Whehehequote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef purplerose het volgende:
Nix boodschappen doen, ik moet zo kerst gaan vieren met me ouders en broer en schoonzus + kids. I'm wearing a fucking skirt, I look like a freakin girl!
Een doos met 6 literflessen rose uit Zid-Afrika.quote:Op zondag 24 december 2006 15:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Boodschappen doen ging goed gelukkig en alles wat ik wilde was nog in voorraad bij de Ap.
Één doos maar, hoe kom je dan de kerst doorquote:Op zondag 24 december 2006 15:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een doos met 6 literflessen rose uit Zid-Afrika..
Zolang ik visite buiten de deur hou, gaat het mij wel lukken denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 15:55 schreef longinus het volgende:
[..]
Één doos maar, hoe kom je dan de kerst door
Gluhwijnquote:Op zondag 24 december 2006 15:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik hou me niet aan jaargetijden..
In de zomer lust ik ook wel gluhwijn.
Totdat de flessen leeg zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef longinus het volgende:
Ik heb nog twee flessen gluhwijn staan, van de kerstmarkt in trier
Daar was het wel lekker
Hoe lang blijft dat spul eigenlijk goed?
Neee echt nietquote:
Je moetquote:
Haal me over.quote:
Ja da's niet eerlijk!quote:
Heb je een visuele stimulans nodig om te komen ?quote:Op zondag 24 december 2006 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom niet!
Vriendinquote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Heb je een visuele stimulans nodig om te komen ?
doet je rechterhand het niet danquote:
Nee pauze standquote:
RSI van het bierdrinken hoop ikquote:
Alweer aan het fappen D_A?quote:Op maandag 25 december 2006 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fapfapfap.
Je moet je toch vermaken op kerstdag hè.,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |