Lang genoeg iig om de OP te hebben aangepastquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar voor hoelang?
Wellicht nog niet aangepast in de wiki?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:30 schreef Bizznitch het volgende:
Waarom staat Nosh nu ineens op misschien?.
Jij zocht mij? ;xquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef seekfaM het volgende:
Hoiruzie hier, ik zoek namelijk ruzie
Het topic moet niet eindigen in ruzie hoorquote:
Dan vieren we het nuquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:30 schreef longinus het volgende:
Ik kom er net achter dat ik al 1005 dagen op Fok! zit, en ik had 1000 dagen willen vieren
Bedankt,quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan vieren we het nu. Gefeliciteerd
.
Neuh, ik kom eigenlijk niet maar ik wil graag aandachtquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wellicht nog niet aangepast in de wiki?
Je komt wel. Je bent alleen aan het checken hoeveel vrouwen gaan zeuren om je aanwezigheid.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Neuh, ik kom eigenlijk niet maar ik wil graag aandacht
Dat, en ik probeerde dat hele reversed-psychology ding eens uit, wat Sebasser zo goed beheerst.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je komt wel. Je bent alleen aan het checken hoeveel vrouwen gaan zeuren om je aanwezigheid.
*van server afstapt*quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:24 schreef longinus het volgende:
Sinds die mods zijn geunbanned is het een beetje traag hier
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:56 schreef boem-dikkie het volgende:
godverdomme![]()
![]()
ik ben heeeeul dronken
![]()
lolquote:Op woensdag 27 december 2006 03:58 schreef boem-dikkie het volgende:ow je bent christelijk?
jezus christus wat ben ik dronken![]()
Wat dacht jij? Ik sta ff vroeg op om een "verkapte" goeiemorgenpost te makenquote:
hehe was maar aan het dollenquote:Op woensdag 27 december 2006 03:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
lol
maar je moet natuurlijk blij zijn dat je dronken bent
quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nee dank je ik ben de verleden keer in de trein in slaap gevallen. Ik wacht wel tot ik thuis ben![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, hou het bij bier
ok en misschien een paar tequilla shots
Gezellig.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:31 schreef SiemeN het volgende:
Ik kom naar de meet om ruzie te maken!
Ik ging rond 5 uur slapen gisteren(middagquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:31 schreef SiemeN het volgende:
Ik kom naar de meet om ruzie te maken!
Wat ben jij nou weer voor kutnoob.quote:
Ik vraag me even af of ik je vóór het eerste biertje in elkaar ga slaan, of daarná.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor kutnoob.
Yeah that's hot.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je mij ook temperen? Ik heb het nodig..
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef SiemeN het volgende:
Wat een fap topic is dit geworden, zo opeens!
Pffff. Gelukkig. Ik was al bang dat ik een nieuw topic moest maken en een leuke TT moest verzinnen.quote:
Noem een tijd en een datum and I'll be there. Make your mailboxen maar wet.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:33 schreef SiemeN het volgende:
Het huis van mijn ouders staat vanaf 1 januari de hele maand leeg trouwens. Iemand zin in een maand meet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |