shandyquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar welk biermerk word er geschonken daar? !
Daarom ben ik de Bob,ik houd niet van hoofdpijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef -skippybal- het volgende:
Bavaria. Zei ik toch al
Goed bezig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Ha, ik heb net 10 minuten geleden de Wiki aangepast.
Goede TT ovrigens.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef -skippybal- het volgende:
Bavaria. Zei ik toch al
Kijk dat vind ik nou liefquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Ha, ik heb net 10 minuten geleden de Wiki aangepast.
Goede TT ovrigens.
Dacht je dat mijn moeder dat voor me doet,quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ruim je het zelf wel weer op dan?![]()
Er schijnen mensen te bestaan die van gezelligheid houden en dan niet zo moeilijk doen over bier (waarvan ze na een tijdje toch geen verschil meer proeven...)quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Echt waar![]()
Zal het daar wel niet zo druk zijn![]()
Duhu, hij is van mijquote:
Dit lijkt me treffender.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:02 schreef TwyLight het volgende:
bavaria is het b merk afvalwater van heineken
Afvalwater van afvalwaterquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
Ke kan ook gewoon de hele tijd aan de wodka natuurlijk![]()
Jamanquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
Ke kan ook gewoon de hele tijd aan de wodka natuurlijk![]()
Like. Duh.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Deze keer drink ik geen alochol.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Deze keer drink ik geen alochol.
Ik ga deze keer voor wat lekker actie op de vrouwen toilettenquote:
ik neem mn camera meequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga deze keer voor wat lekker actie op de vrouwen toiletten
Meldquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan doe ik wel een pruik opquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Het vrouwen toilet is er alleen voor vrouwen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom jij dan op het herentoiletquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben toch de meeste tijd daar te vinden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
we moeten wel een joint smoken hequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben toch de meeste tijd daar te vinden.. Maar de leukste gesprekken zijn altijd op het toilet.
.
Waarom houden jullie de meeting dan niet gewoon op het toilet, gegarandeerde pretquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben toch de meeste tijd daar te vinden.. Maar de leukste gesprekken zijn altijd op het toilet.
.
nee ik moet wiet roken met PDLquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom houden jullie de meeting dan niet gewoon op het toilet, gegarandeerde pret
Volgens mij was pussy al 75% van de tijd op het toilet naar iets aan het zoekenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom houden jullie de meeting dan niet gewoon op het toilet, gegarandeerde pret
Dat doen we buiten voor de deurquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
we moeten wel een joint smoken he
Er zijn meer smokers, dus we gaan gezellig met z'n allen buiten staan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee ik moet wiet roken met PDL![]()
Dat wordt leuk; van de bar naar de plee, van de plee naar buiten, van buiten weer naar de bar en dan weer naar de plee........etce tera en zo voorts en verderquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er zijn meer smokers, dus we gaan gezellig met z'n allen buiten staan.
Zo is elk weekend bij mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:17 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat wordt leuk; van de bar naar de plee, van de plee naar buiten, van buiten weer naar de bar en dan weer naar de plee........etce tera en zo voorts en verder![]()
Jij volgens mij ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Je gaat dan ook altijd naar de dames-wc ?!![]()
En wat niet is, kan nog komen hequote:
jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Je gaat dan ook altijd naar de dames-wc ?!![]()
Ha ok dan!! Wordt gezellie zo. Neem jij de kaarten mee? Zorg ik voor wat knabbelsquote:
nuteloos dat is mij werk ::Pquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Goed topic.
Mwah... In het vorige topic zat meer actie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Goed topic.
We kunnen RZ er wel weer ff bijhalenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mwah... In het vorige topic zat meer actie.
Tof!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kom alst goed is ook als ik me OV heb
Dus de volgende meet zal dat wel zijn denks.
Maikuuul's L0ller Rail. Je weet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
Krijg jij gewoon je eigen Openbaar Vervoer?
Hij is bang dat 'ie hendig van de rails slipp0rtquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Durft hij weer in de trein dan ?![]()
Hij zei toen nadat hij voor het eerst in zijn leven met de trein was geweest dat hij nooit meer met de gele rakker zou gaanquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij is bang dat 'ie hendig van de rails slipp0rt
Fiets*quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Durft hij weer in de trein dan ?![]()
quote:
Bij mij welquote:
Net zoals ze'n avatarquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:37 schreef Pustasu het volgende:
my gawd, remlof lijkt echt op een oude natuurkunde leraar
[afbeelding]
Moet je kijken hoe Dribbel_ er bij staatquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:37 schreef Pustasu het volgende:
my gawd, remlof lijkt echt op een oude natuurkunde leraar
[afbeelding]
en wie is dribbel?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe Dribbel_ er bij staat![]()
Degene met dat biertje in zijn hand.quote:
Hij lijt verdomd veel op Remlofquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:42 schreef longinus het volgende:
[..]
Degene met dat biertje in zijn hand.
Ga je de straatkrant verkopen voor de deur daarzoquote:Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik moet zo de stad nog in
. En nog erger, naar de Albert Heijn
.
Nee erger, ik moet nog alle cadeautjes kopen en boodschappen doen.quote:Op zondag 24 december 2006 11:47 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga je de straatkrant verkopen voor de deur daarzo
* longinus heeft medelijden met pussydeluxequote:Op zondag 24 december 2006 12:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee erger, ik moet nog alle cadeautjes kopen en boodschappen doen.
ik ook, en opruimenquote:Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
.
quote:Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
.
HOAXquote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij moeten we allemaal nog de stad in
Ik moet wel gek, die andere school staat in Sittard, dus moet ik daar heen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij zei toen nadat hij voor het eerst in zijn leven met de trein was geweest dat hij nooit meer met de gele rakker zou gaan![]()
Versta je de mensen wel zo ver noordelijk in Sittard?quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet wel gek, die andere school staat in Sittard, dus moet ik daar heen.
Of kmoet bij een vriend achterop de scooter, maarja ik vind dat kut een helm dragen.
In maastrichto kan je geen mbo ICT niveau 3 doen...quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet wel gek, die andere school staat in Sittard, dus moet ik daar heen.
Of kmoet bij een vriend achterop de scooter, maarja ik vind dat kut een helm dragen.
Succes aan de mensen die de stad nog in moeten.quote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij moeten we allemaal nog de stad in
Jawel.quote:Op zondag 24 december 2006 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In maastrichto kan je geen mbo ICT niveau 3 doen...![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jawel.
Maar het CCNA lokaal is verplaatst naar sittard, dus moet ik 1 dag in de week naar sittard voor deze les
Vrouwen die er uit zien als meidenquote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef purplerose het volgende:
Nix boodschappen doen, ik moet zo kerst gaan vieren met me ouders en broer en schoonzus + kids. I'm wearing a fucking skirt, I look like a freakin girl!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zondag 24 december 2006 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrouwen die er uit zien als meiden![]()
lekker tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het mij gevisualiseerd, en ik denk dat je er best schattig uit zal zien.quote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef purplerose het volgende:
Nix boodschappen doen, ik moet zo kerst gaan vieren met me ouders en broer en schoonzus + kids. I'm wearing a fucking skirt, I look like a freakin girl!
Whehehequote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef purplerose het volgende:
Een doos met 6 literflessen rose uit Zid-Afrika.quote:Op zondag 24 december 2006 15:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Boodschappen doen ging goed gelukkig en alles wat ik wilde was nog in voorraad bij de Ap.
Één doos maar, hoe kom je dan de kerst doorquote:Op zondag 24 december 2006 15:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een doos met 6 literflessen rose uit Zid-Afrika..
Zolang ik visite buiten de deur hou, gaat het mij wel lukken denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 15:55 schreef longinus het volgende:
[..]
Één doos maar, hoe kom je dan de kerst door
Gluhwijnquote:Op zondag 24 december 2006 15:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik hou me niet aan jaargetijden..
In de zomer lust ik ook wel gluhwijn.
Totdat de flessen leeg zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef longinus het volgende:
Ik heb nog twee flessen gluhwijn staan, van de kerstmarkt in trier
Daar was het wel lekker
Hoe lang blijft dat spul eigenlijk goed?
Neee echt nietquote:
Je moetquote:
Haal me over.quote:
Ja da's niet eerlijk!quote:
Heb je een visuele stimulans nodig om te komen ?quote:Op zondag 24 december 2006 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom niet!
Vriendinquote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Heb je een visuele stimulans nodig om te komen ?
doet je rechterhand het niet danquote:
Nee pauze standquote:
RSI van het bierdrinken hoop ikquote:
Alweer aan het fappen D_A?quote:Op maandag 25 december 2006 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fapfapfap.
Je moet je toch vermaken op kerstdag hč.,quote:
Goede actie van Sunchaser/Dannyquote:Op maandag 25 december 2006 13:13 schreef longinus het volgende:
eens kijken wanneer de ge-unbanden zich aanmelden.
Voor wat hoort wat, dus we ruilen gewoon in. Sun nu een jaartje?quote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goede actie van Sunchaser/Danny.
Dat was toch de dealquote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat, dus we ruilen gewoon in. Sun nu een jaartje?
spannendquote:Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh ik blijf slapen hč, wissie dat al stof?
Tussen poessie en stoffiequote:
Ja lang geleden!quote:Op maandag 25 december 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
D_A. pc-fr34k. longinus.
En pussydeluxe! Lang geleden, jammer dat we al een tjidje geen contact meer hebben. Maar . onze FOKrelatie kan nu weer opbloeien. Vanavond bij mij?
.
Welkom terugquote:Op maandag 25 december 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
D_A. pc-fr34k. longinus.
En pussydeluxe! Lang geleden, jammer dat we al een tjidje geen contact meer hebben. Maar . onze FOKrelatie kan nu weer opbloeien. Vanavond bij mij?
.
Je bent weer terug!quote:Op maandag 25 december 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
D_A. pc-fr34k. longinus.
.
Het stinkt hier....quote:Op maandag 25 december 2006 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stoffig hier....
en een breazar annanasquote:Op maandag 25 december 2006 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Dikke kans dat er vanmiddag nog een toppertje van een topic van mij komt![]()
Wat een stomme vraag dan ook. Van etensresten uit een vuilcontainer kan je best drie weken leven hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 16:51 schreef -skippybal- het volgende:
Komt een dakloze bij de dokter, zegt de dokter zo tegen 'm dat 'ie nog maar 3 weken te leven heeft.
Zegt die dakloze zo: "Waarvan"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Link? Bloedlink jaquote:Op maandag 25 december 2006 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Dikke kans dat er vanmiddag nog een toppertje van een topic van mij komt![]()
Hij komt nog, hij komt nogquote:
De kerstman?quote:Op maandag 25 december 2006 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij komt nog, hij komt nogHeb geen zin om te gaan fotosoepen.
Hint: elk jaar rond deze tijd is 'ie er...
Nee, een vuurwerktopicquote:
Mits geld en tijd, natuurlijk.quote:Op maandag 25 december 2006 19:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kom jij eigelijk ook op de meet?
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Infected mushroom is tof.
Ik heb al op partyflock gekeken en volgens mij is er niks boeiends te doen dan. Voor zo ver ik weet. En sparen, ik ga geen geld weg zetten.quote:Op maandag 25 december 2006 19:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sparen en alvast tijd reserveren in je agenda. Moet lukken..
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 25 december 2006 19:45 schreef -skippybal- het volgende:
Zo veel geld hoeft dat toch niet te kosten?
Schulten Brauers in de trein en het stukje lopen en dan nog wat daarquote:
Treinkaartje en drinken he.quote:Op maandag 25 december 2006 19:45 schreef -skippybal- het volgende:
Zo veel geld hoeft dat toch niet te kosten?
Trein is gratisch. Gewoon halve liters in een tas meenemen en dan steeds even naar buiten attenquote:
Gezelligquote:Op maandag 25 december 2006 19:53 schreef moemoe het volgende:
Nou ja ok, ik kom wel.
Oh?quote:
Jah!quote:
Ik ga zodra de opleidingen weer beginnen beginnen als het goed is. Eind januari open dag. Maar OV is toch alleen doordeweeks geldig?quote:Op maandag 25 december 2006 20:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Studenten. OV enzo.. Wij gewone stervelingen moeten de trein betalen.
Of je verstoppen in de wc en de hele rit masturberenquote:Op maandag 25 december 2006 20:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eh.... Waarom dat masturberen erbij?quote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of je verstoppen in de wc en de hele rit masturberen
Laat ik die open deur maar niet intrappenquote:Op maandag 25 december 2006 20:28 schreef -skippybal- het volgende:
9 feb is op een vrijdag.
En wat wou je anders doen op die wc
Ik moet ook nog terug he. En ik ga dus niet voor de laatste trein terug.quote:Op maandag 25 december 2006 20:28 schreef -skippybal- het volgende:
9 feb is op een vrijdag.
En wat wou je anders doen op die wc
Plassen ben je zo mee klaar en vrouwen poepen niet.quote:Op maandag 25 december 2006 20:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Laat ik die open deur maar niet intrappen.
Masturbatie kan je ook doen in de trein zelf. DEnk niet dat de controlleeur om een kaartje durft te vragen.quote:Op maandag 25 december 2006 20:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Plassen ben je zo mee klaar en vrouwen poepen niet.
Dan kan je nog maar 'e'en ding doen: vingeruhhhh![]()
-quote:Op maandag 25 december 2006 20:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Plassen ben je zo mee klaar en vrouwen poepen niet.
Dan kan je nog maar 'e'en ding doen: vingeruhhhh![]()
Het ging nog wel over een wc in de trein he.quote:Op maandag 25 december 2006 20:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En die goede gesprekken met de dames op het toilet niet te vergeten.
Ow, ik let niet opquote:Op maandag 25 december 2006 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ging nog wel over een wc in de trein he..
Over lengtes en volume zekerquote:Op maandag 25 december 2006 20:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En die goede gesprekken met de dames op het toilet niet te vergeten.
Je voelt je aangesproken?quote:
Ben je knetter?quote:
Hoi.quote:Op maandag 25 december 2006 22:53 schreef Skaai het volgende:
Hoi. TVP.
Wat voor voorraad? IK had niet zo veel bij toen?quote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
Neem je deze keer weer een drugsvoorraad mee PC-Fr34k?
Weet ik veel wat en hoeveel je bij je hadquote:Op maandag 25 december 2006 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat voor voorraad? IK had niet zo veel bij toen?. Maar sowieso wat te blowen.
.
Jij hebt tenminste je 65+ pas nog.quote:Op maandag 25 december 2006 20:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen je op je lijer te geven of om te lachen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste je 65+ pas nog.
ik moet de volle pond betalen
Wil je met oma meereizen? Ik neem luiers mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste je 65+ pas nog.
ik moet de volle pond betalen
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je met oma meereizen? Ik neem luiers mee..
Tof men!quote:
Vooruit daar doe ik dan wel weer aan meequote:Op dinsdag 26 december 2006 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, hou het bij bier
ok en misschien een paar tequilla shots
jah als het forum wat meer meewerkt, of in het volgende deelquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geweldig. Die moet weer in de OP.
Lang genoeg iig om de OP te hebben aangepastquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar voor hoelang?
Wellicht nog niet aangepast in de wiki?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:30 schreef Bizznitch het volgende:
Waarom staat Nosh nu ineens op misschien?.
Jij zocht mij? ;xquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef seekfaM het volgende:
Hoiruzie hier, ik zoek namelijk ruzie
Het topic moet niet eindigen in ruzie hoorquote:
Dan vieren we het nuquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
Ik kom er net achter dat ik al 1005 dagen op Fok! zit, en ik had 1000 dagen willen vieren
Bedankt,quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan vieren we het nu. Gefeliciteerd
.
Neuh, ik kom eigenlijk niet maar ik wil graag aandachtquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wellicht nog niet aangepast in de wiki?
Je komt wel. Je bent alleen aan het checken hoeveel vrouwen gaan zeuren om je aanwezigheid.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Neuh, ik kom eigenlijk niet maar ik wil graag aandacht
Dat, en ik probeerde dat hele reversed-psychology ding eens uit, wat Sebasser zo goed beheerst.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je komt wel. Je bent alleen aan het checken hoeveel vrouwen gaan zeuren om je aanwezigheid.
*van server afstapt*quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:24 schreef longinus het volgende:
Sinds die mods zijn geunbanned is het een beetje traag hier
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:56 schreef boem-dikkie het volgende:
godverdomme![]()
![]()
ik ben heeeeul dronken
![]()
lolquote:Op woensdag 27 december 2006 03:58 schreef boem-dikkie het volgende:ow je bent christelijk?
jezus christus wat ben ik dronken![]()
Wat dacht jij? Ik sta ff vroeg op om een "verkapte" goeiemorgenpost te makenquote:
hehe was maar aan het dollenquote:Op woensdag 27 december 2006 03:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
lol
maar je moet natuurlijk blij zijn dat je dronken bent
quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nee dank je ik ben de verleden keer in de trein in slaap gevallen. Ik wacht wel tot ik thuis ben![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, hou het bij bier
ok en misschien een paar tequilla shots
Gezellig.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:31 schreef SiemeN het volgende:
Ik kom naar de meet om ruzie te maken!
Ik ging rond 5 uur slapen gisteren(middagquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:31 schreef SiemeN het volgende:
Ik kom naar de meet om ruzie te maken!
Wat ben jij nou weer voor kutnoob.quote:
Ik vraag me even af of ik je vóór het eerste biertje in elkaar ga slaan, of daarná.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor kutnoob.
Yeah that's hot.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je mij ook temperen? Ik heb het nodig..
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef SiemeN het volgende:
Wat een fap topic is dit geworden, zo opeens!
Pffff. Gelukkig. Ik was al bang dat ik een nieuw topic moest maken en een leuke TT moest verzinnen.quote:
Noem een tijd en een datum and I'll be there. Make your mailboxen maar wet.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:33 schreef SiemeN het volgende:
Het huis van mijn ouders staat vanaf 1 januari de hele maand leeg trouwens. Iemand zin in een maand meet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |