DIE LUCHT!!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Frikandellen en Kroketten had ook gekund als TT natuurlijk!
Daarom wil ik ook nooit zo,n topic openen, altijd en altijd commentaar he'''quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Frikandellen en Kroketten had ook gekund als TT natuurlijk!
Truste.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:27 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind het goed geweest! Morgen weer op tijd op zodat we nog een stukje van Giel mee kunnen pikken ! Ciao
Als ik in de buurt was, ging ik naar hem toequote:Op zaterdag 23 december 2006 03:40 schreef Caesu het volgende:
haha die gast met die piano
Bel hem eens op 0909-1336 en stel Sander die vraag! Ben ik wel eens benieuwd naar het antwoord.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zie dit toch (weer) als een druppel op een gloeiende plaat, we horen nauwelijks iets over wat er is gedaan met de opbrengst voor Darfur toch?
Volgens mij is de situatie nog net zo erg als vorig jaar, en de Amerikanen schijnen ook een spoor van landmijnen achter te laten in oorlogsgebied dus het gebeurd nog steeds...
Is goed, ik ga meteen bellen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Bel hem eens op 0909-1336 en stel Sander die vraag! Ben ik wel eens benieuwd naar het antwoord.
En effe het woord Fok! laten vallen natuurlijk.
Jammer, ik had er meer van verwachtquote:Op zaterdag 23 december 2006 04:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is goed, ik ga meteen bellen...![]()
Dat wil ik best geloven maar de situatie is toch nauwelijks veranderd?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:59 schreef Caesu het volgende:
er zijn veel rode kruis vluchtenlingenkampen in darfur-regio.
Dat is niet interessant voor de media. De media vindt het blijkbaar belangrijker om op het journaal te vermelden dat Jantje Smit weer vrijgezel is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven maar de situatie is toch nauwelijks veranderd?
Er sterven nog steeds dagelijks tientallen kinderen in Darfur maar daar wordt niet eens over bericht in de media...![]()
wordt wel over bericht.quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven maar de situatie is toch nauwelijks veranderd?
Er sterven nog steeds dagelijks tientallen kinderen in Darfur maar daar wordt niet eens over bericht in de media...![]()
Jup, nog effe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:02 schreef Originele_Naam het volgende:
ze zijn dus bijna klaar
Ik denk het wel, vannacht ook nog enkele mooie donaties voorbij horen komen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:06 schreef Originele_Naam het volgende:
hmmm ik denk niet dat ze het halen
Inderdaad, jammer dat het niet uit zijn eigen portemonnee komt....quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:08 schreef Originele_Naam het volgende:
We zien het morgen wel, ik hoop eigenlijk van wel, want dan verdubbelt JPB het
quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:08 schreef Originele_Naam het volgende:
We zien het morgen wel, ik hoop eigenlijk van wel, want dan verdubbelt JPB Nederland het
Terwijl die gier 150.000 per jaar verdientquote:Op zaterdag 23 december 2006 06:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat het niet uit zijn eigen portemonnee komt....
De vrek geeft effe 50 euro, terwijl collega's/andere mensen honderden euro's doneren.
Zoek het etalagekanaal van je kabelmaatschappij op. Ik kijk al de hele week bijna 24 uur per dag. Tenzij je UPC hebt, die zend pas in het weekend uit. En op internet natuurlijk ook 24 uur.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:25 schreef greatgonzo het volgende:
ligt het aan mij, of wordt er dit jaar weinig op tv uitgezonden? Vorig jaar bijna non-stop, nu alleen s'nachts en dan tot 9.30. Zie zelfs op hun schema dat ze morgen de ontknoping niet eens uitzenden... belachelijk!
Dat laatste komt door het schaatsen. Denk niet dat ze van 3fm ook maar iets aan kunnen doen. Jammer is het wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:25 schreef greatgonzo het volgende:
ligt het aan mij, of wordt er dit jaar weinig op tv uitgezonden? Vorig jaar bijna non-stop, nu alleen s'nachts en dan tot 9.30. Zie zelfs op hun schema dat ze morgen de ontknoping niet eens uitzenden... belachelijk!
Hehe meesterlijk liedje, hoorde het dacht ik woensdagochtend voor het eerstquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:55 schreef linebear het volgende:
en daar gaan we weer..... TADATADATADA
word zo vrolijk van dat nummer
Dat is idd wel sneu ja..quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:35 schreef Cee het volgende:
Ik vond het vannacht wel zielig voor Sander, hij ging achter de knoppen staan en iedereen ging naar bed, stond ie daar in z'n eentje.
6.000 euro.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:48 schreef B.A.Trix het volgende:
Hoeveel geld hebben die mensen nou gegeven die purple rain hebben aangevraagd??
Ow dat is nog best een aardig bedrag..quote:
Digitaal kanaalquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:42 schreef TIM-846 het volgende:
staat bij jullie ook allemaal de livestream aan?
Etalagekanaal, bijna heel de dagquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:42 schreef TIM-846 het volgende:
staat bij jullie ook allemaal de livestream aan?
Nee, altijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:54 schreef broer het volgende:
Kun je het etalagekanaal van UPC alleen ontvangen als je dat opgedrongen kastje voor digitale tv hebt aangenomen?
O, vreemd. Ik kom hem niet tegen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:02 schreef DaMook het volgende:
Nee, altijd, ik heb sinds ergens gisteren eindelijk 3fm op het kanaal
.
Zijn die meisjes wel meerderjarig?quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat het niet uit zijn eigen portemonnee komt....
De vrek geeft effe 50 euro, terwijl collega's/andere mensen honderden euro's doneren.
Is het etalage kanaal niet het kanaal waar elke maand een andere digi zender op vertoont wprdt ? Daar heb ik nu namelijk 3fm op.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
"etalagekanaal" is het kanaal van je kabelmaatschappij waar je in de meeste gevallen een aantal kanalen ziet in kleine blokjes en in het midden nog wat tekst.
Heb even een foto gemaakt van die van multikabel (hoop dat je t een beetje kunt zien) want hier zenden ze nog steeds geen 3FM uit![]()
[afbeelding]
ik heb in de slaapkamer (waar ik geen digi heb) alle 43 kanalen doorgezapt en daar was 't niet op, ook hebben we bij mijn weten geen wisselend kanaal, wel sinds kort RNN7 (Rotterdam terwijl Multikabel Noord-Hollands is) en ook op dat kanaal is het niet. Zou niet weten waar het dan moet zittenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is het etalage kanaal niet het kanaal waar elke maand een andere digi zender op vertoont wprdt ? Daar heb ik nu namelijk 3fm op.
Yep, die. Bij Casema (Den Haag) hebben ze er ook 3FM op momenteel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is het etalage kanaal niet het kanaal waar elke maand een andere digi zender op vertoont wprdt ? Daar heb ik nu namelijk 3fm op.
Dan pakt @Home het toch stukken beter aan: http://www.home.nl/muziek/serious3FM . Inclusief stream op de site.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:22 schreef B.A.Trix het volgende:
UPC zit ook nog alleen maar reclame te maken, geen 3FM te zien..![]()
Als je genoeg biedt, willen ze dat best draaienquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
wordt eens tijd voor dancemuziek ipv al die mishandeling van gitaren, maarja dat zit er niet in op 3FM gok ik...
Ik zag het ook vannacht, maar hij is wel de gene die het een beetje in goede banen leidt, want er wordt gebeld, gefaxt, geemaild en er staan mensen op het Neude. Omdat het weekend is, wordt het extra druk maar je kan mensen geen voorrang geven alleen omdat ze naast je staan. Iemand kan telefonisch 1500 euro bieden en die op het Neude staan geven meestal maar 50 euro ofzo. Dus ik vind dat hij het juist veel professioneler doet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:08 schreef MrJones het volgende:
Ik vind Sander soms maar matig omgaan met de mensen buiten op de Neude, vannacht ook weer.
nou, gisternacht doneerde iemand geld voor een plaat en hij beloofde het "nog dit uur te draaien" (waarschijnlijk vond hij het een goed nummer), de volgende die kwam met een nummer zou hij "een van deze dagen" draaien. Totaan inconsequent dus... Ook zou hij 7 mensen aan de microfoon helpen en het waren er maar 4. Ik vond het maar slecht, hij schreeuwt ook vaak, zit te kutten met de verkeerde knoppen, maakt niet leuke grapjes...quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:28 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik zag het ook vannacht, maar hij is wel de gene die het een beetje in goede banen leidt, want er wordt gebeld, gefaxt, geemaild en er staan mensen op het Neude. Omdat het weekend is, wordt het extra druk maar je kan mensen geen voorrang geven alleen omdat ze naast je staan. Iemand kan telefonisch 1500 euro bieden en die op het Neude staan geven meestal maar 50 euro ofzo. Dus ik vind dat hij het juist veel professioneler doet.![]()
Zou er al iemand bij hem langs zijn geweest om hem op te halenquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:40 schreef Caesu het volgende:
haha die gast met die piano
Nee, je moet er ook een evenwicht in vinden, alleen een voorbeeld van vannacht: er was een band diequote:Op zaterdag 23 december 2006 12:28 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik zag het ook vannacht, maar hij is wel de gene die het een beetje in goede banen leidt, want er wordt gebeld, gefaxt, geemaild en er staan mensen op het Neude. Omdat het weekend is, wordt het extra druk maar je kan mensen geen voorrang geven alleen omdat ze naast je staan.
Ja die vage knakker heb ik gisterennacht ook nog net gezien! Wat een figuurquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zou er al iemand bij hem langs zijn geweest om hem op te halen![]()
Kwam idd niet echt heel netjes over. Sommigen doen echt veel moeite om of naar Utrecht te komen en/of geld in te zamelen. En dan is het niet echt netjes om je dan te verschuilen achter allerlei geneuzel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:35 schreef MrJones het volgende:
[..]
Nee, je moet er ook een evenwicht in vinden, alleen een voorbeeld van vannacht: er was een band die
midden in de nacht na een optreden nog even langs Utrecht ging om te doneren en ze wilden graag een
klein stukje spelen (ze moesten nog naar Groningen, het was 2:00/2:30). Sander zegde toe dat, als ze
nog heel even bleven wachten, ze konden spelen. Vervolgens komt 'ie er nooit meer terug en zijn die
lui maar afgetaaid. Vlak daarvoor ging 'ie ook al een serieuze (en enigszins geïrriteerde) discussie aan
met iemand over het feit dat 'ie niet meteen zijn plaat ging draaien. Dat kun je ook anders oplossen
lijkt me zo. En wat dat bandje betreft: je hoeft niet iedereen met een gitaar te laten spelen, maar zeg
dan gewoon nee (al geef ik ze wat credit als ze die moeite doen midden in de nacht).
idd leek wel een zwerverquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja die vage knakker heb ik gisterennacht ook nog net gezien! Wat een figuur![]()
Ik heb hem laatst ook maar ff binnengehaaldquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:38 schreef Timo20 het volgende:
Heb "Chelsea Dagger" ff "binnen gehaald"
kei hard meebleren![]()
![]()
![]()
Zal wel een hit wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst ook maar ff binnengehaald![]()
![]()
en de publieke omroep ook , op 2 of 3 hadden ze het best nog wel kunnen uitzendenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Okeee het is nu officieel.. Ik vind UPC stom!
![]()
Alleen dat soort luiquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel .. wie leeft er op dit moment nog zonder telefoonnummer of emailadres![]()
Net als Calvanize en Multiply de voorgaande jarenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, met dank aan het glazen huis
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Trieste actie dit.
Vorig jaar was het nog leuk en speciaal enzo, nu is het gewoon cool meedoen en geld geven.
Mwah. Ze weten er nu een nog groter publiek mee te bereiken door vele partijen erbij te betrekken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Trieste actie dit.
Vorig jaar was het nog leuk en speciaal enzo, nu is het gewoon cool meedoen en geld geven.
Alleen daarvoor had ie al in het huis gemoetenquote:
nu nog betere muziek en niet alleen maar pet shop boys, REM, red hot chilli peppers etc. etc.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Ze weten er nu een nog groter publiek mee te bereiken door vele partijen erbij te betrekken.
Toen heb ik het niet zo gevolgd als nuquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net als Calvanize en Multiply de voorgaande jaren![]()
Dan vraag jouw favoriete liedje aan, dan hoor je wat andersquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nu nog betere muziek en niet alleen maar pet shop boys, REM, red hot chilli peppers etc. etc.
Tja dat is 3FM he..quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nu nog betere muziek en niet alleen maar pet shop boys, REM, red hot chilli peppers etc. etc.
Denk daar nog maar eens over naquote:Op zaterdag 23 december 2006 06:06 schreef Originele_Naam het volgende:
hmmm ik denk niet dat ze het halen
Hmja. Sommige nummers hoor je net iets te vaak, terwijl er voor andere, onbekende maar ook geweldige nummers óók wordt gedokt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Totaal zal wel boven de 3 miljoen liggen (incl. Balkie-miljoen).quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens over naWaarschijnlijk gaan ze er vandaag al overheen!
Echt wel!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alleen daarvoor had ie al in het huis gemoeten
draaien ze toch niet want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die andere muziek wil horenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan vraag jouw favoriete liedje aan, dan hoor je wat anders
Shiny happy people![]()
![]()
Het is gewoon een wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
ze willen toch meer mensen bereiken, moet je je wel een klein beetje aanpassen en ook gewoon wat meer andere muziek er door gooien.quote:
yep , dat miljoen wordt makkelijk gehaaldquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik luister eigen altijd de "regionale"zender. Das van alles wat.quote:
Het gaat om geld, niets anders.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is gewoon een wedstrijd.
Kom storten menseeee, storteennnn. We moeten meer dan vorig jaar blabla schuldgevoel arme kindjes kom kom storten alles is voor het goede doel blabla.
egoistquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
nee het gaat om "kijk eens hoe goed ik ben, ik geef aan het goede doel!"
ik geef normaal ook niet dus nu ook niet en vraag ik dus ook geen plaat aan voor geld, stuur geen sms voor geld. Kijk alleen omdat het best vermakelijke tv is.
Zolang het geld oplevert, maakt 't me weinig uit hoe dat gebeurt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
mja misschien wel, als ze met collecte komen voor doelen als kankerstichting, hartstichting gaat er wel een eurotje in de bus, maar van die verweg doelen sorry, dan maar egoist, daar geef ik nooit aan.quote:
Inderdaad, ik krijg er echt een kut gevoel bij als ik dit zie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
ik geef normaal ook niet dus nu ook niet en vraag ik dus ook geen plaat aan voor geld, stuur geen sms voor geld. Kijk alleen omdat het best vermakelijke tv is.
hoezo niet?? in `t kader "tis een ver-van-m`n-bed-show dus dan boeit `t me niet? "quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mja misschien wel, als ze met collecte komen voor doelen als kankerstichting, hartstichting gaat er wel een eurotje in de bus, maar van die verweg doelen sorry, dan maar egoist, daar geef ik nooit aan.
lees ook de post boven je.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo niet?? in `t kader "tis een ver-van-m`n-bed-show dus dan boeit `t me niet? "
Als je iedereen met bijbedoelingen altijd zou verbieden om geld te geven zou je geen goed doel meer overhouden. Lijkt me een veel slechtere situatie. Dan liever wat meer commercieel gedoe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
ondertussen gaat het gewoon om zakken vullen, ook voor die bedrijven.
Makkelijke bijna gratis reclame, nog BTW aftrekbaar ook!
Het is niet goed of slecht, het is erg triest alleen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:11 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk die inmiddels uitgekauwde "discussie" over hoe goed of slecht de Serious Request actie wel niet is...
Sander is uit zijn bed gerold.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tekst onder in beeld ook steeds.
quote:
idd , maar dan begint de top 2000 weerquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er nu al weer een beetje van te balen dat het morgenmiddag is afgelopen
Heerlijke radio dit![]()
Ja daar heb ik niet zoveel mee... beetje stoffig allemaal... vond de top 1000 van Veronica wel weer cool dus ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen dit jaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , maar dan begint de top 2000 weer![]()
Er zijn tegenwoordig zoveel hitlijsten aan het einde van het jaar ( allemaal gejat naar het idee van de top 2000 ) dus genoeg keusquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niet zoveel mee... beetje stoffig allemaal... vond de top 1000 van Veronica wel weer cool dus ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen dit jaar
Ja de top 2000 heeft duidelijk het idee van een top-zoveel lijstje uitgevonden. Dat bestond echt nog niet daarvoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig zoveel hitlijsten aan het einde van het jaar ( allemaal gejat naar het idee van de top 2000 ) dus genoeg keus![]()
1.000quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
2.000 keer mijn, 4.000 euro erbij
![]()
whehequote:
hier doet de webcam `t nietquote:
Eensch!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra Veenstra MOET volgend jaar in het huis
Niet zo gek, ze staan er vanaf 14.00 is gezegdquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heb godverdomme wel een uur in Emmen gezocht naar die klotecamper, en niet gevonden
Tyfus!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek, ze staan er vanaf 14.00 is gezegd.
Na 5 dagen niet eten en onregelmatig slapen nog erg scherpquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:20 schreef Veerboot het volgende:
"Deze plaat doet me aan m'n vriendin denken."
"Die heet ook Raimon?"
Fantastisch!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:20 schreef Veerboot het volgende:
"Deze plaat doet me aan m'n vriendin denken."
"Die heet ook Raimon?"
Uhm volgensmij kiest hij de muziek nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
die sander kiest echt alleen maar van die klotemuziek he
ga maar weer dvdtjes kijken![]()
jij bent niet snel tevreden hequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
die sander kiest echt alleen maar van die klotemuziek he
ga maar weer dvdtjes kijken![]()
Inderdaad, hij stond zelfs in de top 1000 bij Veronicaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:19 schreef borisz het volgende:
Deze plaat is een succes geworden door starmakeren wordt nogsteeds gedraaid
![]()
Vanmorgen deed ie het in zijn eentje... lach helemaal blauw in de autoquote:
Moet je maar vooral niet teveel 3fm opzetten.. welke film ga je kijken dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee ik heb echt iets tegen gitaarmuziek
ach... schlagermuziek is ook leukquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee ik heb echt iets tegen gitaarmuziek
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
heb ik normaal ook niet, het is vermakelijke televisie dus daarom kijk ik meequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moet je maar vooral niet teveel 3fm opzetten.. welke film ga je kijken dan?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Nee, je kunt beter thuis zitten roepen dat het triest is en niets bijdragen, dan ben je de echte held.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, ik krijg er echt een kut gevoel bij als ik dit zie.
Mensen die voor hun eigen schuldgevoel ten opzichte van de arme mens even hier gaan storten, het liefst met je kop op tv zodat iedereen weet hoe gul en lief je bent.
Trieste shit.
ik heb niet gezegd dat het triest is hoor... ik doe er alleen niet aan mee, het is leuke tv maar jammer van de muziekquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter thuis zitten roepen dat het triest is en niets bijdragen, dan ben je de echte held.
Ik geef wel vaker aan goede doelen, nu ook, met als voordeel dat Stinkfist nog eens gedraaid wordt![]()
Jawel, ik kijk het sinds gisterenavond via het extra kanaal van upcquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef VoreG het volgende:
UPC doet nog steeds niet mee hieraan?
moet nu toch ook al met die Lantingaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Oi ! Als veenstra, michiel volgend jaar in het glazen huis zou zitten zou het om de zoveel uur .. 4 uur de radio uitzetten want dat overdreven gemekker van hem is niet te doen!
Sja persoonlijke meningen verschillen. Voor mij zijn mn favo programmas die van giel / sander en koen / en ekstra weekend. Mn favo deejays zijn sander/giel/gerardquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
moet nu toch ook al met die Lantinga
hoeveel pegels heb je er voor gedokt ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:53 schreef TheVulture het volgende:
He Chasing Cars
Die heb ik ook aangevraagd maar mijn naam wordt niet genoemd
25 Euroquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoeveel pegels heb je er voor gedokt ?
wie is die johan dan? johan flemmix?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:08 schreef broer het volgende:
Het huiskamerconcert van Johan is in Nijmegen vanavond. Met een beetje pech is het bij de buren...
Die ken je niet. Is een gitaarbandje.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
wie is die johan dan? johan flemmix?
oh..quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:11 schreef broer het volgende:
[..]
Die ken je niet. Is een gitaarbandje.
De band 'johan'....quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wie is die johan dan? johan flemmix?
dat is compleet afhankelijk van het nummer, als ze dat chelsea nummer aanvragen wordt het meteen gedraaid, als ze het een goed nummer vinden binnen het uur en als ze het niks vinden komt het wel een keer voorbij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ze mensen in de uitzending halen en dan vervolgens zeggen "we draaien hem wel een keer" ... toch een kleine moeite om dan gelijk dat nummer te draaien, zeker als er 2500 euro wordt betaald
Die schijn wekken ze nu wel een beetje inderdaad... maar haal dan die mensen ook niet in de uitzending denk ik dan... valt het ook minder opquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat is compleet afhankelijk van het nummer, als ze dat chelsea nummer aanvragen wordt het meteen gedraaid, als ze het een goed nummer vinden binnen het uur en als ze het niks vinden komt het wel een keer voorbij.
Ja! Die zijn vet leuk!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:18 schreef Zyggie het volgende:
Ik vraag me nu wel af of A balladeer goed is, was er bijna een keer heen gegaan. Ken ze verder helemaal niet.![]()
Geweldig ! Hulde!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:21 schreef Toad het volgende:
Dat Sander nooit is ondekt als zangtalent van het jaar hè, echt ongeloofelijk..
Zingt sander vals ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
vind het maar vals wat ie zingt (die zanger he, sander ook trouwens)
Ben allang blij dat het niet meer sneeuwt op de SMSquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:24 schreef Toad het volgende:
Het is soepdag op de SMS.
misschien dat jij daar eens kan solliciteren? Kunnen wij ook genieten van jouw muziekquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
ja hoor en weer draait ie 2 dingen door elkaar!
die sander kan er niks van, zit nog achtergrondmuziek doorheen
zou het graag doen, alleen 6 dagen niet eten zie ik niet zitten en ik hoef ook niet zo nodig met mijn hoofd op tv.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
misschien dat jij daar eens kan solliciteren? Kunnen wij ook genieten van jouw muzieken mag jij misschien volgend jaar wel in dat huis !
Gerard heeft echt een ideale Radiostem! Perfect!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zou het graag doen, alleen 6 dagen niet eten zie ik niet zitten en ik hoef ook niet zo nodig met mijn hoofd op tv.
ik heb zelf ook jaren radio gemaakt op regionaal niveau en heb er gewoon mijn eigen ideeen overhoeft niet altijd slecht voor anderen te zijn, gerard vind ik het bijvoorbeeld heel erg goed doen ondanks dat de muziek die hij draait niet mijn muziek is. Sander vind ik gewoon echt een aanfluiting en hij praat ook altijd hetzelfde...
Gisteren ook al, ik weet alleen nog steeds niet waar het op slaat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:24 schreef Toad het volgende:
Het is soepdag op de SMS.
niet alleen dat, maar de manier waarop hij presenteert is ook erg leuk, zijn dynamiek is heel goed etc. Vind hem echt een goeie radiomaker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gerard heeft echt een ideale Radiostem! Perfect!
Hehe, ik ook niet. Maar ik denk als je 10 keer meisje met prei stuurt dat er wel gereageerd wordt hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gisteren ook al, ik weet alleen nog steeds niet waar het op slaat.
Hoe hij ook altijd met alle nummers keihard meezingt! Grandioos.. dat is nou echt een muziekliefhebber.. !quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar de manier waarop hij presenteert is ook erg leuk, zijn dynamiek is heel goed etc. Vind hem echt een goeie radiomaker.
Oh, wel een mooie versie dit! Heb een hekel aan het origineel maar dit klinkt mooooiiii.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe hij ook altijd met alle nummers keihard meezingt! Grandioos.. dat is nou echt een muziekliefhebber.. !
Damien Rice nu!![]()
Gerard doet het nu wel leuk. Maar arbeidsvitaminen is elke dag hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar de manier waarop hij presenteert is ook erg leuk, zijn dynamiek is heel goed etc. Vind hem echt een goeie radiomaker.
en hij heeft ook echt muziekkennis. Alleen ik blijf erbij dat het niet mijn muziek isquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe hij ook altijd met alle nummers keihard meezingt! Grandioos.. dat is nou echt een muziekliefhebber.. !
Damien Rice nu!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |