Net als Calvanize en Multiply de voorgaande jarenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, met dank aan het glazen huis
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Trieste actie dit.
Vorig jaar was het nog leuk en speciaal enzo, nu is het gewoon cool meedoen en geld geven.
Mwah. Ze weten er nu een nog groter publiek mee te bereiken door vele partijen erbij te betrekken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Trieste actie dit.
Vorig jaar was het nog leuk en speciaal enzo, nu is het gewoon cool meedoen en geld geven.
Alleen daarvoor had ie al in het huis gemoetenquote:
nu nog betere muziek en niet alleen maar pet shop boys, REM, red hot chilli peppers etc. etc.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Ze weten er nu een nog groter publiek mee te bereiken door vele partijen erbij te betrekken.
Toen heb ik het niet zo gevolgd als nuquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net als Calvanize en Multiply de voorgaande jaren![]()
Dan vraag jouw favoriete liedje aan, dan hoor je wat andersquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nu nog betere muziek en niet alleen maar pet shop boys, REM, red hot chilli peppers etc. etc.
Tja dat is 3FM he..quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nu nog betere muziek en niet alleen maar pet shop boys, REM, red hot chilli peppers etc. etc.
Denk daar nog maar eens over naquote:Op zaterdag 23 december 2006 06:06 schreef Originele_Naam het volgende:
hmmm ik denk niet dat ze het halen
Hmja. Sommige nummers hoor je net iets te vaak, terwijl er voor andere, onbekende maar ook geweldige nummers óók wordt gedokt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Totaal zal wel boven de 3 miljoen liggen (incl. Balkie-miljoen).quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens over naWaarschijnlijk gaan ze er vandaag al overheen!
Echt wel!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alleen daarvoor had ie al in het huis gemoeten
draaien ze toch niet want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die andere muziek wil horenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan vraag jouw favoriete liedje aan, dan hoor je wat anders
Shiny happy people![]()
![]()
Het is gewoon een wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
ze willen toch meer mensen bereiken, moet je je wel een klein beetje aanpassen en ook gewoon wat meer andere muziek er door gooien.quote:
yep , dat miljoen wordt makkelijk gehaaldquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik luister eigen altijd de "regionale"zender. Das van alles wat.quote:
Het gaat om geld, niets anders.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is gewoon een wedstrijd.
Kom storten menseeee, storteennnn. We moeten meer dan vorig jaar blabla schuldgevoel arme kindjes kom kom storten alles is voor het goede doel blabla.
egoistquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
nee het gaat om "kijk eens hoe goed ik ben, ik geef aan het goede doel!"
ik geef normaal ook niet dus nu ook niet en vraag ik dus ook geen plaat aan voor geld, stuur geen sms voor geld. Kijk alleen omdat het best vermakelijke tv is.
Zolang het geld oplevert, maakt 't me weinig uit hoe dat gebeurt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
mja misschien wel, als ze met collecte komen voor doelen als kankerstichting, hartstichting gaat er wel een eurotje in de bus, maar van die verweg doelen sorry, dan maar egoist, daar geef ik nooit aan.quote:
Inderdaad, ik krijg er echt een kut gevoel bij als ik dit zie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
ik geef normaal ook niet dus nu ook niet en vraag ik dus ook geen plaat aan voor geld, stuur geen sms voor geld. Kijk alleen omdat het best vermakelijke tv is.
hoezo niet?? in `t kader "tis een ver-van-m`n-bed-show dus dan boeit `t me niet? "quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mja misschien wel, als ze met collecte komen voor doelen als kankerstichting, hartstichting gaat er wel een eurotje in de bus, maar van die verweg doelen sorry, dan maar egoist, daar geef ik nooit aan.
lees ook de post boven je.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo niet?? in `t kader "tis een ver-van-m`n-bed-show dus dan boeit `t me niet? "
Als je iedereen met bijbedoelingen altijd zou verbieden om geld te geven zou je geen goed doel meer overhouden. Lijkt me een veel slechtere situatie. Dan liever wat meer commercieel gedoe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
ondertussen gaat het gewoon om zakken vullen, ook voor die bedrijven.
Makkelijke bijna gratis reclame, nog BTW aftrekbaar ook!
Het is niet goed of slecht, het is erg triest alleen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:11 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk die inmiddels uitgekauwde "discussie" over hoe goed of slecht de Serious Request actie wel niet is...
Sander is uit zijn bed gerold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |