hier doet de webcam `t nietquote:
Eensch!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra Veenstra MOET volgend jaar in het huis
Niet zo gek, ze staan er vanaf 14.00 is gezegdquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heb godverdomme wel een uur in Emmen gezocht naar die klotecamper, en niet gevonden
Tyfus!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek, ze staan er vanaf 14.00 is gezegd.
Na 5 dagen niet eten en onregelmatig slapen nog erg scherpquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:20 schreef Veerboot het volgende:
"Deze plaat doet me aan m'n vriendin denken."
"Die heet ook Raimon?"
Fantastisch!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:20 schreef Veerboot het volgende:
"Deze plaat doet me aan m'n vriendin denken."
"Die heet ook Raimon?"
Uhm volgensmij kiest hij de muziek nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
die sander kiest echt alleen maar van die klotemuziek he
ga maar weer dvdtjes kijken![]()
jij bent niet snel tevreden hequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
die sander kiest echt alleen maar van die klotemuziek he
ga maar weer dvdtjes kijken![]()
Inderdaad, hij stond zelfs in de top 1000 bij Veronicaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:19 schreef borisz het volgende:
Deze plaat is een succes geworden door starmakeren wordt nogsteeds gedraaid
![]()
Vanmorgen deed ie het in zijn eentje... lach helemaal blauw in de autoquote:
Moet je maar vooral niet teveel 3fm opzetten.. welke film ga je kijken dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee ik heb echt iets tegen gitaarmuziek
ach... schlagermuziek is ook leukquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee ik heb echt iets tegen gitaarmuziek
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
heb ik normaal ook niet, het is vermakelijke televisie dus daarom kijk ik meequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moet je maar vooral niet teveel 3fm opzetten.. welke film ga je kijken dan?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Nee, je kunt beter thuis zitten roepen dat het triest is en niets bijdragen, dan ben je de echte held.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, ik krijg er echt een kut gevoel bij als ik dit zie.
Mensen die voor hun eigen schuldgevoel ten opzichte van de arme mens even hier gaan storten, het liefst met je kop op tv zodat iedereen weet hoe gul en lief je bent.
Trieste shit.
ik heb niet gezegd dat het triest is hoor... ik doe er alleen niet aan mee, het is leuke tv maar jammer van de muziekquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter thuis zitten roepen dat het triest is en niets bijdragen, dan ben je de echte held.
Ik geef wel vaker aan goede doelen, nu ook, met als voordeel dat Stinkfist nog eens gedraaid wordt![]()
Jawel, ik kijk het sinds gisterenavond via het extra kanaal van upcquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef VoreG het volgende:
UPC doet nog steeds niet mee hieraan?
moet nu toch ook al met die Lantingaquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Oi ! Als veenstra, michiel volgend jaar in het glazen huis zou zitten zou het om de zoveel uur .. 4 uur de radio uitzetten want dat overdreven gemekker van hem is niet te doen!
Sja persoonlijke meningen verschillen. Voor mij zijn mn favo programmas die van giel / sander en koen / en ekstra weekend. Mn favo deejays zijn sander/giel/gerardquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
moet nu toch ook al met die Lantinga
hoeveel pegels heb je er voor gedokt ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:53 schreef TheVulture het volgende:
He Chasing Cars
Die heb ik ook aangevraagd maar mijn naam wordt niet genoemd
25 Euroquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoeveel pegels heb je er voor gedokt ?
wie is die johan dan? johan flemmix?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:08 schreef broer het volgende:
Het huiskamerconcert van Johan is in Nijmegen vanavond. Met een beetje pech is het bij de buren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |