Digitaal kanaalquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:42 schreef TIM-846 het volgende:
staat bij jullie ook allemaal de livestream aan?
Etalagekanaal, bijna heel de dagquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:42 schreef TIM-846 het volgende:
staat bij jullie ook allemaal de livestream aan?
Nee, altijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:54 schreef broer het volgende:
Kun je het etalagekanaal van UPC alleen ontvangen als je dat opgedrongen kastje voor digitale tv hebt aangenomen?
O, vreemd. Ik kom hem niet tegen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:02 schreef DaMook het volgende:
Nee, altijd, ik heb sinds ergens gisteren eindelijk 3fm op het kanaal
.
Zijn die meisjes wel meerderjarig?quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat het niet uit zijn eigen portemonnee komt....
De vrek geeft effe 50 euro, terwijl collega's/andere mensen honderden euro's doneren.
Is het etalage kanaal niet het kanaal waar elke maand een andere digi zender op vertoont wprdt ? Daar heb ik nu namelijk 3fm op.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
"etalagekanaal" is het kanaal van je kabelmaatschappij waar je in de meeste gevallen een aantal kanalen ziet in kleine blokjes en in het midden nog wat tekst.
Heb even een foto gemaakt van die van multikabel (hoop dat je t een beetje kunt zien) want hier zenden ze nog steeds geen 3FM uit![]()
[afbeelding]
ik heb in de slaapkamer (waar ik geen digi heb) alle 43 kanalen doorgezapt en daar was 't niet op, ook hebben we bij mijn weten geen wisselend kanaal, wel sinds kort RNN7 (Rotterdam terwijl Multikabel Noord-Hollands is) en ook op dat kanaal is het niet. Zou niet weten waar het dan moet zittenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is het etalage kanaal niet het kanaal waar elke maand een andere digi zender op vertoont wprdt ? Daar heb ik nu namelijk 3fm op.
Yep, die. Bij Casema (Den Haag) hebben ze er ook 3FM op momenteel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is het etalage kanaal niet het kanaal waar elke maand een andere digi zender op vertoont wprdt ? Daar heb ik nu namelijk 3fm op.
Dan pakt @Home het toch stukken beter aan: http://www.home.nl/muziek/serious3FM . Inclusief stream op de site.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:22 schreef B.A.Trix het volgende:
UPC zit ook nog alleen maar reclame te maken, geen 3FM te zien..![]()
Als je genoeg biedt, willen ze dat best draaienquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
wordt eens tijd voor dancemuziek ipv al die mishandeling van gitaren, maarja dat zit er niet in op 3FM gok ik...
Ik zag het ook vannacht, maar hij is wel de gene die het een beetje in goede banen leidt, want er wordt gebeld, gefaxt, geemaild en er staan mensen op het Neude. Omdat het weekend is, wordt het extra druk maar je kan mensen geen voorrang geven alleen omdat ze naast je staan. Iemand kan telefonisch 1500 euro bieden en die op het Neude staan geven meestal maar 50 euro ofzo. Dus ik vind dat hij het juist veel professioneler doet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:08 schreef MrJones het volgende:
Ik vind Sander soms maar matig omgaan met de mensen buiten op de Neude, vannacht ook weer.
nou, gisternacht doneerde iemand geld voor een plaat en hij beloofde het "nog dit uur te draaien" (waarschijnlijk vond hij het een goed nummer), de volgende die kwam met een nummer zou hij "een van deze dagen" draaien. Totaan inconsequent dus... Ook zou hij 7 mensen aan de microfoon helpen en het waren er maar 4. Ik vond het maar slecht, hij schreeuwt ook vaak, zit te kutten met de verkeerde knoppen, maakt niet leuke grapjes...quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:28 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik zag het ook vannacht, maar hij is wel de gene die het een beetje in goede banen leidt, want er wordt gebeld, gefaxt, geemaild en er staan mensen op het Neude. Omdat het weekend is, wordt het extra druk maar je kan mensen geen voorrang geven alleen omdat ze naast je staan. Iemand kan telefonisch 1500 euro bieden en die op het Neude staan geven meestal maar 50 euro ofzo. Dus ik vind dat hij het juist veel professioneler doet.![]()
Zou er al iemand bij hem langs zijn geweest om hem op te halenquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:40 schreef Caesu het volgende:
haha die gast met die piano
Nee, je moet er ook een evenwicht in vinden, alleen een voorbeeld van vannacht: er was een band diequote:Op zaterdag 23 december 2006 12:28 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik zag het ook vannacht, maar hij is wel de gene die het een beetje in goede banen leidt, want er wordt gebeld, gefaxt, geemaild en er staan mensen op het Neude. Omdat het weekend is, wordt het extra druk maar je kan mensen geen voorrang geven alleen omdat ze naast je staan.
Ja die vage knakker heb ik gisterennacht ook nog net gezien! Wat een figuurquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zou er al iemand bij hem langs zijn geweest om hem op te halen![]()
Kwam idd niet echt heel netjes over. Sommigen doen echt veel moeite om of naar Utrecht te komen en/of geld in te zamelen. En dan is het niet echt netjes om je dan te verschuilen achter allerlei geneuzel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:35 schreef MrJones het volgende:
[..]
Nee, je moet er ook een evenwicht in vinden, alleen een voorbeeld van vannacht: er was een band die
midden in de nacht na een optreden nog even langs Utrecht ging om te doneren en ze wilden graag een
klein stukje spelen (ze moesten nog naar Groningen, het was 2:00/2:30). Sander zegde toe dat, als ze
nog heel even bleven wachten, ze konden spelen. Vervolgens komt 'ie er nooit meer terug en zijn die
lui maar afgetaaid. Vlak daarvoor ging 'ie ook al een serieuze (en enigszins geïrriteerde) discussie aan
met iemand over het feit dat 'ie niet meteen zijn plaat ging draaien. Dat kun je ook anders oplossen
lijkt me zo. En wat dat bandje betreft: je hoeft niet iedereen met een gitaar te laten spelen, maar zeg
dan gewoon nee (al geef ik ze wat credit als ze die moeite doen midden in de nacht).
idd leek wel een zwerverquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja die vage knakker heb ik gisterennacht ook nog net gezien! Wat een figuur![]()
Ik heb hem laatst ook maar ff binnengehaaldquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:38 schreef Timo20 het volgende:
Heb "Chelsea Dagger" ff "binnen gehaald"
kei hard meebleren![]()
![]()
![]()
Zal wel een hit wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst ook maar ff binnengehaald![]()
![]()
en de publieke omroep ook , op 2 of 3 hadden ze het best nog wel kunnen uitzendenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Okeee het is nu officieel.. Ik vind UPC stom!
![]()
Alleen dat soort luiquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel .. wie leeft er op dit moment nog zonder telefoonnummer of emailadres![]()
Net als Calvanize en Multiply de voorgaande jarenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, met dank aan het glazen huis
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Trieste actie dit.
Vorig jaar was het nog leuk en speciaal enzo, nu is het gewoon cool meedoen en geld geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |