Trein is gratisch. Gewoon halve liters in een tas meenemen en dan steeds even naar buiten attenquote:
Gezelligquote:Op maandag 25 december 2006 19:53 schreef moemoe het volgende:
Nou ja ok, ik kom wel.
Oh?quote:
Jah!quote:
Ik ga zodra de opleidingen weer beginnen beginnen als het goed is. Eind januari open dag. Maar OV is toch alleen doordeweeks geldig?quote:Op maandag 25 december 2006 20:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Studenten. OV enzo.. Wij gewone stervelingen moeten de trein betalen.
Of je verstoppen in de wc en de hele rit masturberenquote:Op maandag 25 december 2006 20:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eh.... Waarom dat masturberen erbij?quote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of je verstoppen in de wc en de hele rit masturberen
Laat ik die open deur maar niet intrappenquote:Op maandag 25 december 2006 20:28 schreef -skippybal- het volgende:
9 feb is op een vrijdag.
En wat wou je anders doen op die wc
Ik moet ook nog terug he. En ik ga dus niet voor de laatste trein terug.quote:Op maandag 25 december 2006 20:28 schreef -skippybal- het volgende:
9 feb is op een vrijdag.
En wat wou je anders doen op die wc
Plassen ben je zo mee klaar en vrouwen poepen niet.quote:Op maandag 25 december 2006 20:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Laat ik die open deur maar niet intrappen.
Masturbatie kan je ook doen in de trein zelf. DEnk niet dat de controlleeur om een kaartje durft te vragen.quote:Op maandag 25 december 2006 20:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Plassen ben je zo mee klaar en vrouwen poepen niet.
Dan kan je nog maar 'e'en ding doen: vingeruhhhh![]()
-quote:Op maandag 25 december 2006 20:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Plassen ben je zo mee klaar en vrouwen poepen niet.
Dan kan je nog maar 'e'en ding doen: vingeruhhhh![]()
Het ging nog wel over een wc in de trein he.quote:Op maandag 25 december 2006 20:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En die goede gesprekken met de dames op het toilet niet te vergeten.
Ow, ik let niet opquote:Op maandag 25 december 2006 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ging nog wel over een wc in de trein he..
Over lengtes en volume zekerquote:Op maandag 25 december 2006 20:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En die goede gesprekken met de dames op het toilet niet te vergeten.
Je voelt je aangesproken?quote:
Ben je knetter?quote:
Hoi.quote:Op maandag 25 december 2006 22:53 schreef Skaai het volgende:
Hoi. TVP.
Wat voor voorraad? IK had niet zo veel bij toen?quote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
Neem je deze keer weer een drugsvoorraad mee PC-Fr34k?
Weet ik veel wat en hoeveel je bij je hadquote:Op maandag 25 december 2006 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat voor voorraad? IK had niet zo veel bij toen?. Maar sowieso wat te blowen.
.
Jij hebt tenminste je 65+ pas nog.quote:Op maandag 25 december 2006 20:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen je op je lijer te geven of om te lachen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste je 65+ pas nog.
ik moet de volle pond betalen
Wil je met oma meereizen? Ik neem luiers mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste je 65+ pas nog.
ik moet de volle pond betalen
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je met oma meereizen? Ik neem luiers mee..
Tof men!quote:
Vooruit daar doe ik dan wel weer aan meequote:Op dinsdag 26 december 2006 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, hou het bij bier
ok en misschien een paar tequilla shots
jah als het forum wat meer meewerkt, of in het volgende deelquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geweldig. Die moet weer in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |