Ga je de straatkrant verkopen voor de deur daarzoquote:Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik moet zo de stad nog in
. En nog erger, naar de Albert Heijn
.
Nee erger, ik moet nog alle cadeautjes kopen en boodschappen doen.quote:Op zondag 24 december 2006 11:47 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga je de straatkrant verkopen voor de deur daarzo
* longinus heeft medelijden met pussydeluxequote:Op zondag 24 december 2006 12:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee erger, ik moet nog alle cadeautjes kopen en boodschappen doen.
ik ook, en opruimenquote:Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
.
quote:Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
.
HOAXquote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij moeten we allemaal nog de stad in
Ik moet wel gek, die andere school staat in Sittard, dus moet ik daar heen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij zei toen nadat hij voor het eerst in zijn leven met de trein was geweest dat hij nooit meer met de gele rakker zou gaan![]()
Versta je de mensen wel zo ver noordelijk in Sittard?quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet wel gek, die andere school staat in Sittard, dus moet ik daar heen.
Of kmoet bij een vriend achterop de scooter, maarja ik vind dat kut een helm dragen.
In maastrichto kan je geen mbo ICT niveau 3 doen...quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet wel gek, die andere school staat in Sittard, dus moet ik daar heen.
Of kmoet bij een vriend achterop de scooter, maarja ik vind dat kut een helm dragen.
Succes aan de mensen die de stad nog in moeten.quote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij moeten we allemaal nog de stad in
Jawel.quote:Op zondag 24 december 2006 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In maastrichto kan je geen mbo ICT niveau 3 doen...![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jawel.
Maar het CCNA lokaal is verplaatst naar sittard, dus moet ik 1 dag in de week naar sittard voor deze les
Vrouwen die er uit zien als meidenquote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef purplerose het volgende:
Nix boodschappen doen, ik moet zo kerst gaan vieren met me ouders en broer en schoonzus + kids. I'm wearing a fucking skirt, I look like a freakin girl!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zondag 24 december 2006 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrouwen die er uit zien als meiden![]()
lekker tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het mij gevisualiseerd, en ik denk dat je er best schattig uit zal zien.quote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef purplerose het volgende:
Nix boodschappen doen, ik moet zo kerst gaan vieren met me ouders en broer en schoonzus + kids. I'm wearing a fucking skirt, I look like a freakin girl!
Whehehequote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef purplerose het volgende:
Een doos met 6 literflessen rose uit Zid-Afrika.quote:Op zondag 24 december 2006 15:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Boodschappen doen ging goed gelukkig en alles wat ik wilde was nog in voorraad bij de Ap.
Één doos maar, hoe kom je dan de kerst doorquote:Op zondag 24 december 2006 15:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een doos met 6 literflessen rose uit Zid-Afrika..
Zolang ik visite buiten de deur hou, gaat het mij wel lukken denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 15:55 schreef longinus het volgende:
[..]
Één doos maar, hoe kom je dan de kerst door
Gluhwijnquote:Op zondag 24 december 2006 15:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik hou me niet aan jaargetijden..
In de zomer lust ik ook wel gluhwijn.
Totdat de flessen leeg zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 16:04 schreef longinus het volgende:
Ik heb nog twee flessen gluhwijn staan, van de kerstmarkt in trier
Daar was het wel lekker
Hoe lang blijft dat spul eigenlijk goed?
Neee echt nietquote:
Je moetquote:
Haal me over.quote:
Ja da's niet eerlijk!quote:
Heb je een visuele stimulans nodig om te komen ?quote:Op zondag 24 december 2006 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom niet!
Vriendinquote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef longinus het volgende:
[..]
Heb je een visuele stimulans nodig om te komen ?
doet je rechterhand het niet danquote:
Nee pauze standquote:
RSI van het bierdrinken hoop ikquote:
Alweer aan het fappen D_A?quote:Op maandag 25 december 2006 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fapfapfap.
Je moet je toch vermaken op kerstdag hè.,quote:
Goede actie van Sunchaser/Dannyquote:Op maandag 25 december 2006 13:13 schreef longinus het volgende:
eens kijken wanneer de ge-unbanden zich aanmelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |