whehequote:
hier doet de webcam `t nietquote:
Eensch!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra Veenstra MOET volgend jaar in het huis
Niet zo gek, ze staan er vanaf 14.00 is gezegdquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heb godverdomme wel een uur in Emmen gezocht naar die klotecamper, en niet gevonden
Tyfus!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek, ze staan er vanaf 14.00 is gezegd.
Na 5 dagen niet eten en onregelmatig slapen nog erg scherpquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:20 schreef Veerboot het volgende:
"Deze plaat doet me aan m'n vriendin denken."
"Die heet ook Raimon?"
Fantastisch!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:20 schreef Veerboot het volgende:
"Deze plaat doet me aan m'n vriendin denken."
"Die heet ook Raimon?"
Uhm volgensmij kiest hij de muziek nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
die sander kiest echt alleen maar van die klotemuziek he
ga maar weer dvdtjes kijken![]()
jij bent niet snel tevreden hequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
die sander kiest echt alleen maar van die klotemuziek he
ga maar weer dvdtjes kijken![]()
Inderdaad, hij stond zelfs in de top 1000 bij Veronicaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:19 schreef borisz het volgende:
Deze plaat is een succes geworden door starmakeren wordt nogsteeds gedraaid
![]()
Vanmorgen deed ie het in zijn eentje... lach helemaal blauw in de autoquote:
Moet je maar vooral niet teveel 3fm opzetten.. welke film ga je kijken dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee ik heb echt iets tegen gitaarmuziek
ach... schlagermuziek is ook leukquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee ik heb echt iets tegen gitaarmuziek
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
heb ik normaal ook niet, het is vermakelijke televisie dus daarom kijk ik meequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moet je maar vooral niet teveel 3fm opzetten.. welke film ga je kijken dan?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Nee, je kunt beter thuis zitten roepen dat het triest is en niets bijdragen, dan ben je de echte held.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, ik krijg er echt een kut gevoel bij als ik dit zie.
Mensen die voor hun eigen schuldgevoel ten opzichte van de arme mens even hier gaan storten, het liefst met je kop op tv zodat iedereen weet hoe gul en lief je bent.
Trieste shit.
ik heb niet gezegd dat het triest is hoor... ik doe er alleen niet aan mee, het is leuke tv maar jammer van de muziekquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter thuis zitten roepen dat het triest is en niets bijdragen, dan ben je de echte held.
Ik geef wel vaker aan goede doelen, nu ook, met als voordeel dat Stinkfist nog eens gedraaid wordt![]()
Jawel, ik kijk het sinds gisterenavond via het extra kanaal van upcquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef VoreG het volgende:
UPC doet nog steeds niet mee hieraan?
moet nu toch ook al met die Lantingaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Oi ! Als veenstra, michiel volgend jaar in het glazen huis zou zitten zou het om de zoveel uur .. 4 uur de radio uitzetten want dat overdreven gemekker van hem is niet te doen!
Sja persoonlijke meningen verschillen. Voor mij zijn mn favo programmas die van giel / sander en koen / en ekstra weekend. Mn favo deejays zijn sander/giel/gerardquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
moet nu toch ook al met die Lantinga
hoeveel pegels heb je er voor gedokt ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:53 schreef TheVulture het volgende:
He Chasing Cars
Die heb ik ook aangevraagd maar mijn naam wordt niet genoemd
25 Euroquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoeveel pegels heb je er voor gedokt ?
wie is die johan dan? johan flemmix?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:08 schreef broer het volgende:
Het huiskamerconcert van Johan is in Nijmegen vanavond. Met een beetje pech is het bij de buren...
Die ken je niet. Is een gitaarbandje.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
wie is die johan dan? johan flemmix?
oh..quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:11 schreef broer het volgende:
[..]
Die ken je niet. Is een gitaarbandje.
De band 'johan'....quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wie is die johan dan? johan flemmix?
dat is compleet afhankelijk van het nummer, als ze dat chelsea nummer aanvragen wordt het meteen gedraaid, als ze het een goed nummer vinden binnen het uur en als ze het niks vinden komt het wel een keer voorbij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ze mensen in de uitzending halen en dan vervolgens zeggen "we draaien hem wel een keer" ... toch een kleine moeite om dan gelijk dat nummer te draaien, zeker als er 2500 euro wordt betaald
Die schijn wekken ze nu wel een beetje inderdaad... maar haal dan die mensen ook niet in de uitzending denk ik dan... valt het ook minder opquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat is compleet afhankelijk van het nummer, als ze dat chelsea nummer aanvragen wordt het meteen gedraaid, als ze het een goed nummer vinden binnen het uur en als ze het niks vinden komt het wel een keer voorbij.
Ja! Die zijn vet leuk!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:18 schreef Zyggie het volgende:
Ik vraag me nu wel af of A balladeer goed is, was er bijna een keer heen gegaan. Ken ze verder helemaal niet.![]()
Geweldig ! Hulde!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:21 schreef Toad het volgende:
Dat Sander nooit is ondekt als zangtalent van het jaar hè, echt ongeloofelijk..
Zingt sander vals ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
vind het maar vals wat ie zingt (die zanger he, sander ook trouwens)
Ben allang blij dat het niet meer sneeuwt op de SMSquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:24 schreef Toad het volgende:
Het is soepdag op de SMS.
misschien dat jij daar eens kan solliciteren? Kunnen wij ook genieten van jouw muziekquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
ja hoor en weer draait ie 2 dingen door elkaar!
die sander kan er niks van, zit nog achtergrondmuziek doorheen
zou het graag doen, alleen 6 dagen niet eten zie ik niet zitten en ik hoef ook niet zo nodig met mijn hoofd op tv.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
misschien dat jij daar eens kan solliciteren? Kunnen wij ook genieten van jouw muzieken mag jij misschien volgend jaar wel in dat huis !
Gerard heeft echt een ideale Radiostem! Perfect!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zou het graag doen, alleen 6 dagen niet eten zie ik niet zitten en ik hoef ook niet zo nodig met mijn hoofd op tv.
ik heb zelf ook jaren radio gemaakt op regionaal niveau en heb er gewoon mijn eigen ideeen overhoeft niet altijd slecht voor anderen te zijn, gerard vind ik het bijvoorbeeld heel erg goed doen ondanks dat de muziek die hij draait niet mijn muziek is. Sander vind ik gewoon echt een aanfluiting en hij praat ook altijd hetzelfde...
Gisteren ook al, ik weet alleen nog steeds niet waar het op slaat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:24 schreef Toad het volgende:
Het is soepdag op de SMS.
niet alleen dat, maar de manier waarop hij presenteert is ook erg leuk, zijn dynamiek is heel goed etc. Vind hem echt een goeie radiomaker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gerard heeft echt een ideale Radiostem! Perfect!
Hehe, ik ook niet. Maar ik denk als je 10 keer meisje met prei stuurt dat er wel gereageerd wordt hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gisteren ook al, ik weet alleen nog steeds niet waar het op slaat.
Hoe hij ook altijd met alle nummers keihard meezingt! Grandioos.. dat is nou echt een muziekliefhebber.. !quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar de manier waarop hij presenteert is ook erg leuk, zijn dynamiek is heel goed etc. Vind hem echt een goeie radiomaker.
Oh, wel een mooie versie dit! Heb een hekel aan het origineel maar dit klinkt mooooiiii.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe hij ook altijd met alle nummers keihard meezingt! Grandioos.. dat is nou echt een muziekliefhebber.. !
Damien Rice nu!![]()
Gerard doet het nu wel leuk. Maar arbeidsvitaminen is elke dag hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar de manier waarop hij presenteert is ook erg leuk, zijn dynamiek is heel goed etc. Vind hem echt een goeie radiomaker.
en hij heeft ook echt muziekkennis. Alleen ik blijf erbij dat het niet mijn muziek isquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoe hij ook altijd met alle nummers keihard meezingt! Grandioos.. dat is nou echt een muziekliefhebber.. !
Damien Rice nu!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |