afstrepenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:55 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat aardig van die man dat ze 3 kalenders krijgen, zitten ze echt op te wachten denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, leuk de Serious Request Update!
Knap hoor.. mij lukt dat niet meer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik probeer 't maar positief te benaderen.
Leuk dat ie zich inzet maar om hem nou een masterclass kunstschaatsen te laten geven terwijl ie zelf pas een paar maanden kan schaatsenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk dat ie zich inzet maar om hem nou een masterclass kunstschaatsen te laten geven terwijl ie zelf pas een paar maanden kan schaatsen
Hij had beter een sexmarathon voor breezerchicks kunnen uitschrijven... 25 euro per beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |