Voor wat hoort wat, dus we ruilen gewoon in. Sun nu een jaartje?quote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goede actie van Sunchaser/Danny.
Dat was toch de dealquote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat, dus we ruilen gewoon in. Sun nu een jaartje?
spannendquote:Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh ik blijf slapen hè, wissie dat al stof?
Tussen poessie en stoffiequote:
Ja lang geleden!quote:Op maandag 25 december 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
D_A. pc-fr34k. longinus.
En pussydeluxe! Lang geleden, jammer dat we al een tjidje geen contact meer hebben. Maar . onze FOKrelatie kan nu weer opbloeien. Vanavond bij mij?
.
Welkom terugquote:Op maandag 25 december 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
D_A. pc-fr34k. longinus.
En pussydeluxe! Lang geleden, jammer dat we al een tjidje geen contact meer hebben. Maar . onze FOKrelatie kan nu weer opbloeien. Vanavond bij mij?
.
Je bent weer terug!quote:Op maandag 25 december 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
D_A. pc-fr34k. longinus.
.
Het stinkt hier....quote:Op maandag 25 december 2006 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stoffig hier....
en een breazar annanasquote:Op maandag 25 december 2006 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Dikke kans dat er vanmiddag nog een toppertje van een topic van mij komt![]()
Wat een stomme vraag dan ook. Van etensresten uit een vuilcontainer kan je best drie weken leven hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 16:51 schreef -skippybal- het volgende:
Komt een dakloze bij de dokter, zegt de dokter zo tegen 'm dat 'ie nog maar 3 weken te leven heeft.
Zegt die dakloze zo: "Waarvan"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Link? Bloedlink jaquote:Op maandag 25 december 2006 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Dikke kans dat er vanmiddag nog een toppertje van een topic van mij komt![]()
Hij komt nog, hij komt nogquote:
De kerstman?quote:Op maandag 25 december 2006 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij komt nog, hij komt nogHeb geen zin om te gaan fotosoepen.
Hint: elk jaar rond deze tijd is 'ie er...
Nee, een vuurwerktopicquote:
Mits geld en tijd, natuurlijk.quote:Op maandag 25 december 2006 19:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kom jij eigelijk ook op de meet?
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Infected mushroom is tof.
Ik heb al op partyflock gekeken en volgens mij is er niks boeiends te doen dan. Voor zo ver ik weet. En sparen, ik ga geen geld weg zetten.quote:Op maandag 25 december 2006 19:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sparen en alvast tijd reserveren in je agenda. Moet lukken..
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 25 december 2006 19:45 schreef -skippybal- het volgende:
Zo veel geld hoeft dat toch niet te kosten?
Schulten Brauers in de trein en het stukje lopen en dan nog wat daarquote:
Treinkaartje en drinken he.quote:Op maandag 25 december 2006 19:45 schreef -skippybal- het volgende:
Zo veel geld hoeft dat toch niet te kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |